Український авторинок потрапив під загрозу

  1. Орфографічна помилка в тексті:

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

26 жовтня 2011, 10:14 Переглядів: 26 жовтня 2011, 10:14 Переглядів:   В Україні запускають програму розвитку легкового автомобілебудування, фото xauto

В Україні запускають програму розвитку легкового автомобілебудування, фото xauto.com.ua.

Введення держпрограми розвитку легкового автомобілебудування в Україні негативно позначиться на бізнесі імпортерів авто. Про це говорить гендиректор ДП "АВТО Інтернешнл" (імпортер Mazda, Suzuki) Олена Дуніна, пише Комерсант-Україна .

Якщо це станеться, багатьом доведеться замислюватися над тим, чи варто зберігати свій бізнес в Україні. "Пільги, про які йдеться, будуть надані за рахунок простих громадян України, а ціни зростуть на 30-35%. Це може відбитися і на сервісні послуги. Але я вірю, що Україна як член СОТ не зможе ввести ці мита, тому що ми підписували угоду про 10-відсоткового імпортного мита. А аргументів у нашої країни для її збільшення немає. Тому що імпорт не загрожує національній безпеці. Крім того, у нас немає такого автомобільного буму, який був у 2008 році ", - відзначає Дуніна.

Нагадаємо, презентація проекту держпрограми розвитку легкового автомобілебудування в Україні до 2020 року пройшла в Києві на III Міжнародній конференції з розвитку автоіндустрії Autoprom.ua 2011. Вона була створена галузевою асоціацією "Укравтопром" і держпідприємством "Укрпромзовнішекспертиза" в рамках виконання даного цієї весни президентом Віктором Януковичем доручення розробити заходи по відновленню української автомобільної промисловості. Заступник директора департаменту промислової політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі Павло Шинкаренко уточнив, що створена для виконання доручення робоча група проаналізує документ і до кінця року подасть його на затвердження Кабміну.

Представляючи програму, директор "Укрпромзовнішекспертизи" Володимир Власюк зазначив, що її реалізація повинна сприяти зростанню обсягів виробництва (більш ніж в 8 разів - з 84 тис. У 2010 році до 728 тис. В 2020 році) і експорту автомобілів (в 9,5 раз - з 33 тис. до 312 тис.). Частка автомобілів вітчизняного виробництва до кінця реалізації програми повинна досягти 70% проти 33% в 2010 році, виробничі потужності - зрости з 400 тис. До 1,19 млн автомобілів на рік, а локалізація виробництва - з 26% до 55%. Кількість робочих, зайнятих на підприємствах автопрому, збільшиться з 10,4 тис. До 176,9 тис. Чоловік.

Досягти таких результатів передбачається за рахунок створення сприятливих умов для інвестування в галузь. Зокрема, необхідно збільшити ввізне мито на автомобілі з нинішніх 10% до 30%; знизити мито на імпорт обладнання для виробництва автомобілів з 3,5% до 0%, ввести нульову ставку ПДВ на імпорт обладнання для автопрому; ввести часткову компенсацію (до 10%) процентної ставки за банківськими кредитами, що видаються на організацію виробництва нових автомобілів; знизити податок на прибуток для новостворених автопідприємств з 23 до 0% за умови, що цей прибуток реінвестується протягом п'яти років. Запропоновано також надавати таким підприємствам державну дотацію в розмірі 15 тис. Грн за створення одного робочого місця. Стимулювати попит на вітчизняні автомобілі планується за рахунок компенсації частини кредитної ставки в розмірі 2,1%, а також вартості нового автомобіля за умови утилізації старого в розмірі 10 тис. Грн. Очікується, що виплата компенсацій почнеться в 2017 році.

Запропоновані заходи активно підтримують виробники. "Ми вступили в СОТ без перехідного періоду, і це відкрило внутрішній ринок для імпортерів, які витіснили з нього вітчизняні автомобілі", - говорить почесний президент корпорації "Укравто" Таріел Васадзе . За даними "Укрпромзовнішекспертизи", з 2006 по 2010 рік частка імпорту в загальному обсязі реалізованих в Україні автомобілів зросла з 44% до 67%. За прогнозами, цього року вона досягне 75%. Васадзе підкреслив, що держава не надавало ніякої підтримки автопрому в роки кризи. В результаті тільки АвтоЗАЗу довелося скоротити близько 14 тис. Чоловік. Виробництво автомобілів після кризи знизилося з 368,4 тис. У 2008 році до 84 тис. В 2010 році. Він також зазначив, що інші країни в цей час пішли на протекціоністські заходи. Росія, наприклад, підвищила ввізне мито з 30% до 35%.

З одного боку, запропоновані заходи повністю відповідають планам Кабміну. Як повідомляв "Комерсант", в уряді планують домагатися діяла до вступу СОТ 25-відсоткової ставки ввізного мита. Ухвалення такого рішення можливе вже наступного тижня - 28 жовтень Федерація роботодавців завершує прийом пропозицій від своїх членів щодо перегляду митних ставок і передає їх уряду.

З іншого боку, Україна погодилася на те, що в разі підписання договору про зону вільної торгівлі з ЄС індикативний обсяг безмитного ввезення європейських автомобілів повинен скласти 45 тис. Одиниць на рік і може бути збільшений у разі зростання обсягу ринку.

Проти заходів щодо захисту ринку, запропонованих в концепції, різко виступив основний парламентер України з СОТ і Євросоюзом, урядовий уповноважений з питань євроінтеграції Валерій П'ятницький. Як пише "Комерсант", в перерві засідання, на якому була представлена ​​концепція, він буквально накинувся на Володимира Власюка зі словами: "Про що ви думали, коли створювали цю програму? Вам ніхто таких коштів з бюджету не дасть. Чи думали ви про те , наскільки постраждає бюджет? " Власюк не знайшов, що відповісти. "Одними загороджувальними митами нічого вирішити не можна, - заявив вчора Валерій Пятніцкій.- Необхідно проводити зустрічі з найбільшими виробниками автомобілів, зокрема з Євросоюзу. І доводити, переконувати, що Україна може бути частиною глобальної автоіндустрії". А керівник управління з питань євроінтеграції адміністрації президента Євген Перелигін додав, що важливо навести порядок у судовій і податковій сфері і зробити так, щоб правила гри не змінювалися.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Український авторинок потрапив під загрозу". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Як пише "Комерсант", в перерві засідання, на якому була представлена ​​концепція, він буквально накинувся на Володимира Власюка зі словами: "Про що ви думали, коли створювали цю програму?
Чи думали ви про те , наскільки постраждає бюджет?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online