Повернення грошових коштів на розрахунковий рахунок споживача

  1. Гість, знайомтеся - Правобот !

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Роздрібний покупець набував товар по карті (безготівковий розрахунок). Споживач повертає товар (не підійшов). Всі умови для повернення дотримані. На карту зробити повернення немає можливості (карта загублена). Чи можна зробити повернення на розрахунковий рахунок споживача? Як це правильно оформити?

Гроші можна перерахувати на іншу карту або поточний рахунок покупця, якщо це дозволяє договір еквайрингу з обслуговуючим банком.

***

Гість, знайомтеся - Правобот !

Інтелектуальний сервіс для підбору судової практики . Думає, як юрист, тільки швидше.

Познайомитися ближче

Обгрунтування даної позиції в матеріалах «Системи Головбух».

Стаття. Як без помилок оформити повернення товарів в роздрібній торгівлі

«Чим допоможе ця стаття: Незважаючи на те що магазини постійно мають справу з поверненнями, в оформленні цієї операції нерідко припускаються помилок. Ми розповімо, як цих помилок можна уникнути.

Від чого вбереже: Якщо при поверненні товару продавець правильно оформить всі необхідні документи, компанію не зможуть оштрафувати за неоприбуткування виручки.

Покупець вирішив повернути в магазин покупку. Якщо згідно із законом магазин зобов'язаний забрати товар, громадянину доведеться повернути витрачені кошти. Порядок повернення в першу чергу залежить від того, яким чином покупець розплачувався за покупку і коли саме був куплений товар.

Товар оплатили банківською картою

Якщо покупець оплачував товар банківською картою, видати готівку при поверненні товару продавець не має права. Банк Росії обмежив мети, на які можна витратити готівкову виручку з каси ( п. 2 Вказівок від 20 червня 2007 р № 1843 У ). Видавати гроші за товари, раніше оплачені карткою, Вказівки не дозволяють ( офіційне роз'яснення ЦБ РФ від 28 вересня 2009 р № 34-ОР ). Тому незалежно від того, коли покупець повертає товар, оплачений картою, гроші потрібно перерахувати на його банківський рахунок. Якщо покупку частково оплатили готівкою, а частково за допомогою банківської карти, гроші повертаються на карту в тій же пропорції.

Безготівкові операції пробивають на окрему секцію касового апарату. А повернення грошей покупцям проводять за правилами, які встановив обслуговуючий банк в договорі еквайрингу (за операціями з картами). Як треба вчинити касиру в цій ситуації?

Отримати у покупця касовий чек і пластикову карту. У покупця потрібно отримати чек і картку, якою той розплатився. Якщо в документі вказано кілька позицій, а повертаються не всі, в компанії залишається ксерокопія чека. В оригіналі відзначають повернуті суми, запевнивши запис печаткою. Або надходять навпаки, залишаючи оригінал собі, а копію чека - покупцеві. Аналогічно надходять, якщо розплачувалися готівкою.

У покупця, розплатився карткою, не зберігся касовий чек? Проте повернути гроші йому все ж повинні (п. 5 ст. 18 Закону РФ від 7 лютого 1992 № 2300-1 «Про захист прав споживачів»). Громадянин може посилатися на показання свідків. А магазини можуть «впізнати» свій товар за маркуванням або штампі на ціннику. В цьому випадку у інспекторів немає підстав для штрафу за порушення порядку роботи з готівкою і порядку ведення касових операцій, тобто по статтею 15.1 Кодексу РФ про адміністративні правопорушення. Але з боку банку можливі зауваження.

Пробити на касовому апараті квитанцію повернення. На касовому апараті виконують операцію «Повернення продажу», в ході якої оформляється квитанція повернення (п. 3.6 і 4.8 додатки № 5 до Протоколу засідання ГМЕК від 19 грудня 2002 № 7 / 72-2002). Якщо громадянин повернув товар в день покупки, проведену раніше оплату скасовують, а банк - емітент картки не списує гроші з рахунку клієнта. Якщо продукцію повернули в наступні дні, квитанція повернення буде підставою, щоб перерахувати гроші покупцеві.

Оформити акт про повернення грошових сум покупцям. На чек, отриманий від громадянина, касир оформить акт про повернення грошових коштів форми № КМ-3 . Документ, крім самого касира, підписують керівник організації, завідувач відділом, старший касир (якщо є). Бажано, щоб касир написав пояснювальну записку в довільній формі, вказавши, з яких причин скасований платіж. Акт, пояснювальну записку та самі повернуті чеки, наклеєні на аркуш паперу, передають в бухгалтерію, де зберігають в документах за дане число.

Відобразити повернення в журналі касира-операціоніста. Суму, зазначену в акті, відображають в графі 15 журналу касира-операціоніста ( форма № КМ-4 , затверджена наказом Мінстату України від 25 грудня 1998 № 132 ).

Припустимо, покупець повертає товар в наступні дні. Термін дії банківської карти вже закінчився або карта була загублена. Гроші можна перерахувати на іншу карту або поточний рахунок покупця, якщо це дозволяє договір еквайрингу з обслуговуючим банком. Видавати готівку небезпечно: компанію можуть оштрафувати за статтею 15.1 Кодексу РФ про адміністративні правопорушення. »

Чи можна зробити повернення на розрахунковий рахунок споживача?
Як це правильно оформити?
Як треба вчинити касиру в цій ситуації?
У покупця, розплатився карткою, не зберігся касовий чек?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online