Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя | СЬОГОДНІ

  1. Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя 26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:...
  2. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  3. Переваги та перспективи
  4. АВТОР:
  5. Орфографічна помилка в тексті:
  6. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  7. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  8. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  9. Переваги та перспективи
  10. АВТОР:
  11. Орфографічна помилка в тексті:
  12. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  13. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  14. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  15. Переваги та перспективи
  16. АВТОР:
  17. Орфографічна помилка в тексті:
  18. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  19. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  20. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  21. Переваги та перспективи
  22. АВТОР:
  23. Орфографічна помилка в тексті:
  24. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  25. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  26. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  27. Переваги та перспективи
  28. АВТОР:
  29. Орфографічна помилка в тексті:
  30. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  31. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  32. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  33. Переваги та перспективи
  34. АВТОР:
  35. Орфографічна помилка в тексті:
  36. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  37. Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах
  38. Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні
  39. Переваги та перспективи
  40. АВТОР:
  41. Орфографічна помилка в тексті:

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Припаркуватися в місті - як перехоплюючі парковки можуть полегшити життя

26 серпня 2018, 7:51 Переглядів:

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Перехоплюючі парковки повинні бути пов'язані з міською системою громадського транспорту. Фото: pixabay.com.

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Сайт "Сегодня" розповідає, що таке перехоплюючі парковки, навіщо вони потрібні і чи можуть незабаром з'явиться в українських мегаполісах.

Перехоплюючі парковки: що це і навіщо вони потрібні

Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки .

"Практика створення перехоплюючих парковок для авто існує в багатьох країнах Європи і світу, адже це значно полегшує рух у великих містах, розвантажує центральні райони від надмірної кількості індивідуальних автомобілів. Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення "- написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.

Таким чином, власник авто, заїжджаючи в центр міста, має можливість залишити свій автомобіль на парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб зручно дістатися до місця призначення - написав Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook

Чиновник також додав, що такі парковки потрібно побудувати близько залізничних станцій, аеропортів, найбільш завантажених станціях метро, ​​зупинок громадського транспорту, які розташовані на під'їзді до центру міста. Відзначається, що такі стоянки повинні розташовуватися не більше, ніж за 150 м від об'єкта обслуговування (тобто станції метро, ​​авіаційного терміналу і т.д.).

Нагадаємо, що перехоплюють паркування - це стоянка, яку будують біля в'їзду до великих міст, або ж в самих містах, біля станцій метро і завантажених транспортних вузлів. Такі парковки розраховані на те, щоб людина залишила свій автомобіль і продовжив шлях на громадському транспорті.

Перехоплюючі парковки допомагають зменшити завантаженість, кількість пробок, а також благотворно впливають на екологічну ситуацію в мегаполісах, зменшуючи кількість шкідливих автомобільних вихлопів.

"Це дуже ефективний інструмент, і він використовується в інших розвинених країнах. Однак, перехоплюючі парковки повинні працювати в комплексі з системою громадського транспорту. Це так звана система" park and drive "- запарковался і їдь, перекладається буквально. Тобто людина живе в передмісті, де важко без машини, він приїжджає в місто, залишає машину на такому паркінгу і пересідає на громадський транспорт ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "урбаніст Григорій Мельничук.

Переваги та перспективи

Дуже часто, приїжджаючи на машині в той чи інший великий український місто, люди вважали за краще б залишити свій транспорт і пересісти на метро або тролейбус, щоб зберегти нерви і час. Але на даний момент, таких парковок, де можна було б спокійно залишити свій автомобіль, практично немає.

"Перехоплюючі парковки потрібні для того, щоб людина могла залишити автомобіль і пересісти на громадський транспорт, наприклад, в той же метрополітен. Вони сьогодні вже існують, наприклад, в напрямку Академмістечка, все з ранку до вечора залишають свої машини. Це, по суті, і є прототип перехоплює паркування ", - говорить в коментарі сайту" Сегодня "Автоюрист Володимир Караваєв.

Він також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. і, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі ", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Так як вирішити проблему з нестачею місця безпосередньо в самому мегаполісі іноді не представляється реальним, то парковки можна розмістити за межами міста, але, головне, щоб до них були підтягнуті маршрути громадського транспорту.

"Ці парковки можуть перебувати не обов'язково там, де зараз межа міста. Вони можуть знаходитися трохи далі, де є вільна земля. Але до них необхідно підтягнути маршрути громадського транспорту. Умовно кажучи, відразу за містом, прямо в полі може бути побудований такий перехоплює хаб - паркінг і кінцева станція громадського транспорту. Притому, добре було б залучати до цих проектів приватних інвесторів. Це можуть бути великі супермаркети і т.д. Це ідеальна точка для комерції - кінцева зупинка транспорту, парковка, де лю ді залишають машини. Таким чином, місто може вирішити цю проблему абсолютно без бюджетних коштів ", - пояснює Мельничук.

Дійсно, в європейських країнах такі парковки надають величезний спектр різноманітних послуг. Наприклад, там знаходяться кафе, магазини, автомийки, також є зони очікування, туалети і різні стійки з інформаційними послугами - бронювання квитків, бюро подорожей, продаж путівників і карт.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -" Теремки "," Лісова "," Червоний Хутір "і" Сирець ". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифами міста ", - відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в українських містах з'являться транспортно-пересадочні вузли , А великим населеним пунктам України доведеться складати транспортні схеми на 40 років вперед. Крім того, повинні з'явитися велодоріжки, а смуги руху - стати вже.

Ці зміни вводяться в рамках імплементації нових державних будівельних норм, які вступають в силу з 1 вересня .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати затори". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online