- Переваги та недоліки бізнесу Перш ніж складати бізнес-план і відкривати зоомагазин, потрібно врахувати...
- Реєстрація
- Приміщення та персонал
- асортимент
- просування
- Фінансове питання
- Як відкрити зоомагазин: Відео
Переваги та недоліки бізнесу
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Перш ніж складати бізнес-план і відкривати зоомагазин, потрібно врахувати деякі нюанси. Кожен господар домашньої тварини витрачає в середньому від 12 тисяч рублів на рік тільки на корми і найнеобхідніші супутні товари. Крім цієї суми, багато власників вихованців витрачають додаткові кошти на те, щоб побалувати домашня тварина новою іграшкою або ласощами. В найближчому майбутньому ситуація навряд чи погіршиться. Відповідно, зоомагазин буде стабільно приносити дохід.
Переваги бізнесу:
- Ринок не перенасичений, хоча конкуренція досить серйозна.
- Ліцензія на продаж товарів для тварин скасована.
- Бізнес можна почати з відкриття невеликого відділу в торговому центрі і розширити за короткий термін.
- Для обслуговування відділу достатньо взяти на роботу всього двох продавців-консультантів.
- Товари відмінно продаються незалежно від сезону.
Складаючи бізнес-план зоомагазину, потрібно врахувати, що у такого підприємства нього є ряд недоліків:
- При торгівлі тваринами існують деякі ризики.
- Доведеться вивчити потреби покупців і при складанні асортименту орієнтуватися на попит.
- Висока конкуренція, що ускладнює вибір місця для торгівлі.
- Потрібно зібрати великий пакет документів і отримати безліч дозволів.
З чого починається бізнес
Будь-який бізнес починається з планування та пошуку стартового капіталу. Якщо план можна скласти самостійно, то пошуком інвестицій краще зайнятися заздалегідь.
Як писати зоомагазину? Розглянемо приклад по пунктам:
- Аналіз ринку товарів для тварин в вашому місті.
- .
- Пошук приміщення і.
- .
- Складання асортименту.
- .
- Фінансові розрахунки.
Маркетингове дослідження або аналіз ринку можна доручити маркетологу, тому що він впорається з завданням набагато краще.
Реєстрація
Для відкриття одного зоомагазину досить зареєструвати індивідуальне підприємництво. Якщо у магазина кілька засновників або в перспективі планується відкриття філій, слід відкрити товариство з обмеженою відповідальністю. Для відкриття торгової точки потрібно дозвіл з правління торгівлі.
Якщо в магазині будуть продаватися медикаменти для тварин, потрібна ліцензія на реалізацію фармацевтичних препаратів. Для продажу тварин потрібні ветеринарні довідки та дозволи з Державного управління ветеринарії. Також будуть потрібні дозволи з санітарно-епідеміологічної та пожежної служб.
Приміщення та персонал
Для маленького кіоску буде досить площі від 30 кв. м, але реалізовувати тварин в такому просторі важко. Щоб відкрити магазин з широким асортиментом, площа приміщення повинна бути не менше 80 кв. м, щоб її можна було розділити на кілька відділів. Хоча багато в чому бізнес-план магазина товарів для тварин залежить від стартового капіталу. Дуже важливо, щоб приміщення добре провітрювати, тому що багато корму і самі тварини мають специфічний запах.
Вибирати приміщення краще в густонаселених забудовах міста або в елітних районах, де живуть заможні люди. Але і сам магазин в цьому випадку повинен виглядати презентабельно і привабливо.
До складу персоналу найкраще брати досвідчених консультантів, бажано з ветеринарною освітою. Їх завдання - не тільки продавати товари, а й консультувати покупців. Це не тільки посприяє високим продажам, але і змусить покупця повернутися до грамотним порадників. Від цього буде залежати виручка і чистий прибуток, тому пошук персоналу в бізнес-план зоомагазину обов'язково потрібно внести окремим пунктом.
асортимент
Список товарів залежить від приміщення і бюджету. Але є перелік необхідних для зоомагазину товарів:
Асортимент товарів для тварин настільки широкий, що перераховувати можна нескінченно. Які позиції включити в бізнес-план зоомагазину, залежить від формату закладу. У зоомагазині кожна група товарів має ділитися на кілька цінових категорій - від бюджетних варіантів до товарів преміум-класу. Це допоможе розширити цільову аудиторію.
просування
Хороша рекламна кампанія, оригінальний дизайн приміщення і яскрава вивіска - запорука успіху зоомагазину. Замовляти рекламу краще професійним агентам. Оформлення торгового залу слід доручити дизайнерові. Ці заходи потребують додаткових матеріальних витрат, але швидко себе виправдають. Складаючи бізнес-план магазина зоотоварів, потрібно ретельно продумати питання просування. Найкраще взяти цілий комплекс заходів, які допоможуть залучити клієнта, - від оформлення залу і широкого асортименту і до кваліфікованого персоналу.
Фінансове питання
Бізнес-план зоомагазину з розрахунками в рублях виглядає приблизно так:
- оренда приміщення - 40 000;
- ремонт - 100 000;
- реклама - 50 000;
- обладнання для торгового залу і оргтехніка - 200 000;
- закупівля товару - 1 400 000.
Сума стартового капіталу рівна 1 790 000 рублей. Розрахунки можуть сильно відрізнятися в залежності від регіону, формату магазину та багато чого іншого. Середня виручка в день - від 10 000 до 30 000 рублів.
Це приблизний зразок бізнес-плану зоомагазину - на практиці його складання вимагає більш ретельного підходу з урахуванням багатьох обставин. Але в будь-якому випадку варто спробувати відкрити зоомагазин, який при відповідальному підході окупиться через 4-5 місяців.
Як відкрити зоомагазин: Відео
стати автором
стати експертом
Поділіться матеріалом в соц мережах:
Як писати зоомагазину?