У Києві представили новий варіант транспортної розв'язки на Шулявці

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Минулорічний варіант розв'язки на Шулявці коштував в 1,5 рази дорожче / zn.ua

Про це повідомив заступник директора Департаменту містобудування та архітектури, начальник Служби містобудівного кадастру Андрій Вавриш, інформує прес-служба Департаменту.

За інформацією Вавріша, інженери розробили новий варіант рішення, який здатний пропускати в 1,5 рази більше машин і стоїть в 1,5 рази дешевше, ніж попередній. Новий проект також не вимагає знесення будинків на площі і повинен звільнити додаткове місце для нового парку.

Вавриш висловив переконання, що реконструкція Шулявської розв'язки є пріоритетним проектом не тільки для окремого району, а й для всього Києва. За його словами, місто отримує величезні втрати від того, що люди не можуть проїхати через Шулявку.

Як повідомляв УНІАН, 29 жовтня 2008 р архітектурно-містобудівна рада Києва на своєму засіданні схвалив проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги та вулиці Гетьмана в Шевченківському районі столиці.

Читайте також "Київпастранс" третій рік не платить будівельникам зароблені гроші, готуються акції протесту

Цей проект передбачає реконструкцію існуючої транспортної розв'язки з будівництвом естакади в збірному залізобетоні для організації лівоповоротного з'їзду. Нинішня транспортна розв'язка була побудована в 60-х роках і реконструювалася один раз. Проектом пропонується розширити дорожнє полотно з п'яти до восьми смуг руху (шість основних смуг і дві - для правого і лівого поворотів).

При цьому пропонується реконструювати два підземні пішохідні переходи з будівництвом ліфтових підйомників. Вестибюль станції метрополітену «Шулявська» планується обійти проміжними опорами.

Для будівництва повороту пропонується знести корпус п'ятого цеху по сталеливарному виробництва заводу «Більшовик».

На той час вартість транспортної розв'язки і перенесення виробництва становила близько 300 млн грн. Заводу «Більшовик» передбачалося компенсувати вартість землі.

Начальник Головного управління охорони культурної спадщини КМДА на той час Руслан Кухаренко повідомляв, що корпус п'ятого цеху заводу - пам'ятник історії і промислової архітектури, який не підлягає знесенню.

У 2013 р в КМДА повідомили, що реконструкцію розв'язки планують на 2015 р минулому році голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов заявляв, що попередньо проект реконструкції розв'язки на Шулявці обійдеться в 400 млн. Грн. "Це дуже витратний, тому в 2014-му ми його не потягнемо, адже почали масштабну реконструкцію проспекту Перемоги. Ось коли ми дійдемо до цього відрізка проспекту, тоді і будемо порушувати питання про його реконструкції. Найімовірніше, це буде в 2015-му ", - сказав Попов.

У березні 2014 року в Департаменті містобудування та архітектури КМДА заявили, що реалізація старого проектного рішення будівництва розв'язки на Шулявці стала неможливою.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online