Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
У Саші Біленького гнівний пост з приводу того, як система бронювання "розводить" клієнтів на гроші. Йдеться про Booking.com. Який начебто на "сварках" ніколи не був помічений. (Я ним користуюся постійно.)
Короткий зміст посту дуже просте. Саша постійно замовляє готелі через Booking (Як, втім, і я, і ще десятки мільйонів людей в усьому світі). Він в черговий раз замовив готель в горах Італії, а коли все забронював і сплатив гроші - готель надіслав лист про те, що з Саші ще додатково візьмуть гроші за прибирання номера (я б офігів, Саша зробив те ж саме), причому ця сума становитиме третину вартості денного проживання.
Пізніше з'ясувалося, що Саша сам не подивився - при бронюванні номера там стояло таке примітка.
Ось така історія. Ну, що сказати - будьте уважні (це я і собі теж) при бронюванні, звертайте увагу на вартість будь-яких додаткових послуг.
На мій погляд, Booking тут ні до чого. Це викрутаси готелю, причому дуже жлобські викрутаси. Я розумію ще, коли додатково беруть гроші за парковку, за Інтернет, за сніданок і так далі. Але окрема оплата за прибирання номера - хлопців, ви ж не квартири здаєте. Це готель! Там завжди прибирання входить у вартість номера. Причому нерідко ще буває і так, що за "прибирання", яку вони роблять, постояльцям треба доплачувати - в якості моральної компенсації.
Але факт залишається фактом. Booking не винен, на мій погляд. З його боку все було зроблено як годиться.
Upd: Так, 18 євро за прибирання - за весь час проживання, а не за день. Ну, тоді це нормально.