крута гірка - Найцікавіше в блогах

alina-vasilyok Субота, 02 Марта 2019 р 11:13 ( посилання )

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Як відзначити прихід весни, а то й лижної вилазкою)))
Вчора прогулялися від Крутий Горки до Чернолучья по Іртишу і сосновому бору. Спочатку збиралися 4 людини, але двоє відмазались, тому ми з Мішею пішли вдвох.
Прямо скажемо, перший ранок весни було зовсім не весняним, -18, не рахуючи того, що довелося встати о шостій ранку ...
1. Знайомий вже спуск до Іртиша

2. Якщо хтось живе в Крутой - перевірте пжлст, відійшов чи від шоку місцевий дядечко, або до цих пір там стоїть))) Йшов собі якийсь дідусь з костуром, нікого не чіпав, і раптом повз нього проноситься Міша. Дядько завмер, як укопаний, тай і стояв нерухомо)) Це Мишко розв'язав спуститися швидше))

Читати далі... alina-vasilyok П'ятниця, 13 Жовтня 2017 р 11:45 ( посилання )

У неділю ми повторили наше найулюбленіше ПВД, в який не ходили вже років зо два, але про який у всіх найтепліші спогади. Тому, що коли-то саме з нього почала складатися наша велика туристична тусовка, ми знайомилися, здружилися і вже чотири роки ходимо-блукаємо-їздимо разом. Спасибі за це "Захоплений і Я"! Вони, дійсно, велика справа зробили звівши разом дуже багато людей. Найперший ПВД по цьому маршруту був в 2013 , Потім в 2014
Цього разу, звичайно, не два десятка осіб пішли, але теж дуже теплою компанією.
101.Не звертайте увагу на нумерацію фоток - глюк якийсь.
Стара-добра дорога з Крутий Горки))) І взимку і влітку тут регулярно ходимо)))

102.

Читати далі... alina-vasilyok Понеділок, 03 Жовтня 2016 р 12:31 ( посилання )

Це називається: "Загорілася в попі лампочка")) Ось так, сиділа-сиділа, і раптом вирішила, що планований влітку, але так і не схоженности похід за маршрутом Берег Драверт - Срібне потрібно терміново здійснити! Тим більше, що це допомагало уникнути "святкування" дня народження, який я терпіти не можу. Але, оскільки, осінило мене за три дні до ..., то, звичайно, ніхто більше не зміг піти. І я вирішила "героїчно" відправитися в одиночний похід. Більш того, поміняла і додала маршрут: Срібне - Берег Драверт (Кан) - Крута Гірка. У підсумку, у мене вийшло, з кружалами, "скороченнями дороги" і різної іншої дурістю, трохи менше 100 км., Але, на щастя, з них трохи більше 30 км. в цілому, мене підвозили різні люди. Інакше я б не вклалася в три дня (навіть не повних три: перший від полудня, другий повністю, третій - перша половина)
Що можу сказати? Мені потрібні нові ноги !!! Живого місця не те, щоб ні, але його вкрай мало. Після літнього взуття перескакувати відразу в трекінгові черевики і пердоліть в них таку відстань ... в загальному, сама дура! Крім того, мені татуювання потрібно набити де-небудь на лобі: "Не зрізати шлях по стежках, яких немає на карті" !!! Ну не піддається логіці їх прокладання і напрямок! Здається: очевидно ж, що люди повинні тут дорогу протоптати, щоб потрапити туди і туди ?! Але ж ні! Люди потрапляють "туди і туди" вибачте, через жопу, попередньо зробивши пару кілометрових петель, перелазячи через яри і потопаючи в болоті! А, оскільки, я теж людь, то ось такий херней (зрізанням шляху по невідомих доріжках) я займалася рази чотири в цьому поході.
Одиночний похід хороший тим, що можна йти в своєму темпі, не боячись, що гальмуєш тих, хто сильніший і витриваліший і не переживаючи, що якщо в групі новачки або слабші люди, то доведеться сходити з маршруту або скорочувати його. Мені простіше фігачіть без зупинок, звичайне: "45 хвилин йдемо, 15 - відпочиваємо" - не моє, особливо, коли ноги стерті. Поки йдеш, біль майже не відчувається, а ось варто зупинитися, і все - знову починати йти - як по битому склу, біль моторошна, поки не розходишся. А ще, одну людину майже напевно підвезуть, навіть стопити не потрібно, самі зупиняються. Ну і, звичайно, це самоперевірка, наскільки вийде самій все правильно розрахувати, зорієнтуватися в несподіваних ситуаціях і витримати характер, коли з'являється можливість все кинути і повернутися додому)))
Але, блін, як хреново сидіти ввечері однієї біля багаття !!! І як шкода, що ніхто більше не бачить того, що бачиш ти - сама золота осінь, синє небо, порожні поля, величезні відстані з обривів Іртиша! Все-таки, похід - це люди, це спілкування!
Загалом, я це зробила - ставлю галочку, одиночний похід є.
Гаразд, ще Пронь до кінця, щоб закрити тему))) ноги в мотлох, на попереку здоровенна гематома від гуртки, яка на другий день, при Утяжка рюкзака, дуже невдало там повернулась і прямо ручкою вперлася в спину. Я тільки кілометри через три зрозуміла підсунути Хобуа між мною і кухлем)) Ще опік на руці від розплаву рукавички, в якій я полізла діставати казанок з багаття. І стерта шкіра від рюкзачних пояса - через одяг !!! Дрібні "ободранності" і подряпини не вважаю, мені б зараз проблему з ногами вирішити якось - з дому вийти не зможу кілька днів (((
Далі буду за своїми колійним записів відновлювати маршрут, щоб нашим, якщо хто збереться, потім посилання кинути.
День перший:
Вранці їхала з автовокзалу до Срібного. До всіх жопам нашого міста додалася ще одна: частина автобусів, що працюють на обласних перевезеннях, належать приватникам. Так ось, їх можуть в будь-який день просто не виставити на маршрут! Я не зрозуміла, в чому там "терки", скоріше за все, приватники вимагають підвищення плати за проїзд, але поки я чекала наш ПАЗик, кілька рейсів затримали "по причині неприбуття автобуса" - так і сказали по гучному зв'язку! Я в шоці просто !!!
Але наш старенький автобусик належав Облавтотранс, тому приїхав вчасно. І нас там було ... 5 чоловік! Один дядько зійшов в Олексіївці, ми вчотирьох доїхали до Срібного та порожній автобус поїхав в кінцеву точку - Старомаліновку! А, так! Рейс Омськ - Старомаліновка, з заїздом в Срібне, ціна 302 рубля, відправлення о 9.20, прибуття в 11.50. з мене за рюкзак здерли ще 59 ре, тому що він вважався багажем (за розмірами)
Головна проблема - вода. Або заходити в великі деоевні, щоб купити питну, або тягнути з собою. Я взяла 3 літри, дуже відчувалася нестача! А ще мій організм практично перестав жерти! Я майже всю їжу привезла назад додому. У мене є таке, що під навантаженням я є не хочу і не можу, але щоб три дні ?!
На автовокзалі.

Читати далі... alina-vasilyok Понеділок, 07 Грудня 2015 р 4:02 ( посилання )

У суботу, нарешті, зібралися юрбою, а то постійно то в одного, то в іншого якісь заходи, справи або робота. Взагалі, планували "отоварити" нарешті наші геоквестовскіе виграші. Один аж з квітня, сертифікат на обслуговування кейтеринговій компанією, а другий, листопадовий - фотосесія всією командою. Але фотограф захворіла, а кейтери працювали на корпоративі, тому ми зібралися вільним складом: з команди не було Максима (прихворів), Марини (вона в Екб), зате взяли Мишу, Аню і Сашу.
Поїхали в Круту Гірку лазити по мотузках, кататися на плюшки, тріскати Галини пиріжки. Ну і, як завжди з цими людьми, іржали і приколювалися без перерви. Майже весь день провели там, погода дозволяла.
Перше фото Анін. Ми всі, крім Ані))

Решта фотки мої.
Це підйомник на лижну і сноубордистські гірку. Вранці взагалі порожньо, зате ввечері там натовпу каталися.

Читати далі... alina-vasilyok Понеділок, 17 Марта 2015 р 3:23 ( посилання )

Все, цієї неділі, 15 березня, ми закрили лижний сезон 17-ти кілометровим походом з Крутий Горки в Чернолучье. Бабуся мені віддала дідову термушку (футболку з довгими рукавами) - так, це зовсім інші відчуття! Треба, все-таки, купувати термо-штанці і подвійну термушку на холодну погоду! А ще я здорово обгоріла на сонці, особа - як буряк! Треба в магазин йти, а стрьомно з дому виходити з таким морду))))
1.Перед стартом, на березі Іртиша в Крутий Гірці. Хто переодягається, хто підкріплюється "енергетиками")))

2.Большую частину шляху йшли по льоду і заплаві річки, під кінець трохи пройшли по сосновому бору. Нас чекав великий сюрприз - дикий вітер прямо в обличчя! Тому долати довелося не тільки відстань, але й відвертий спротив. Спочатку небо було в хмарах, а потім сонечко пробилося і початок смажити.

Читати далі... alina-vasilyok Понеділок, 27 Жовтня 2014 р 16:13 ( посилання )

Що роблять всі нормальні люди, коли приходять перші денні морози? Нормальні - загортаються в плед, всідаються перед телевізором і п'ють гарячий чай. А все решта встають рано вранці в неділю, в мінус 17 градусів, і пруться за місто в ПВД, відзначати день народження інструктора))) Ну, в загальному, 26 жовтня ми так і зробили))) Хоча, маршрут цього ПВД давно був запланований , і зовсім в іншому місці - в Большекулачье. Але за два дні до, маршрут змінили, тому що в Большекулачье дуже вітряно, а морози не відмінилися, як ми розраховували, знаючи наших провісників погоди в інтернеті.
1.Сбор на зупинці, Галя пояснює Даші, нашого інструктора-імениннику, що потрібно лопати кульки (їх по числу рочків), в кожній кульці - записка з побажанням. До речі, ми їх і надували, сховавшись в найближчому торговому комплексі. До приходу автобуса, прямо на зупинці, Даша все їх і лопала)))

2. Приїхали в Круту Гірку, трохи там погуляли. Оскільки зазвичай ми просто проходимо через селище "в поля", самого його і не знаємо.

Читати далі... alina-vasilyok Понеділок, 25 Ноября 2013 р 11:13 ( посилання )

Вчора вийшов просто фантастичний день! Почалося з того, що в суботу, ввечері, натрапила вКонтакте на інфу - в неділю намічається "похід вихідного дня" - це коли збираються разом божевільні люди, готові в будь-яку погоду топати пішки незрозуміло навіщо і куди)))) Я швиденько відзначилася, що теж йду, зганяла в магазин за горішками для білок і за "поїсти" собі. Вранці потрібно було їхати на інший кінець міста, де всі збиралися і звідки йшов рейсовий автобус до "Крутий Горки". Ах, так, маршрут планувався Крута Гірка - Красноярка - Чернолучье, але ми в Чернолучье вже не пішли, тому що йшли повільно, з іграми, екскурсією і пошуками білок, і дісталися б туди тільки затемна, а вибиратися в місто зараз дуже проблематично. З Красноярську і то ледве виїхали, але про це в свій час.
Вобщем, встала я в неділю о 8 ранку, вийшла о 8.30, стою на зупинці - є дві маршрутки, які, начебто, їдуть куди треба, але я ту зупинку, на якій збиралися, ніколи в очі не бачила, навіть не знаю де вона знаходиться, тому вирішила чекати єдиний "прямий" автобус - у нього там кінцева, так що, вже точно не заблуджуся))) Простояла 30 хвилин, замерзла, а, головне, іспсіховалась, що спізнюся. І, о диво, автобус з'явився !!! І давай їхати ... по порожніх вулицях, вранці, в неділю, він їхав так, немов пробивався через нескінченні пробки - ледве-ледве, так прогулювався! Я на г * но спливла, поки він тягнувся! Але, хоч світанок зустріла в дорозі))) Виявилося, що психували даремно! Збір призначили на 10 ранку, а я приїхала о 9.45 і довелося потім чекати автобус до села до 10.20 - все почали задубевать потихеньку (вранці було близько -6 градусів). Але іржати почали вже на зупинці, і проржала всю дорогу, до повернення додому. Нас набралося 25 чоловік!))) Найрізноманітніші - вік, заняття, професії ... Більшість були між собою не знайомі, майже всі "одинака", тобто, як і я, прийшли без друзів-подруг, тому що, показує життєвий досвід, дуже важко знайти людей, які можуть зрозуміти і оцінити весь кайф піших походів, без жодного комфорту, коли просто потрібно перти вперед, роздивлятися навколо, базікати, сміятися, спілкуватися і не нити !!!))) Зібралися студенти, професійні туристи, екстремальні туристи, викладачі, археолог ... і справжній японець, який живе і вчиться у н ас вже рік і по-російськи шпарить так, як не всякий "корінний" росіянин!
Далі буду писати "з ілюстраціями". Але фото не тільки мої, ті, де ми всі разом дала люди на хороші камери - я буду підписувати імена авторів.
фото Каті Поздняковою - це майже все ми перед від'їздом: "Треба сфотографуватися, щоб потім подивитися, хто не повернувся"))))

Завантажилися в автобус, зайняли майже весь))) Їхали хвилин 30-40 і він був теплий-теплий - все відігрілися і запастися теплом на весь день))) Приїхали в Круту Гірку, вишикувалися парами і потопали через все селище, ми приколюємося, а люди в шоці, зрозуміти не можуть хто це і що відбувається)))
1.вишлі з Крутий Горки

5.Ігра-знайомство. Зміст такий - всі встають в коло, перша людина називає своє ім'я, наступний - його ім'я і своє, наступний - імена двох попередніх і своє, і так далі. Оскільки я стояла передостанній в колі, то мені дісталося назвати майже всіх))) І я це майже зробила - тільки одну Катю не могла згадати))) і здорово допомагає - всіх запам'ятала, зараз можу назвати!

8. "Скажені білки")) По суті - догонялки команда на команду))) Носилися по полю майже все, відразу мерзнути перестали)))

10. Перший яр. Там з'ясувалося, що мої кросівки "зі шкіри молодої клейонки" ковзають на снігу і застиглої траві !!! Так що, на підйомі, в двох місцях, мене трохи підтягли Саша і Льоша, тому що я почала з'їжджати назад вниз))))

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17. Іртиш - місце масової фотосесії)))

18.

19.

20. Другий яр.

21.А ось це жеееееесть! Третій яр - щось! На фотографії дна не видно - воно внизу, у вузькій ущелині. Ухил градусів під 70 !!! Ми думали - там і залишимося !!!

22.

23.

Читати далі... omsk_orthodox Середа, 22 Августа 2007 р 6:18 ( посилання )

Жителі Крутий Горки незадоволені тим, що в їхньому селищі біля церкви працює спортивно-розважальний центр "Міленіум". Під час церковної служби чути музику і шум. Цю ситуацію прокоментував новий глава адміністрації Жовтневого округу Омська Михайло Пєнкін на своїй прес-конференції.
"Сусідство розважального центру з православним храмом нелогічно. І адміністрація округу спочатку була проти цього", - розповів журналістам Михайло Пєнкін.
У минулу п'ятницю в Крутий гірці побував віце-мер Володимир Купріянов. Зараз адміністрація шукає прийнятний варіант вирішення цієї проблеми, який буде влаштовувати і православну єпархію, і власників "Міленіуму".
"Ситуація знаходиться під контролем. Мер дав доручення, і ми найближчим часом вирішимо це питання", - повідомив глава Жовтневого округу.
ІА "Діловий Омськ"

У мене є таке, що під навантаженням я є не хочу і не можу, але щоб три дні ?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.