Виписка СРО як причина відхилення заявки

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Чи повинен замовник відхилити заявку учасника в разі, якщо він замість виписки з реєстру доклав у другій частині свідоцтво СРО? (Закупівля оголошена після 1-го липня, ціна понад 3 млн. Руб.)

Як працювати з електронними торговими майданчиками

Оксана Баландіна, шеф-редактор Системи Держзамовлення Оксана Баландіна, шеф-редактор Системи Держзамовлення

З 1 липня 2018 року по 1 січня 2019 року біля замовників перехідний період - дозволено проводити і електронні, і паперові процедури. З 2019 року конкурси, аукціони, котирування і запити пропозицій на папері заборонять, крім восьми винятків.
Читайте, які закупівлі проводити на ЕТМ, як вибрати ділянку та отримати електронний підпис, за якими правилами укладати контракти в перехідний період і після.

Дізнатися більше

Виписка з ст. 55.8 ГрК РФ (в ред. Федерального закону від 03.07.2016 № 372-ФЗ)

«... 1. Індивідуальний підприємець або юридична особа має право виконувати інженерні вишукування, здійснювати підготовку проектної документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва за договором підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, за договором будівельного підряду, укладеним із забудовником, технічним замовником, особою, відповідальною за експлуатацію будівлі, споруди, або регіональним оператором, за умови, що такий індивідуальні й підприємець або така юридична особа є членом відповідно саморегулівної організації в області інженерних вишукувань, архітектурно-будівельного проектування, будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

2. Забудовник має право виконувати інженерні вишукування, здійснювати підготовку проектної документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва самостійно за умови, що така особа є членом відповідної саморегулівної організації, за винятком випадку, передбаченого пунктом 5 частини 2.2 статті 52 цього Кодексу.

3. Член саморегулівної організації має право виконувати інженерні вишукування, здійснювати підготовку проектної документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва за договором підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, за договором будівельного підряду, що укладається з використанням конкурентних способів укладення договорів, при дотриманні в сукупності наступних умов:

1) наявність у саморегулівної організації, членом якої є така особа, компенсаційного фонду забезпечення договірних зобов'язань, сформованого відповідно до статей 55.4 і 55.16 цього Кодексу;

2) якщо сукупний розмір зобов'язань за вказаними в абзаці першому цієї частини договорами не перевищує граничний розмір зобов'язань, виходячи з якого такою особою був внесений внесок у компенсаційний фонд забезпечення договірних зобов'язань відповідно до частини 11 або 13 статті 55.16 справжнього Кодексу. Кількість договорів підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, договорів будівельного підряду, які можуть бути укладені членом саморегульованої організації з використанням конкурентних способів укладення договорів, не обмежується. ... »

Виписка з ст. 55.17. ГРК РФ (в ред. Федерального закону від 03.07.2016 № 372-ФЗ)

«... 1. Саморегульована організація зобов'язана вести реєстр членів саморегулівної організації. Ведення такого реєстру може здійснюватися в складі єдиного реєстру членів саморегулівних організацій за умови розміщення саморегулівної організацією такого реєстру членів саморегулівної організації на своєму сайті в мережі "Інтернет".

2. У реєстрі членів саморегулівної організації поряд з інформацією, передбаченої Федеральним законом від 1 грудня 2007 року № 315-ФЗ "Про саморегулюючі організації", щодо кожного її члена повинна міститися наступна інформація: ...

... 2) відомості про наявність у члена саморегулівної організації права відповідно виконувати інженерні вишукування, здійснювати підготовку проектної документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва за договором підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, за договором будівельного підряду, що укладається з використанням конкурентних способів укладення договорів; ...

... 4) відомості про рівень відповідальності члена саморегулівної організації за зобов'язаннями за договором підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, за договором будівельного підряду, відповідно до якого зазначеним членом внесений внесок у компенсаційний фонд відшкодування шкоди;

5) відомості про рівень відповідальності члена саморегулівної організації за зобов'язаннями за договорами підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, за договорами будівельного підряду, що укладається з використанням конкурентних способів укладення договорів, відповідно до якого зазначеним членом внесений внесок у компенсаційний фонд забезпечення договірних зобов'язань .

4. Саморегулівна організація зобов'язана надати на запит зацікавленої особи виписку з реєстру членів саморегулівної організації в термін не більше ніж три робочі дні з дня надходження зазначеного запиту. Термін дії виписки з реєстру членів саморегулівної організації становить один місяць з дати її видачі.

5. Форма виписки з реєстру членів саморегулівної організації встановлюється органом нагляду за саморегулівними організаціями.

Наказом Ростехнагляду від 16.02.2017 № 58 "Про затвердження форми витягу з реєстру членів саморегулівної організації" форма виписки з реєстру членів саморегулівної організації.

Лист Мінбуду України від 17.08.2016 № 26526-ОС / 02

Правовий департамент Міністерства будівництва і житлово-комунального господарства Російської Федерації в рамках своєї компетенції розглянув звернення з проханням роз'яснити окремі положення Містобудівного кодексу Російської Федерації (далі - Кодекс) у зв'язку з прийняттям Федерального закону від 3 липня 2016 року № 372-ФЗ "Про внесення змін в Містобудівний кодекс Російської Федерації і окремі законодавчі акти Російської Федерації "(далі - Федеральний закон № 372-ФЗ) і повідомляє наступне.

З питання 1.

Частиною 1 статті 24 Федерального закону від 5 квітня 2013 року № 44-ФЗ "Про контрактну систему в сфері закупівель товарів, робіт, послуг для забезпечення державних і муніципальних потреб" (далі - Федеральний закон № 44-ФЗ) і Методичними роз'ясненнями Міністерства економічного розвитку Російської Федерації від 22 жовтня 2013 року до здійснення закупівель із застосуванням різних способів визначення постачальника (підрядника, виконавця) відповідно до Федерального закону № 44-ФЗ до конкурентних способів закупівель віднесені аукціон (в тому числі в елект ронной формі), конкурс (в тому числі відкритий конкурс, конкурс з обмеженою участю та двоетапний конкурс), запит котирувань, запит пропозицій, а також закриті способи визначення постачальників, що включають в себе закритий аукціон, закритий конкурс, закритий конкурс з обмеженою участю, закритий двоетапний конкурс).

Особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг з використанням конкурентних способів закупівель регулюються Федеральним законом № 44-ФЗ і Федеральним законом від 18 липня 2011 № 223-ФЗ "Про закупівлі товарів, робіт, послуг окремими видами юридичних осіб".

Таким чином, участь в укладанні договорів підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, договори будівельного підряду, з використанням конкурентних способів закупівель, проведених державними корпораціями, державними компаніями, суб'єктами природних монополій, організаціями, що здійснюють регульовані види діяльності в сфері електропостачання, газопостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення, очищення стічних вод, обробки, утилізації, знешкодження та захоронення Верді комунальних відходів, державними унітарними підприємствами, державними унітарними підприємствами, автономними установами, а також господарськими товариствами, у статутному капіталі яких частка участі Російської Федерації, суб'єкта Російської Федерації, муніципального освіти в сукупності перевищує п'ятдесят відсотків, можуть прийняти тільки індивідуальні підприємці або юридичні особи, є членами саморегулівної організації в області інженерних вишукувань, архітектурно-будівельного проектування та виробництво ованія, будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва (далі - саморегулівна організація, СРО) відповідного виду.

З питання 2.

Положення статті 1 Федерального закону № 372-ФЗ з 1 липня 2017 року суттєво змінює коло осіб, для яких членство в саморегулівної організації є обов'язковим. При цьому статтею 3.3 Федерального закону від 29 грудня 2004 року № 191-ФЗ "Про введення в дію Містобудівного кодексу Російської Федерації" (далі - Федеральний закон № 191-ФЗ) визначені основні положення перехідного періоду.

Так, відповідно до частини 5 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ індивідуальні підприємці і юридичні особи, які є членами саморегулівної організації, в строк не пізніше 1 грудня 2016 року зобов'язані письмово повідомити СРО про намір добровільно припинити членство в такий саморегулівної організації, в тому числі з подальшим переходом в іншу саморегульовану організацію, або про збереження свого членства з додатком документів, передбачених частиною 2 статті 55.6 Кодексу.

Крім того, до 1 липня 2017 року силу частини 9 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ саморегульована організація на підставі заяв своїх членів зобов'язана сформувати компенсаційні фонди відшкодування шкоди саморегулівних організацій відповідно до частин 10 і 12 статті 55.16 Кодексу, а у випадках, встановлених частинами 2 і 4 статті 55.4 Кодексу, - компенсаційний фонд забезпечення договірних зобов'язань відповідно до частин 11 і 13 статті 55.16 Кодексу.

При цьому з 1 липня 2017 року дію свідоцтв про допуск до певного виду або видів робіт з інженерних вишукувань, з підготовки проектної документації, з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва, припиняється.

Таким чином, члени саморегулівної організації для забезпечення правомірно здійснюваної діяльності повинні проявити активну позицію щодо прийняття рішення про членство в тій чи іншій саморегулівної організації у встановлений Федеральним законом № 191-ФЗ термін.

З питання 3.

Питання про можливу відмову кредитних організацій, в яких на поточний момент розміщені кошти компенсаційних фондів саморегулівних організацій, в розірванні договорів банківського рахунку було розглянуто на засіданні Координаційної ради по взаємодії з саморегульовані організації в галузі будівництва при Мінбуді Росії 15 липня 2016 року і представник Банку Росії, який взяв участь в засіданні, повідомив про відсутність причин для такої відмови.

З питання 4.

Відповідно до частини 3 статті 55.13 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ і пунктом 4 Плану-графіка з підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України та федеральних органів виконавчої влади, інших актів, необхідних для реалізації норм Федерального закону від 3 липня 2016 року № 372-ФЗ "Про внесення змін до Містобудівна кодекс Російської Федерації і окремі законодавчі акти Російської Федерації", затвердженого заступником Голови Уряду Російської Федерації Д.Н. Козаком 5 серпня 2016 року № ДК-П9-4721 (далі - План-графік), Мінбуд Росії забезпечить підготовку наказу про затвердження методики розрахунку значень показників, які використовуються для оцінки тяжкості потенційних негативних наслідків можливого недотримання обов'язкових вимог, оцінки ймовірності їх недотримання членом саморегульованої організації в області інженерних вишукувань, архітектурно-будівельного проектування, будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва таких вимог в зв'язку виконанням інженерних вишукувань, підготовкою проектної документації, будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом особливо небезпечних, технічно складних і унікальних об'єктів у другому кварталі 2017 року.

З питання 5.

Відповідно до частини 7 статті 55.13 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ при проведенні розрахунку фактичного сукупного розміру зобов'язань члена саморегулівної організації за договорами підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, договорів будівельного підряду, укладеним таким членом з використанням конкурентних способів укладення договорів, в нього не включаються зобов'язання, визнані сторонами за зазначеними договорами підряду виконаними на підставі акту приймання результат ів робіт.

Таким чином, в розрахунок фактичного сукупного розміру зобов'язань члена саморегулівної організації за договорами підряду включаються тільки не завершені роботи з інженерних вишукувань, підготовки проектної документації, будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва. При цьому такий розрахунок проводиться на протязі всього звітного періоду.

З питання 6.

Пунктом 22 статті 1 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ визначено, що технічний замовник - це юридична особа, яка уповноважена забудовником і від імені забудовника укладає договори про виконання інженерних вишукувань, про підготовку проектної документації, про будівництво, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва, готує завдання на виконання зазначених видів робіт, надає особам, які виконують інженерні вишукування і (або) здійснює підготовку проектної документації, ст оітельство, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва, матеріали і документи, необхідні для виконання зазначених видів робіт, стверджує проектну документацію, підписує документи, необхідні для отримання дозволу на введення об'єкту капітального будівництва в експлуатацію, здійснює інші функції, передбачені законодавством про містобудівну діяльність ( далі також - функції технічного замовника). Функції технічного замовника можуть виконуватися тільки членом відповідно саморегулівної організації в області інженерних вишукувань, архітектурно-будівельного проектування, будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництва, за винятком випадків, передбачених частиною 2.1 статті 47, частиною 4.1 статті 48, частиною 2.2 статті 52 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ.

Таким чином, Кодексом встановлено вимогу про обов'язкове членство технічного замовника в саморегулівної організації відповідного виду в залежності від області, в якій він планує здійснювати діяльність.

З питання 7.

Норма частини 6 статті 55.7 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ, що передбачає, що в разі припинення індивідуальним підприємцем або юридичною особою членства в саморегулівної організації такої індивідуальний підприємець або така юридична особа протягом одного року не можуть бути знову прийняті в члени саморегулівної організації , вступає в силу з 1 липня 2017 року.

З питання 8.

Відповідно до частини 3 статті 55.5-1 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ до посадових обов'язків фахівців з організації інженерних вишукувань, фахівців з організації архітектурно-будівельного проектування, що залучаються індивідуальними підприємцями або юридичними особами за трудовим договором з метою організації виконання робіт по інженерних вишукувань або підготовці проектної документації відповідно, відноситься в тому числі підготовка та затвердження завдань на виконання робіт по інженерним ізис каніям, завдань на підготовку проектної документації об'єкта капітального будівництва. При цьому дану функцію зазначені фахівці виконують в разі, якщо індивідуальний підприємець або юридична особа виступає замовником інженерних вишукувань або проектної документації відповідно.

З питання 9.

Відповідно до норм частини 6 статті 55.5-1 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ для включення відомостей про фізичну особу, яка є іноземним громадянином, в національний реєстр фахівців в області інженерних вишукувань і архітектурно-будівельного проектування або в національний реєстр фахівців в галузі будівництва, йому необхідно мати дозвіл на роботу. Іноземні громадяни, які здійснюють трудову діяльність на підставі патенту, не можуть бути включені в зазначені національні реєстри фахівців.

З питання 10.

Відповідно до частини 4 статті 55.5 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ саморегульована організація в термін не пізніше трьох місяців з дати присвоєння статусу саморегулівної організації повинна затвердити кваліфікаційні стандарти саморегулівної організації у відповідній сфері діяльності.

Кваліфікаційні стандарти саморегулівної організації є внутрішніми документами саморегулівної організації та визначають характеристики кваліфікації (необхідні рівень знань і умінь, рівень самостійності при виконанні трудової функції, диференційовані в залежності від напрямку діяльності), необхідної працівникам для здійснення трудових функцій по виконанню інженерних вишукувань, підготовки проектної документації, здійсненню будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капитальн ого будівництва. Кваліфікаційні стандарти саморегулюючої організації повинні бути розроблені відповідно до законодавства про освіту в Російській Федерації.

Частиною 6 статті 55.5 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ визначені мінімальні вимоги до членів саморегулівної організації, що встановлюються в стандартах саморегулівної організації та у внутрішніх документах саморегулівної організації.

При цьому варто відзначити, що відповідно до частини 7 статті 55.5-1 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ і пунктом 2 Плану-графіка, Мінбуд Росії забезпечить підготовку наказу про перелік напрямів підготовки фахівців в галузі будівництва в другому кварталі 2017 року.

З питання 11.

Відповідно до частини 5 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ індивідуальні підприємці і юридичні особи, які є членами некомерційної організації, що має статус саморегулівної організації, в строк не пізніше 1 грудня 2016 року зобов'язані письмово повідомити таку некомерційну організацію:

1) про намір добровільно припинити членство в такий саморегулівної організації, в тому числі з подальшим переходом в іншу саморегульовану організацію;

2) про збереження членства в такий некомерційної організації з додатком документів, передбачених частиною 2 статті 55.6 Кодексу, а саме:

заяву про прийом в члени саморегулівної організації. У заяві повинні бути вказані певний вид або види робіт, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва та свідоцтво про допуск до яких мають намір отримати індивідуальний підприємець або юридична особа;

копія документа, що підтверджує факт внесення до відповідного державного реєстру запису про державну реєстрацію індивідуального підприємця або юридичної особи, копії установчих документів (для юридичної особи), належним чином завірений переклад на російську мову документів про державну реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства відповідної держави (для іноземної юридичної особи);

документи, що підтверджують відповідність індивідуального підприємця або юридичної особи вимогам до видачі свідоцтва про допуск до певного виду або видів робіт, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва;

копія виданого іншій саморегулівної організацією того ж виду свідоцтва про допуск до певного виду або видів робіт, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва, в разі, якщо індивідуальний підприємець або юридична особа є членом іншої саморегулівної організації того ж виду.

Зазначені документи надаються членом саморегульованої організації з урахуванням їх актуальності незалежно від того, чи надавалися вони їм раніше.

При цьому в повідомленнях про збереження членства в саморегулюючої організації або про намір добровільно припинити таке членство, що подаються членами СРО відповідно до частини 5 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ, повинні міститися відомості, в обсязі, достатньому для прийняття рішення некомерційною організацією, що має статус саморегулівної організації, про подальші заходи щодо збереження свого статусу і відповідності вимогам, встановленим Кодексом, Федеральними законами № 191-ФЗ і 372-ФЗ, або своєму перетворенню.

З питання 12 і 14.

Відповідно до частини 13 статті 55.5-1 Кодексу в редакції Федерального закону № 372-ФЗ і пунктом 2 Плану-графіка Мінбуд Росії забезпечить підготовку наказу про порядок ведення національного реєстру фахівців в області інженерних вишукувань і архітектурно-будівельного проектування, національного реєстру фахівців в області будівництва, включення в такі реєстри відомостей про фізичних осіб і виключення таких відомостей, внесення змін до відомостей про фізичну особу, включені в такі реєстри, а також про перелік напрямів підго овкі фахівців в галузі будівництва в другому кварталі 2017 року.

З питання 13.

Повноваження керівника юридичної особи визначаються на підставі установчих документів організації, трудового договору (контракту), укладеного відповідно до трудового законодавства Російської Федерації, посадовою інструкцією та інших локальних нормативних актів. При цьому нормами чинного законодавства Російської Федерації не заборонено внутрішнє сумісництво керівника і фахівця з організації будівництва за умови дотримання вимог до такого фахівця, передбачених статтею 55.5-1 Кодексу.

З питання 15.

Відповідно до частини 9 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ саморегульована організація до 1 липня 2017 року зобов'язана на підставі заяв своїх членів сформувати компенсаційні фонди відшкодування шкоди саморегулівних організацій відповідно до частин 10 і 12 статті 55.16 Кодексу, а у випадках, встановлених частинами 2 і 4 статті 55.4 Кодексу, - компенсаційний фонд забезпечення договірних зобов'язань відповідно до частин 11 і 13 статті 55.16 Кодексу.

Таким чином, компенсаційні фонди відшкодування шкоди і забезпечення договірних зобов'язань саморегулівної організацією формуються тільки на підставі відповідних заяв членів СРО.

З питання 16.

Порядок відкриття спеціальних банківських рахунків визначено Інструкцією Банку Росії від 30.05.2014 № 153-І "Про відкриття і закриття банківських рахунків, рахунків за вкладами (депозитами), депозитних рахунків".

З питання 17.

Відповідно до частини 2 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ до 1 листопада 2016 року саморегульована організація зобов'язана розмістити кошти свого компенсаційного фонду, сформованого відповідно до статей 55.4 і 55.16 Кодексу, на спеціальному рахунку.

В термін до 1 липня 2017 року відповідно до частини 9 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ саморегульована організація повинна сформувати компенсаційний фонд відшкодування шкоди і компенсаційний фонд забезпечення договірних зобов'язань в розмірах, встановлених статтею 55.16 Кодексу.

З огляду на вищевикладене, а також відповідно до частини 3 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ, в разі, якщо до 1 жовтня 2017 року некомерційна організація, що має статус саморегулівної організації, не надасть до органу нагляду за саморегульовані організації документи, що підтверджують відповідність такої некомерційної організації вимогам, встановленим частинами 1 - 4 статті 55.4 Кодексу (в тому числі, якщо не будуть сформовані в повному обсязі і розміщені на спеціальному рахунку компенсаційний фонд відшкодування шкоди і, в разі не бходімості, компенсаційний фонд забезпечення договірних) за рішенням органу нагляду за саморегулівними організаціями така некомерційна організація може бути виключена з державного реєстру саморегулівних організацій незалежно від причини формування таких компенсаційних фондів не в повному обсязі.

З питання 18 і 20.

Відповідно до норм Кодексу виплати, передбачені частиною 14 статті 3.3 Федерального закону № 191-ФЗ, можуть бути здійснені як з коштів компенсаційного фонду відшкодування шкоди, так і з коштів компенсаційного фонду забезпечення договірних зобов'язань.

З питання 19.

Положеннями статті 60.1 в редакції Федерального закону № 372-ФЗ визначено розмір та випадки здійснення компенсаційної виплати з компенсаційного фонду забезпечення договірних зобов'язань за договорами підряду на виконання інженерних вишукувань, підготовку проектної документації, договору будівельного підряду, укладеним із забудовником, технічним замовником, особою, відповідальною за експлуатацію будівлі, споруди, регіональним оператором з використанням конкурентних способів укладення договорів внаслідок невиконання або н енадлежащего виконання членом саморегульованої організації зобов'язань за такими договорами, або внаслідок невиконання або неналежного виконання членом саморегульованої організації функцій технічного замовника при будівництві, реконструкції, капітальному ремонті об'єктів капітального будівництва за такими договорами, а також неустойки (штрафу).

При цьому в силу частини 4 статті 60.1 в редакції Федерального закону № 372-ФЗ розмір компенсаційної виплати, а також неустойки (штрафу) за вказаними договорами може бути знижений лише в разі, якщо відповідальність члена саморегулівної організації за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за такими договорами застрахована.

Слід звернути увагу, що відповідно до пункту 2 Правил підготовки нормативних правових актів федеральних органів виконавчої влади та їх державної реєстрації, затверджених постановою Уряду Російської Федерації від 13 серпня 1997 року № 1009, листи федеральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами.

Таким чином, слід враховувати, що листи Мінбуду Росії і його структурних підрозділів, в яких роз'яснюються питання застосування нормативних правових актів, що не містять правових норм, не спрямовані на встановлення, зміну або скасування правових норм, а що містяться в них роз'яснення не можуть розглядатися в якості загальнообов'язкових державних приписів постійного або тимчасового характеру.

Свідоцтва про допуск до окремих видів робіт, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва з 1 липня 2017 р не діють (ч. 1 ст. 3.3. ГрК РФ). Замість них замовник повинен вимагати від учасника додати до заяви витяг з реєстру членів саморегулівних організацій. Саме цей документ надають тепер учасники закупівель на інженерні вишукування, підготовку проектної документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об'єктів капітального будівництва. Таке правило внесли до Містобудівного кодексу РФ поправки Закону від 03.07.2016 № 372-ФЗ.

Оскільки визначені категорії осіб, кому потрібно членство в будівельній СРО, і кому не потрібно членство в будівельній СРО, то перелік видів робіт, затверджений Наказом № 624 Мінрегіону Росії (далі - Перелік), з 1 липня 2017 роки не застосовується. Також, відповідно до ч. 1 ст. 3.3. ГРК РФ свідоцтва про допуск до окремих видів робіт, які впливають на безпеку об'єктів капітального будівництва з 1 липня 2017 р не діють.

У зв'язку зі скасуванням Переліку видів робіт, з 1 липня 2017 року скасовуються свідоцтва про допуск СРО, замість них вводитися обов'язкове членство в СРО і включення організації або ІП в єдиний реєстр членів СРО, з якого можна буде зробити виписку, для підтвердження свого членства в СРО .

Так як положення п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 44-ФЗ встановлюють необхідність встановлення вимоги відповідно до законодавства Російської Федерації до осіб, що здійснюють постачання товарів, виконання робіт, надання послуги, що є об'єктом закупівлі, то у випадках передбачених Містобудівною кодексом РФ (з 1 липня 2017 року) замовнику необхідно встановити до учасників закупівлі вимога про надання ними виписок з єдиного реєстру членів саморегулівної організації для підтвердження своєї відповідності встановленій вимозі.

Так, наприклад, при виконання робіт по будівництві, реконструкції, капітальному ремонті об'єкта капітального будівництва, в разі, якщо розмір зобов'язань по кожному з таких договорів (контрактів) не перевищує 3-х мільйонів рублів, членство в СРО не потрібно. Відповідно, в зазначеному випадку, замовник не має права встановлювати вимоги до учасників закупівель про наявність у них виписки з реєстру членів СРО.

Якщо НМЦК на виконання робіт по будівництві, реконструкції, капітальному ремонті об'єкта капітального будівництва перевищує 3-х мільйонів рублів, то необхідно встановити вимогу до учасників закупівлі про членство в СРО в області будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів капітального будівництв, вимога встановлюється з урахуванням ч . 2.2 ст. 52 ГрК РФ.

Таким чином, в разі зазначеному у Вашому питанні, якщо учасником закупівлі замість виписки з реєстру членів СРО докладено в другій частині свідоцтво СРО, то заявка такого учасника закупівлі підлягає відхиленню.

Журнал «Госзакупкі.ру» - це журнал, на страницах которого Практичні роз'яснення дають провідні ЕКСПЕРТИ Галузі, а матеріали готуються за участю фахівців ФАС и Мінфіну. Всі статті журналу - це вища степень достовірності.

Довідкова Система держзамовлення - незамінній помічник для тисяч замовніків и постачальніків Завдяк грамотно рекомендаціям, чіткім відповідям на питання и унікальнім шаблонами. Онлайн-помічник, зручні сервіси та розраховувачі значний спростять вашу роботу.

Асистент замовника - онлайн-сервіс, Який допомагає автоматізуваті документообіг з планування закупівель. Ві Швидко і правильно сплануєте закупівлі, перевіріте план на предмет помилок, створи Електрон и Друкований форму Звіту із закупівель у едпоставщіка и завантажте готові документи в ЄІС.

Чи повинен замовник відхилити заявку учасника в разі, якщо він замість виписки з реєстру доклав у другій частині свідоцтво СРО?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online