Зразок заяви на повернення товару протягом 14 днів

  1. Обмін повернення товару належної якості протягом 14 днів права споживача
  2. Схема обміну (повернення) товару належної якості
  3. зразок претензії
  4. Обмін або повернення товару продавцю протягом 14 днів: деталі
  5. Повернення товару належної якості

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

знайдений шаблон заяви послужить, щоб знайти час для чистової підготовки звернення. У будь-яку заяву є обов'язкові поля для реквізитів. Щоб заповнити їх правильно потрібно вникнути в правила.

Найпростіше здійснити це вивчивши зразок, розташований далі. Якщо раптом Ви знайшли неправильні відомості або неточність, будемо вдячні якщо Ви не полінуйтеся вказати редакції про помилку в коментарях в кінці статті. Потрібно знати, що часом не топчуться на місці і багато зразків продовжують швидко втрачати актуальність. Завжди потрібно звіряти дійсність наведених в них норм закону.

Може так бути, що норми вже втратили силу.

Обмін повернення товару належної якості протягом 14 днів права споживача

Статтею 502 Цивільного кодексу РФ і статтею 25 Закону "Про захист прав споживачів" споживачеві надано право обміняти або повернути товар товар при одночасному дотриманні наступних умов:

З моменту покупки пройшло не більше 14 днів (не рахуючи дня покупки);

  • Товар непродовольчий;

    • Товар належної якості;

    • Товар не був у вживанні тобто упаковка не порушена, немає слідів експлуатації, комплектація збережена;

    • Збережені споживчі властивості товару;

    • За наявності доказів придбання товару у цього продавця (товарний або касовий чек, інший документ, що підтверджує оплату товару).

    • Товар не входить до Переліку товарів, які не підлягають поверненню або обміну

    • Товар не є технічно складним

      При дотриманні цих умов придбаний товар можна:

      обміняти на аналогічний товар у продавця, у якого цей товар був придбаний;

    • повернути продавцеві, отримавши за нього сплачені гроші.

      Схема обміну (повернення) товару належної якості
      знайдений   шаблон заяви   послужить, щоб знайти час для чистової підготовки звернення

      Документальне оформлення обміну (повернення) товару

      Документальне оформлення обміну (повернення) товару

      При відмові покупця від товару продавець повинен повернути йому суму, сплачену відповідно до договору, за винятком витрат продавця на доставку від покупця повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати пред'явлення покупцем відповідної вимоги.

      У Правилах продажу окремих видів товарів вказані також документи, що оформляються при поверненні товару, а також способи повернення сплаченої суми. При поверненні покупцем товару належної якості складаються накладна або акт про повернення товару, в яких зазначаються:

      повне фірмове найменування (найменування) продавця;

    • прізвище, ім'я, по батькові покупця;

    • Найменування товару;

    • дати укладення договору і передачі товару;

    • сума, що підлягає поверненню;

    • підписи продавця та покупця (представника покупця).

      Відмова або ухилення продавця від складання накладної або акту не позбавляють покупця права вимагати повернення товару та (або) повернення суми, сплаченої покупцем відповідно до договору. У разі якщо повернення суми, сплаченої покупцем відповідно до договору, здійснюється не одночасно з поверненням товару покупцем, повернення зазначеної суми здійснюється продавцем за згодою покупця одним із таких способів:

      готівкою грошовими коштами за місцем перебування продавця;

    • поштовим переказом;

    • шляхом перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок покупця, зазначений покупцем. Витрати на здійснення повернення суми, сплаченої покупцем відповідно до договору, несе продавець.

      Чи можна так обміняти стільниковий телефон?

      Стаття написана і розміщена 30 травня 2012 року. Доповнена - 16.07.2013

      Інформація допомогла?

      зразок претензії

      Зразок претензії на повернення або обмін товару належної якості (Якісного товару, тобто товару без дефектів)
      Кому: __________________________________ (назва організації-продавця) _______________________________________ Адреса: _________________________________ _______________________________________ споживач: ___________________________ _______________________________________ Адреса: _________________________________ _______________________________ Тел: ____

      ПРЕТЕНЗІЯ

      «_____» _____________________ р. у Вашій організації мною придбаний (а) ___________________________________________________.

      Це підтверджується: касовим чеком або товарним чеком, відміткою в техпаспорті (вибрати потрібне).

      Набутий мною _________________________ належної якості, але я не можу використовувати його за призначенням, тому що ______________________ (вказати причину, наприклад: не підходить за фасоном, габаритами, розміром і т.п.)

      Відповідно до ст. 25 Закону РФ «Про захист прав споживачів» споживач, якому проданий непродовольчий товар належної якості, має право обміняти цей товар на аналогічний у продавця, у якого цей товар був придбаний, якщо вказаний товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації. Обмін проводиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а так же товарний або касовий чеки, або інший документ, що підтверджує оплату. Відсутність документів, що підтверджують покупку, не позбавляє споживача можливості посилатися на показання свідків.

      споживач має право на обмін непродовольчого товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

      «_____» ___________ 20 _____ р. я звернувся (лась) з приводу обміну товару, однак не вдалося підібрати товар потрібного _________________________ (розміру, габариту, фасону, форми, забарвлення, комплектації).

      У разі, якщо аналогічний товар відсутній у продажу на день звернення споживача до продавця, споживач має право за своїм вибором:

      а) відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми;

      б) обміняти товар на аналогічний при першому надходженні його в продаж.

      Вимога споживача про повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми підлягає задоволенню протягом трьох днів з дня повернення зазначеного товару.

      на підставі викладеного , Згідно зі ст. 25 вищеназваного Закону прошу: ______________________________________________.

      У разі відхилення моєї претензії буду змушений (а) звернутися до суду за захистом своїх споживчих прав і, крім вищевказаного, я буду вимагати виплати відсотків за неправомірне утримання грошових коштів на суму цих коштів, відшкодування заподіяних мені збитків і моральної шкоди . (Підстава: ст. 395 ЦК України, ст. Ст. 13- 15 Закону РФ "Про захисту прав споживачів »).

      При задоволенні судом вимог споживача, встановлених законом, суд стягує з виготовлювача (виконавця, продавця, уповноваженої організації або уповноваженого індивідуального підприємця , Імпортера) за недотримання в добровільному порядку задоволення вимог споживача штраф у розмірі п'ятдесят відсотків від суми, присудженої судом на користь споживача.

      Пропоную суперечка вирішити в досудовому порядку.

      Відповідь прошу повідомити в письмовій формі .

      Додаток:______________

      Дата _________________ Підпис ______________

      Обмін або повернення товару продавцю протягом 14 днів: деталі

      • ліки, а також товари для профілактики і лікування захворювань в домашніх умовах;
    • предмети особистої гігієни;
    • косметика і парфюмерія;
    • товари, які відпускаються на метраж, такі як різні тканини, кабелі, дроти, лінолеум, плівки та інші;
    • білизна і панчішно-шкарпеткові вироби;
    • пластикова упаковка для харчових продуктів;
    • побутова хімія та інші хімікати;
    • меблі;
    • коштовності;
    • автомобілі, мотоцикли, велосипеди та інші транспортні засоби, а також їх номерні агрегати;
    • побутова техніка та електроніка, а також верстати, газове обладнання, електронні іграшки та музичні інструменти;
    • зброю;
    • рослини і тварини;
    • книги, брошури, альбоми, календарі та інші неперіодичні видання.
    • Тому, перш ніж звертатися до продавця з вимогою обміняти товар без шлюбу , Подивіться, чи не підпадає він під одну з описаних категорій товарів, обміняти які просто так не можна.

      Список списком, але не варто забувати і про добру волю самих продавців. Адже вони теж люди і, можливо, без проблем погодяться обміняти товар належної якості на інший, навіть якщо вони цього робити не зобов'язані.

      На завершення статті, хочеться дати Вам ще одну корисну пораду: якщо продавець не готовий негайно обміняти товар або повернути за нього гроші і При цьому під будь-яким приводом пропонує залишити у нього товар або чек, обов'язково попросіть у продавця розписку з поточною датою про їх прийняття чи, в іншому випадку, не віддавайте ні товар ні чек.

      Сподіваюся, що дана стаття не раз допоможе Вам у такій нелегкій справі як шопінг. Бажаю Вам вдалих покупок!

      Повернення товару належної якості

      Тепер ми знаємо, в яких випадках можна обміняти або повернути якісний товар і який товар належної якості не підлягає поверненню. Для повернення товару вам може знадобиться заяву на повернення товару належної якості .

      Немає сенсу говорити, ви напевно і самі знаєте з власної практики, що є добросовісні продавці, які без претензій візьмуть назад товар, повернуть гроші і ще безкоштовно подарують посмішку на прощання. Але є і такі, які не поспішають розлучатися з вашими грошима і починають всіма правдами і неправдами вселяти вам, що ви не знаєте вимог законодавства, ніякої товар вони назад не візьмуть, на ньому порошинка лежить, і гроші не повернуть, з них вже заплачено зарплата всьому персоналу.

      Або намагаються всучити вам в обмін абсолютно не цікавить вас. Саме в таких випадках вам дуже придасться знати, як скласти заяву на повернення товару належної якості.

      Не забуваємо, що представлений зразок є зразковим, а не універсальним. Не треба брати його за основу на всі випадки життя, кожна ситуація індивідуальна.

      приблизний зразок заяви

      повернення товару належної якості

      ІП Іванову І. І.

      магазин «Платтячко»

      розташований за адресою:

      м Енськ, вул. Фабрична, д. 1

      від Петрової Марії Михайлівни

      мешкає за адресою:

      м Енськ, вул. Молодіжна, д. 5, кв. 6

      тел .: 8 (550) 555-5555

      Заява

      07 березня 2012 року я, Петрова Марія Михайлівна, в магазині ІП Іванова І. І. «Платтячко» придбала халат домашній вишневого кольору з бірюзовими квіточками вартістю 1000 рублів, касовий чек № 0001 (копія додається). Однак, коли я поміряла халат в домашніх умовах, виявила, що він не підходить мені за забарвленням (фасону, розміру, габаритам, комплектації).

      Згідно ст. 25 Закону «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар. У разі відсутності аналогічного товару у продажу, споживач має право повернути товар в магазин і зажадати повернення суми, сплаченої за товар, в триденний термін з моменту повернення товару.

      09 березня я звернулася в зазначений магазин з проханням обміняти куплений мною халат на халат іншого кольору - бірюзовий з вишневими квіточками. Споживчі властивості халата і всі ярлики повністю збережені, так як він не був у вжитку. Однак, обраний мною халат відсутня в асортименті магазину.

      У зв'язку з викладеним я хочу повернути халат в магазин і прошу повернути мені вартість халата в сумі 1000 рублів протягом 3 (трьох) днів з моменту повернення.

      Додаток: копія касового чека (товарного чека або показання свідків).

      09.03.2012 р М. М. Петрова

      Так що не тушуйтесь. Запасіться відразу двома екземплярами заяви, і не обов'язково в друкованому вигляді, можете написати і від руки. Головне не забути взяти автограф у отриманні.

      Вручати краще все-таки будь-ніякому керівникові, наприклад, завідувачу магазину або старшому менеджеру (відміну, в принципі, тільки в назві). Крім того, в кожному магазині повинен бути текст Закону «Про захисту прав споживачів ». Вимагайте його і ткніте недбайливого продавця носом до статті.

      А вам доводилося сваритися з продавцями через повернення якісного товару? Чи домоглися ви свого? Поділіться історіями в коментарях.

      Дерзайте, ваш юрист.

      PS

      Матеріал заснований на нормах ст. 25 Закону «Про захист прав споживачів ».

      джерела:
      www.advocatshmelev.narod.ru, www.potrebinforms.ru, svem.ru, svoyurist.com

      Інші заяви:


  • Чи можна так обміняти стільниковий телефон?
    Інформація допомогла?
    А вам доводилося сваритися з продавцями через повернення якісного товару?
    Чи домоглися ви свого?
    BIKINIKA.com.ua
    Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

    We have 4 guests online