Свій бізнес: магазин секонд хенд

  1. Спецпроект Openbusiness: Магазин чаю і трав
  2. Досить шукати франшизи! Створюйте власний бренд!
  3. Психологічний салон: свою справу, що приносить радість, задоволення і солідний дохід
  4. Безкоштовний додаток для самостійної розробки бізнес-плану
  5. Спецпроект Openbusiness.ru: ВСЕ ПРО ВІДКРИТТЯ пекарні
  6. Як відкрити магазин освітлювальних приладів
  7. Бізнес-план магазину піротехніки
  8. Свій бізнес: як відкрити зоомагазин
  9. Свій бізнес: магазин годинників
  10. Свій бізнес: відкриття магазину чоловічого одягу
  11. Як організувати бізнес з продажу автотоварів
  12. Бізнес-план спеціалізованого магазину ножів
  13. Досвід підприємця: як відкрити магазин для дорослих
  14. Свій бізнес: магазин езотеричних товарів
  15. Свій бізнес: відкриваємо продуктовий магазин
  16. Як відкрити магазин з продажу меблевої, будівельної або швейної фурнітури
  17. Свій бізнес: як відкрити чайний магазин

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

* У розрахунках використовуються середні дані по Росії

Бажання купувати дорогу, брендовий і просто добре виглядають одяг є у багатьох людей. Однак варто такий одяг нерідко чимало, і мало людей може собі дозволити її придбати відразу в брендовому магазині. Є й люди, які настільки обмежені в коштах, що не можуть часто купувати навіть недорогу одяг. Всі вони зацікавлені в тому, щоб мати можливість купувати речі за значно зниженою вартістю, і тому відкриваються магазини second-hand, що означає «другі руки», тобто одяг, що була у використанні. У питаннях торгівлі таким продуктом як одяг (яка відноситься до предметів особистого користування) зниження вартості в зв'язку зі зміною власника є дуже великою. Звичайно, значна кількість людей нізащо не одягне одяг, яку раніше носив невідомо хто, але є й ті, хто не гребує такими речами. Тому відкриття магазину second-hand може стати дуже перспективним починанням.

Щоб почати роботу, необхідно зареєструватися як суб'єкт підприємницької діяльності. Найпростіше оформитися як індивідуальний підприємець, тому що це не забере багато часу і сил, потребують невеликих фінансових вкладень. Якщо є необхідність в реєстрації юридичної особи, то краще за все зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю, тому що в цьому випадку, як і в випадку з індивідуальним підприємництвом, буде доступна спрощена система оподаткування, яка передбачає перерахування не більше 6% від доходів або 15% від операційної діяльності в якості податків. Сама діяльність підпадає під визначення (ОКПД 2) 47.79 Послуги з роздрібної торгівлі вживаними товарами в магазинах. Після реєстрації можна звертатися у відповідні інстанції за отриманням дозволів на ведення своєї діяльності. В першу чергу потрібно звернутися в Росспоживнагляд, який виносить рішення по санітарно-епідеміологічний стан приміщенню. Також потрібно отримати дозволи від інших інстанцій, від Пожежної інспекції та інших державних органів. У разі торгівлі одягом у форматі second-hand потрібно мати чимало дозволів і відповідне приміщення - обладнане таким чином, щоб була можливість проводити дезінфекцію прийнятих речей. У своїй роботі будуть ще складності і вимоги, але про них буде сказано нижче.

Далі необхідно визначитися з місцем своєї роботи. Розташовуватися можна не тільки в центрі міста, але і в спальних кварталах міста, більш того, якщо передбачається працювати в густонаселеному районі, то можна розраховувати навіть на більший прибуток. Як би там не було, все-таки основними споживачами є малозабезпечені верстви населення. Тому не можна говорити про те, що в центрі міста буде достатня кількість споживачів. Для магазину second-hand може знадобитися різна площа, можна відкрити магазин відносно невеликий, який розташовується на території в 20-30 квадратних метрів. У цьому випадку торгівля буде йти відносно невеликою кількістю товару, і такий магазин може бути розрахований дійсно на малу кількість відвідувачів, а асортимент буде дуже обмеженим. Є магазини second-hand, які розташовуються на великій території, іноді на кількох поверхах, такі магазини торгують великим переліком продукції, розраховані на абсолютно різних людей.

У цьому бізнесі є цікава особливість, заснована на тому, що магазин second-hand спочатку не повинен виглядати дорого, не повинен бути облаштований як новомодний бутик, навіть якщо і торгує брендовими речами - дістаються вони-то магазину дешево і продаються за низькою ціною. Нерідко магазини такої тематики розташовуються мало не на складських приміщеннях, облаштування мінімально. Великий магазин може бути також на території якогось ринку, де є багато вільного місця і велика кількість потенційних споживачів. У зв'язку з цим на облаштування магазину можна витратити відносно небагато коштів, але в будь-якому випадку будуть потрібні гроші на обладнання. Так само як просте торгове обладнання: стелажі, вітрини, дзеркала, вішалки тощо обладнання. Сума - як на відкриття середнього магазину одягу, тут різниці особливої ​​немає. На додаток - машини для роботи, тобто комп'ютери та периферійна техніка, тобто за суму в 100 тисяч рублів можна повністю облаштувати середній магазин second-hand.

Що стосується вартості самої оренди приміщення, то вона може бути дуже різною і залежить від безлічі факторів. І можна чимало заощадити, якщо орендувати приміщення з поганим ремонтом, адже можна по мінімуму його відремонтувати, а ціна за оренду залишиться. Також на вартість оренди впливає саме місто роботи і місце розташування в ньому, в провінції вартість оренди буде на порядок нижче, ніж в мегаполісах. До речі, відкривати магазин second-hand є сенс не тільки в великих містах, а й в маленьких, причому попит в невеликих населених пунктах іноді навіть вище.

Рівень конкуренції в даному бізнесі відносно високий, в будь-якому щодо великому місті є чимало магазинів second-hand, багато компаній тримають мережі магазинів цього напрямку, і новачкові може бути дуже складно вийти на ринок і зайняти місце на ньому. При цьому серйозним конкурентною перевагою може стати тільки місце розташування, тому що навіть в магазинах однієї мережі може повністю не збігатися асортимент, адже підприємець змушений торгувати саме тим, що йому дісталося, а не підбирати колекції. В цілому людина зазвичай об'їжджає кілька магазинів вживаного одягу, перш ніж купить щось собі, тому місце розташування магазину чимало позначається на відвідуваності. Приклад: розташовуючись в районі з великою кількістю потенційних клієнтів, можна розраховувати на те, що в першу чергу вони підуть в найближчий магазин, і тільки якщо там не буде нічого підходящого, то він поїде в інший магазин second-hand. У невеликому місті такого магазину може не бути, і тому перша така торгова точка майже напевно стане популярна серед населення. Навіть згодом перший магазин, якщо відкриється магазинів конкурентів, буде мати важливу конкурентну перевагу за рахунок того, що напрацює постійну клієнтську базу.

Далі потрібно подбати про те, щоб знайти постачальників своїх товарів. У більшості випадків одяг купується у оптових постачальників, які займаються тим, що купують товар з рук у людей, які хочуть позбутися від своєї старої одягу. Чимало в Росію надходить одягу з-за кордону, причому продають одяг не по окремих позиціях, а мішками. Тут є чималий ризик того, що серед величезної кількості одягу знайдеться дуже мало придатного до продажу товару. Зазвичай тільки половина конкурсних торгів в мішках знаходиться в нормальному стані, і його можна продавати кінцевому споживачеві. І тільки близько 10% продукції виявляється в хорошій якості, таким, що її готові купувати за нормальною ціною і яка буде цікава великій кількості споживачів. Тобто значна частина товарів відправляється натурально на смітник, але закупівельна ціна дозволяє. З-за кордону можна отримати дійсно дуже дешево справжні брендові і навіть хороші речі, але тут у багатьох випадках - як пощастить.

Сам одяг також поділяється на просто в хорошому стані, яка буде цікава в першу чергу недосвідченим покупцям, а також саме на брендову, яка цінна саме тим, що є частиною світових колекцій. До речі, отримати одяг поточної колекції, тобто модну в даний момент часу, досить складно, зазвичай багаті люди викидають брендові речі саме тоді, коли вони виходять з моди. Але зате викидають їх в хорошій якості, що і дає можливість магазинах second-hand отримувати їх. Самі постачальники ділять її на чотири види:

1. Одяг третьої категорії: зношені, старі, потерті речі.

2. Одяг другої категорії: речі в основному середньої якості, але трапляються і зовсім непридатні до продажу.

3. Одяг першої категорії: мало ношений, що не рвана, чиста.

4. Екстра, люкс, крем: категорії оригінального одягу чудової якості, також мінімально зношеної або взагалі нової, навіть з етикетками.

Знайти постачальників можна в будь-якому великому місті, зазвичай вони можуть запропонувати невеликий відсоток одягу з-за кордону, в основному - місцеву одяг, від якої позбулися люди. Сьогодні в інтернеті існує чимало пропозицій про покупку одягу second-hand оптом, при цьому компанії обіцяють поставки з Європи. Компанії самостійно займаються тим, що проводять митні операції і готують одяг до продажу, хоча нерідкі випадки, коли безпосередньо розфасовкою і сортуванням ніхто не займається, і це доводиться робити самому підприємцю.

Змішану одяг продають у великих мішках по 100-200 кілограмів, коштувати один кілограм одягу може по-різному в залежності не тільки від стану, але і від типу одягу. В середньому один кілограм одягу обходиться в межах 500 рублів. Кілограм одягу типу «Крем» обійдеться в суму вже близько 900 рублів, продають його зазвичай в мішках всього по 20-30 кілограмів, а іноді навіть і поштучно. Люкс за той же обсяг обходиться трохи дешевше - близько 600 рублів, правда, його іноді можна знайти мало не дешевше, ніж змішану одяг. Потрібно також враховувати, що раз продають одяг в залежності від ваги, то і кількість речей в мішку може бути різними в залежності від того, яку саме одяг доводиться купувати - шуби і зимові куртки мають масу на порядок більше літніх майок. У будь-якому випадку, навіть якщо брати до уваги одяг третьої категорії, то за 500 рублів можна отримати пару-трійку речей, кожну з яких можна продати за 100-200 рублів. Тобто десять хороших речей після своєї продажу з прибутком покриють витрати на їх придбання.

Для просування можна використовувати засоби масової інформації, розмістити відомості про себе на тематичних порталах в інтернеті, а також при можливості створити власний сайт, на якому можна розміщувати інформацію про наявних речах. Однак найкраща реклама для такого магазину - все-таки «сарафанне радіо», тому що дозволяє отримати потрібну репутацію серед населення. Для роботи в магазині вистачатиме на довше велика кількість персоналу, крім самого підприємця може працювати 3-4 людини у відносно великій магазині, в невеликому впораються і двоє. В обов'язки працівників не входить складних процедур, вся їх робота зводиться до консультації, при цьому непогано, якщо людина вже працював в сфері second-hand і може визначати якість речей і їх вартість. Це дозволить під час закупівель більш точно відбирати товар, що надійшов за категоріями. Тобто якщо сам підприємець не розбирається в речах, то йому бажано знайти фахівця, який буде допомагати йому при закупівлях. Всі бізнес-процеси, які не належать до отримання прибутку організацією, краще передати на аутсорсинг. Так само як ведення бухгалтерії, податкові та юридичні консультації, а також забезпечення охорони і безпеки в магазині. Все це дозволить істотно скоротити витрати на утримання свого магазину.

Дохід магазину формується за рахунок досить великої різниці між вартістю закупівель і вартістю товару в магазині. Тобто в цьому бізнесі спостерігається досить висока націнка на одяг, але товар все одно дешевше тому, що дістається магазину дуже вже дешево. Є магазини second-hand, які співпрацюють безпосередньо з населенням і викуповують у нього одяг з умовою того, що магазин забирає собі відсоток від продажу, тобто гроші людина, яка вирішила здати річ, отримає тільки в разі покупки її кимось іншим. Це дозволяє знизити ризики і торгувати тільки хорошими речами, тому що підприємець отримує товар не в мішку, а відразу бачить всі його недоліки. При роботі в такому форматі теж можна розраховувати на те, що будуть надходити хороші речі, адже є люди, які з тих чи інших причин змушені позбуватися від хорошого, дорогого одягу.

З кілограма одягу можна знайти в середньому 5 речей, які можна продати по 300 рублів кожну. Якщо виходити з цього, то рентабельність продажів з урахуванням вартості кілограма 500 рублів, складе більше 60%, що є досить хорошим показником, а при відсутності занадто серйозної конкуренції можна розраховувати на невеликий термін окупності такого проекту. Тобто з одного Стокілограмову мішка можна виручити близько 150 тисячі рублів, але потрібно розуміти, що це усереднений показник, адже змішана одяг поставляється з великою кількістю непридатною до продажу одягу, а речі з партії екстра, люкс або крем часто майже повністю придатні до реалізації.

Матіас лауданумом
(c) www.openbusiness.ru - портал бізнес-планів і посібників з відкриття малого бізнесу

07.08.2015

Спецпроект Openbusiness: Магазин чаю і трав

Все про відкриття бізнесу на продажу чаю і лікарських трав. Юридичні аспекти, формування асортименту магазину, вимоги до приміщення, реклама. Докладні фінансові розрахунки.

Досить шукати франшизи! Створюйте власний бренд!

У 90% випадків покупка готового бізнесу або франшизи приносить одні збитки. Ми дамо вам все необхідне для відкриття пекарні без паушальних внесків, роялті та рекламних відрахувань.

Психологічний салон: свою справу, що приносить радість, задоволення і солідний дохід

Проведення тренінгів з психологічними картами. 30 атмосферних тренінгів. Навчання роботі "під ключ". Все що необхідно для відкриття власного Психологічного Салону.

Безкоштовний додаток для самостійної розробки бізнес-плану

Хочете дізнатися, коли окупиться бізнес і скільки реально ви зможете заробити? Безкоштовний додаток "Бізнес-розрахунки" вже допомогло заощадити мільйони.

Спецпроект Openbusiness.ru: ВСЕ ПРО ВІДКРИТТЯ пекарні

Юридичні аспекти, вибір обладнання, формування асортименту, вимоги до приміщення, виробничі процеси, збут. Повні фінансові розрахунки.

Як відкрити магазин освітлювальних приладів

Необхідні кошти для відкриття магазину освітлювальних приладів - 470 тисяч рублів, щомісячні витрати - 100 тисяч рублів. Націнка на різні товари може бути абсолютно різною, на побутову дрібницю ...

Бізнес-план магазину піротехніки

Вартість проекту по відкриттю магазину піротехніки складе 800 тис. Рублів. Термін окупності магазину з моменту початку проекту складе 5 місяців.

Свій бізнес: як відкрити зоомагазин

Зоомагазини були і залишаються однією з найбільш популярних ідей для малого бізнесу, з якої невеликі торгові точки ще можуть протиставити себе великим мережам. Що потрібно для старту?

Свій бізнес: магазин годинників

Продаж годинників - це бізнес, який охоплює багато верстви населення незалежно від віку, соціального статусу і доходу. Для кожної такої сукупності знайдеться свій товар. Рівень конкуренції бу ...

Свій бізнес: відкриття магазину чоловічого одягу

У разі відкриття магазину тільки і виключно чоловічого одягу потрібно розуміти психологію свого споживача, а чоловіки в більшості своїй не сильно цікавляться останніми віяннями моди, і купують ...

Як організувати бізнес з продажу автотоварів

Для відкриття свого магазину автотоварів буде потрібна сума стартового капіталу, що дорівнює 370 тисячам рублів. Рентабельність становить близько 20%. Окупність проекту навряд чи складе більше ...

Бізнес-план спеціалізованого магазину ножів

Інвестиції у відкриття магазина ножів посилання - 1 785 000 руб. Етап підготовки до початку продажів складе 3 місяці, включаючи ремонт і оснащення приміщення, підбір персоналу, формування стартового ассортімен ...

Досвід підприємця: як відкрити магазин для дорослих

Власним досвідом управління магазином для дорослих з нами поділився Антон Красильников, Директор Оптовою Компанії, місто Москва Національна Компанія Казанова® 69.

Свій бізнес: магазин езотеричних товарів

Для відкриття невеликого магазинчика езотеричних товарів буде потрібно від 300 тисяч рублів, але, звичайно, ні про яке ексклюзив мова в цьому випадку не йдеться. Чи розраховуєте на хороший прибуток? Будьте ...

Свій бізнес: відкриваємо продуктовий магазин

В цілому, для відкриття невеликого продуктового магазинчика в невеликій місті буде потрібно близько 200 тисяч рублів. У великих містах ця сума буде вище за рахунок більш високої вартості оренди. При ...

Як відкрити магазин з продажу меблевої, будівельної або швейної фурнітури

Бізнес з продажу фурнітури відноситься до малих видам підприємництва, тому що зовсім невеликий магазин можна відкрити за суму близько 200-250 тисяч рублів, для середнього магазину буде потрібно окол ...

Свій бізнес: як відкрити чайний магазин

Мінімальні вкладення у відкриття чайного магазину на початковому етапі роботи (сюди відносяться оренда приміщення, його ремонт, закупівля обладнання та упаковки) складуть від 200 тисяч рублів. Звичайно, це питання вирішу ...

Збережіть статтю, щоб уважно вивчити матеріал

зберегти

Ви можете зберегти цю сторінку за допомогою:

Що потрібно для старту?
Чи розраховуєте на хороший прибуток?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online