Красногорськ: нова столиця Московської області

  1. Уздовж Волоколамського шосе
  2. Промисловий центр в зеленій зоні
  3. Місто у дороги
  4. Традиційні проблеми Московської області
  5. Павшінская заплава
  6. Новобудови Красногорська
  7. Вторинний ринок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Красногорськ - один з найбільш бурхливо зростаючих міст-супутників Москви. Відрізняється особливою різноманітністю і кількістю пропозицій в новобудовах. Правда, він вже сьогодні є одним з найбільш перенаселених місць столичного кластера. А що буде далі? Красногорськ   - один з найбільш бурхливо зростаючих міст-супутників Москви

Уздовж Волоколамського шосе

Красногорськ - один з 16-ти міст Московської агломерації, що займає серед них 8-е місце за чисельністю населення. Станом на 2016 рік в Красногорську проживає близько 145 тис. Чоловік.

Місто межує зі столицею на північному заході, на ділянці між 65-67 км МКАД, і на 10 км витягнувся всередину Московської області, повторюючи вигини Волоколамського шосе. З внутрішньої сторони МКАД навпаки Красногорська розташований московський район Строгіно, а на початку Волоколамського шосе місто межує з районом Мітіно. З боку Москви 5-кілометрову ділянку Красногорський кордону проходить уздовж річки Москви.

З боку Москви 5-кілометрову ділянку Красногорський кордону проходить уздовж річки Москви

Храм святителя Луки та госпіталь імені Вишневського

Жителі міста поділяють його на 15 мікрорайонів, кожен з яких має свою історію і особливості.

  1. Центральну частину ми назвемо «старе місто», маючи на увазі кордону Красногорська до 2004 року. Ця територія розташована по обидва боки Волоколамського шосе на тій ділянці, де воно називається вулицею Леніна.
  2. Південно-східна частина старого міста - Павшино, мікрорайон, розташований між залізницею Ризького напрямки і річкою Москвою, по обидва боки Іллінського шосе, що представляє собою «перемичку» між Волоколамському і Новоризьким.
  3. Примикає до Павшино східна частина Красногорська (між Волоколамському шосе і МКАД) розділена Москвою-рікою надвоє. По лівому березі - так звана Павшінская заплава. Це новий, але широко відомий житловий мікрорайон з дуже щільною забудовою і величезним букетом інфраструктурних проблем, закладений приблизно в 2004 році. Іноді з нього виділяють мікрорайон «Спаський Міст», по суті представляє собою просто великий житловий комплекс на тій же території.
  4. На правому березі, між Москвою-рікою і МКАД, розташована Мякінінская заплава - нежитлова територія, забудована виставковими та торговими моллами. Тут же знаходиться новий комплекс будівель адміністрації Московської області і резиденція губернатора. Саме з цієї причини Красногорськ в 2018 році повинен стати адміністративним центром Московської області. Між двома заплавами через річку перекинуто став уже знаменитим пішохідний Спаський міст загальною довжиною 430 метрів.
  5. На захід від центральної частини Красногорська, по обидва боки Ново-Нікольського шосе (також ділянку Волоколамського) розташувалися нові квартали, утворені на місці приєднаних до міста в 2004 році селищ Опалиха, Ново-Нікольське, Анін і ін.

На захід від центральної частини Красногорська, по обидва боки Ново-Нікольського шосе (також ділянку Волоколамського) розташувалися нові квартали, утворені на місці приєднаних до міста в 2004 році селищ Опалиха, Ново-Нікольське, Анін і ін

На роботу: ранок на Спаському мосту

Промисловий центр в зеленій зоні

Дати однозначну оцінку екологічної ситуації в Красногорську непросто. З одного боку, місто має дуже вигідне географічне положення на північно-західному напрямку.

«Не дивлячись на близькість до столиці, Красногорський район визнаний однією з найчистіших зон Підмосков'я. Багато в чому це пояснюється наявністю захищає місто «зеленого щита», до складу якого входить і великий Опаліховскій лісопарк зі змішаною флорою, близькістю річки Москви і вдалою трояндою вітрів. Загазоване московський повітря практично ніколи не переміщається в північно-західному напрямку », - коментує Варвара Кравцова, фахівець компанії« Пересвет-Інвест », забудовника ЖК« Красногорськ Парк ».

Загазоване московський повітря практично ніколи не переміщається в північно-західному напрямку », - коментує Варвара Кравцова, фахівець компанії« Пересвет-Інвест », забудовника ЖК« Красногорськ Парк »

міська алея

Однак, як зазначає фахівець, не всі райони міста однаково привабливі з точки зору екології. Центральна частина Красногорська - густонаселений промисловий центр з жвавими транспортними магістралями і великим скупченням автомобілів.

Тут розташовано чимало підприємств, в числі яких Красногорський завод ім. С. А. Звєрєва (в радянські час - містоутворююче підприємство), завод будівельних сумішей німецької компанії KNAUF, завод кольорового асфальту, підприємства металургійної та поліграфічної промисловості, виробництва автоспецтехніки, самоскидів і технологічного обладнання для цементної, хімічної та металургійної промисловості.

Звєрєва (в радянські час - містоутворююче підприємство), завод будівельних сумішей німецької компанії KNAUF, завод кольорового асфальту, підприємства металургійної та поліграфічної промисловості, виробництва автоспецтехніки, самоскидів і технологічного обладнання для цементної, хімічної та металургійної промисловості

завод KNAUF

Жителі старого міста і Павшино, а іноді також Павшінской заплави і навіть сусіднього Мітіно, скаржаться на «хімічні» запахи і викиди підприємства «Союзснаб» - найбільшого російського виробника штучних інгредієнтів для харчової промисловості. Періодично також надходять скарги на запахи зі скляного й цементного заводів. І зараз навряд чи має сенс очікувати поліпшення ситуації, оскільки промисловість міста активно розвивається і в період економічної кризи є одним з основних факторів стійкості економічного становища Красногорська.

Інша ситуація складається в нових районах, розташованих в оточенні лісу і тому більш екологічних Опалисі, Анікеевка і ін., Де промисловість відсутня зовсім. Тут, в числі іншого, зводять малоповерхове житло бізнес-класу, а до кризи будували також престижні котеджні селища.

Через близькість до річки Павшінской зрозумію вранці накриває густий туман. Для мешканців верхніх поверхів і будинків, розташованих ближче до Волоколамке, це не критично, а ось жителі новобудов, розташованих в низині, в безпосередній близькості від води, в повній мірі відчувають характерні проблеми, пов'язані з підвищеною вологістю.

Особливо це актуально для мешканців котеджів, таунхаусів, малоповерхових будинків і нижніх поверхів висоток в житлових комплексах «Павшино БЕСТ» , «Мис Перший» і «Красногорье DeLuxe» .

Особливо це актуально для мешканців котеджів, таунхаусів, малоповерхових будинків і нижніх поверхів висоток в житлових комплексах   «Павшино БЕСТ»   ,   «Мис Перший»   і   «Красногорье DeLuxe»

Будинок Уряду Московської області

Місто у дороги

Основним джерелом транспортних проблем Красногорська є особливості його розташування. Фактично місто витягнувся уздовж Волоколамського шосе, протяжність якого в межах міста становить понад 12 км. Ніяких дублерів у Волоколамкі в місті немає. Ильинское шосе, соедіняющеет Волоколамськоє з Новоризьким, проходить через Павшино, відрізане від інших районів залізницею.

Таким чином, єдиний шлях до Москви з Красногорська лежить по цій магістралі, і на протязі всіх 12 кілометрів на неї вливаються периферійні міські вулиці. З цього ж шосе йде потік машин з боку області. Звичайно, він став не таким щільним після введення в дію «Нової Риги», але, тим не менш, це як і раніше найкоротший шлях в Нахабіно, Дедовськ, Снігурі і Істру.

Крім того, для жителів 8-го мікрорайону Митино Волоколамськоє шосе є найкоротшим виїздом на МКАД. Нарешті, Павшінская заплава, населення якої в доступній для огляду перспективі має наблизитися до 100 тис. Чоловік, розташувалася якраз на ділянці Волоколамського шосе між іншими районами Красногорська і Москвою. Цю частину дороги сьогодні можна сміливо порівнювати з вузьким пляшковим горлечком, яке щільно забивається в години пік.

Тому шлях з Красногорська до МКАД, як на автомобілі, так і на громадському наземному транспорті, може в деяких випадках зайняти і годину, і півтора, і два. Жителям заплави і Павшино в цьому відношенні легше - вони вранці і ввечері добираються до Москви або назад приблизно за 30-60 хвилин. Зрозумію з Волоколамку в безпосередній близькості від МКАД з'єднує власна естакада, що спускається в мікрорайон в кінці Красногорського бульвару. Вона частково розвантажує ділянку шосе до розвилки з Ильинским.

З 8-го мікрорайону Митино і назад в заплаву можна проїхати по вузенькому Пенягінскому шосе, але тільки через розворот на Волоколамке.

ДК «Підмосков'ї»

За Красногорському проходить безліч внутрішніх маршрутів автобуса і маршрутних таксі. Однак фактично місто розділене на два, оскільки Павшино і Павшінская заплава розташовані відокремлено. Нещодавно був запущений перший і єдиний маршрут, який з'єднує зрозумію з «великим містом».

З Москвою Красногорськ, Павшино і зрозумію також пов'язують різні маршрути наземного транспорту. Доїхати можна до станцій метро Тушинская і Строгіно, а також в Мітіно - до станцій Волоколамська і Мітіно. З заплави ходить автобус № 1095, що перетинає все Мітіно, аж до далекої краю 8-го мікрорайону. Час в дорозі на наземному транспорті залежить від пробок, в тому числі на МКАД.

Навесні 2016 року було оголошено про початок будівництва нової транспортної розв'язки на перетині Волоколамського і Іллінського шосе. Передбачається, що після його завершення транспортна ситуація повинна істотно покращитися.

Основою розв'язки стане новий шляхопровід Волоколамського шосе над залізницею. Естакада матиме по 4 смуги в кожному напрямку і її пропускна здатність значно перевищить ту, яку має існуючий чотирисмуговий поїзд під ж / д шляхами - одне з найбільш вузьких місць (в прямому і переносному сенсі) головної магістралі міста.

Розв'язка Волоколамського шосе з Ильинским буде виведена на окремий рівень. Пенягінское шосе з Мітіно пройде під естакадою, отримає власну розв'язку з Волоколамському і буде продовжено до ж / д станції Павшино. Приблизно на рівні Павшінской бульвару на Волоколамському шосе буде побудована нова розворотне естакада, яка забезпечить проїзд в бік області з боку Павшінской заплави.

У підсумку всі транспортні потоки будуть рознесені по різних рівнях, а з'їзди відокремлені, шосе в районі розв'язки позбудеться світлофорів і рух по ньому стане невпинним. А жителі заплави нарешті отримають довгоочікувані підземні та надземні переходи через Волоколамське шосе, по яким можна буде пішки пройти в Красногорськ і Мітіно.

Залишається однак відкритим питання: як нова розв'язка вирішить проблему пробок на ділянці Волоколамського шосе перед розв'язкою з МКАД і П'ятницьким шосе? Тут ранкові та вечірні затори обумовлені потоком автомобілів з / в Павшінской зрозумію, який у міру її подальшого заселення буде ставати все щільніше.

В Павшино, Опалисі і Анікеевка є також однойменні залізничні станції Ризького напрямки. Від них можна доїхати до московських платформ Тушино (метро Тушинская), Ленінградська (метро Войковська), Дмитрівська (метро Дмитрівська) та Ризького вокзалу (метро Ризька). Весь шлях від найдальшої Анікеевка до Ризького вокзалу займає близько 40 хвилин.

Своя станція метро - Мякинино - є і в Красногорську. Втім, це досить умовно. Станція розташована в Мякінінской заплаві, за річкою, і добиратися до неї зручно хіба що жителям Павшінской заплави через пішохідний Спаський міст. Та й то, пройти пішки доводиться 1,5-2 км, і якщо це не час пік, то куди швидше доїхати до метро Тушинская або Волоколамська на автобусі або маршрутці.

Втім, станція Мякинино була побудована не для красногорцев, а для того, щоб забезпечити швидкий і зручний доступ з Москви до виставкового комплексу «Крокус Експо» та урядовим організаціям Московської області.

Традиційні проблеми Московської області

Всі вони в наявності в Красногорську. Це і брак місць в дитячих садах і школах, і низька пропускна здатність поліклінік. На весь 145-тисячний місто - всього один пологовий будинок і одна станція швидкої допомоги. Розташована вона на роздоріжжі Волоколамського і Іллінського шосе і явно не була розрахована на обслуговування віддалених нових районів.

Про ситуацію зі школами та дитячими садами красномовно говорить той факт, що багато красногорци воліють возити своїх дітей в Мітіно, якщо з'являється така можливість.

Звичайно, як і скрізь, в достатній кількості є комерційні клініки, дитячі сади і дозвільні центри. Однак далеко не всім городянам по кишені їхні послуги, особливо останнім часом.

Роботу в місті знайти нескладно, враховуючи велику кількість промислових підприємств, з числа яких ми згадали лише найбільші. Розвинена торгівля, сфера послуг і розваг. Цим, однак, сьогодні нікого не здивуєш.

Цим, однак, сьогодні нікого не здивуєш

Лижний стадіон в Красногорську

Для прогулянок і активного відпочинку городянам доступні Опаліховскій лісопарк, Красногорський міський парк, Іванівський ставки. Є міський спортивний центр і стадіон «Зоркий», відомий далеко за межами міста ДК «Підмосков'ї», в Павшінской заплаві - всесезонний гірськолижний комплекс «Сніжком».

Павшінская заплава

Про це районі ми вже писали в 2014 році . Тоді було багато сказано про його проблеми і про надії на їх швидке вирішення. Однак сьогодні доводиться констатувати, що «віз і нині там».

Відповідно до початкових планів забудови, які озвучувалися на початку 2000-х років, заплава повинна була прийняти 27,5 тисяч жителів. Ніякої офіційної статистики щодо динаміки приросту населення на поточний момент немає, але, за даними діючого Глави Красногорського муніципального району Михайла Сапунова, сьогодні тут вже проживає 54 тис. Чоловік і, за різними оцінками, в недалекому майбутньому їх число може вирости до 80-100 тис . По суті це в 3-4 рази більше, ніж спочатку було заплановано розселити на території заплави.

По суті це в 3-4 рази більше, ніж спочатку було заплановано розселити на території заплави

Павшінская заплава: вид з боку Мякинино

Перенаселення мікрорайону обумовлено систематичним порушенням планів забудови при потуранні міської та обласної влади: і ті, і інші за час забудови заплави змінилися двічі. У підсумку замість 14-17-поверхових житлових будинків без будь-якого плану і узгодження зводилися 25-поверхові, забудова велася хаотично, без будь-якої єдиної архітектурної концепції.

Прибудинкові парковки явно були розраховані на 14-17-поверхові, але ніяк не на 25-поверхові корпуси. Ситуацію могли б виправити багатоярусні парковки, але поки що їх в заплаві всього 2, як і кілька років тому. Велика багатоярусна парковка на вулиці Звєрєва, яку колись починало будувати СУ-155, так і перебуває в стані напівзатопленої будмайданчика, а представники міської адміністрації не в змозі навіть виразно прокоментувати цю ситуацію.

Всі можливі вільні майданчики, які могли б бути відведені під додаткові паркувальні місця, забудовуються торговими центрами незрозумілого призначення. Кому і навіщо потрібен такий обсяг явно третьосортних торгових площ в спальному районі, де і так мало не в кожному будинку є супермаркет - таємниця для жителів. Тим більше, що в 15 хвилинах пішки через міст розташований величезний торговий комплекс «Вегас», поруч є гіпермаркети «Ашан» і «Твій Дім», ТЦ "Червень".

Ситуація зі школами та дитячими садами в Павшінской заплаві і раніше катастрофічна і мало не половина дітей їздить в Мітіно. На всій території величезного молодого мікрорайону немає жодного муніципального дитячого дозвіллєвого центру, зате на найкращою майданчику на березі Москви-ріки зводиться православна церква. Серед противників її будівництва були багато жителів навколишніх будинків.

Серед противників її будівництва були багато жителів навколишніх будинків

сніжком

Окремої згадки заслуговує ситуація з поліклінікою. Будують її вже четвертий рік, за цей час встигли майже повністю звести величезний житловий комплекс «Спаський Міст», але поліклініка як і раніше стоїть недобудованою. Черговий обіцянку міської влади - закінчити її в червні 2016 року. Але скільки вже було цих обіцянок?

У мікрорайоні звичайною справою стали конфлікти жителів з керуючими компаніями, які виконують свої обов'язки з рук геть погано, зате юридичні особи змінюють кожні 2-3 роки. Одним з результатів цього протистояння стало відключення гарячої води майже всієї заплаві в травні 2016 року, коли борги місцевих комунальників перед котельні досягли 360 млн. Рублів.

Як і раніше залишається неблагополучною і криміногенна обстановка. Зокрема, були неодноразові разі грабежу і підпалів припаркованих автомобілів. Втім, і самі автомобілісти нерідко поводяться по-свинськи, паркуясь на дитячих майданчиках, газонах і тротуарах. При цьому зустріти на вулицях заплави поліцейського, не кажучи вже про патрульному автомобілі - воістину фантастична ситуація.

І все це діється з року в рік прямо навпроти панорамних вікон резиденції підмосковного губернатора. Такий враження, що влада області відгородилися від її жителів річкою, немов глухим бар'єром.

Зневірившись знайти у них підтримку, жителі Павшінской заплави складають вже другу за останні два роки петицію на ім'я Президента з вимогою включити мікрорайон до складу Москви. У відповідь місцева влада веде PR-кампанію в групах жителів району в соціальних мережах, залучаючи для цього «агентів впливу» з числа місцевих активістів, а також періодично проводять показові акції у формі суботників, на яких жителі заплави виконують роботу комунальних служб з прибирання та озеленення території.

Новобудови Красногорська

При всіх своїх недоліках, Красногорськ - один з найбільш бурхливо зростаючих міст-супутників Москви, а пропозиція по житлу в місцевих новобудовах куди доступніше і оптимальніше, ніж в інших місцях.

«Середня вартість квадратного метра на первинному ринку житла в Красногорському районі становить трохи менше 94 тис. Рублів. Це дешевше, ніж в 2015 році, коли середня ціна квадратного метра коливалася близько 100 тис. Рублів. В межах міста Красногорська є досить багато проектів з цінником на квартири від 2,4-2,7 млн ​​рублів.

Це, например, ЖК «АРТ» в Павшино, «Смарагдові пагорби» в Анін, «Новорізькім» в Опалісі и т.д. А в найближчих околицях, наприклад, в мікрорайоні Красногорський в Нахабіно, квартиру-студію можна купити всього за 1,9 млн. Рублів », - коментує Євгенія Владимирова, керівник проекту« Рамблер / нерухомість »Rambler & Co.

При виборі квартири в Красногорську фахівець рекомендує в першу чергу звертати увагу на транспортну доступність проекту і наявність декількох варіантів шляху до новобудови, в тому числі на громадському транспорті. Зокрема, з огляду на складну транспортну ситуацію, варто звернути увагу на новобудови поблизу ж / д станцій Павшино, Опалиха і Анікеевка.

Незважаючи на загальну кризу, кількість новобудов в Красногорську і околицях настільки велике, що їх просто неможливо розглянути в одній оглядовій статті. Так що рекомендуємо звернутися до зведення по Красногорськім новобудов на нашому сайті. Тут же ми зупинимося на декількох особливо великих проектах.

ЖК «Спаський міст»

Сама остання і найграндіозніша за масштабами новобудова в Павшінской заплаві, відокремлений квартал з будинків змінної поверховості (17-23 поверхи).

Від іншої забудови заплави «Спаський міст» відрізняється наявністю власної інфраструктури. Є опалювальний підземний паркінг, всередині кварталу зводяться власні школа, дитячий сад, медичний центр, спорткомплекс, торговий центр і відділення зв'язку.

Ще одна перевага - зручне розташування прямо на виїзді з заплави, безпосередньо біля естакади. Проте, багато жителів району висловлюють побоювання, що після введення в експлуатацію і заселення всіх черг величезного ЖК тут в години пік збиратимуться величезні пробки, адже вже і зараз транспортна ситуація в мікрорайоні не краща.

Ціни на житло для такого класу забудови відносно невисокі - 80-137 тис. Руб. / М2.

/ М2

ЖК «Спаський міст»

ЖК «Мис Перший»

Відокремлений прибережний квартал Павшінской заплави над річкою баньки. Тут є і висотки (14-25 поверхів), і багатоквартирні будинки середньої поверховості (7-9 поверхів). Все побудовано за індивідуальними проектами в розрахунку на покупців бізнес-категорії. Однак ціни на житло сьогодні не дуже відрізняються від середніх по району, а попит явно не виправдовує очікування забудовників. Одна з причин - кліматичні особливості прибережної смуги, про які вже було сказано вище.

Як і в випадку з «Спаським мостом», прибережний квартал забудовувався відповідно до концепції «місто в місті», тобто з власною інфраструктурою. Поки, втім, жителі не в захваті від того, як вона функціонує. А ось виїжджати звідси вранці менш зручно, ніж з інших районів заплави.

Ціни на житло - 70-149 тис. Руб. / М2.

/ М2

ЖК «Мис Перший»

ЖК «АРТ»

«Родзинкою» комплексу, розташованого на кордоні Павшино і Павшінской заплави є 4 односекційних 44-поверхових «вежі» «Public Arts Towers», об'єднаних спільною архітектурною концепцією. У висоту новобудова досягає 132,5 м. На останніх поверхах розташовані просторі дворівневі квартири, з панорамним склінням. Є ще кілька будівель, а також малоповерхова забудова. Є пропозиції з великими знижками.

Площа території ЖК становить 6 га, на яких з часом повинна розміститися вся необхідна інфраструктура, спортивні майданчики і навіть художня галерея. На сьогоднішній день реалізація цих планів далека від завершального етапу.

У перших жителів ЖК є серйозні нарікання за якістю забудови, зустрічаються навіть скарги на течі в покрівлі 44-поверхових будинків. Комплекс не підключений до міської каналізації, яку замінює автономний септик. На сторінках району в соціальних мережах не раз згадувалося про те, що функціонує він неправильно і стоки фактично зливаються в Москву-ріку.

Вартість житла - 94-150 тис. Руб. / М2 у висотках і 102-131 тис. Руб. / М2 в малоповерхових будинках.

ЖК «АРТ», проект

ЖК «Молодіжний» (III і IV корпусу)

Квартал «Молодіжний» розташований в Павшино, між прибережним кварталом заплави і Ильинским шосе. Комплекс займає територію в 19 га, будівництво ведеться в кілька черг. Житлова нерухомість представлена ​​п'ятьма монолітно-цегляними будинками поверховістю від 19 до 25. Комплекс цікавий різноманітністю квартир: від скромних 30-метрових студій до просторих трикімнатних квартир для великої родини, з оздобленням або без.

На території забудови передбачена власна газова котельня і вся необхідна інфраструктура. Вартість житла - 78-130 тис. Руб. / М2 і більше.

ЖК «Паркові Алеї»

ЖК розташований в старому місті, поруч з Красногорськім міським парком. Планувалося будівництво п'яти монолітно-цегляних корпусів за оригінальними проектами. На даний момент один побудований і проданий, будується другий, найбільший - 5-секційна напівкругле 17-поверхова будівля.

Вартість житла - 81-96 тис. Руб. / М2.

ЖК «Брущатий селище»

Житловий комплекс включає два 17-поверхових монолітно-цегляних будинки з оригінальною обробкою фасадів. Квартири площею 35-74 м2 - одно-, дво- і трикімнатні, без обробки. У підземній рівні - паркінг на 263 автомобілі.

«Брущатий селище» - перша черга комплексної забудови, де планується, в тому числі, дитячий сад і поліклініка.

Вартість житла - 86-95 тис. Руб. / М2.

ЖК «Смарагдові пагорби»

Великий мікрорайон в новій, зеленої частини Красногорська. До його складу входять 20 багатоквартирних монолітно-цегляних житлових корпусів різної поверховості (до 24), 9 з яких вже введені в експлуатацію.

У складі проекту: 7 дитячих садків, 5 шкіл, художня школа, музична школа, медичний центр, торговий центр, спортивно-розважальний комплекс, кілька наземних і підземних паркінгів.

Вартість житла - 72-100 тис. Руб. / М2.

ЖК «Смарагдові пагорби», травень 2016 р

ЖК «Опалиха-Village» і «Красногорськ Парк»

Два малоповерхових (3-6 поверхів) монолітно-цегляних кварталу в дальній частині нового Красногорська, поруч з кордоном міста. Вартість житла - 70-112 тис. Руб. / М2.

Вторинний ринок

Вторинний ринок житла в Красногорську дуже різноманітний і сегментований, тут є як квартири в недавніх і поточних новобудовах, в тому числі інвестиційні, так і пропозиції в старому житловому фонді, включаючи радянський.

«На частку вторинного ринку припадає понад 70%. Приблизно дві третини пропозицій - це квартири в нових будинках. Велика частина вторинних пропозицій в Карасногорске переоцінена. Крім того, спостерігається сегментація по районам. Найбільш високо оцінюються продавцями квартири, що знаходяться ближче до метро. Наприклад, це район Павшінской заплави. Впливають на ціну також інфраструктурні переваги того чи іншого району », - коментує Олександр Мурашов, начальник відділу міської нерухомості відділення Савеловское компанії« НДВ-Нерухомість ».

Якщо судити по базі Ціан або оголошенням на avito.ru, двокімнатна квартира площею 60 м2 на 12 поверсі 25-поверхового панельного (ДСК-1, П44Т) житлового будинку в Павшінской заплаві по Іллінському бульвару 2А оцінюється продавцем в 8,3 млн. Руб. , тобто більш, ніж по 138 тис. руб. / м2. Порівнявши цю пропозицію з новобудовами, можна побачити, наскільки воно переоцінене.

Чи не відрізняється привабливістю і ситуація на ринку житла старої споруди. Так, за двокімнатну квартиру площею 44 м2 на 8 поверсі 9-поверхового цегляного будинку по вул. Комсомольській, 31 (мрн. Райцентр) власник просить 5 млн. Руб., Тобто близько 114 тис. Руб. / М2.

«Середня ціна« квадрата »Красногорський« вторинці »-127 тис. Рублів. У 2015 році вона становила 134 тис. Руб. / М2 », - наводить дані Євгенія Владимирова, керівник проекту« Рамблер / нерухомість »Rambler & Co.

В цілому можна говорити, що покупка вторинного житла в Красногорську сьогодні не виправдана. Особливо з огляду на величезну різноманітність варіантів на первинному ринку. На думку багатьох експертів, вторинний ринок буде зберігати інерційність протягом ще якогось часу, але потім підкориться загальній тенденції і почне дешевшати.

Рівень комфорту міста Красногорськ - 10.7 з 20

Окремо ми оцінюємо рівень комфорту Павшінской заплави, який за минулі два роки, на нашу думку, погіршився - 7.4 з 20

А що буде далі?
Залишається однак відкритим питання: як нова розв'язка вирішить проблему пробок на ділянці Волоколамського шосе перед розв'язкою з МКАД і П'ятницьким шосе?
Але скільки вже було цих обіцянок?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online