Артемій Лебедєв назвав «імпотентскім» новий логотип Алтайського краю

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Наробив шуму в соцмережах логотип Алтайського краю став об'єктом для короткої рецензії від найвідомішого в Росії дизайнера Артемія Лебедєва, яку він опублікував на своєму сайті.

Зараз на сайті крайової адміністрації логотип супроводжує новини про візит в Алтайський край генерального секретаря Всесвітньої туристської організації Талеба Ріфаї. Як стверджується, в ході поїздки пан Ріфаї відвідав форум АТР, Алтайську академію гостинності, взяв участь в підсумковому засіданні XVII Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка. Сервіс. Туризм. Культура »і оглянув кілька туристичних об'єктів, наприклад,« Бірюзова Катунь », пам'ятник Миколі Реріха і галерею« Простір ».

Всього за пару годин до цієї публікації на сайті Артемія Лебедєва в розділі «бізнес-Лінч» з'явилася коротка рецензія на логотип Алтайського краю. Оцінку візуальній складовій бренду попросив дати користувач, який назвався Михайлом. Крім самого лого він доклав до повідомлення його словесне обгрунтування, використовувалося єкатеринбурзький дизайнерами на презентації. «Основа графеми - написане широкими мазками серце, що символізує контури Алтайського краю на карті Росії. У центрі - буква «А» - Алтай. Перекладина літери «А» також прочитується як смайл - символ дружелюбності та відкритості. Основа колірного рішення - трав'янисто-зелений колір заплавних лук і лісистих гір (природне багатство краю). В якості яскравого колірного акценту - зірочка маральніка ».

Г-н Лебедєв відреагував на бренд у властивій йому ексцентричній манері. Його резюме на букву «А» таке: «Перевантажена образами імпотентская [видалено відповідно до закону про ЗМІ]». Без уваги дизайнера не залишилося і накреслення літер під серцем: «Коли дизайнеру нема чим зайнятися, він починає« робити букви цікавіше », - написав Артемій Лебедєв.

Примітно, що в новини про візит Талеба Ріфаї йдеться про те, що чиновник хотів би привезти в Алтайський край сім'ю і дітей. «Ключовий фактор залучення туристів в Алтайський край - це позитивна енергетика. Люди приїжджають сюди не тільки з-за того, що тут красиво, вони приїжджають сюди за тим поєднанням краси, здоров'я і хороших людей. Це місце, куди потрібно приїжджати, щоб відчути себе добре. Я ніде не бачив більш доброзичливих і привітних людей, ніж тут. Це те, що робить вас унікальними <...> Ви повинні дбати про те, щоб все устремління були спрямовані на просування добра і захист навколишнього середовища відповідно до існуючих міжнародних правил », - наводяться на сайті слова гостя. </ ... >

Нагадаємо, компанія з Єкатеринбурга «Ньютон. PR and Communications »ще в кінці 2013 року виграла тендер на розробку концепції краю за 1,2 млн рублів. Компанія повинна була презентувати графічне рішення широкій публіці в 2014 році. Але сталося це тільки в березні 2015 року . Розробки компанії були вкрай неоднозначно сприйняті мережевий громадськістю. Як випливає з кількох обговорень в соціальних мережах, основній масі коментаторів новоявлений «бренд» регіону не сподобався, іншим він просто байдужий.

Реклама: В облаштуванні будинку Вам допоможе дизайнер інтер'єру . Пропоновані послуги від професіоналів своєї справи, будуть надані на вищому рівні. Більш детально ознайомитися з інформацією можна на сайті elitdizayn.ru. Внесіть родзинку в свій будинок.

Фото: сайт Артемія Лебедєва

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online