Як здійснити реєстрацію ТОВ: інструкція

  1. Ви дізнаєтеся:
  2. Назва компанії при реєстрації ТОВ
  3. Як вибрати правильну назву компанії: алгоритм
  4. Види діяльності ТОВ по КВЕД
  5. Юридична адреса ТОВ
  6. Вибір форми оподаткування при реєстрації ТОВ
  7. Види реєстрації ТОВ
  8. онлайн реєстрація
  9. оффлайн реєстрація
  10. Перелік документів для реєстрації ТОВ
  11. Вартість реєстрації ТОВ: державне мито
  12. Завершальний етап реєстрації ТОВ
  13. Результати реєстрації ТОВ

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

У даній статті ви знайдете інструкцію по реєстрації своєї компанії як товариства з обмеженою відповідальністю.

Ви дізнаєтеся:

  • З чого складається процес реєстрації ТОВ.
  • Які правила і нюанси при реєстрації ТОВ існують.
  • Які документи необхідні для реєстрації ТОВ.
  • Яка підсумкова вартість реєстрації ТОВ.

Щоб санкціоновано вести підприємницьку діяльність, компанія повинна зареєструватися як юридична особа. Однією з форм державної реєстрації є товариство з обмеженою відповідальністю.

Назва компанії при реєстрації ТОВ

Процес реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю починається з процедури найменування . Цей етап включає підбір та затвердження фірмової назви.

Важливо: З 1 липня 2013 року набула постанову, згідно з яким всі назви юридичних осіб повинні бути обов'язково російською мовою.

Якщо основну назву вашого ТОВ буде англійською, наприклад, «Business Consult Academy», то вам обов'язково потрібно буде мати російськомовне найменування. Для цих цілей може використовуватися транслітерація, наприклад, «Бізнес Консалт Академі». У статутний документації підприємства ви можете вказувати назву на будь-якій мові.

У деяких випадках варіант назви необхідно погоджувати в геральдичних раді. Існують значні обмеження, які забороняють юридичним особам використовувати в назвах складові частини і похідні скорочення слів від «Росія» і «Москва». Щоб в назві вашої компанії виявився префікс «Рос» або «Мос», вам необхідно отримати спеціальний дозвіл.

Для міста Москви можна використовувати різні назви для філій і представництв, у яких використовуються похідні позначення територіальної прив'язки до місць реєстрації даних юридичних осіб. В даному випадку немає необхідності в узгодженні вибору назви з органами Геральдичної ради. Це виходить з Постанови Уряду міста Москви № 147 від 27 березня 2015 року.

Існує обмеження, згідно з яким назва майбутнього ТОВ не повинно бути співзвучним з назвою державних структур і силових відомств.

Ці та деякі інші обмеження можна детально вивчити:

  • Цивільний кодекс. Пункт 4, стаття No 1473.
  • Постанова Пленуму Верховного Суду Російської Федерації від 26 квітня 2009 року. Пункт 58.4.
  • Постанова Державного стандарту Російської Федерації про 14 грудня 2001 року.

Назва у ТОВ може бути повторюваним. Але таке не допускається, коли область роботи або сфера діяльності компаній тотожна.

Як вибрати правильну назву компанії: алгоритм

При виборі назви для своєї компанії будь-який підприємець прагне закласти в нього якусь смислове та емоційне навантаження, вплив якого він хоче поширити на майбутніх клієнтів. Незважаючи на те, що найманого - процес творчий, без технології тут не обійтися: назви, взяті зі стелі, рідко бувають вдалими.

Редакція журналу «Комерційний Директор» радить дотримуватися певного алгоритму при виборі назви для вашої компанії, якій ви знайдете в статті за посиланням.

дивитися алгоритм

Види діяльності ТОВ по КВЕД

Наступним етапом є закріплення юридично видів діяльності, які ви плануєте вести. Для цього існує спеціальний довідник-класифікатор, в якому кожному напрямку присвоєно загальний код виду економічної діяльності (далі КВЕД). У ньому детально розписані допустимі види діяльності, які може здійснювати юридична особа в ході своєї підприємницької діяльності.

Юридична особа повинна вказати один основний вид діяльності, за яким буде відбуватися не менше 50% всіх угод, і невизначене число додаткових видів діяльності.

Вказівка ​​видів діяльності потрібно не тільки для правомірного ведення підприємництва за цими напрямками, але і для того, щоб сформувати звітність, розрахувати розміри внесків до ФСС з класифікації трудових ризиків для працівників організації.

Існує 32 рівня небезпеки професійної діяльності, відповідно до яких змінюються суми внесків. Дана класифікація була введена 25 грудня 2012 року наказом Міністерства праці та соціального захисту РФ. Документ називається «Про затвердження класифікації видів економічної діяльності за класами професійного ризику».

В даний час діє КВЕД, затверджений в 2014 році. Процес підбору кодів можна здійснити самостійно або за допомогою спеціальних компаній. Якщо ваша діяльність буде складною, то вам слід довірити цю роботу фахівцям. Ті види діяльності, які ви вписали в заяву на реєстрацію ТОВ, також повинні бути вписані в Статут компанії.

Юридична адреса ТОВ

Після того, як ви визначили назву своєї майбутньої організації, потрібно вибрати відповідну адресу. Зазвичай існує два адреси: фактичний і юридичний. У випадку з ТОВ краще, якщо обидві адреси збігаються, так як туди буде приходити вся важлива кореспонденція з державних органів. В якості адреси ви можете вибрати офіс , Промислову базу або складське приміщення.

Якщо діяльність вашої компанії буде дистанційній, то вам в будь-якому випадку потрібно зареєструвати юридичну адресу. Наприклад, для інтернет-магазину ви можете зробити це на тому складі, де будуть зберігатися товари.

Поняття «юридична адреса» є розмовним і усталеним, в державних нормативно-правових актах такого поняття немає.

Ви можете придбати юридичну адресу в оренду. Якщо ви будете купувати або брати адреса в оренду , То ризикуєте тим, що недобросовісні продавці і орендодавці можуть надати вам адресу, який свідомо не пройде процедуру виїзної перевірки. В реєстрації юридичної особи вам буде відмовлено. Щоб уникнути таких ситуацій, просите у власника відповідність реєстраційним нормам.

Вибір форми оподаткування при реєстрації ТОВ

Товариства з обмеженою відповідальністю є звітними організаціями і повинні надавати звітність в податкові органи. У зв'язку з цим на етапі реєстрації юридичної особи постає питання про вибір певної форми, по якій буде відбуватися оподаткування.

Найпопулярніша форма податкової звітності - це ОСН (загальна система оподаткування). Компанія, яка має таку форму податкової звітності, здає звіти кожен квартал, а також за півріччя і рік. Раз в квартальний період компанія повинна відправляти до Пенсійного фонду звіти про те, скільки було сплачено внесків за кожного окремого співробітника підприємства.

Компанія, що знаходяться на ОСН, повинна щоквартально формувати декларацію з податків на додану вартість , Щорічно здавати звіти з майнових податків та щоквартально надавати дані про авансові платежі. Якщо існує необхідність, то податкова може запросити транспортні та земельні декларації. Загальна система оподаткування також має на увазі щоквартальне надання звітів до ФСС, щорічну передачу даних про чисельність співробітників і відомості про доходи фізичних осіб. Крім цього, ТОВ зобов'язане раз на рік надавати дані бухгалтерського балансу і звітність про фінансові результати діяльності.

існує спрощена система оподаткування (ССО), яка звільняє бізнес від податкових обтяжень на прибуток, майно і ПДВ. Всі інші податкові відрахування і відповідна звітність залишаються в силі. Якщо ви вибираєте спрощену систему оподаткування, то зобов'язуєтеся платити авансові внески до 25 числа місяця, який слідує за звітним кварталом. Всього на рік ви повинні зробити 4 платежу, а саму звітність можна не надавати.

Щорічний податок при ССО слід сплачувати до кінця першого кварталу наступного року. Тобто за 2018 рік необхідно заплатити до 31 березня 2019 року. Із загальної суми виключаються авансові платежі і оформляється податкова декларація. Також обов'язковою є бухгалтерська звітність ТОВ за спрощеною системою оподаткування . Це відбувається один раз на рік, здається заповнена декларація про прибутки та збитки, дохідна і видаткова книги обліку.

За окремими видами економічної діяльності ТОВ має право використовувати систему ЕНВД (єдиний податок на поставлений дохід). В цьому випадку можуть використовуватися більш прості форми бухгалтерської звітності: в балансі і деклараціях статті годі й деталізувати. Цей вид податкової звітності полегшує податковий тягар компанії. Фірма звільняється від податків на майно, прибуток і ПДВ. При ЕНВД податкова декларація надається раз в квартал, а бухгалтерський баланс формується за спрощеною схемою.

Види реєстрації ТОВ

В даний час існує декілька видів реєстрації ТОВ. Вибір відповідного способу залежить від того, якими тимчасовими ресурсами ви маєте в своєму розпорядженні і які можливості маєте. Найпростіше делегувати процес підготовки документів на реєстрацію спеціалізованим фірмам. Вони зроблять це професійно і швидко. Але ми розглянемо всі способи, як можна зареєструвати ТОВ.

онлайн реєстрація

Це можна зробити через сайт Федеральної податкової служби. Якщо при заповненні спеціальної реєстраційної форми у вас виникли труднощі, то даний спосіб буде для вас актуальне. На сайті ви вносите всі необхідні дані: назва, юридична адреса, дані директорів і засновників , Види економічної діяльності, розмір статутного капіталу та ін.

Далі система формує заяву від вашого обличчя за встановленою формою. Всі можливі помилки і помилки будуть відразу виявлено, так як система має доступ до всіх баз даних. Якщо ви придбали адреса юридичної реєстрації, то система підкаже, скільки ще підприємств зареєстровано за даною адресою.

Далі у вас є різні варіанти подачі заявки. Це можна зробити онлайн: подати заявку через сайт ФНС. В цьому випадку процедура займає 3 робочих дня, а від вас буде потрібно один раз з'їздити в реєстраційний орган, щоб підписати заяву. Потім вам готують і видають документи. Процедура займає зазвичай не більше години.

Також ви можете передати роздруковану форму заяви нотаріусу. Після його запевнення ви можете надати заяву в податкову. Або ви можете відразу подати документи до реєстраційних органів. Дана процедура займає до 5 робочих днів.

Для підпису електронної заяви можна використовувати електронний цифровий підпис. У цьому випадку заява направляється безпосередньо в реєстраційний орган, потім вас викликають для того, щоб розписатися і отримати готовий пакет документів ТОВ. Цей варіант вигідніший фінансово.

Онлайн реєстрація можлива через єдиний портал державних послуг. Весь функціонал сайту ідентичний реєстрації через сайт ФНС. Але тут, щоб вирішити всі питання дистанційно, вам потрібно використовувати електронний цифровий підпис. Якщо у вас її немає, то ви зможете тільки здійснити запис на прийом до інспекції.

оффлайн реєстрація

Ви можете підготувати пакет документів і самостійно подати до органу державної реєстрації. При самостійній підготовці документів офлайн ви можете заощадити, так як додаткових витрат (крім державного мита за реєстрацію) не передбачено.

Якщо ви допустите помилки при заповненні різних форм, то втратите значну кількість часу на їх виявлення, перезаполненіе і повторну подачу. Кожна повторна подача документів вимагає оплати державного мита, завірення документів у нотаріуса та інших витрат.

Також ви можете подати пакет документів на реєстрацію ТОВ через багатофункціональний центр надання державних і муніципальних послуг. Всі умови подачі ідентичні самостійної подачі пакета документів. Ви можете довірити подачу реєстрації фірми спеціалізуються на цьому компаніям. Ви робите довіреність на здійснення операцій, пов'язаних з реєстрацією юридичної особи, на виконавця. Він в свою чергу надає вам зареєстроване ТОВ і весь необхідний пакет реєстраційних документів.

Перелік документів для реєстрації ТОВ

Після успішного проходження попередніх етапів необхідно підготувати пакет реєстраційної документації.

Якщо ТОВ створюється декількома засновниками, то вам необхідно провести установчі збори, на якому потрібно розглянути питання про те, хто буде головами зборів, яка буде система підрахунку голосів учасників, яким чином буде затверджуватися факт того, що рішення прийнято.

Також на установчих зборах необхідно розглянути наступні питання:

  • Створення юридичної особи з правовою формою товариства з обмеженою відповідальністю.
  • Назва ТОВ.
  • Юридична та фактична адреса компанії.
  • Як буде формуватися статутний капітал , Який його розмір і частки майбутніх учасників.
  • Створення та затвердження статуту товариства.
  • Призначення вищого керівного складу.
  • Створення ескізу фірмової друку.
  • Реєстрація товариства в органах державної реєстрації.

У підсумку засідання установчих зборів формується протокол рішення.

Одним з основних установчих документів, необхідних для реєстрації ТОВ, є статут. Стандарти положень і порушених у статуті питань знаходяться в 12 статті Федерального закону № 14, ухваленого 8 лютого 1998 року. Там знаходиться вичерпний чек-лист вимог до статуту.

У 2018 році з'явилися формалізовані статути для товариств з обмеженою відповідальністю. Тепер ця процедура спрощується: вам не потрібно його писати, адаптувати під свою фірму. При подачі заяви на реєстрацію ТОВ ви вказуєте, що будете використовувати типовий статут. У податковій вас зареєструють як організацію, що використовує формалізований статуту товариства.

Після формування статуту необхідно підготувати заяву на реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю за державними зразкам. Код форми даного документа - P11001. Існує кілька типів зразків в залежності від того, хто є засновниками товариства. Це можуть бути зразки для заповнення заяви для реєстрації з керуючою компанією, з кількома юридичними особами, з резидентом і нерезидентом, а також з одним засновником. Використання встановлених зразків значно полегшить підготовчий документообіг. Дані форми заповнення доступні як онлайн, так і офлайн.

Заява на реєстрацію юридичної особи повинно бути нотаріально завірено, завіряється підпис кожного засновника організації. Також можна підготувати звернення в податкову без відвідування нотаріуса: підписи засновників зареєструє уповноважений співробітник податкової. Але в цьому випадку необхідна особиста присутність всіх засновників. Також є можливість нотаріально завірити підписи в заяві і виписати довіреність на одного з засновників, який буде представляти інтереси суспільства в податковій.

У пакет реєстраційних документів потрібно додати необов'язкові на цьому етапі документи, але які знадобляться в подальшому. Це повідомлення з податкової про те, який тип оподаткування компанія вибрала. Також має сенс надати гарантійний лист, яке свідчить про те, що у власника приміщення, офісу або квартири немає претензій по цій обставині. Також це може бути договір оренди, в якому прямо вказано згоду власника. Великою перевагою при реєстрації буде:

  • Виписка з ЕГРП.
  • Договір про заснування ТОВ.
  • Оціночний акт майна.
  • Деталізація формування статутного капіталу.

Якщо у вас недостатньо часових ресурсів для оформлення документів і поїздки в органи державної реєстрації юридичних осіб, то ви можете доручити виконання іншій особі. Для цього необхідно скласти нотаріальну довіреність, за якою він отримає право виконувати реєстраційні дії.

Вартість реєстрації ТОВ: державне мито

Процедура реєстрації юридичної особи - не безплатна. Для її виконання необхідно внести державне мито. Це можна зробити різними способами в залежності від того, як ви подаєте заяву на реєстрацію.

Найпопулярніший метод оплати - в касі Ощадбанку Росії, це можна зробити без комісії. Якщо ви входите через сервіс Федеральної податкової служби, то квитанція формується тут же. Тут вам будуть доступні різні платіжні системи і банки. Якщо ви здійснюєте оплату за допомогою електронного цифрового підпису, то державне мито також буде легше сплатити онлайн: онлайн банк, гаманець Qiwi, Яндекс гроші та інші платіжні системи.

На сайті податкової можна дізнатіся реквізити, на Які необходимо Проводити оплату. У 2018 році розмір державного мита (вартість реєстрації ТОВ) становить 4 000 ₽.

З 1 жовтня вступила в силу поправка, яка дає право донести відсутні і змінити некоректні документи без повторної оплати держмита.

Надалі всю процедуру планується перенести в онлайн. Для цього розробляються понижуючі коефіцієнти за операціями через державні послуги і за допомогою електронного цифрового підпису.

Також оплату можна провести і в самій податковій. Там знаходяться необхідні термінали, але за операцію стягується комісія. Оплату державного мита краще проводити завчасно.

Завершальний етап реєстрації ТОВ

Після всіх виконаних операцій і пройдених процедур необхідно ще раз перевірити перелік документів, які ви понесете в орган державної реєстрації. Список документів, що знаходиться на руках у вас або уповноваженої особи, повинен включати:

  • Нотаріально завірена або особисто надається заповнена форма заяви N Р11001.
  • Два примірники статуту товариства.
  • Прошитий протокол рішення про заснування ТОВ.
  • Чек оплати державного мита.
  • Договір між засновниками.
  • Гарантійний лист, що підтверджує згоду власника на реєстрацію юридичної адреси товариства.
  • Копія свідоцтва про реєстрацію права власника на об'єкт нерухомого майна.
  • Заява про перехід на той чи інший вид оподаткування.

Після цього підготовлений пакет документів потрібно надати в реєструючий орган за місцем юридичної реєстрації ТОВ. У кожному регіоні РФ існує окрема інспекція, яка займається реєстрацією. На сайті Федеральної податкової служби ви можете уточнити, до якого органу ви ставитеся.

Результати реєстрації ТОВ

Процес реєстрації юридичної особи за законодавством становить 3 робочих дня. На четвертий день ви можете їхати в податкову і отримувати результати рішення реєструючого органу. Термін самої подачі документів до податкової не передбачений. Ви можете це зробити, маючи на руках документи будь-якої дати складання.

Федеральний закон № 129 від 8 серпня 2001 року «Про державну реєстрацію юридичних осіб та індивідуальних підприємців» стверджує терміни прийняття рішення. Але потрібно розрізняти термін реєстрації та термін, протягом якого вам будуть видані документи. Іноді цей термін в силу об'єктивних причин може бути збільшений. Наприклад, для розрахунків цих дат не враховуються день подачі і день видачі документів, вихідні та святкові дні. Тому орієнтуйтеся на 5 робочих днів.

В результаті процедури державної реєстрації юридичної особи ваше заяву може бути прийнято і реєстрація завершена або в реєстрації може бути відмовлено. При відмові в реєстрації ТОВ їхати до податкового органу немає необхідності. Дану інформацію можна перевірити на сайті Федеральної податкової служби. Якщо вам було відмовлено в реєстрації, то відповідна інформація про причини буде вказана в стовпці «відомості». Щоб уточнити її і з'ясувати правомірність рішення, вам слід самостійно поїхати в орган державної реєстрації. Після рішення потрібно перевірити інформацію. Бувають випадки некоректного введення найменування фірми або даних щодо засновників. Щоб це виправити, потрібно відразу звернутися до податкового інспектора з відповідною вимогою.

Після реєстрації ТОВ для повноцінного функціонування вам залишається укласти трудовий контракт з директором. Цією дією ви легітіміруете всі подальші дії, що здійснюються в рамках ТОВ. Також необхідно надіслати дані до Пенсійного фонду та ФСС. Потім потрібно отримати коди статистики в Росстату. Ця дія виконується дистанційно через інтернет.

Необхідно зареєструвати рахунок в банку і здійснити оплату статутного капіталу. Мінімальна сума статутного капіталу - 10 000 ₽, решту можна оплатити оціненим майном.

Також вам потрібно визначитися з контрольно-касовим апаратом в організації. ТОВ, що використовують ЕНВД, можуть не використовувати контрольні каси, якщо бухгалтерія компанії підтверджує факт операцій за допомогою прибуткових касових ордерів. Існує можливість завести електронну касу. Якщо діяльність вашої організації є ліцензованої, то вам необхідно отримати спеціальні сертифікати відповідності, допуски до різних видів робіт і ліцензії.

Після виконання всіх етапів реєстрації ТОВ ваша компанія готова до роботи і виходу на ринок.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online