Повернення товару по гарантії протягом гарантійного терміну

  1. Повернення товару протягом гарантійного терміну - порядок і правила
  2. Ким встановлюється гарантія?
  3. Повернення грошей за товар неналежної якості протягом гарантійного терміну
  4. належної якості
  5. Повернення товару після закінчення гарантійного терміну
  6. Що робити якщо продавець відмовляється повернути гроші?
  7. Претензія на повернення товару протягом гарантійного терміну - зразок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Як повернути бракований виріб до закінчення гарантійного обслуговування, які документи потрібно надати, і які терміни сервісного обслуговування встановлені законом, розглянемо докладніше.

Повернення товару протягом гарантійного терміну - порядок і правила

Закон про захист прав споживачів чітко регламентує правила і умови обміну і повернення покупки в магазин. Покупець може повернути сплачений, але невикористаний товар продавцеві, з деякими умовами. Споживач зобов'язаний надати:

  • Документ, що підтверджує особу;
  • виріб;
  • Упаковку цілу;
  • Касові чеки;
  • Бирка на виробі повинна бути цілою:
  • Виріб не повинен виглядати використаним, мати зовнішні дефекти (подряпини, потертості):
  • Сервісний талон.

При відсутності чека, факт продажу може бути підтверджений в судовому порядку. Покупець зобов'язаний здати виріб в магазин, не пізніше закінчення терміну гарантії. Термін гарантійного ремонту для виробів належної якості складає 14 діб. Товар можна повернути, висловивши претензію в усній формі.

Ким встановлюється гарантія?

Згідно ст. № 5 ФЗ- 2300-1, термін гарантійного обслуговування встановлюється добровільно, а не обов'язково. Тому, гарантія - це збереження прав споживача.

Термін гарантії встановлюється, в першу чергу, виробником. Який зобов'язується безоплатно виправити неполадки або замінити недоброякісну річ, протягом встановленого гарантійного строку.

Магазин або продавець має право встановити свій період гарантійного обслуговування товару, якщо виробник не встановив його. Або встановити додаткову гарантію, що перевищує гарантійний період, зазначений виробником.

Повернення грошей за товар неналежної якості протягом гарантійного терміну

При виявленні у придбаного вироби дефектів, що не були озвучені покупцеві продавцем, він має підстави звернутися в магазин з проханням повернути товар, обміняти на аналогічний, але справний або рівноцінний з компенсацією ціни, безкоштовно усунути шлюб або виплатити витрачені на покупку або ремонт кошти.

Термін операції повернення вартості - 72 години з моменту звернення. Необхідно направити письмову претензію на ім'я магазину-продавця. Можна використовувати встановлений зразок або викласти у вільній формі, вказавши тип дефекту.

До документа потрібно докласти чек. Через десять діб, магазин зобов'язаний відповісти на прохання позитивно або негативно, з вимогою провести незалежну оцінку якості товару, для виявлення шлюбу. Максимальний термін дослідження - півтора місяця.

Якщо несправність сталася через халатність магазину або виробничої похибки, продавець зобов'язаний виконати вимогу споживача в повному обсязі. В іншому випадку, прохання споживача відхиляється, і він зобов'язаний сплатити експертну оцінку вироби. Але покупець може подати скаргу в Росспоживнагляд або судові інстанції.

Ще рекомендується прочитати статтю про те, який існує термін повернення грошей за товар згідно із законом про захист прав споживачів.

належної якості

Повернути належної якості виріб в період гарантійного обслуговування можна. Досить пред'явити касовий чек покупки, гарантійний талон, упаковку. Виріб повинен бути з биркою, пломбою, не використане, зі збереженням споживчих властивостей.

Відповідно до закону про захист прав споживача, процедура повернення проводиться з умовою, що продавець не може обміняти товар на аналогічний. Період здачі і обміну продукції, відповідно до закону, становить 2 тижні з моменту покупки.

Повернення товару після закінчення гарантійного терміну

Після закінчення періоду сервісного обслуговування, магазин не зобов'язаний обмінювати або повертати куплений продукт, але є винятки.

У разі якщо, шлюб вироби виробничий, продавець зобов'язаний прийняти його на повернення. Навіть якщо період сервісного обслуговування закінчився. Для підтвердження виробничого браку, споживач повинен провести незалежну експертизу, і надати результати в магазин.

Що робити якщо продавець відмовляється повернути гроші?

Споживач, згідно із законом про захист прав споживачів, може вимагати повернення грошових коштів за продукт, при виявленні шлюбу. В тому числі, при придбанні товару в розстрочку з відсотками. Магазин виплачує покупцеві розмір виплаченого кредиту і додаткові збори за оформлення кредиту. Гроші повертаються покупцеві в перебігу 10 діб, з моменту оформлення повернення.

Якщо продавець відмовляється повертати, витрачені на покупку кошти, без правомірних причин, покупець має право звернутися в Росспоживнагляд, з письмовою претензією або позовною заявою до суду.

Претензія на повернення товару протягом гарантійного терміну - зразок

Вимога повернути покупку складається від руки на аркуші А 4. У верхньому кутку вказується кому направлено вимогу, в даному випадку, керівнику, ініціали та адреса проживання заявника. Нижче викладається заяву, із зазначенням дати покупки, і дефекту, виявленого в виробі, з вимогою повернути товар. Нижче підпис заявника і дата.

Зразок претензії на повернення товару протягом гарантійного терміну

Якщо у Вас є питання, проконсультуйтеся у юриста

Поставити своє запитання можна в форму нижче, в віконце онлайн-консультанта справа внизу екрану або зателефонуйте за номерами (цілодобово і без вихідних):Ким встановлюється гарантія?
Що робити якщо продавець відмовляється повернути гроші?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online