- Чи можу я повернути куплені на сайті ж / д квитки в будь-яку касу вокзалу? Будь пасажир може здати...
- Як швидко я зможу отримати свої гроші за повернення квитка?
- В якій касі на вокзалі здається електронний квиток?
- Чи можна я повернути електронний ж / д квиток після відправлення поїзда?
- Чи можна повернути електронний ж / д квиток після проходження електронної реєстрації?
Чи можу я повернути куплені на сайті ж / д квитки в будь-яку касу вокзалу?
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Будь пасажир може здати свій квиток, куплений на сайті FLYDEX, в касу залізничного вокзалу. При цьому, в касі вам зроблять повернення місць в систему і видадуть квитанцію підтверджує це. Просимо вас не хвилюватися і не вимагати від касира повернути вам гроші. Повернення грошей, буде проводитися фактичним продавцем квитка, тобто нашою компанією, тому збережіть квитанцію різних зборів, отриману вами в касі.
Якщо квиток був придбаний на нашому сайті, то самі грошові кошти повернемо тільки ми, на підставі цієї квитанції, в якій буде зроблено розрахунок всіх утримань, виходячи з правил РЖД по поверненню квитків. Стандартний штраф за повернення квитка в 2019 році становить 203 рубля 50 копійок, але його розмір може змінитися якщо ви здаєте квиток менш ніж за 8 годин до відправлення поїзда.
Для повернення вам грошей, нам потрібно підставу. Квитанція, яку ви повинні відправити нам, і буде цим підставою. Ви можете відправити її до нас поштою (190013, г. Санкт-Петербург, вул. Введенського каналу б.7 офіс 102, ТОВ "Альтера СПб"), або зробити кольоровий скан (або фото) цієї квитанції та вислати в нашу службу підтримки по електронній пошті: [email protected]
Куди повернуться кошти при поверненні квитка?
Грошові кошти будуть повернуті вам в ту платіжну систему, якій ви виробляли оплату раніше купленого квитка. Незалежно від того, зробили ви повернення на сайті або повернули квиток в касі вокзалу. Наприклад, якщо ви оплачували квиток банківською картою Ощадбанку, то гроші прийдуть на неї. А якщо через Яндекс.Деньги, то на ваш баланс там.
Як швидко я зможу отримати свої гроші за повернення квитка?
Після того, як ми отримаємо від вас скановану копію вашої квитанції про повернення квитка, нами буде проведена операція повернення грошей. Все залежить від вашої платіжної системи або банку-емітента вашої кредитної картки. На практиці, гроші повертаються протягом від одного до чотирьох днів. Ніяких додаткових телефонних дзвінків і письмових заяв від пасажира не потрібно.
В якій касі на вокзалі здається електронний квиток?
Якщо ви перебуваєте у великому місті, то на залізничному вокзалі є спеціалізовані каси повернення. Для невеликих міст і станцій, можна звернутися в будь-яку квиткову касу.
Чи можна я повернути електронний ж / д квиток після відправлення поїзда?
Як і звичайний паперовий квиток, на електронний квиток поширюються точно такі ж умови щодо повернення квитка після відправлення поїзда. В цьому випадку ви зможете повернути тільки частину грошей.
Повернути електронний квиток можна протягом трьох годин з моменту відправлення поїзда зі станції відправлення пасажира. У разі якщо ви поміняли свій електронний квиток в касі вокзалу або апараті самообслуговування, на стандартний бланк РЖД, то повернути квиток можна протягом 12 годин з моменту відправлення поїзда.
При наявності паспорта, повернення вам будуть проведені на місці. Якщо ви звернетеся в касу з поверненням квитка після встановленого часу, ваш повернення візьмуть в претензійному порядку, і розглянуть його за встановленими нормами ВАТ "РЖД" протягом 180 днів.
Зверніть увагу! Квитки з електронною реєстрацією на потяги міжнародного сполучення можна повернути тільки не менше ніж за 1 годину до відправлення поїзда з початкової станції прямування.
Чи можна повернути електронний ж / д квиток після проходження електронної реєстрації?
Безумовно, можна повернути електронний квиток на сайті FLYDEX з попередньо пройденої електронною реєстрацією. Для цього потрібно зробити операцію повернення в особистому кабінеті не пізніше однієї години до відправлення вашого поїзда зі станції початку маршруту. Для цього перейдіть на сторінку вашого замовлення по посиланню в листі або sms або знайдіть замовлення через сторінку Мої Квитки . Потім натисніть функцію "Повернення квитків". Ви можете повернути як всі квитки в замовленні, так і окремо квиток для кожного з пасажирів якщо їх куплено декілька.
Будьте уважні! Якщо ваша станція відправлення знаходиться всередині маршруту прямування поїзда, квиток без електронної реєстрації можна повернути в касі залізничного вокзалу аж до відправлення поїзда. Але для цього вам потрібно спочатку переоформити електронний купон квитка на паперовий бланк РЖД в тій же залізничній касі або терміналі самообслуговування, і потім його здати.
Чи можу я повернути куплені на сайті ж / д квитки в будь-яку касу вокзалу?Як швидко я зможу отримати свої гроші за повернення квитка?
В якій касі на вокзалі здається електронний квиток?
Чи можна я повернути електронний ж / д квиток після відправлення поїзда?
Чи можна повернути електронний ж / д квиток після проходження електронної реєстрації?
Чи можу я повернути куплені на сайті ж / д квитки в будь-яку касу вокзалу?
Як швидко я зможу отримати свої гроші за повернення квитка?
В якій касі на вокзалі здається електронний квиток?
Чи можна я повернути електронний ж / д квиток після відправлення поїзда?
Чи можна повернути електронний ж / д квиток після проходження електронної реєстрації?