- Причини і умови повернення грошей за квитки РЖД
- Способи повернення електронних квитків РЖД
- Як повернути РЖД квитки онлайн
- Порядок повернення куплених в інтернеті квитків РЖД через касу
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Електронні квитки РЖД дуже популярні - їх просто придбати в будь-який момент, сплативши покупку онлайн, без необхідності стояти в черзі біля кас. Однак, як і зі звичайними квитками, може трапитися так, що їх доведеться здати назад. Що робити, якщо ви запізнилися на потяг або ваші плани на поїздку з тих чи інших причин порушені? За яких умов можливий таке повернення?
Причини і умови повернення грошей за квитки РЖД
Отже, здати квиток на поїзд, придбаний в електронному вигляді, можна через каси або онлайн, оформивши повернення на сайті РЖД. Коли ви можете здати квиток і розраховувати на повернення витрачених коштів:
- якщо е-квиток придбаний вами для поїздки по території Росії або будь-якої з країн СНД, то здати його можна, поки поїзд не відбув;
- якщо ви купували квиток на міжнародні рейси, то повернути його можна максимум за одну годину до початку відправлення з першої станції, а також мінімум за шість годин до відбуття з вашої.
При поверненні з тих чи інших причин, ви повинні слідувати строго встановленим тимчасовим рамкам, в іншому випадку повернути гроші не вдасться. Слідкуйте за часом і намагайтеся діяти максимально оперативно.
Способи повернення електронних квитків РЖД
Здати е-квиток можна, вдавшись до двох варіантів. Найпростіший з них - приїхати на вокзал особисто і звернутися в касу повернення. Ви повинні мати з собою документи, що повністю підтвердили особисті дані, зазначені у квитку. Для цього потрібно взяти з собою тільки паспорт, в разі, якщо квиток був куплений на ім'я особи молодше 14 років, візьміть свідоцтво про народження. На бланку замовлення завжди вказано 14-значний номер, повідомте його касиру. В крайньому випадку просто пред'явіть посадковий купон, вся необхідна інформація є і там.
Звичайний порядок повернення:
- якщо ви не проходили з тих чи інших причин електронну реєстрацію;
- якщо реєстрація пройдена, а до відбуття поїзда залишається менше 60 хв (з початкової станції).
Також можна здати квиток після проходження реєстрації, якщо ви, наприклад, запізнилися на свій рейс або з інших причин не сіли в поїзд. Отримати витрачені на квиток гроші назад можна не пізніш як через три години після відправлення складу зі станції.
Претензійний порядок:
- ви можете здати квиток мінімум за 1 годину до відправлення поїзда з початкової станції, для чого від вас буде потрібно надати документи, що підтверджують ваші особисті дані. Також буде потрібно повідомити номер замовлення.
Скасувати електронну реєстрацію можна, для цього достатньо отримати квиток в роздрукованому вигляді на бланку. Щоб отримати його на руки, зверніться в касу або скористайтеся вокзальних терміналом, які знаходяться на кожній станції. Введіть в поле номер замовлення і дані документа, що посвідчує вашу особистість. Онлайн реєстрація буде скасована автоматично, якщо ви придбаєте квиток як мінімум за 1 годину до моменту відправлення з першої станції свого маршруту.
Як повернути РЖД квитки онлайн
Не завжди є час або можливість з'явитися на вокзал і звернутися особисто до співробітників РЖД. Набагато простіше і без зайвих поїздок можна повернути електронні квитки, зайшовши на сайт РЖД. Опис процесу:
- зареєструйтеся на сайті або увійдіть в нього, якщо у вас вже є особистий кабінет;
- відкрийте вкладку «Мої замовлення» або клікніть на кнопку з вашим прізвищем знаходиться в правому кутку у верхній частині сторінки;
- у вкладці замовлень виберіть квиток, який необхідно повернути;
- клікніть на кнопку «Запросити статус квитків», дочекайтеся появи напису про проходження онлайн реєстрації та нової кнопки оформлення повернення;
- перейдіть по кнопці «Оформити повернення», ви відразу побачите вікно з сумою повернення, крім цих даних у спливаючому вікні буде вказана вся необхідна інформація;
- підтвердіть повернення, клікнувши на кнопку «Так».
Важливо: врахуйте, що РЖД при будь-якому поверненні квитка зажадає оплатити збір 192 руб. 70 коп.
Як тільки повернення буде підтверджено, ви дізнаєтеся це по спливаючій записи «Статус: оформлений повернення». Процедура завершена. При потребі ви можете зберегти купон повернення в одному з форматів до себе на комп'ютер або смартфон:
Документ в форматі PDF слід роздрукувати, на бланку обов'язково повинен бути штрихкод. Не викидайте купон, поки не прийде підтвердження про повернення коштів на рахунок. Цей процес може зайняти мінімум 1 тиждень, а максимальний термін очікування повернення - один місяць.
Закінчивши з процедурою і отримавши купон, вийдіть з особистого кабінету. Кнопка виходу знаходиться в правому верхньому кутку сторінки.
Читайте також: До якого віку можна придбати дитячий квиток на поїзд
Порядок повернення куплених в інтернеті квитків РЖД через касу
Важлива умова: здати придбаний онлайн квиток через касу можна, перебуваючи тільки на території Росії. Крім того, здавати квиток ви повинні особисто. Якщо такої можливості немає, можна написати довіреність. Що потрібно:
- номер замовлення або роздрукований квитковий бланк;
- документ, що засвідчує особу, чиї дані вказані в бланку квитка.
Якщо спершу отримати паперовий бланк, скориставшись терміналом або послугами касира, то замість електронного купона потрібно надати саме його.
Якщо квиток був оформлений для внутрішньоросійською поїздки, його можна повернути максимум за 1 годину до того, як поїзд відправиться з початкової точки свого маршруту. Повернення грошей проходить в претензійному порядку.
Якщо ви здаєте квиток в період 20 хв. - 3 ч. Після відбуття поїзда з вашої станції, то повинні звернутися особисто в квиткову касу з документом, що засвідчує вашу особу. Інші особи не можуть зробити це за вас, навіть якщо справа дуже термінове і ви не встигаєте за часом.
Щоб без проблем повернути квиток, придбаний на сайті РЖД, і отримати витрачені кошти назад за вирахуванням зборів, необхідно суворо дотримуватися зазначених вимог, час найбільш цінне з них. Для процедури повернення немає необхідності збирати стоси документів, досить тільки номери замовлення і паспорта, що значно полегшує процес.
Чи не знайшли відповіді на своє питання? Дізнайтеся, як вирішити саме Вашу проблему - зателефонуйте прямо зараз:
+7 (499) 703-32-46 (Москва)
+7 (812) 309-26-52 (Санкт-Петербург)
Це швидко і безкоштовно!
Додати коментар
Що робити, якщо ви запізнилися на потяг або ваші плани на поїздку з тих чи інших причин порушені?За яких умов можливий таке повернення?
Чи не знайшли відповіді на своє питання?