Будівництво третьої лінії мінського метро, ​​четверта лінія, станція «Вокзальна», площа Бангалор, ГУ «Столичний транспорт і зв'язок», Олександр Каптюх, Станційні комплекси, Тимчасові об'їзди, Ковальська слобода, Ювілейна, Площа Богушевича

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Після відкриття перших станцій «зеленої» гілки передбачається як можна швидше будувати нові пункти пересадки пасажирів столичної підземки.

Нагадаємо, що перший пусковий комплекс третьої лінії мінського метро - це станції «Ювілейна», «Площа Богушевича», «Вокзальна» і «Ковальська Слобода». Їх будівництво має розпочатися в 2014 році, а планований термін здачі в експлуатацію - 2017-й. Раніше пасажири припускали, що нову лінію відразу будуть прокладати і далі - в бік Зеленого Луга, а будівництво четвертої гілки почнеться в далекій перспективі. Однак все не так просто. Нагадаємо, що перший пусковий комплекс третьої лінії мінського метро - це станції «Ювілейна», «Площа Богушевича», «Вокзальна» і «Ковальська Слобода»

- Продовження третьої лінії від станції «Ювілейна» в бік Зеленого Луга буде здійснюватися з одночасним будівництвом п'яти станцій четвертої лінії, всі разом вони утворюють півкільце, - повідомив начальник служби поточного і перспективного розвитку ДУ «Столичний транспорт і зв'язок» Олександр Каптюх в інтерв'ю «Транспортник столиці» . - Третя і четверта лінії перетнуться в районі площі Бангалор, після чого третя піде в бік Зеленого Луга, а четверта - в сторону Академії наук, де перетнеться з першою лінією і дотягнеться до Автозаводській лінії в районі тракторного заводу.

Як випливає зі слів представника ГУ «Столичний транспорт і зв'язок», паралельно з продовженням третьої лінії (її робоча назва - Зеленолужская) будуть побудовані такі станції четвертої гілки:

  • «Парк Дружби народів» (пересадка на станцію «Площа Бангалор» третьої лінії);
  • «Будинок друку» (пересадка на станцію «Академія наук» першої лінії);
  • «Платонова» (в районі перетину розвилки вулиць Сурганова, Академічної і Платонова);
  • «Уральська» (район перетину вулиць Уральської і Фролікова);
  • «Долгобродская» (пересадка на станцію «Тракторний завод» другої лінії).

За словами Олександра Каптюха, конкретні терміни втілення цих планів у життя не встановлені. Зате вже з упевненістю можна сказати, що прокладка першої ділянки третьої лінії на всій його довжині буде здійснюватися закритим методом. Виняток - станційні комплекси: їх будуть зводити відкритим способом. У зв'язку з цим, зокрема, при будівництві станції «Вокзальній» на третину буде зменшена площа розворотного кільця ДС «Дружна». Майданчик для відстою автобусів також доведеться стиснути. На території, що звільнилася буде виритий котлован, який, до речі, «накриє» і будівля нинішньої диспетчерської станції.

«Міська влада обіцяє перерозподілити нинішню гостьову парковку для легкових автомобілів і передати для розміщення громадського транспорту», ​​- заявив Олександр Каптюх.

Крім того, при будівництві нових станцій істотної зміни маршрутів міського наземного транспорту не планується. Пасажирів втішають тим, що вишукана можливість влаштування тимчасових об'їздів.

Олександр Нестеров

/files/2013-09/20130916-195545-536.jpg

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online