Повернення грошей за товар оплачений банківською картою: порядок процедури

  1. Що потрібно для повернення грошей за товар
  2. Умови повернення грошей
  3. Куди писати заяву
  4. Як скласти заяву
  5. Терміни повернення грошей
  6. Продавець відмовляється від повернення або гроші не прийшли - куди звертатися?
  7. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

У сучасному світі люди все частіше користуються безготівковим розрахунком при здійсненні покупок будь-якого масштабу. Відповідно, питання повернення коштів за об'єкт купівлі-продажу, сплачений банківським переказом, також стає все більш актуальною. Чи можливо це, який процес і скільки доведеться чекати, ми розглянемо в цій статті.

Що потрібно для повернення грошей за товар

Повернення товару при оплаті банківською картою проходить по тим же правилам, що і під час повернення об'єкта купівлі-продажу, придбаного за готівку.

Алгоритм дій споживача повинен бути таким: Алгоритм дій споживача повинен бути таким:

  1. Переконатися, що об'єкт купівлі-продажу підлягає поверненню.
  2. Звернутися в магазин з проханням повернути річ (ліквідну або неліквідну).
  3. Написати заяву . До нього потрібно докласти чек (як документ, що підтверджує оплату) і сам товар.
  4. Дочекатися розгляду заяви. При позитивному вердикті магазину - подати свої банківські реквізити і очікувати перекладу. При негативному - звернутися зі скаргою до вищих інстанцій.

Є тільки одна істотна відмінність в цих процедурах. Якщо покупка оплачувалася картою, то підтвердити оплату можна не тільки чеком, але і квитанцією з банку.

В крайньому випадку підійдуть і показання свідків, але це може значно ускладнити процедуру підтвердження. Також чек можна витребувати з архіву магазину (якщо покупка була здійснена нещодавно), але для цього потрібно написати готельне заяву.

Умови повернення грошей

Повернення грошових коштів покупцю на банківську карту можливе тільки в тому випадку, якщо сам магазин прийняв повернення товару, оформив його і подав запит до відповідного банку. Відповідно, перед процедурою повернення грошей на свій рахунок, споживачеві доведеться пройти процедуру повернення самого об'єкта купівлі-продажу, яка також може зайняти від одного дня до місяця.

Повернення грошей за товар, оплачений банківською картою, не вимагає особливої процедури, але є ряд умов, які покупець повинен дотриматися: Повернення грошей за товар, оплачений банківською картою, не вимагає особливої процедури, але є ряд умов, які покупець повинен дотриматися:

  1. Звертатися господар карти повинен в магазин особисто.
  2. Незважаючи на те, що покупку можна відстежити в онлайн-банку, магазину все одно необхідний платіжний документ.
  3. Саму карту потрібно мати з собою, навіть якщо ви користуєтеся безконтактним розрахунком.

Є кілька випадків, при яких покупцеві можуть надати в поверненні коштів при оплаті карткою банку:

  1. Якщо громадянин розплачувався картою одного банку, а повернення коштів хоче отримати на іншу карту.
  2. Якщо покупцеві необхідне повернення готівкою при оплаті банківською картою.

Куди писати заяву

Заява на повернення грошей при оплаті банківською картою подається в магазин, а не в сам банк. Служба по роботі з клієнтами конкретної торгової точки або ж головний менеджер магазину повинні розглянути його в той же день, і привласнити зверненням індивідуальний номер. Повернути гроші за заявою без номера неможливо.

Як скласти заяву

Заява на повернення грошей на банківський рахунок має свій шаблон, який необхідно дотримати для того, щоб уникнути проблем з перекладом Заява на повернення грошей на банківський рахунок має свій шаблон, який необхідно дотримати для того, щоб уникнути проблем з перекладом.

В першу чергу споживач заповнює «шапку» - контактні дані в правому верхньому куті заяви. Спочатку пишуться реквізити магазину (ПІБ та посада людини, якій воно адресоване, фізичну адресу торгової точки), а після вказуються дані заявника (ПІБ, адреса фактичного проживання, телефон та поштову адресу).

Далі посередині листа вказується назва документа. В даному випадку є два варіанти: можна просто написати «Заява», а можна дещо уточнити його суть, написавши «Заява на повернення коштів на банківську карту».

Якщо питання повернення товару вже вирішене, і зараз споживачеві потрібен лише повернення коштів, то вступну частину необхідно почати з представлення (знову написати фио) і з викладу фактичних вимог.

Громадянин пише, що бажає повернути кошти, які були сплачені ним відповідно до платіжним документом (потрібно вказати дані з чека або банківської виписки). Після цього споживач вказує причини повернення коштів (посилається на заяву про повернення товару, вказує його номер) і пише точну суму (спочатку арабськими цифрами, а після прописом).

У цій заяві розповідати про товар, про причини повернення і іншому не потрібно. Також немає необхідності посилатися на законодавчі акти.

Відразу після першого абзацу громадянин вказує свої банківські реквізити, які потрібні будуть для перекладу. Вони можуть різнитися залежно від банку, тому варто уточнити у співробітників фінансової структури або магазину, який буде повертати кошти, яку саме інформацію потрібно вказати.

Закріплюється звернення датою і підписом заявника.

Заява має бути складено в офіційно-діловому стилі і містити в собі тільки достовірну інформацію. Якщо громадянин навмисне вказав в документі завідомо неправдиві дані, на нього можуть подати позов за шахрайство, але навіть ця обставина не дає магазину правових підстав не здійснити повернення.

Терміни повернення грошей

Термін повернення грошей на картку може варіюватися від 3 до 40 робочих днів у   Залежно від банку   , Магазину та їх розташування Термін повернення грошей на картку може варіюватися від 3 до 40 робочих днів у Залежно від банку , Магазину та їх розташування.

Закон говорить, що магазин зобов'язаний здійснити повернення коштів в той же день або, якщо з технічних причин це неможливо - протягом 7 днів. Відповідно, у магазина є тиждень для того, щоб подати в банк документи.

У той же час, самому банку закон виділяє термін в 30 календарних днів на повернення. Найчастіше фінансові структури намагаються впоратися з цим питанням швидше, але якщо банк знаходиться в складному фінансовому становищі, вирішення питання може затягнутися.

Крім того, на швидкість повернення коштів прямо впливає розмір суми. Гроші за маленькі покупки повертають швидко, а ось об'ємні транзакції можуть зайняти великий проміжок часу.

Прискорений повернення можливе в разі, якщо споживач вирішив повернути кошти і товар в той же день, коли придбав їх. Повернення по карті не в день покупки здійснюється за повною процедурою.

Продавець відмовляється від повернення або гроші не прийшли - куди звертатися?

Якщо продавець відмовляється від повернення грошей, аргументуючи це неможливість здійснити переклад або НЕ аргументуючи зовсім, у покупця є кілька вищих інстанцій, в які можна звернутися за допомогою Якщо продавець відмовляється від повернення грошей, аргументуючи це неможливість здійснити переклад або НЕ аргументуючи зовсім, у покупця є кілька вищих інстанцій, в які можна звернутися за допомогою.

В першу чергу звернення варто написати в товариство із захисту прав споживачів. Ця організація допоможе скласти нову заяву, підбере до нього правильну практику і, при необхідності, надасть громадянину юриста в допомогу.

Якщо мирний шлях вирішення проблеми не приніс результатів, споживач може звернутися в Росспоживнагляд і ініціювати відомчу перевірку за фактом порушення закону «Про захист прав споживачів».

В якості альтернативи громадянин може звернутися до мирового суду або суду загальної юрисдикції за захистом своїх прав та інтересів. Справа в суді буде розглядатися довше, ніж Росспоживнагляд винесе своє рішення, тому до того, як ініціювати судовий розгляд, краще використовувати всі інші методи вирішення конфлікту.

Якщо магазин стверджує, що гроші були переведені, але на карту вони не надійшли, варто звернутися до найближчого відділення вашого банку із заявою про повернення товару та рішенням магазину з цього питання. Там співробітник перевірить, чи оформив магазин таке повернення, і скаже, скільки ще часу необхідно банку для того, щоб провести цю процедуру.

висновок

Повернути гроші на банківську карту не складніше, ніж повернути гроші за товар, куплений готівкою, а й у цієї процедури є свої юридичні тонкощі. Головне, що варто пам'ятати при такому поверненні - це те, що гроші не будуть переведені миттєво. Те, як швидко кошти з'являться на карті, повністю залежить від банку.

Продавець відмовляється від повернення або гроші не прийшли - куди звертатися?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online