Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: M24 / Михайло Колобаев
Нову систему проектування парковок - під новими вулицями - в "старій" Москві випробують на ЗІЛі. Про це M24.ru повідомив головний архітектор Москви Сергій Кузнецов. За його словами, підземні паркінги потрібно заздалегідь планувати під громадськими просторами на територіях нової забудови.
"Ми розглядали таку можливість на ЗІЛі. Багато таких об'єктів можна побудувати в Новій Москві, наприклад, в Комунарка", - сказав Кузнєцов.
За словами чиновника, будувати підземні парковки під існуючими міськими площами дуже дорого через комунікації. Їх краще організувати на територіях, які тільки забудовуються.
"Коли ви заходите на новий майданчик, паркінг та інженерні комунікації раціонально розміщувати під громадськими просторами, тому що це дешевше економічно. Будівництво будівлі," посадженого "на парковку, коштує дорожче, як і сама парковка", - пояснив Кузнєцов. Він додав, що в створенні нових підземних машино-місць можуть брати участь інвестори.
Посилання по темі
Нагадаємо, в кінці минулого року Сергій Кузнєцов заявляв, що Москомархитектура розробляє нормативи будівництва підземних парковок під вулично-дорожньої мережею - площами, бульварами і вулицями. Планується, що це будуть стоянки не глибше одного рівня. Головний архітектор також відзначав, що місто поступово відмовляється від будівництва паркінгів під житловими будинками. Відзначимо, що житло з підземними стоянками для бюджетників столиця перестала зводити ще в 2013 році.
На території колишнього заводу ЗІЛ планується побудувати більше 2 мільйонів квадратних метрів нерухомості, половина з них припаде на житло і соціальну інфраструктуру. В рамках реорганізації промзони планується упорядкувати суспільні простору: набережні, бульвари, сквери і парки. На "ЗІЛі" побудують спортивно-розважальний квартал "Парк легенд", а також сучасний льодовий палац, центр синхронного плавання, музей хокейної слави, конгрес-медіацентр з готелем.
У 2015 році також продовжиться розвиток інших великих промзон: Тушинского аеродрому, заводу "Серп і Молот" і "Південного порту". На території порту, наприклад, планується створити автомобільний кластер . Всього в Москві підлягають реорганізації 10 тисячі гектарів промзон. У минулому році в промзонах побудували 2 мільйони квадратних метрів нерухомості.
Софія Сарджвеладзе