Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Бренд Coca -Cola - подарунок для індустрії маркетингу. Щоб це твердження не здавалося голослівним, Journey публікує 10 головних уроків, які The Coca -Cola Company дала всьому світу бренд-менеджменту
Урок 1. Грамотно керуй тим, що у тебе є
На світі немає жодного настільки ж беззастережно впізнаваного бренду, як Coca-Cola. Щоб перевірити цей факт, не потрібно далеко ходити. Візьмемо, приміром, тебе. Перевір, скільки відмінних рис Coca-Cola ти згадаєш за 5 секунд: червоний колір, зображення контуру пляшки, логотип, білі ведмедики, Санта-Клаус, фургони для транспортування, незліченні слогани і музика ... Як ти розумієш, ця популярність досягнута і розвивається не сама собою: за популярністю як бренду, так і окремих його елементів ховається працю незліченної безлічі співробітників The Coca-ColaCompany і спеціалізованих агентств.
Урок 2. Терпіння і труд все перетруть
Завоювання і утримання лояльності споживачів - справа нешвидка. Coca-Cola протягом багатьох років проводить легко впізнавані рекламні кампанії, такі як знаменита «Свято до нас приходить». Зрозуміло, цим справа не обмежується: Coca-Cola організують акції спільно з найгучнішими подіями світу. Один з останніх прикладів - всеросійська кампанія «Пронеси Олімпійський вогонь», присвячена сам розумієш чому.
Так що там! Взяти хоча б логотип напою. У той час як фірмові накреслення інших популярних газованих напоїв неодноразово зазнавали змін, логотип Coca-Colaостается незмінним, починаючи з моменту винаходу напою (а це було в 1886 році, на хвилиночку!). Багато в чому завдяки своїй незмінності фірмову сімволікуCoca-Cola знає кожен, а бренд давно став найдорожчим на планеті.
Фото: anyjazz65 / flickr.com
Урок 3. Пам'ятай про минуле
Всі великі бренди зберігають свої історичні традиції як найголовнішу ценность.Coca-Cola, наприклад, відкриває музеї, присвячені історії напою. Головний музей знаходиться на батьківщині Coca-Cola в Атланті. Там відвідувачі можуть ознайомитися з найважливішими віхами історії бренду, побачити рідкісну колекційну упаковку, раритетні речі від Coca-Cola, а також на власні очі подивитися на процес розливу напою.
Урок 4. Оновлення - життя
Наявність багатого минулого і неймовірна впізнаваність бренду - зовсім не привід розслаблятися і спочивати на лаврах. Навпаки, Coca-Cola постійно підносить споживачам сюрпризи. Лімітовані серії банок і пляшок з унікальним дизайном, інноваційні формати доставки напою (наприклад, «антигравітаційна» банку для космонавтів і автомат Freestyle) - лише мала частина постійних оновлень від Coca-Cola.
Урок 5. Будь по всіх усюдах
Щоб споживачі не забували про твоє продукті ні на секунду, бренд повинен бути присутнім скрізь, де його можуть купити. У цьому Coca-Cola знову попереду планети всієї. Кожна людина практично в будь-якій точці світу може освіжитися порцією напою, що бадьорить. Ти можеш купити улюблену газовану воду в аеропортах, на вокзалах, на пляжах і в найглухіших селах. Coca-Cola всюди - і це вже не зупинити.
Фото: slackrhackr / flickr.com
Урок 6. Інвестуй в основний бренд
The Coca-Cola Company виробляє величезну кількість напоїв, однак левова частка всіх її маркетингових бюджетів йде саме на просування флагманського бренду. Такий підхід набагато ефективніше рівномірного розподілу коштів між усіма брендами. Постійне зростання продажів Coca-Cola доводить це краще будь-яких викладок дослідників і бізнес-тренерів.
Фото: khedara / flickr.com
Урок 7. Вір у мрію
Coca-Cola - один з найбільших у світі джерел оптимізму і доброї волі. Завдяки тому, що бренд постійно стає провідником благородних ідей, просуваючи, наприклад, здоровий спосіб життя, піклуючись про природу або приділяючи увагу дітям-сиротам, він займає все більше місця в нашій з тобою повседневності.Coca-Cola не тільки популярний і смачний напій , але ще і бренд-ідея, який і освіжає, і допомагає повірити в мрію.
8. Не ховай голову в пісок
Як і будь-який інший бренд, Coca-Cola стикається з труднощами. Так, компанію часто звинувачують в тому, що споживання напою може вести до проблем із зайвою вагою. The Coca-Cola Company відповідає на самі незручні питання чесно і відкрито, пропонуючи споживачам альтернативні рішення, такі як безкалорійні версії своїх продуктів і рухливий спосіб життя.
9. Створюй контент
Сучасний світ невіддільний від онлайну, а інтернет-спільнота постійно потребує палива. Coca-Cola стала справжньою лабораторією з виробництва цікавого контенту - згадай хоча б вірусний ролик «Машина щастя». Бренд показує нам, що генерування і випуск власного цікавого відео не випадковий досягнення, а результат постійних зусиль.
Знаменита «Машина щастя» Coca-Cola. На момент публікації ролик зібрав понад 6 млн переглядів на YouTube
10. Вивчай культуру і будь в тренді
Ось уже 125 років Coca-Cola вдається бути модною і актуальною темою для обговорень. Один із секретів - бренд завжди стежить за соціально-культурними тенденціями і вміло ними користується. Так, на початку 1970-х Coca-Cola вчасно змогла відреагувати на одну з найбільш нагальних проблем американського суспільства - війну у В'єтнамі, випустивши свій знаменитий рекламний ролик «На пагорбі». У Китаї, наприклад, компанія вдало «вписалася» в місцеву зустріч Нового року за місячним і ввела новий ритуал: перший ковток Coca-Cola в Новому році. А про те, що Coca-Cola в усьому світі асоціюється з Новим роком і Різдвом, ти і сам знаєш.
Знаменитий рекламний ролик 1971 року «На пагорбі - Я б купив Coca-Cola всьому світу» ( "I'd like to buy the world a Coke "). Відео знято на підтримку миру в часи в'єтнамської війни
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.