Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Авіакомпанії іноді влаштовують розпродаж місць у бізнес-клас. Буває, що квиток в бізнес можна купити за ціною поворотного економа.
Підписавшись на розсилки різних авіаційних спільнот ( «100500Міль» , Piratesru.com , Aviasales.ru ), Ви будете в курсі таких розпродажів.
Купити за милі
Майже у всіх великих авіакомпаній є програми лояльності: «Аерофлот Бонус» , S 7 Priority , «Miles & More» .
Сума необхідних для апгрейда миль залежить від напрямку. Як стверджує представник Miles & More Марія Федорова, для рейсів по Європі зазвичай достатньо 10 000 миль. Підвищити клас бронювання можна як заздалегідь на сайті, так і на стійці реєстрації в аеропорту. Звичайно, за умови наявності вільних місць в бізнес-класі.
Для статусних пасажирів (рівня Senator і HON Circle) є можливість скористатися eVoucher.
«Як тільки Ви досягнете статусу Senator або HON Circle, Ви отримаєте відповідно два або шість електронних ваучерів для підвищення класу обслуговування, відомих як eVouchers», - говорить представник Miles & More Марія Федорова.
Можна витратити милі на квиток в економ-класі. Але через зборів, які все одно потрібно заплатити грошима, це не так вигідно, як купувати за милі переліт бізнес-класом.
овербукинг
Авіакомпанії часто продають трохи більше квитків на майбутній рейс, якщо не всі пасажири приїдуть в аеропорт. За статистикою, так часто і відбувається. Але в разі переповнених рейсів співробітники авіакомпанії можуть запропонувати переліт бізнес-класом абсолютно безкоштовно. Буває і так, що пропонують полетіти наступним рейсом, але з хорошою грошовою компенсацією.
В першу чергу пропонується апгрейд власникам карт лояльності, так що завести такі карти все-таки варто.
«Але є більш проста схема, що дозволяє летіти бізнес-класом замість економа. Для цього досить підходити до стійки реєстрації останнім або одним з таких пасажирів. Туристи зі стажем використовують подібну стратегію. Головне - встигнути до закриття реєстрації », - говорить засновник тревел-сайту про дешеві подорожі «100500Міль» Михайло Любич.
Варто також знати, що якщо на вашому рейсі овербукинг, але тариф не передбачає апгрейд, то вас все одно пересадять в бізнес-клас, але з обслуговуванням як в економі: харчування, напої, допустима вага і кількість багажу не відрізнятимуться від пасажирів економічного класу .
аукціон
Деяких авіакомпанії, наприклад Lufthansa , Austrian , Swiss , Готові розіграти серед своїх пасажирів квиток в бізнес за чисто символічну суму.
Купуючи квиток в економ-класі, досить лише вказати вартість, за яку ви готові придбати місце в бізнес-класі, зробити ставку. Якщо ставка пасажира виявляється виграшною (тобто найвищої), то напередодні вильоту йому повідомляють про можливість перельоту в салоні підвищеної комфортності за названу ним суму.
Якщо ваша ставка спрацювала, то з кредитної картки буде знята запропонована вами сума. Оплата милями Miles & More неможлива. Після підтвердження ви отримаєте нові електронні квитки. Посадочні талони в бізнес-клас Swiss ви отримаєте при реєстрації.
Чи не сьогоднішній момент багато компаній скептично ставляться до ідеї торгів, вважаючи її збитковою. Однак перевізники, що виставляють свої бізнес-клас на торги, є.
помилки авіакомпаній
Трапляється, що авіакомпанія неправильно вводить тариф в систему, розраховувати вартість квитка. Наприклад, забуває ввести паливний збір або неправильно вважає вартість рейсу, що виконується іншою авіакомпанією по кодшерінговим угодами. Квитки в цей момент можуть бути деякий час бути доступні за дуже низькими цінами.
«Якщо вам попалися такі квитки в бізнес-клас - беріть, не роздумуючи, - радить Михайло Любич, - все одно ви нічим ні ризикуєте. Якщо помилку виявлять - вам повернуть гроші. Але шанси полетіти після підтвердження броні дуже великі! ».
Щоб вчасно зреагувати на таку помилку, потрібно бути підписаним на різні туристичні спільноти і в цілому тримати руку на пульсі.
просто попросити
Експерти туристичного пошуковика Aviasales деякий час назад провели дослідження, запитавши тисячу російських і зарубіжних бортпровідників і співробітників стійок реєстрації, в яких випадках вони готові поступитися місцем в бізнесі пасажиру економ-класу, в разі, якщо там є вільні місця.
Виявилося, що велика частина опитаних готова пересадити мандрівника в бізнес і лише 22% не за яких умов не зроблять цього.
«Ви нічим не ризикуєте, якщо запитаєте», - кажуть учасники дослідження. При цьому найбільше шансів на апгрейд у володарів срібних та золотих карт лояльності тієї чи іншої авіакомпанії. Таким не відмовить 71% опитаних.
«Важливість - не зайва якість на шляху до бізнес-класу. 14% співробітників авіакомпаній з великою охотою задовольнять коректно сформульовану прохання, - радить представник Aviasales Яніс Дзеніс. - Є шанси і у скандалістів. У 7% випадках пересаджують тих, хто був розчарований сервісом перевізника і заявив про це. 3% опитаних готові пересадити в бізнес пасажира, який погано почуває себе і ще 1% ймовірності на апгрейд є у пасажирів з дітьми. Решта 4% назвали інші причини ».
Ще більше цікавого в нашому каналі Яндекс.Дзен. Підпишіться!
Читайте також