Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Кому: Керівнику ТОВ "" АШАН ""
143404, Московська обл., Красногорський р-н, п / о "Красногорськ-4", МКАД - 66 км
Від кого: Ефимовой Світлани Юріївни
м Москва,
претензія:
03 грудня 2013 року я придбала у Вашому магазині, розташованому за адресою: 143404, Московська обл., Красногорський р-н, п / о "Красногорськ-4", МКАД - 66 км іграшковий вертоліт на р / у, вартістю 441 рубль, 63 копійки, що підтверджується дублікатом чека №382734 від 03.12.13 р 13.12.13 р ми розкрили упаковку товару, зарядили акумулятор вертольота відповідно до інструкції, але після 1 хвилини польоту у вертольота перестали крутитися нижні лопаті. Згідно ст. 4 Закону РФ "Про захист прав споживачів" продавець зобов'язаний передати покупцеві товар належної якості. В порушення вищевказаних норм іграшковий вертоліт на р / у виявився неякісний (не круто нижні лопаті вертольота). На підставі ст. 18 Закону РФ "Про захист прав споживачів" покупець, якому продано товар з недоліками має право відмовитися від неякісного товару і вимагати сплачену за нього грошову суму. 15.12.13 р я звернулася в магазин до продавця з усною претензією про повернення грошей за товар неналежної якості, але отримала відмову. Співробітник відмовився прийняти повернення в зв'язку з відсутністю упаковки. У законі РФ "Про захист прав споживачів" нічого не сказано, що для того, щоб повернути товар неналежної якості, треба зберегти його упаковку. Відповідно до ст. 22 Закону вимога про розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за товар суми, а також вимога про відшкодування збитків має взяти реванш протягом 10-ти днів з моменту отримання претензії. За прострочення задоволення законного вимоги споживача ст. 23 Закону передбачено стягнення неустойки в розмірі 1% від вартості товару за кожний день прострочення. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 4, 18, Закону РФ "Про захист прав споживачів", я відмовляюся від виконання договору купівлі-продажувимагаю:
Повернути мені гроші за неякісний іграшковий гелікоптерів на р / у в сумі 441 рубль, 63 копійки. У разі якщо Ви вирішите проводити перевірку якості товару (а також, при необхідності, незалежну експертизу товару), я маю намір скористатися своїм правом, наданим споживачу Законом, - бути присутнім при перевірці якості (експертизи) товару, в зв'язку з чим прошу завчасно письмово інформувати мене про місце і час проведення. Попереджаю, що в разі незадоволення мого законного вимоги, я буду звертатися до суду з позовною заявою про розірвання договору купівлі-продажу, де буду просити відшкодування не тільки матеріальних збитків, а й компенсації моральної шкоди, а також стягнення неустойки за прострочення задоволення законного вимоги споживача .додатки:
Копія дубліката чека.Дата складання претензії: 14.7.2019
Єфімова С.Ю.
Електронний сервіс «Написати претензію»
Форма автоматичного складання претензії на нашому сайті дозволить швидко скласти і роздрукувати претензію, щоб потім передати її недобросовісному продавцеві. Щоб заповнити графи автоматичної претензії абсолютно не потрібно бути юридично підкованим, досить мати на руках всі підтверджуючі покупку документи.
зразки претензій
До претензії, як юридичному документу, не пред'являється занадто строгих вимог. Однак при цьому потрібно враховувати деякі особливості. У шапці листа необхідно вказати кому і від кого була отримана претензія, а також ваші дані: ПІБ, адреса, телефон і т.д. Далі потрібно викласти ситуацію, спираючись на факти і конкретні цифри.
Як подати позов до суду
Нерідкі випадки, коли добитися справедливості можна, тільки звернувшись до суду. Це потрібно, якщо протиборчі сторони не можуть прийти до компромісу і залагодити справу мирним шляхом. Насамперед необхідно правильно скласти позовну заяву в судову інстанцію, без якої ваша справа не буде розглянута.
куди скаржитися
Ваші права порушуються? Ви помітили несправедливість, обман і натрапили на грубість і хамство? Не мовчіть про це! У кафе подали суп з черв'яком, а в супермаркеті підсунули слизька курку? Або автомобіль помитий неякісно, а після відвідування перукарні з'явилася лупа? Скаржтеся!
Ви помітили несправедливість, обман і натрапили на грубість і хамство?У кафе подали суп з черв'яком, а в супермаркеті підсунули слизька курку?
Або автомобіль помитий неякісно, а після відвідування перукарні з'явилася лупа?