Претензія на повернення грошей за телефон: зразок, умови, куди звертатися у разі відмови

  1. Коли можна повернути телефон
  2. Повернення через претензію
  3. Звернення в Роспотребнадзор
  4. Позов до суду

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Телефон - один з найважливіших предметів електроніки в наш час. Сучасні смартфони давно вже перестали бути просто засобами зв'язку і тепер активно використовуються для самих різних завдань. І тому надійний, якісний і при цьому багатофункціональний телефон потрібен практично кожному.

На жаль, телефон - техніка досить тонка, і наявність виробничого браку в ньому зовсім не рідкість. При цьому поміняти телефон не так то просто. У цій статті ми розповімо про те, як проводиться повернення телефону за допомогою претензії і як ця сама претензія складається.

Коли можна повернути телефон

Для початку відповімо на запитання «Коли в принципі можна писати претензію на повернення грошових коштів за телефон або вимагати його обміну?». Він трохи складніше ніж здається на перший погляд, так як телефон є технічно складним приладом, і згідно з діючими Постановами Уряду, а так само «Закону про захист прав споживача», просто так повернути його не вийде. Отже, ви можете здати або поміняти телефон в двох випадках:

  • Якщо він неналежної якості, а з дня покупки пройшло не більше 14 днів;
  • Якщо він на гарантії, але при цьому є всі підстави для того, щоб повернути його.

У першому випадку все просто - закон «Про захист прав споживача» дає покупцям технічно складних товарів проводити їх обмін і повернення в тому випадку, якщо товар не відповідає своїм характеристикам або бракований, а з моменту покупки пройшло менше 2-х тижнів. У цьому випадку досить повернути телефон з усіма комплектуючими і вказати на його недоліки, а потім підписати документ про повернення. Якщо є всі підстави для повернення, то відмова буде неправомірне, а для повернення телефону буде потрібно писати претензію.

У другому випадку все трохи складніше. Для того, щоб повернути телефон після закінчення двох тижнів, але знаходиться на гарантії, вам буде потрібно довести одне з наступних підстав:

  • Ремонт телефону неможливий;
  • Ремонт телефону занадто витратний або тривалий;
  • Телефон пробув в ремонті разово більше 45 днів;
  • Телефон пробув в ремонті 30 днів сумарно протягом року і потрапляв туди більше одного разу.

Якщо у вас є свідчення від сервісного центру, яке підтвердить вашу позицію, то вам варто звернутися в магазин і зажадати повернення. Відмова так само буде вважатися неправомірним і стане можливим тільки за допомогою подачі претензії на повернення телефону.

інфо

Телефон - один з найважливіших предметів електроніки в наш час

Претензія на повернення грошових коштів за телефон неналежної якості - документ не обов'язковий в тому випадку, якщо продавець сумлінно виконує свої обов'язки. Знадобиться вона вам тільки в тому випадку, якщо сам магазин порушує встановлені норми і необгрунтовано відмовляє вам.

Повернення через претензію

Якщо ви зіткнулися з порушенням ваших споживчих прав, то почати боротьбу за них треба з малого, а саме з подачі скарги в сам магазин. Писати претензію на повернення телефону потрібно на ім'я дирекції магазину, вказати в ній потрібно наступне:

  • Дані по тому, до кого направлено претензію;
  • Дані по тому, від кого вона спрямована;
  • Опис покупки: де і коли сталася, що було продано, хто відпустив товар;
  • Опис повернення: на яких підставах товар був переданий назад в магазин, чому повертати його відмовилися;
  • Перелік прохань до керівників магазину.

інфо

інфо

Подається така скарга в головний офіс або особисто, або через представника.

Так само у вас є можливість відправити претензію на повернення телефону поштою, але завжди є ризик того, що ваша скарга буде загублена в дорозі. З моменту передачі звернення у керівництва буде рівно 30 діб на те, щоб відповісти на вашу претензію. У разі позитивної відповіді ви зможете без праці поміняти свій телефон або отримати за нього назад свої гроші, приклавши до загальних документів ще й постанову директора.

завантажити

завантажити

Звернення в Роспотребнадзор

Наступний тип скарги, який ви можете подати - це звернення в Роспотребнадзор. Дана держслужба займається виключно правами споживача і їх порушеннями, і вона буде дуже ефективна в тому випадку, якщо ви не зможете повернути телефон за допомогою стандартної скарги в магазин.

Ви можете звернутися в Росспоживнагляд наступними способами:

  1. Зателефонувати за номерами всеросійської гарячої лінії - 8-800-100-0004 для отримання консультацій та 8 800-100-29-26 для подачі звернень щодо захисту прав споживача;
  2. Направити лист на електронну поштову скриньку [email protected] ;
  3. Звернутися особисто або відправити лист до відділення. Адреси ви можете дізнатися за посиланням http://www.rospotrebnadzor.ru/region/structure/str_uprav.php .

При цьому найбільш пріоритетним буде саме останній варіант. Претензія на повернення телефону в Росспоживнагляд має включати в себе наступні пункти:

  • Дані по відділенню Росспоживнагляду;
  • Відомості про вас як про заявника;
  • Детальний опис купівлі - продажу, а так само магазину, який відмовив вам у обслуговуванні;
  • Відомості про спробу мирного врегулювання конфлікту;
  • Ваші прохання і їх обгрунтування;
  • Підпис і перелік доданих паперів.

На розгляд вашої скарги у Росспоживнагляду є не більше 30 днів. Протягом цього терміну буде проведена перевірка, за результатом якої вам надішлють лист з її результатом і винесеною постановою.

Позов до суду

Останній, і при цьому найдієвіший спосіб вирішити проблему з поверненням грошей за телефон - подати позовну заяву до суду на вашу місцем проживання або за місцем реєстрації магазина. Для початку судового розгляду потрібно скласти і подати позовну заяву, що складається з тих частин:

  • Заголовок. Містить всі відомості про позивача (тобто про вас) і про відповідача (магазині);
  • Інформаційна частина. Містить всі дані по справі, а так само ваші прохання до суду;
  • Висновок. Містить перелік матеріалів справи, а так же підпис позивача і дату відправки заяви.

Розглядається позов протягом 5 діб, після чого кожна зі сторін отримує повідомлення про початок слухань. На них вам буде потрібно довести неправомірність відмови в поверненні товару. Якщо у вас все вийде, то ви зможете провести повернення телефону за допомогою судового рішення.

Залиште перший коментар

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online