Повернення телефону на гарантії - зразок претензії, терміни, умови, правила повернення

  1. Повернення коштів за несправний апарат
  2. Завантажити зразок претензії на повернення телефону неналежної якості
  3. Телефон знову несправний після ремонту
  4. Чи можливе повернення техніки в 14 днів

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Мобільні телефони входять в список найбільш часто придбаних товарів. Це засіб зв'язку є практично у кожної людини, без нього важко уявити сучасне життя. Купуючи дорогий засіб зв'язку, споживач має право розраховувати на тривалу експлуатацію. Якщо раптом виникла неприємна ситуація і телефон виявився бракованим, то його можна здати продавцеві.

Правила повернення встановлені на законодавчому рівні . Обидві сторони угоди мають свої права і обов'язки, які повинні виконуватися. Якщо покупка до моменту виходу з ладу знаходиться на гарантії, то існують особливі правила, з якими рекомендуємо познайомитися.

Повернення коштів за несправний апарат

Повернення коштів за несправний апарат

Завантажити зразок претензії на повернення телефону неналежної якості

Усі взаємовідносини між учасниками угоди регламентуються Законом про захист прав споживачів (ЗоЗПП). Правові нормативи розглядають всі допустимі ситуації і надають схему дій. Якщо зламався телефон на гарантії, то покупець має право здати його продавцеві, скористатися безкоштовним ремонтом або обміняти на відповідний товар.

Можна пред'явити претензії продавцю, якщо:

  • збереглася гарантія;
  • дотримувалися правила експлуатації;
  • є квитанції або інші платіжні документи.

Покупець повинен звернутися в торгову організацію і пред'явити свої претензії в письмовому вигляді. Слід вказати причину повернення товару або вимог ремонту , Заміни на інший екземпляр. Якщо між сторонами виникла конфліктна ситуація, то потрібно виконати виконавчі органи з розгляду споживчих спорів. Особливо часто претензії продавця і відмова в прийомі товару виникають, коли наближається закінчення гарантійного терміну.

Продавець намагається довести, що пошкодження пов'язані з невірною і недбалою експлуатацією, а не внутрішніми несправностями. Претензія покупця, з доданим гарантійним талоном і платіжним документом, пишеться в двох примірниках: для продавця і себе, на якій одержувач повинен розписатися. Якщо будуть претензії і продавець не захоче розписуватися в одержанні, то має сенс зафіксувати підписи двох свідків.

Заява пишеться в довільній формі, але має містити наступну обов'язкову інформацію:

  • особисті дані покупця;
  • марка і паспортні дані товару;
  • причина повернення;
  • вимоги заявника;
  • дата і підпис.

Несправний телефон відправляється на незалежну технічну експертизу. Оплата роботи експертів проводиться покупцем, але якщо його точка зору вірна, то вартість буде стягнена з продавця. Також продавець може провести експертизу і надати покупцеві документальне підтвердження точки зору фахівця. Якщо висновок містить відомості про фабричному шлюбі, то на цьому суперечка закінчується і покупець має право відмовитися від ремонту, але взяти гроші або аналогічний товар.

Обов'язковим правилом вважається: якщо власник дав згоду на ремонт (гарантійний або платний), то він не може пізніше відмовитися від користування телефоном.

Якщо випадок не є гарантійним, тобто в поломці знайдена вина покупця, то він може оскаржити цей висновок в організації по захисту споживчих прав.

Телефон знову несправний після ремонту

Телефон знову несправний після ремонту

Іноді апарат втрачає робочі якості після того, як виконано гарантійний ремонт і власник відкликав свої претензії. Якщо у власника збережені платіжні документи, виписки з гарантійній майстерні і він не винен в новій поломки, то можуть бути затребувані кошти в повному обсязі. Буде потрібно знову писати претензію і вимагати повернути гроші за покупку.

Магазини з працею йдуть на повернення коштів, пропонують інші варіанти: черговий ремонт, заміну на більш дешевий аналог або інші, що йдуть в розріз з інтересами покупця, пропозиції. Згідно із законом, гроші необхідно повернути без проведення додаткових експертиз і зволікань. Можна звернутися з випискою з ув'язнення гарантійній майстерні, де вказана неможливість відновлення функцій.

Якщо з боку продавця будуть висуватися інші пропозиції, то покупець має право подати позовну заяву до суду. Підставою і підтвердженням позиції позивача стануть експертні оцінки і відмова продавця вирішити справу законним шляхом. Покупець буде мати право заявити моральну шкоду, вказавши на тривалість розгляду і зволікання з боку продавця товару.

Якщо телефон проданий належної якості і покупець вирішить повернути його протягом 14 днів, то зробити це він не зможе. Високо технологічну продукцію можна повернути, якщо вона вже не подобається покупцеві. Тільки при наявності несправностей і відмови від гарантійних послуг можна повернути гроші.

Подане конфліктним приводу заяву на ім'я керівника організації торгівлі має мати відгук протягом 10 днів. Рішення послужить зверненням до суду або наглядові органи, якщо не влаштує покупця в цілому або частково.

Чи можливе повернення техніки в 14 днів

Чи можливе повернення техніки в 14 днів

Стільниковий телефон або інші пристрої неможливо повернути через те, що покупець в ньому розчарувався. Для інших покупок існує правило, що можливо повернути річ, що зберегла зовнішні якості і упаковку, в термін 14 днів без пояснення причин. Але існує законом встановлений перелік товарів, до яких правило не відноситься. Іншими словами, звертатися до продавця можна тільки через несправностей під час гарантійного терміну.

Тут вже діє правило домовленістю сторін, гарантійний ремонт не завжди можливий, а покупцеві доведеться доводити, що він не псував телефон. Питання це досить серйозний, оскільки мова йде про значних матеріальних сумах. Саме тому так важливо зберегти всі чеки, паспорт і іншу документацію, наприклад, гарантійний талон, щоб в разі суперечок довести свою позицію.

Продавцю слід знати, що, будучи відповідачем у справі, і при доведеності вини, доведеться повернути вартість товару і заплатити адміністративний штраф за недотримання закону ЗоЗПП.

Повернення грошей за телефон

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online