Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: ТАСС / Сергій Савостьянов
Відкрито рух пасажирських поїздів по першої ділянки Великої кільцевої лінії метрополітену. У церемонії відкриття ділянки "Діловий центр" - "Петровський парк" взяв участь Сергій Собянін . Він зазначив, що прокладка цього відрізка - велика перемога будівельників столичної підземки.
"Сьогодні - історичний день для Московського метрополітену і для всіх москвичів. Ми відкриваємо п'ять станцій першої ділянки Великої кільцевої лінії метро. Ці станції важливі самі по собі, так як зроблять більш швидкими і комфортними поїздки десятків тисяч місцевих жителів і сотень тисяч відвідувачів СІТІ, стадіонів "Динамо" і "ЦСКА" і безлічі інших великих об'єктів в цьому районі. Але ще більш важлива перспектива ", - сказав мер.
За його словами, через кілька років БКЛ радикально змінить транспортну географію Москви - завдяки їй поїздки по місту стануть коротшими і зручніше фактично для кожного москвича. Мер нагадав, що будівництво першої ділянки йшло в непростих умовах щільної міської забудови. І це, як він підкреслив, велика перемога будівельників.
Станція "Нижня Маслівка" знаходиться в завершальній стадії будівництва. До її відкриття на ділянці буде організовано вилкове рух поїздів - від "Петровського парку" поїзди прямуватимуть до станції "Шелепіха", далі - або до станції "Діловий центр", або по сполучної гілці через станцію "Парк Перемоги" до станції "Раменкі" Калінінський-Солнцевський лінії.
частини цілого
Станція "Діловий центр" (ЦАО) розташована в самому серці комплексу "Москва-Сіті" і є пересадковою з однойменною станцією Калінінського-Солнцевський лінії, а також зі станцією "Виставкова" Філевська лінії. Тут організована наземна пересадка на однойменну станцію МЦК. У пішої доступності знаходиться платформа Тестовська Смоленського напрямку залізниці.
"Діловий центр" - станція глибокого закладення, колонна трьохпролітна, з платформою острівного типу. Вона оснащена ліфтами для маломобільних громадян. З вестибюля пасажири зможуть потрапити в зону торгово-розважального комплексу "Афімолл" і до інших об'єктів "Москва-Сіті".
Станція "Шелепіха" (ЦАО) розташована уздовж МЦК, на північ від перетину з Шмітовському проїздом. Вона отримала два підземних вестибюля, розташованих в торцях станції, а також виходи до існуючої і проектованої забудови, зупинок наземного пасажирського транспорту. Ця станція - мілкого закладення, колонна трьохпролітна, з платформою острівного типу. За допомогою ескалаторів платформа пов'язана з двома вестибюлями, розташованими в торцях станції.
Інтер'єр станції витриманий в жовто-чорній гамі. Пол прикрашає граніт, а стіни декоровані мармуром. Станція "Шелепіха" увійде до складу однойменного ТПУ, забезпечує пересадку між БКЛ і МЦК в теплому контурі. Крім того, будуть організовані пішохідна зв'язок з платформою Тестовська Смоленського напрямку МЗ, а також зупинки наземного громадського транспорту.
Станція "Хорошевський" (САО) розташована уздовж Хорошевского шосе в районі примикання до нього вулиць Куусинена і 4-й Магістральної. Вона запроектована паралельно існуючої станції "Полежаевская" Таганско- Краснопресненській лінії метрополітену, з південної її боку, з двома підземними вестибюлями. Станція "Хорошевський" - мілкого закладення, колонна трьохпролітна, з платформою острівного типу.
В ході будівництва "Хорошевський" була проведена реконструкція вестибюля "Полежаевской", що дозволило забезпечити пересадку з БКЛ на Таганско- Краснопресненську лінію метро. Крім того, організована пішохідна зв'язок між ними і станцією МЦК Хорошево. Східний вестибюль прикрашений композиціями в дусі робіт Малевича і його послідовників - Родченко, Попової, Екстер. Західний вестибюль оформлений в стилі конструктивістів - братів Весніних, Гінзбурга, Голосова, Леонідова, Ладовского, Мельникова.
Станція "ЦСКА" (САО) розташована на Ходинському полі і обслуговує однойменний житлової та суспільно-діловий район Москви, включаючи стадіон "ЦСКА". У пішої доступності знаходиться станція МЦК Зорге. Вперше в історії столичного метростроения станція "ЦСКА", яка знаходиться на значній глибині - 28 метрів (висота дев'ятиповерхового будинку), була побудована відкритим способом. Конструктивно станція є колоною трехпролетной мілкого закладення, з платформою острівного типу.
Вона оснащена ескалаторами і ліфтами для маломобільних пасажирів. Два вестибюля забезпечують вихід до ДС "Мегаспорт" і в новий парк на Ходинському полі. Станція і парк оформлені в єдиному архітектурному стилі, а експлуатована покрівля вестибюля станції послужить оглядовим майданчиком для відвідувачів парку. Склепіння станції прикрашають картини, присвячені різним видам спорту. На платформі встановлено бронзові скульптури лижника, баскетболіста, хокеїста і футболіста, створені студією військових художників імені М.Б. Грекова. На постаментах скульптур вибитий герб ЦСКА.
Станція "Петровський парк" (САО) знаходиться в районі Аеропорт і розташована уздовж Театральної алеї. На неї можна пересісти зі станції "Динамо" Замоскворецької лінії. Поки перехід організований з виходом на вулицю, а повноцінна пересадка буде відкрита в 2019 році. Станція "Петровський парк" - мілкого закладення, колонна трьохпролітна, з платформою острівного типу. Два вестибюля її обладнані ескалаторами і ліфтами для маломобільних громадян.
Виходи зі станції ведуть до розташованих поруч стадіону "Динамо" і Петровському парку. Всього на станції встановлено 12 ескалаторів: по чотири в кожному вестибюлі і ще чотири - в майбутньому переході на станцію "Динамо". Інтер'єр витриманий в біло-зеленій гамі. В обробці станції застосовані уральські мармур і граніт. Пол станції викладений плитами з сірого і чорного граніту, колійні стіни - білим мармуром, а незвичайні колони в формі факелів - зеленим мармуром.
Станція "Нижня Маслівка" (САО), яку введуть пізніше, - одна з найглибших станцій. Вона знаходиться на глибині понад 65 метрів і є однією з останніх споруджуваних станцій глибокого закладення. Розташована на площі Свалявського вокзалу, з двома підземними вестибюлями. Вона буде обслуговувати пасажирів, які прибувають на Савеловський вокзал по сполучної ж / д гілці від Білоруського вокзалу. Крім того, там можна буде зробити пересадку на станцію "Свалявської" Серпуховсько-Тимірязєвської лінії.
Тимчасово, до завершення будівництва БКЛ, на ділянці буде організовано вилкове рух поїздів, як на Філевська лінії. Від "Петровського парку" поїзда проїдуть до "Шелепіха", далі - або до станції "Діловий центр", або по сполучної гілці через станцію "Парк Перемоги" до станції "Раменкі" Калінінський-Солнцевський лінії.
Економія часу
Перша ділянка Великої кільцевої лінії поліпшить транспортне обслуговування мешканців районів Хорошевський, Пресненський, Філевський парк, Хорошево-Мневники, Аеропорт за рахунок створення нової швидкісної безпересадочного зв'язку між районами. При переміщенні між ними більше не доведеться їхати до центру столиці.
Завдяки новому метро городяни зможуть суттєво переглянути свої маршрути. Наприклад, сьогодні дорога від станції "Діловий центр" до станції "Динамо" (пересадочна зі станцією "Петровський парк") займає близько 27 хвилин з двома пересадками. З введенням в експлуатацію ділянки ТПК від "Петровського парку" до "Ділового центру" цей шлях скоротиться до 12-15 хвилин, тобто, по суті, в два рази.
Відкриття ділянки полегшить пересування по місту співробітників і гостей ММДЦ "Москва-Сіті". Тобто майже для 300 тисяч людей щодня. Перша ділянка Великої кільцевої лінії покращить також транспортну доступність споруджуваних житлових комплексів "Великого Сіті". Так називають території, які прилягають до ділового центру "Москва-Сіті". Сьогодні замість колишніх промислових зон тут ростуть нові житлові квартали, які стануть більш привабливими для покупців завдяки відкриттю станції метро "Шелепіха" БКЛ.
Крім того, знизиться навантаження на існуючі лінії метрополітену: Таганско- Краснопресненську, Замоскворецкую, а також Кільцеву. Вільніше стане і на дорогах міста. Останнє, в свою чергу, дозволить автомобілістам скоротити час, що витрачається на поїздку по столиці.
За рахунок введення нових станцій істотно збільшиться транспортна доступність таких значущих міських об'єктів, як стадіони "ЦСКА" і "Динамо", музейно-виставковий комплекс "Державний центр сучасного мистецтва", і багатьох інших.
Проект Великої кільцевої лінії передбачає будівництво гілки протяжністю понад 60 кілометрів, на якій розміститься 31 станція. Вони будуть пов'язані з радіальними лініями метрополітену, Московським центральним кільцем і напрямками залізниць.У наступному році будівельники почнуть роботу над ділянкою від станції "Косино" до "Нижегородської вулиці", а також від "Нижегородської" на Великій кільцевій до "авіамоторні". Територію для робіт готують на південному сході від "Каховської" до "Нижегородської". У 2020 році Кожуховського лінію повинні з'єднати з "Нижня Маслівка".