Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Даллас, штат Техас, 5 червня, 2018: Після успішної реалізації «Guest Experience Improvement SuiteTM» від «ReviewPro» в Європі, на Близькому Сході і Африці, « Radisson Hotel Group »Уклала глобальну угоду про застосування програми з управління враженнями гостей у всіх 1100 готелях по всьому світу.
«Guest Experience Improvement SuiteTM» від «ReviewPro» включає Управління Онлайн Репутацією (УОР), Опитування по задоволеності Гостей (ОУГ), Автоматичні Завдання (АЗ) і Центр Обміну Повідомленнями (ЦГЗ).
Це інноваційне рішення дозволяє «Radisson Hotel Group» активно перетворювати відгуки гостей в корисну інформацію, підвищувати рівень задоволеності гостей і лояльність.
«Прислухатися до відгуків наших гостей і ефективно управляти їх очікуваннями має вирішальне значення для успіху нашого бізнесу» - говорить Ерік де Ніф , Виконавчий віце-президент і головний комерційний директор. «Ми спробували і протестували набір інструментів, що допомагають нам миттєво отримувати відгуки про наших готелях, брендах і на рівні мережі. Ми виявили, що «ReviewPro» набагато краще і більш багатофункціональний інструмент, ніж будь-який інший. Винятковий механізм підтримки клієнтів «ReviewPro» також допоміг нашій команді максимально ефективно використовувати програму, що дозволяє нам краще визначати і встановлювати пріоритети щодо поліпшення роботи та обслуговування. Це дозволяє нам постійно зберігати незабутні враження для наших гостей.
РЖ Фрідлендера , Генеральний директор «ReviewPro», прокоментував: «Завдяки недавньому ребрендингу,« Radisson Hotel Group »приступила до захоплюючого проекту не тільки по розширенню свого глобального портфоліо, але і по продовженню надання чудового готельного досвіду на всіх ринках, у всіх брендах і готелях. Ми раді розширенню наших відносин з Еріком де Ніфом і його командою, а також наданням їм показників задоволеності гостей і інших інструментів. Команда «ReviewPro» прагне допомогти «Radisson Hotel Group» перевершити очікування гостей, захистити репутацію їх бренду і підвищити їх рейтинг на сайтах для обміну відгуками і досвідом гостей таких, як «TripAdvisor».
Про «Radisson Hotel Group»
«Radisson Hotel Group ™» (раніше «Carlson Rezidor Hotel Group») є однією з найбільших в світі готельних груп з вісьмома унікальними готельними брендами, більше 1400 діючими й споруджуваними готелями по всьому світу. Портфоліо «Radisson Hotel Group» включає в себе «Radisson Collection ™», «Radisson Blu®», «Radisson®», «Radisson RED®», «Park Plaza®», «Park Inn® by Radisson», «Country Inn & Suites® by Radisson »і« Prizeotel ». Гості можуть скористатися новою оновленої, глобальної програмою винагород «Radisson Rewards ™» (раніше «Club Carlson SM»), яка пропонує унікальні і персоналізовані способи створення незабутніх моментів, які важливі для наших гостей. «Radisson Rewards» пропонує виняткові переваги лояльності для наших гостей, організаторів зустрічей, туристичних агентів і ділових партнерів. «Radisson Meetings ™» пропонує безліч повністю обладнаних конференц-залів і місць проведення заходів з швидким безкоштовним Wi-Fi, аудіо / відео технологіями і контактами на місці, призначеними для того, щоб кожен захід було унікальним. Понад 95 000 членів глобальної команди працюють в «Radisson Hotel Group» і в готелях ліцензованих для роботи в своїх системах.
Для отримання додаткової інформації відвідайте www.radissonhotelgroup.com/media .
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/
Instagram (Співробітники): https://www.instagram.com/radissonmoments/
Instagram (Готелі): https://www.instagram.com/radissonhotels/
Twitter (корпоративний): https://twitter.com/radissongroup
Twitter (Готелі): https://twitter.com/radissonhotels
Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels
YouTube: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup
Контакт для ЗМІ:
Люсі Кардона , Директор по Корпоративним Комунікацій, PR & Управління Репутацією [email protected]