Район Аеропорт: затишшя перед забудовою

  1. Транспортна обстановка району Аеропорт
  2. Екологія і безпека району Аеропорт
  3. Район Аеропорт - один з великих центрів освіти, бізнесу та спорту
  4. Рівень соціальної інфраструктури та благоустрою району Аеропорт
  5. Вторинна нерухомість району Аеропорт
  6. Новобудови району Аеропорт
  7. Перспективи розвитку району Аеропорт
  8. Рівень комфорту району Аеропорт 14.13 з 20.00

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Колись район Аеропорт славився конструкторськими бюро і інститутами, зеленими житловими дворами і чудовим Петровським парком. Потім тут сформувався бізнес-кластер. Але з'явилися за останній рік проекти новобудов повинні повернути Аеропорту статус привабливого житлового району.

район Аеропорт відноситься до Північного адміністративного округу (САО), розташовується між ТТК і Балтійської вулицею Невелика витягнута територія (всього 457 га) обмежена Ленінградським проспектом з одного боку і ж / д шляхами і вулицею 8 Березня з іншого.

Межі та герб району Аеропорт

Аеропорт оточений 7-ю активно розвиваються районами - це райони Хорошевський, Сокіл, Войковский, Коптеева, Тимирязевский, Свалявський та Беговой. Їх жителі і новосели часто користуються розвиненою інфраструктурою і транспортним сполученням району Аеропорт.

Чисельність жителів тут відносно невелика і за три роки зросла лише на 2,5 тисячі, склавши на 2016 рік 78,8 тисяч осіб. Пов'язано це з тим, що значна частка об'єктів - комерційні підприємства і будівлі інститутів, а велика частина житлових будинків - не вище 5-9 поверхів.

Прогулюючись по району, можна помітити, що більша частина перехожих - дорослі та літні люди - це співробітники ВНЗ і офісів. Діти і мами з колясками зустрічаються рідко, кілька років район Аеропорт орієнтувався на бізнес-сегмент, а не житло для молодих сімей.

Транспортна обстановка району Аеропорт

Район Аеропорт має хорошу транспортну доступність, адже близькість до ТТК і найбільшої магістралі Ленінградського проспекту - незаперечна перевага. Однак з північного боку район відрізаний від дорожнього сполучення залізничною колією і тимирязевская парком.

У години пік пробки утворюються на розвилці Волоколамського і Ленінградського шосе і виїзді на ТТК. Так само завантажуються Палацова, Петровсько-Разумовська алеї і Верхня Маслівка.

Особливих проблем з паркуванням в районі Аеропорт не спостерігається. Вулиці, прилеглі до ключових торговим центрам і офісним кластерам, включені в зону платних парковок з тарифом 40 руб. / Год. При цьому жителям сусідніх кварталів доводиться регулярно вступати проти спроб влади ці зони розширити.

Ленінградський проспект днем в будні

Добре в районі Аеропорт Яка ситуація з громадським транспортом. На його території розташовуються три станції метро Замоскворецької лінії - Сокіл, Аеропорт і Динамо. Таким чином, з будь-якого куточка району до найближчого метро не більше 20-ти хвилин.

Так само в 2017 році має закінчитися будівництво станції метро Петровський парк, яка стане одним з елементів другого кільцевої лінії. Нова станція знаходиться між Петровським палацом і стадіоном Динамо. Передбачається, що лінія включиться в роботу до 2020 року, полегшивши пасажирське сполучення сусідніх районів.

Будівництво станції метро Петровський парк

Поки ж дістатися до сусідніх районів і ліній метрополітену можна наземним транспортом. Так тролейбуси №20, 86, 65, 70, 82 і 43 повідомляються зі ст. м. Полежаевская, Бігова, Білоруська. Від м. Сокіл наземним маршрутом можна дістатися до м. Жовтневе поле і Войковська. У парі кілометрів від району Аеропорт знаходяться ст. м. Дмитрівська та Свалявської.

Усередині району наземний транспорт так само досить добре розвинений. По двох великих вулицях - Усієвича і часовий - проходять автобусні маршрути №110, 105, 84. Причому в цьому випадку класичні громіздкі автобуси частково замінили мобільні маршрутні газелі.

Досить зручно розташований район Аеропорт щодо залізничного сполучення. В радіусі 1,5 км. розташовуються 2 вокзалу - Білоруський і Савеловський. На території району знаходиться пасажирська станція Червоний Балтієць Ризького напрямки, хоча в більшості випадків зручніше добиратися до ж / д станції Громадянська в сусідньому районі.

Думка жителів:

«Для кого-то Ленинградка - це вічні шум і пил, але це ціна за відмінну транспортну доступність району». Марина, 39 років

«Мені здається, не кожен район за межами ТТК може похвалитися такою доступністю громадським транспортом». Ілля, 25 років

Екологія і безпека району Аеропорт

Житлові квартали в глибині району можуть похвалитися великою кількістю зелені і тишею, які дуже контрастують з нестихаючими гулом прикордонних магістралей. Нагнітає депресивну атмосферу тривала реконструкція стадіону Динамо і будівництво нової станції метро. Це сусідство, здається, гнітюче діє і на Петровський парк.

Територія парку (площа 22 га) відкрита для всіх, але відпочиваючих там зазвичай небагато. В основному відвідувачі - це поспішають у справах співробітники найближчих організацій та ВНЗ і жителі, змушені обходити будівництво. Петровський парк доглянутий, але в ньому немає комфортної прогулянкової зони та інфраструктури. Проїжджа частина вулиць, що проходять через нього, в години пік завантажуються машинами.

Проїжджа частина вулиць, що проходять через нього, в години пік завантажуються машинами

Петровський парк

Чим ближче до протилежної межі району - до залізничних колій - тим менше зустрічається зелені. Там розташовуються напівзанедбані підприємства і виробництва, що чекають своєї черги на реконструкцію. На іншій стороні ж / д шляхів розкинувся великий Тимирязевский парк, але добиратися туди жителям району не дуже зручно.

В цілому по екології серед районів САО Аеропорт вважається не дуже сприятливим через сусідство з великими магістралями і відсутності комфортної зеленої зони. З точки зору безпеки район Аеропорт так само останнім часом виявляється в списках неблагополучних локацій. Тут досить різко збільшилася кількість приїжджих робітників, зайнятих на будівництвах в цьому і Хорошевському районах. Крім того, позначається і відносна близькість до Білоруського вокзалу, і наявність промзон.

Думка жителів:

«Приїжджих на вулицях за останні кілька років стало дійсно набагато більше. Так само околиці Динамо виглядають жахливо через будівництв. У годину пік народу не проштовхнутися ». Ольга, 43 роки

«У нас досить зелений район. Не сказав би, що тут така вже й погана екологія. Не гірше, ніж у більшості інших районах ». Максим, 50 років

Район Аеропорт - один з великих центрів освіти, бізнесу та спорту

В районі Аеропорт сформувався великий науково-дослідний кластер. Серед представлених університетів і філій найбільш відомі МАДИ, РОАТ МІІТ, ВІНІТІ РАН, Інститут Світової економіки і Академія підприємництва, а так само кілька НДІ.

Будівля РОАТ МІІТ

Широко представлений комерційний сегмент - це кілька бізнес-центрів класу А і B +. Одні з найпрестижніших діловий центр «Алкон», «Кулон Білдінг», «Тріо», «Авіатор», «Сокіл Плаза», «Лофт Тайм». Чимало офісів розташовується на перших поверхах житлових будинків і на території інститутів і промзон.

Чимало офісів розташовується на перших поверхах житлових будинків і на території інститутів і промзон

БЦ «Алкон»

В околицях м. Динамо перебувають кілька спортивних комплексів Динамо і ЦСКА, що охоплюють великий асортимент дисциплін.

Стадіон «Динамо» на стадії реконструкції

А ось розважальний сегмент, який зазвичай реалізується якісними ТРЦ, розвинений слабо. Єдиний кінотеатр «Баку» зараз знаходиться на межі закриття, вже зараз там вимушено демонтовано обладнання в одному із залів. Згідно з планами нового власника «ADG Group» тут якраз планується звести новий торгово-розважальний комплекс, але на період будівництва жителі будуть змушені шукати альтернативні варіанти проведення дозвілля. Б

ез сумніву, це болюче для них, але необхідний крок, який дозволить району стати самодостатнім. Поки ж найближчий повноцінний ТРЦ «Авіапарк», до якого ходять безкоштовні автобуси від метро Динамо.

В районі зовсім немає гіпермаркетів і великих ТЦ. Торговий центр «Метромаркет» біля м. Сокіл колись був центром тяжіння, в тому числі і для навколишніх районів. Зараз же на тлі сучасних торгових майданчиків Москви він виглядає дуже скромно.

Торгової галереї «Аеропорт», розташованої у однойменної станції метро, ​​так само більше 10 років. Ці два майданчики, в общем-то, надають найбільш затребуваний асортимент товарів і побутових послуг, які можуть знадобитися жителям.

ТЦ «Метромаркет» біля м. Сокіл. Торгові намети біля шосе були недавно ліквідовані

Перші поверхи будинків уздовж Ленінградського проспекту і прилеглих вулиць усіяні ресторанами, кав'ярнями, магазинами, відділеннями банків та іншими послугами. Це в значній мірі компенсує відсутність торгових центрів. На кожен квартал доводиться мінімум по парі продуктових магазинів, в тому числі мережевих супермаркетів різних класів - від економ сегмента ( «Пятерочка», «Діксі») до преміальних «Абетки Смаку» і «Перехрестя».

Великий продуктово-побутової кластер сформувався за кінотеатром «Баку» на чолі з відомим Ленінградським ринком.

Багато торгові центри району більше схожі на ринок

В районі Аеропорт функціонує кілька бібліотек, автошкіл, салонів краси та перукарень, ветеринарних клінік і т.д. - в загальному, інфраструктура тут розвинена добре.

Не можна залишити без уваги головну пам'ятку району - Петровський палац, який сьогодні не тільки історична пам'ятка архітектури, а й шикарний готельний комплекс. Тут можна як зняти стандартний номер (цінник від 8 тис. Рублів), так і оселитися в одному з апартаментів, виконаному в антуражі епохи Катерини II. До послуг постояльців і відвідувачів СПА-комплекс, ресторан і бізнес-послуги. Нерідко в Палаці влаштовують концерти.

Поруч з ним в парку відкрито Храм Благовіщення Пресвятої Богородиці.

З інших визначних пам'яток району Аеропорт варто відзначити Городок художників, побудований в 30-х роках, щоб об'єднати під одним дахом людей творчих професій. Зараз цей архітектурний комплекс виглядає досить непоказно і привертає в основному мають відношення до даної галузі і цікавляться історією міста. Городок художників розташовується на вулицях Верхня Маслівка та Петровсько-Разумовська і визнаний об'єктом культурної спадщини.

Думка жителів:

«Я живу у ринку, зручно, хоч і не дуже цивільно, звичайно. Тут не потрібні нові торгові центри, і так є все необхідне. А за чимось спеціальним можна і з'їздити в інше місце ». Ольга, 55 років

«Ми дуже проти закриття нашого кінотеатру. У «Баку» і якість послуг було завжди на висоті, і відмінні зали, і адміністрація чуйна. Зламати то легко, а коли побудують новий невідомо, і буде він уже напевно менше, а ціни вище ». Лариса, 35 років

Рівень соціальної інфраструктури та благоустрою району Аеропорт

Відносно соціальної інфраструктури район Аеропорт має ряд специфічних установ, які в тому числі роблять його унікальним. Ні, звичайно, звичайні школи і ліцеї (всього 9), і дитячі садки (22 дошкільних установи) тут є. Причому в достатній на наявну частку населення району обсязі, можливо навіть з невеликим запасом.

З «ексклюзивного» ж на території району Аеропорт - Інженерно-технічна школа ім. Попова, а так само кілька технічних коледжів, сімейна школа «Земляни». У Петровському парку розташувався Будинок дитини №5. Є приватні секції для заняття музикою, танцями і малюванням.

Є приватні секції для заняття музикою, танцями і малюванням

Філія інженерно-технічної школи

З медичних установ крім районної дитячої та дорослої поліклінік і клінічної лікарні в районі Аеропорт є ще кілька спеціалізованих організацій: Центр медичної реабілітації, Жіноча консультація, Центр естетичної медицини М. Королевою, ЦВКГ ім. Вишневського, Гематологический науковий центр. Функціонує Обласна психіатрична лікарня. У дитячій і дорослій поліклініках Літфонду пропонують унікальні методи лікування, крім них, звичайно, є багато інших приватних мед. установ.

Дитяча поліклініка Літфонду

Паспортна і міграційна служби району Аеропорт знаходяться практично в його центрі, неподалік розташована будівля адміністрації. А ось сервіс «Мої документи району Аеропорт», как не странно розташовується за його територією, на іншій стороні Ленінградського проспекту.

Варто відзначити також і те, що жителі проявляють досить активну позицію по відношенню до того, що відбувається в їхньому районі. У групах соцмереж активістів району висвітлюються актуальні новини та публікуються оголошення. Однією з перемог учасників стала установка пандусів в деяких під'їздах для людей з обмеженими можливостями.

Двори і вулиці так само виробляють в основному позитивне враження. Дитячі майданчики хоч і різні за рівнем виконання, але охайні і не зламані.

Думка жителів:

«Мене влаштовує рівень медицини наших поліклінік. Добре, що все поруч ». Ольга, 55 років

«У нас біля будинку хороша дитяча площадка. Але іноді ходимо подалі, там гірка цікавіше ». Женя, 29 років

Вторинна нерухомість району Аеропорт

Вторинний ринок району Аеропорт умовно можна розділити на недорогі пропозиції в старих 5-12-ти поверхових будинках і елітні квартири в престижних висотних будівлях. З початку 2000-х років в цьому місці активно зводився преміум сегмент, тому ринок рясніє лотами з меблями і дизайнерським інтер'єром.

Блокові і панельні будинки в районі Аеропорт представлені в невеликій кількості. Зустрічаються тут не тільки старі будівлі 1960-80 рр., Досить молоді будинки, побудовані в період 2001-2010 рр. Пропозицій продажів трохи, в основному це «одинички» і «двушки». Цінник залежить багато в чому не стільки від локації, скільки від віку будинку і його стану.

Наприклад, в 16-ти поверховому панельному будинку по вул. Годинна 1-кімнатна квартира коштує 8 млн. Рублів, тоді як в п'ятиповерхівці недалеко від метро за аналогічний метраж всього 6 млн. Рублів.

Вторинна нерухомість району Аеропорт

Деякі старі будинки позиціонуються продавцями, як «йдуть під знос», наприклад, на планетних вулиці д. 12-18 і мають більш високий цінник. Однак за програмою знесення старого житла в районі Аеропорт поки всі плани виконані, а новини про нові проекти відсутні.

Досить хороші пропозиції можна знайти в 9-типоверхових «сталінських» будинках району Аеропорт. Такі будівлі зовні легко відрізнити від інших по їх монументального екстер'єру з сірувато-пісочного цегли, всередині неодмінні атрибути - широка сходова клітка і товсті стіни і підвіконня.

Будинки зосереджені в центрі району, що не далі вулиць Годинна і Планетная. Цінник за кв. м в таких будинках рідко буває нижче 250 тис. рублів, але іноді трапляються лоти з підозрілою ставкою менше 200 тис. рублів. На продаж виставлені в основному 2-х і 3-х кімнатні квартири.

Найбільше число пропозицій спостерігається в цегляних будинках. Вартість квартир відчутно змінюється в залежності від віддаленості від Ленінградського проспекту. Вартість «одинички» в цегляному будинку району Аеропорт в діапазоні від 6 до 8,5 млн. Рублів. «Двушки» продаються за цінами 7 - 10 млн. Рублів при середньому метражі 45 кв. м. Зустрічаються двокімнатні квартири і більше метражем 50-75 кв. м в діапазоні цін від 10 до 18 млн. рублів. «Троячки» можна знайти від 8 до 12 млн. Рублів залежно від віддаленості від метро.

Цегляний житловий будинок (вул. Планетная Д2)

Монолітні будинки в районі Аеропорт в основному представлені преміальним і бізнес-сегментом: ЖК «Соколине гніздо», ЖК «Весна на Балтійському» , ЖК «Аеробус» , ЖК «Помідор», ЖК «Петровський парк» . З багатьох з них відкриваються захоплюючі панорамні види на Москву, ключовою фігурою яких є величний «Тріумф Палас» .

Цінник може починатися з 300 тис. Рублів за кв. м. У таких комплексах практично немає пропозицій однокімнатних квартир, а модного формату студій в районі Аеропорт на вторинному ринку немає зовсім. Сегмент апартаментів на «вторинці» в районі, до речі, теж не розвинений, але це до пори до часу. Більшість виставлених на продаж лотів - 4-х кімнатні квартири і великогабаритні «двушки» і «троячки». Можна навіть знайти дворівневі пентхауси.

Зараз основну частку ринку району Аеропорт складають пропозиції в монолітному ЖК «Аеробус» (2008 р зданий в експлуатацію), розташований в 15 хвилинах ходьби від метро. Його 30-типоверхового корпусу видно з будь-якої точки району. Як і багато проектів «Капітал Груп», він відрізняється зайвою монументальністю і громіздкістю.

Вартість квартир в ЖК «Аеробус» прямо пропорційна поверховості і знаходиться в діапазоні від 220 до 350 тис. Рублів. Зараз в цьому житловому комплексі на продаж виставлено більш 150 квартир. Можливо, тому він виглядає якимось неживим.

Хоча за даними на липень 2016 року середня вартість кв. м квартир в районі Аеропорт на вторинному ринку становить 253 тис. рублів, можна знайти пропозиції в блокових і панельних будинках за ціною від 145 тис. рублів. У цегляних і монолітних будинках цілком реально знайти непогану квартиру при вартості кв. м в діапазоні від 183 до 230 тис. рублів.

рублів

Квартири в ЖК «Аеробус»

Кадастрова ВАРТІСТЬ житлових будинків району Аеропорт зменшується в міру віддалення від центру и станцій метро и практично Ніяк НЕ враховує стан будівель. Так согласно кадастру в цегляному 12-му будинку (1974р.) Між м. Аеропорт и Динамо ціна кв. м становить 274 тис. рублів (231 тис. рублів на вторинному ринку), а в преміум житловому комплексі «Соколине гніздо» (2002р.), розташованому в хвилині ходьби від м. Сокіл - 259 тис. рублів (390 тис. руб. на «вторинці»).

Очевидно, що питання кадастрової вартості ніяк не може бути орієнтиром для вторинного ринку району Аеропорт, і стане в нагоді хіба що для розрахунку комунальних платежів.

Новобудови району Аеропорт

Кілька років на ринку новобудов району Аеропорт було затишшя. Але 2016 рік став стартовим для кількох житлових проектів і через кілька років можна прогнозувати відчутне збільшення чисельності населення.

На липень 2016 року в фазі будівництва знаходяться 2 комплексу: «ВТБ Арена Парк» и «LOFT Time» ( «Лофт Тайм»).

МФК «ВТБ Арена Парк» - масштабний проект, тісно пов'язаний з реконструкцією стадіону Динамо. Правда, треба відразу попередити, що проектом тут закладені апартаменти, а не квартири. Житлових корпусів 7, ще одна будівля стане готелем, а чотири відведено під офіси.

Тут не планується створення повноцінної соціальної інфраструктури, тобто не передбачено будівництво школи і дитячого садка, зате передбачається, що буде представлений повноцінний спектр побутових послуг, в тому числі приватна медицина і дитяче додаткову освіту. Ключовими акцентами цього комплексу є близькість до центру, спортивна та бізнес-інфраструктура, яка може залучити заможних людей і їх сім'ї.

Будівництво було розпочато в 2012 році, а завершення намічене на 2018 рік. Не дивлячись на те, що реконструкція стадіону «Динамо» затягнулася більш ніж на 10 років, це ніяк не впливає на досить хороші темпи будівництва «ВТБ Арена Парк». На липень 2016 роки вже побудований 1 житловий корпус апартаментів і комерційні будівлі, а решта корпусу на стадії зведення каркаса.

У ЖК «ВТБ Арена Парк» пропонуються апартаменти площею від 40 до 370 кв. м. Ціни починаються від 11,2 млн рублів (наприклад, за «однушку» 51 кв. м на другому поверсі). Вартість кв. м в діапазоні від 211 до 941 тис. рублів і в значній мірі залежить від видових характеристик. У другому, побудованому корпусі, де апартаменти продаються з чистової обробкою і меблями, ціни починаються від 498 тис. Рублів за кв. м.

На мій погляд, цей проект не дуже привабливий для проживання. І справа не тільки у високій вартості, але і в несприятливій екології. Як би старанно забудовник не екранував внутрішні двори фасадами, коли під вікнами багатосмугова ТТК, можна забути про чистому повітрі і тиші. Сусідство зі стадіоном «Динамо» так само в дні проведення заходів може доставляти жителям занепокоєння.

Ще один стартував проект житлового комплексу «Лофт Тайм» на даний момент заморожений. Проблема виникла в зв'язку з банкрутством забудовника Red Development. Проект розмістився на території колишнього заводу «Радій», приступивши до реконструкції корпусів і перетворенню їх в офіси в стилі лофт. Частина планувалося реалізувати, як апартаменти.

У зв'язку зі сформованою ситуацією, продажу були припинені, а всім вчинили покупку залишається сподіватися на успішне вирішення проблеми. Детальніше про обставини банкрутства «Ред Девелопмент» читайте в нашій статті .

Кілька новобудов району Аеропорт знаходяться на початковій стадії будівництва, тому поки не вийшли на ринок. Одна з них зводиться на місці знесеної старої п'ятиповерхівки за адресою вул. Самеда Вургуна д. 7. Тут вже відгороджена майданчик і ведуться роботи. Інша новобудова знаходиться за адресою вул. Академіка Іллюшина вл. 12 і поки на стадії підготовки майданчика.

Обидва проекти веде Казенне підприємство «Управління цивільного будівництва», реалізуватися квартири тут, швидше за все, будуть за допомогою електронних торгів після здачі об'єктів в експлуатацію. Однак детальна інформація поки ніде не висвітлюється.

Перспективи розвитку району Аеропорт

На 2016 рік, на жаль, на первинному ринку поки порожньо, якщо не брати до уваги апарт-комплексу ВТБ. Однак, як можна помітити, в доступному для огляду майбутньому район Аеропорт повинен стати місцем активного продажу квартир в новобудовах. Хоча більшість проектів досить близько розташовані до залізничного полотна, а їх околиці виглядають в силу своєї історії не дуже презентабельно, у них хороший потенціал, щоб стати комфортним місцем для проживання і перетворити цей куточок району Аеропорт.

Район досить універсальний і може підійти будь-якому покупцеві і сім'ї, хоча поки тут не дуже добре розвинений розважальний сегмент. Район так само пропонує цілком доступні і справедливі ціни на вторинному ринку. Однак краще вибирати квартиру між станціями метро Сокіл і Аеропорт - тут тихіше і сконцентрована інфраструктура.

Рівень комфорту району Аеропорт 14.13 з 20.00

Екологічні характеристики

Візуальне середовище 4 2.75 Зелені масиви 4 Водойми 0 Відсутність серйозних джерел антропогенного забруднення 3 Зв'язаність міста / району Зручність переміщення всередині міста / району 5 5.00 Доступність Москви на общетсвенном транспорті 5 Доступність Москви на особистому транспорті 5 Зв'язок з іншими населеними пунктами 5 Умови для роботи всередині міста 5 Соціальна інфраструктура Торгово-розважальна інфраструктура 3 4.38 Культові споруди 4 Дитячі дозвільні центри 4 Школи 5 Заклади культури 5 Охорона здоров'я 4 Спорт і фітнес 5 Дитячі садки 5 Якість середовища існування Стан міських інженерних комунікацій 4 3.00 Розвиненість ринку нерухомості 3 Парковки 3 Доступність для інвалідів 2 Ризики і загрози Погіршення транспортної ситуації -1 -1.00 недорозвинення соціальної інфраструктури -1 Погіршення екологічної ситуації -2 перенасиченість ринку нерухомості 0

Автор статті: Пугач Катерина

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online