Метро переходить до крос-платформ

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Як це працює, Місця, Метро Номер №48, 17-23 грудня 2013 Як це працює, Місця, Метро Номер №48, 17-23 грудня 2013   Нова ділянка Люблінсько-Дмитрівській лінії метро відкриється в наступному році   Один з найбільших транспортно-пересадочних вузлів (ТПУ) столиці може бути побудований біля станції метро «Петровсько-Разумовська»

Нова ділянка Люблінсько-Дмитрівській лінії метро відкриється в наступному році

Один з найбільших транспортно-пересадочних вузлів (ТПУ) столиці може бути побудований біля станції метро «Петровсько-Разумовська». Як розповів журналістам під час суботнього об'їзду заступник мера Москви з питань містобудівної політики і будівництва Марат Хуснуллін, ТПУ об'єднає дві станції підземки, дві лінії залізниці і десятки маршрутів наземного транспорту.
У суботу журналістам показали, як йдуть роботи з будівництва станції метро «Петровсько-Разумовська» Люблінсько-Дмитрівській гілки. Вона відкриється в кінці наступного року і стане пересадковою з однойменною станцією Серпуховсько-Тимірязєвської лінії. Перехід буде організований за допомогою крос-платформ, як це зроблено на «Китай-місті». «Петровсько-Разумовська» - станція глибокого закладення, тому основні роботи ведуться під землею закритим буропідривних способом. За словами будівельників, в цьому місці грунт дуже водонасищен, тому перед проходкою його доводиться заморожувати. Зараз в тунелях стоїть вода, приблизно по щиколотку. Під час відвідування об'єкту журналістам навіть видали гумові чоботи. Роботи на глибині близько 60 метрів киплять цілодобово, підрядники працюють в три зміни. Поки тут нічого не нагадує про майбутньої станції, але будівельники обіцяють, що побудують її точно в строк.
За словами Марата Хуснуллін, в наступному році разом зі станцією «Петровсько-Разумовська» на салатовой гілці планується ввести станції «Бутирська» і «фонвизинский», а роком пізніше відкрити «Окружну», «Верхні Лихобори» і «Селигерскую». «У районі споруджуваної станції« Селігерський »було вирішено зробити проходку на 800 метрів далі, ніж планувалося спочатку. Це дозволить в перспективі побудувати на даній лінії ще одну станцію »,? -? Пояснив глава будкомплексу. Однак це плани на перспективу після 2020 року, поки ж станція «Селігерський» буде кінцевою на Люблінсько-Дмитрівській лінії.
Будівництво цих станцій почалося в 2011 році. Протягом декількох місяців підрядник, компанія «Мосметрострой», зумів розгорнути роботи практично на всіх майданчиках. «Люблінсько-Дмитрівська гілка - найважча з тих, де ведеться будівництво, оскільки працювати доводиться на глибині 60-70 метрів і в складних грунтах. На цій лінії задіяно понад 4 тисячі людей - вони вручну зводять тунелі і станції із застосуванням чавунної оброблення та напівавтоматичних систем », - розповів керівник департаменту будівництва Москви Андрій Бочкарьов.
Близько деяких з цих станцій в майбутньому планується також побудувати ТПУ. До зведення одного з них, біля станції «Петровсько-Разумовська», Дирекція залізничних вокзалів РЖД планує приступити в наступному році. «Це буде один з найбільших і складних ТПУ, пасажиропотік на якому в години пік стане досягати 65 тисяч чоловік», - пояснив Марат Хуснуллін. Як раніше розповідали залізничники, ТПУ буде являти собою великий 25-поверховий вокзал площею майже 300 тис. Кв. метрів з безліччю приміщень для комерційного використання і перехоплює паркуванням на 2,6 тис. машино-місць. На двох підземних рівнях розмістяться станції метро. На перших надземних поверхах планується організувати автобусні зупинки, а також перехід на ж / д платформу Петровсько-Разумовська Жовтневої залізниці. Крім того, поблизу майбутнього ТПУ проходять залізничні колії Савеловський гілки. Зараз опрацьовується питання будівництва на ній нової платформи і включення її до складу ТПУ. На верхніх поверхах вокзалу планується розміщення комерційних об'єктів. Згідно з концепцією, це можуть бути підприємства торгівлі, громадського харчування, офісні приміщення та готелі. За оцінкою Марата Хуснуллін, термін будівництва об'єкту складе близько трьох років.
Вокзал з великою парковкою передбачений і близько «Селігерський». Як розраховують влади, він зможе перехоплювати потік автомобілів з Дмитровського і Коровинского шосе. «У цій станції буде близько 12? Виходів, тому вся прилегла територія площею 6 гектарів стане являти собою великий ТПУ. Оскільки станція проектується кінцевої, то до неї буде здійснено під'їзд з обох шосе. Щоб не створювати пробки нам, швидше за все, доведеться побудувати одну додаткову естакаду », - розповів глава будкомплексу. ТПУ біля «Селігерський» також буде включати в себе зону посадки і висадки пасажирів наземного транспорту, отстойно-розворотне майданчик, місця для розміщення різних експлуатаційних служб і офісні та торгові приміщення.
Біля метро «Верхні Лихобори» планується побудувати міні-вокзал, який зробить зручною пересадку з метро на автобуси. У пішохідній доступності від нього буде розташований ТПУ, що зв'язує нині закриту платформу НАТІ Жовтневої залізниці і станцію Миколаївська Малого кільця МЗ. Ще один вузол з'явиться на станції «Кільцева», де метро перетинається з МК МЗ.

Це дозволить в перспективі побудувати на даній лінії ще одну станцію »,?
«У цій станції буде близько 12?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online