Створювати графічні оголошення в Ю Я стало простіше

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

В інтерфейсі Яндекс.Директа запущений Конструктор графічних оголошень . Завдяки новому інструменту рекламодавці можуть створювати і редагувати оголошення цього формату без допомоги дизайнера.

Конструктором можна скористатися при створенні нового оголошення в інтерфейсі Директа. Для цього необхідно вибрати тип оголошення ( «Графічне») і завантажити не готовий банер, а фонове зображення ( «Сконструювати за шаблоном»). Цю картинку не потрібно оптимізувати для розміщення в мережі або під формат майбутнього оголошення, підкреслюють в Яндексі. У компанії просто рекомендують завантажувати великі зображення високої якості.

Крім того, рекламодавцю необхідно задати текст оголошення і додати елементи, обов'язкові для тієї чи іншої тематики (юридичну інформацію, вікове обмеження або спеціальне попередження). Конструктор автоматично згенерує графічна реклама і покаже його у вікні попереднього перегляду.

Дизайн оголошення можна налаштувати, вибравши інший шаблон або змінивши колір тексту і фону. Крім того, рекламодавець може вибрати необхідні йому розміри оголошення. В даний час в Конструкторі підтримуються чотири формату: 240 × 400, 300 × 250, 320 × 50 і 728 × 90 px. В Яндексі обіцяють, що в майбутньому інструмент буде підтримувати і інші розміри оголошень.

«Ми також плануємо додати в Конструктор інші медійні формати і запропонувати вам ще більше можливостей для створення рекламних матеріалів і управління ними», - заявляють в компанії.

графічні оголошення з'явилися в Яндекс.Директі влітку 2016 року. Вони об'єднують в собі можливості контекстної і медійної реклами. Новий рекламний формат являє собою банер, для якого доступні всі налаштування, таргетинги і стратегії текстово-графічних оголошень Директа.

Віра Ларкина,
Керівник відділу контекстної реклами i-Media для SEOnews.ru

ru

«Графічні оголошення - відмінна можливість отримати додатковий релевантний трафік за рахунок підвищеної кликабельности у нового, ще не замилити очі формату, а також нових місць розміщень на майданчиках РСЯ.

Новий Конструктор дозволить швидко створити банери у всіх форматах і отримати максимальне охоплення. Але перш ніж починати додавати банери, радимо оцінити масштаб робіт. Якщо в ваших рекламних кампаніях багато груп оголошень з унікальними розміченими посиланнями, додавати графічні оголошення доведеться вручну в кожну групу. У разі, коли аккаунт добре опрацьований і має не одну сотню кампаній, це зажадає дуже багато часу, тому що змінювати посилання через Дірект.Коммандер поки не можна - можна лише скопіювати оголошення без змін.

Ще одне обмеження системи - зображення з Конструктора можна замінити тільки на зображення з Конструктора. Воно не дає можливості скопіювати вже додані раніше графічні оголошення з унікальними посиланнями для заміни в них банерів на новий формат. Тому почніть зі зміни структури кампаній на РСЯ: використовуйте більш загальні групи оголошень і відмовтеся від різних utm-міток в рамках однієї кампанії.

Створювати окремі кампанії лише під банери ми не радимо, тому що на деяких майданчиках в аукціоні можуть брати участь і текстово-графічний, і графічний формати.

До звичної структурі кампаній можна буде повернутися, коли Яндекс викотить оновлений Коммандер з можливістю редагування банерів і посилань в них, чого ми всі дуже чекаємо ».

Слідкуйте за новинами інтернет-маркетингу в наших групах в Facebook і « ВКонтакте »

15 листопада 2016

comments powered by comments powered by

Поділитися

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online