Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Для новачків у підприємницькій діяльності та тих, у кого від природи небагата фантазія, вибір назви фірми може стати одним з тупикових питань в організації бізнесу . Адже назва фірми вважається його особою і іноді навіть талісманом. Про те, як правильно вибрати потрібну назву своїй фірмі підприємці можуть дізнатися з матеріалу статті.
Як назвати фірму
Деякі підприємці називають компанію власним ім'ям. Є езотерики, які засуджують такий спосіб, кажучи в такому випадку про кармічного і боргової зв'язку імені, або власника з бізнесом. Однак, такий хід може стати непоганим, якщо ініціали або прізвище власника компанії збігається з профілем організації.
Більш виграшним ходом з пошуку найменування компанії стане назву за допомогою техніки, яка має на увазі присутність ключового слова. Так, при виробництві кормів для тварин можна використовувати назву: ТОВ «Ситий Вихованець».
У деяких назвах відображається ключовий момент в політиці обслуговування клієнтів компанії. Так, наприклад, «Бистровоз» буде виграшним назвою для компанії, що займається вантажоперевезеннями. А Чистотіл буде прийнятним для виробництва екологічної косметики або засобів для лазні.
Для творчих людей вибір назви фірми необмежений, майже. Важливо дотримуватися адекватність і відсутність політичного характеру в назві фірми, а також провокаційних слоганів. В цілому можна використовувати назву іншою мовою, однак, така політика дуже ризикована.
Деякі підприємці бажають увічнити ім'я підприємства в пам'яті міста, тому створюють назви зі згадуванням місця реєстрації або народження. Так, можна назвати фірму ТОВ «Одеські Тістечка» або ТОВ «Овідіопольський Хлебопечний Завод».
Якщо скоротити назву фірми не виходить, то можна скоротити до ініціалів або абревіатури. Вона не повинна бути довгою, проте, легко запам'ятовуватися і не муляти очі. Наприклад, ТОВ «СРР» - ТОВ «Свічки Ручний Роботи».
Вибираючи назву фірми, варто пам'ятати про потенційних клієнтів. Адже в назві можна згадати рівень обслуговування, що приверне більшу кількість покупців. Наприклад, ТОВ «Елітний М'ясний Дім». Або ТОВ «Еліт Студіо Денс».
Нерідко ім'я впливає на загальний імідж компанії. Престиж фірми і назва напряму взаємопов'язані. Наприклад, найменування ТОВ «Меблі» + і ТОВ «Тріада» по-різному надають дію на цільову аудиторію. Клієнт явно загляне в перший магазин.
матеріал підготовлений АН BFS
Додайте джерело АН BFS в обране Google Новини . Що далі? Буде цікавіше!
Що далі?