За багатьма агрегатів, як виявилося ще в минулому році, немає документації і не відомо, звідки вони взялися і хто їх раніше перевіряв, літаки не придатні до польотів
Раніше, у вересні, "Трансаеро" була переведена під операційне управління "Аерофлоту". Передбачалося, що 75% плюс одну акцію компанії купить "Аерофлот", однак він відмовився від угоди
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
"Аерофлот" не отримав жодного з 24 далекомагістральних літаків збанкрутілих за його участю авіакомпанії "Трансаеро", пише газета "Ведомости" . Виданню стало відомо, що лізингові компанії не можуть привести суду в порядок.
З парку зупиненої Росавіації і збанкрутілої "Трансаеро" "Аерофлот" планував отримати 34 повітряних лайнера: 10 узкофюзеляжних Boeing 737-800 для себе і 24 широкофюзеляжних Boeing 747 і Boeing 777 для своєї "дочки", авіакомпанії "Росія".
Всі Boeing 737 і чотири Boeing 747 повинен поставити "Сбербанк лізинг", по 10 широкофюзеляжних суден - "ВТБ лізинг" і "ВЕБ лізинг". Ці плани були анонсовані в жовтні 2015 року.
Boeing 737 - нові літаки. Їх "Трансаеро" замовила, але не отримала. Суду мають надійти протягом 2016-2017 років, розповів виданню джерело, близьке до "Ощадбанку".
А широкофюзеляжні літаки "Росія" очікувала до літнього сезону (почався 27 березня), щоб поставити їх в тому числі на нові напрямки, тому що в жовтні комісія при Мінтрансі віддала "Аерофлоту" і "Росії" 56 кращих міжнародних рейсів.
У найближчі місяці може надійти тільки один Boeing 747 від "Сбербанк лізингу", який зараз знаходиться на фарбування.
З рештою ситуація неясна, особливо з 20 судами від "ВТБ лізингу" і "ВЕБ лізингу". Вони надавали "Трансаеро" літаки в фінансовий лізинг (з умовою, що після закінчення договору літаки стають власністю авіакомпанії) і не відстежували їх стан. авіакомпанія ж переставляла двигуни та інші агрегати з літака на літак, щоб заощадити на технічному обслуговуванні.
За багатьма агрегатів, як виявилося ще в минулому році, немає документації і невідомо, звідки вони взялися і хто їх раніше перевіряв, літаки не придатні до польотів.
Нагадаємо, рішення про банкрутство "Трансаеро" було прийнято 1 жовтня 2015 роки після наради за участю прем'єр-міністра Дмитра Медведєва. Операційна діяльність авіакомпанії була припинена з 26 жовтня після рішення Росавіації.
Раніше, у вересні, "Трансаеро" була переведена під операційне управління "Аерофлоту". Передбачалося, що "Аерофлот" купить 75% плюс одну акцію компанії, проте він відмовився від угоди. Пізніше викупити контрольний пакет компанії хотів співвласник авіакомпанії S7 Владислав Фільов, проте він також відмовився від угоди.
В середині грудня суд задовольнив заяву "Ощадбанку" про банкрутство "Трансаеро" і ввів щодо авіакомпанії процедуру спостереження.
До позову "Ощадбанку" приєдналися "Альфа-банк", ВТБ і ФНС. У числі інших кредиторів авіакомпанії значаться "Абсолют банк", "Московський кредитний банк", "Московський індустріальний банк", банк "Міжнародний фінансовий клуб", банк БФА, "МТС-банк", а також ряд лізингових компаній. Загальний обсяг боргу "Трансаеро" перед ними досяг порядку 250 млрд рублів.