Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
В інтерфейсі Яндекс.Директа запущений Конструктор графічних оголошень . Завдяки новому інструменту рекламодавці можуть створювати і редагувати оголошення цього формату без допомоги дизайнера.
Конструктором можна скористатися при створенні нового оголошення в інтерфейсі Директа. Для цього необхідно вибрати тип оголошення ( «Графічне») і завантажити не готовий банер, а фонове зображення ( «Сконструювати за шаблоном»). Цю картинку не потрібно оптимізувати для розміщення в мережі або під формат майбутнього оголошення, підкреслюють в Яндексі. У компанії просто рекомендують завантажувати великі зображення високої якості.
Крім того, рекламодавцю необхідно задати текст оголошення і додати елементи, обов'язкові для тієї чи іншої тематики (юридичну інформацію, вікове обмеження або спеціальне попередження). Конструктор автоматично згенерує графічна реклама і покаже його у вікні попереднього перегляду.
Дизайн оголошення можна налаштувати, вибравши інший шаблон або змінивши колір тексту і фону. Крім того, рекламодавець може вибрати необхідні йому розміри оголошення. В даний час в Конструкторі підтримуються чотири формату: 240 × 400, 300 × 250, 320 × 50 і 728 × 90 px. В Яндексі обіцяють, що в майбутньому інструмент буде підтримувати і інші розміри оголошень.
«Ми також плануємо додати в Конструктор інші медійні формати і запропонувати вам ще більше можливостей для створення рекламних матеріалів і управління ними», - заявляють в компанії.
графічні оголошення з'явилися в Яндекс.Директі влітку 2016 року. Вони об'єднують в собі можливості контекстної і медійної реклами. Новий рекламний формат являє собою банер, для якого доступні всі налаштування, таргетинги і стратегії текстово-графічних оголошень Директа.
Віра Ларкина,
Керівник відділу контекстної реклами i-Media для SEOnews.ru
«Графічні оголошення - відмінна можливість отримати додатковий релевантний трафік за рахунок підвищеної кликабельности у нового, ще не замилити очі формату, а також нових місць розміщень на майданчиках РСЯ.
Новий Конструктор дозволить швидко створити банери у всіх форматах і отримати максимальне охоплення. Але перш ніж починати додавати банери, радимо оцінити масштаб робіт. Якщо в ваших рекламних кампаніях багато груп оголошень з унікальними розміченими посиланнями, додавати графічні оголошення доведеться вручну в кожну групу. У разі, коли аккаунт добре опрацьований і має не одну сотню кампаній, це зажадає дуже багато часу, тому що змінювати посилання через Дірект.Коммандер поки не можна - можна лише скопіювати оголошення без змін.
Ще одне обмеження системи - зображення з Конструктора можна замінити тільки на зображення з Конструктора. Воно не дає можливості скопіювати вже додані раніше графічні оголошення з унікальними посиланнями для заміни в них банерів на новий формат. Тому почніть зі зміни структури кампаній на РСЯ: використовуйте більш загальні групи оголошень і відмовтеся від різних utm-міток в рамках однієї кампанії.
Створювати окремі кампанії лише під банери ми не радимо, тому що на деяких майданчиках в аукціоні можуть брати участь і текстово-графічний, і графічний формати.
До звичної структурі кампаній можна буде повернутися, коли Яндекс викотить оновлений Коммандер з можливістю редагування банерів і посилань в них, чого ми всі дуже чекаємо ».
Слідкуйте за новинами інтернет-маркетингу в наших групах в Facebook і « ВКонтакте »
15 листопада 2016
comments powered by
Поділитися