Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: Фейсбук
Харківські винахідники беруть участь в змаганнях з літром бензину і дівчиною-пілотом Макаренко Анна https://cdn.segodnya.ua/img/article/7320/81_main.jpg https://cdn.segodnya.ua/img/article/7320/81_tn .jpg 2016-07-10T11: 58: 49 + 03: 00 Харків вулицями Лондона - лежачи в ЕКОМОБІЛЬ
Команда лабораторії швидкісних автомобілів ХНАДУ стала єдиною, яка представляла Україну на гонці екомобілів, яка вчора пройшла в Лондоні. На відміну від інших суперкарів, наш зміг подолати затяжну гірку, продемонструвати потужність і міцність. Потрапити на екомарафон харків'янам було непросто: гроші збирали всім миром.
Змагання Shell Eco-marathon щорічно збирають студентів з різних країн. В цьому році беруть участь більше 200 команд, які демонструють економні авто, які здатні проїхати максимальну кількість кілометрів, витративши всього один літр бензину. Максимальний час на подолання маршруту - 43 хвилини. Команда "ЛСА ХАДІ" бере участь в марафоні в п'ятий раз, але в минулому році пропустила змагання через брак фінансів. Як розповів "Сегодня" капітан наших гонщиків Олександр Чернишов, в цей раз винахідники збирали гроші за допомогою каудфандінговой платформи "Спільнокошт", де українці роблять пожертвування на підтримку якоїсь ідеї. В результаті команді вдалося зібрати 50 000 грн. Небайдужі люди також допомогли доставити харківський екомобіль ХАДІ-34 до Великобританії, а ось домогтися підтримки від держави команді не вдалося.
До змагань студенти і працівники лабораторії готувалися півтора місяці. Роблячи ставку на надійність авто, за цей час винахідники перебрали і перевірили на дефекти агрегати, а також навчили двох нових учасників команди. За словами капітана, на змаганнях, щоб забезпечити мінімальну витрату палива, необхідно чергувати ділянки, на яких автомобіль рухається з включеним двигуном і розганяється, і ті, на яких він рухається накатом. Одна з фішок харків'ян - пілот бачить показання приладів, відображені в дзеркалі, а в якості самої дошки приладів використовується звичайний смартфон.
Оскільки кошти для участі в марафоні вдалося зібрати в останній момент, отримати британську візу встигли лише три людини з команди, інші учасники допомагають віддалено. Пілотом вдруге стала аспірант ХНАДУ Олена Чернишова. До того, як сісти за кермо суперкара, дівчина не мала гоночного досвіду, але, за її словами, в ЕКОМОБІЛЬ інше кермо, а пілот керує лежачи.
"У цьому році дуже важка траса, тому що вона проходить по вулицях навколо Олімпійського парку. Якість покриття для таких надчутливих автомобілів виявилося не дуже хорошим, було багато переїздів, люків. У багатьох автомобілів поотвалівалісь деталі. Крім того, на трасі був затяжний підйом на висоту вісім метрів, і не всі команди змогли його подолати, при тому що бензину потрібно витрачати мінімально. В автомобілі дуже жарко, прямо у мене на очах загорілася машина французької команди ", - розповіла Олена.
"ЛСА ХАДІ" змогли і піднятися на гору, і не пошкодили автомобіль, але побити свій рекорд - 575 км на літрі палива - не змогли. На момент здачі матеріалу до друку стало відомо, що у харків'ян є шанс на призове місце в категорії, яка оцінює командну роботу.
Автомобіль ХАДІ-34, на якому наша команда бере участь в екомарафоне, вважається самим енергоефективним автомобілем України. Його навіть внесли до Книги рекордів України як автомобіль з мінімальними витратами пального (менше 2 грамів на 1 кілометр). Авто винайшли в 2010-му, його довжина - 2,9 м, ширина - 0,9 м, висота - 0,7 м. Важить екомобіль на трьох колесах 43 кг, а його максимальна швидкість -
60 км / год.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Підписуйтесь на нашу розсилку