Свій бізнес: як відкрити медичний кабінет

  1. Що потрібно для відкриття медичного кабінету
  2. Як зареєструвати медичний кабінет
  3. Які дозвільні документи потрібні для відкриття медичного кабінету
  4. Як вибрати місце для медичного кабінету
  5. Своя справа: клініка ЕКО
  6. Свій бізнес: приватна стоматологія
  7. Як відкрити психіатричну клініку
  8. Як відкрити приватну швидку допомогу
  9. Як відкрити кабінет фахівця приватної практики (психолога, логопеда або педагога)
  10. Як відкрити центр психологічної допомоги
  11. Своя справа: фізіотерапевтичні послуги

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

* У розрахунках використовуються середні дані по Росії

500 000 ₽

Мінімальний стартовий капітал

до 2 років

окупність

20%

рентабельність

Багато лікарів, які працюють в бюджетних закладах, рано чи пізно замислюються про можливість відкриття власного приватного кабінету. Приватна медична практика - відносно нове явище в нашій країні. Хоча можливість відкривати власні кабінети з'явилася не так давно, але все більше і більше лікарів починають займатися приватною практикою.

Що потрібно для відкриття медичного кабінету

Якщо раніше отримання різних дозвільних документів було пов'язане з різними проблемами (в основному, бюрократичного характеру), то тепер процедура їх оформлення була значно спрощена. Однак для відкриття приватного медичного кабінету потрібні чималі вкладення, і до цього виявляються готові далеко не всі лікарі, які хочуть працювати на себе.

У такого виду бізнесу є й інший, досить істотний недолік: при відносно великих вкладеннях терміни окупності приватного кабінету становлять не менше двох років. Далеко не у всіх лікарів є можливість чекати стільки часу. Проте, збільшення числа приватних кабінетів свідчить про те, що все ж така медична практика може бути вигідною справою, особливо в перспективі. Рано чи пізно будь-який фахівець, що працює в чужій компанії, досягає «стелі». У випадку з власною справою варіанти для розвитку практично не обмежені.

Отже, розглянемо більш докладно процедуру відкриття приватного медичного кабінету. Перш за все, необхідно підібрати відповідне приміщення для його розташування. Добре, якщо таке приміщення буде перебувати у вашій власності. Хтось навіть використовує для кабінету свій будинок або квартиру (або ж окрему її частину). Однак для того, щоб відкрити кабінет в квартирі, її необхідно перевести в нежитловий фонд. Само собою зрозуміло, що ця квартира повинна бути розташована на першому поверсі багатоквартирного будинку. Для переведення її в нежитловий фонд буде потрібно отримати згоду всіх мешканців вашого будинку. В принципі, процес збору підписів не представляє складності. Але, по-перше, він займає надто багато часу (доведеться обходити квартири не один раз, щоб застати всіх власників будинку), а, по-друге, велика ймовірність, що деякі мешканці просто не погодяться ставити свої підписи (особливо ті, чиї квартири примикають до вашої).

Інший варіант - орендувати окремий кабінет (бажано відповідний вашої спеціальності) в лікувальному закладі - зручніший, а в деяких випадках і набагато більш вигідний. В цьому випадку у вас буде набагато менше проблем з різними перевіряючими органами. Крім того, вам доведеться менше витрачатися на рекламу, адже ваші потенційні клієнти будуть самі приходити до вас. Особливо цей варіант зручний для стоматологічних кабінетів. А ось дитячим лікарям фахівці радять шукати окреме приміщення. Багато батьків приходять в дитячу поліклініку виключно для оформлення необхідних довідок і не хочуть зайвий раз відвідувати її через побоювання, що дитина може там заразитися від інших дітей.

Для оренди кабінету в медичному закладі необхідно укласти договір оренди з ДІЗО міської адміністрації. На це піде близько чотирьох-п'яти тижнів. При оформленні документів рекомендується вказати точний розклад своєї роботи: дні і час, в іншому випадку ви будете оплачувати оренду за 24 години в добу, а це може вилитися в результаті в круглу суму.

Як зареєструвати медичний кабінет

Для ведення власної приватної практики вам необхідно зареєструватися як ІП . Це можна зробити самостійно або ж звернутися до послуг численних фірм-посередників. В якості коду економічної діяльності (КВЕД) вам потрібно буде вибрати «лікарську практику» (85.1). На оформлення документів піде не більше тижня. В результаті в районній ФНС вам видадуть свідоцтво про реєстрацію. Заздалегідь виберіть відповідний вам режим оподаткування.

Справа в тому, що якщо ви не подаєте заяви на вибір режиму оподаткування, то за замовчуванням будете працювати за загальним режимом, що абсолютно невигідно. Ви можете розоритися на податках і на оплаті послуг бухгалтера. Для лікарської діяльності підходить спрощена система оподаткування, яка є особливим видом податкового режиму для малого бізнесу з більш простою системою ведення бухгалтерського обліку. Статтею 346.20 НК РФ встановлюються наступні податкові ставки за єдиним податком:
6%, якщо податком обкладаються доходи;

15%, якщо об'єктом оподаткування є доходи за вирахуванням витрат. З 1 січня 2009 року в окремих суб'єктах РФ можуть бути встановлені диференційовані податкові ставки в межах від 5 до 15% в залежності від категорій платників податків.

Другий варіант менш зручний, так як в цьому випадку необхідно вести складний облік всіх витрат. На жаль, далеко не всі витрати можна підтвердити документально - за допомогою чеків і квитанцій. Зверніть увагу: заяву на УСН треба подавати одночасно з реєстрацією ВП. Після отримання свідоцтва потрібно буде також стати на облік в Пенсійному фонді як підприємець і зареєструватися в Обласному комітет статистики.

Які дозвільні документи потрібні для відкриття медичного кабінету

Для здійснення лікарської діяльності вам потрібна спеціальна ліцензія. Займатися її оформленням можна відразу ж, як тільки у вас на руках буде договір оренди. Точний список необхідних документів для отримання ліцензії можна дізнатися в ліцензійному відділі обласного Міністерства охорони здоров'я.

У нього можуть входити наступні документи:

  • заяву про надання встановленої форми ліцензії,

  • копії завірених і прошитих установчих документів з печатками здобувача ліцензії (для юридичної особи),

  • копія свідоцтва про внесення запису про юридичних осіб до Єдиного реєстру державних юридичних осіб,

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію претендента ліцензії як індивідуальний підприємець,

  • копія свідоцтва про постановку претендента ліцензії на податковий облік в податкових органах,

  • копія висновку санепіднагляду про відповідність виконуваних робіт і послуг, що надаються санітарним правилам,

  • копії всіх документів, які підтверджують кваліфікацію індивідуального підприємця або співробітників юридичної особи,

  • квитанції на сплату ліцензійних зборів за розгляд ліцензують органами заяви на надання ліцензії,

  • довіреність на право представляти інтереси претендента ліцензії (за участю посередників).

Крім того, вам потрібно буде надати документи на приміщення (документ про право власності або договір оренди), документи, які підтверджують наявність організаційно-технічних відповідних умов, а також матеріально-технічного оснащення (обладнання, інструменти, транспорт і т. Д.), документи, що підтверджують наявність і зміст в робочому стані засобів протипожежного захисту (пожежогасіння та пожежної сигналізації), документи, які підтверджують наявність у вашому штаті працівників зі стажем не менше п'яти років (для юридич еских осіб), документи, які підтверджують наявність середньої або вищої медичної освіти та стажу роботи за ліцензованої діяльності не менше двох років (для індивідуальних підприємців), документи, які підтверджують факт підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п'ять років для працівників юридичних осіб та індивідуальних підприємців, які здійснюють діяльність в сфері медицини.

Точний список необхідних документів залежить від багатьох факторів, в тому числі і наявності у вас спеціальної апаратури, специфіки вашої діяльності та ін.

На практиці найскладніше з цього списку - отримати висновок санепіднагляду. Самостійне отримання цього висновку займає чимало часу і сил. Тому фахівці радять звернутися до послуг посередницьких фірм. У цьому випадку висновок обійдеться дорожче, але різницю в ціні компенсують зекономлені час і нерви. Послуги фірм-посередників обійдуться в суму від 7 тис. Рублів (перевірка всіх документів, що подаються для отримання ліцензії) і від 35 тис. Рублів за оформлення самої ліцензії. Ліцензію доведеться отримувати кожні п'ять років.

Крім самої ліцензії, оформлення якої займає найбільше часу, вам потрібно буде придбати і зареєструвати в податковій «Книгу обліку доходів і витрат», «Книгу обліку бланків суворої звітності», власне бланки суворої звітності, «Книгу камеральних перевірок», завести різні журнали, включаючи журнал пожежної безпеки, тощо.

Коли ви вже приступите до роботи, доведеться регулярно проводити обов'язкові відрахування до Пенсійного фонду РФ і до Фонду медичного страхування (розмір виплат залежить від величини МРОТ). Майте на увазі, що якщо ви плануєте наймати співробітників, то вам також доведеться платити за них внески до Пенсійного фонду, Фонд соціального страхування, Фонд соціального страхування

Як вибрати місце для медичного кабінету

Отже, головні питання, які вам доведеться вирішувати при відкритті власного медичного кабінету, полягають у виборі місця його розташування, отриманні необхідних документів та ліцензії, просуванні своїх послуг. При виборі місця фахівці радять ретельно проаналізувати ситуацію з конкурентами.

Причому, так як до вибору лікаря люди зазвичай підходять дуже відповідально, то не треба при аналізі рівня конкуренції враховувати лише той район, де ви плануєте відкрити кабінет. Звичайно, не варто відкривати третій стоматологічний кабінет на одній вулиці, але до хорошого фахівця, що заслуговує довіру, клієнти готові їздити і на інший кінець міста. З іншого боку, досвідчені підприємці рекомендують орендувати площу під кабінет в спальному районі з новобудовами і котеджами. Чим дорожче і «елітніше» буде житло в цьому районі, тим краще.

Вивчати конкурентів можна не тільки «наживо», а й за відгуками про ті чи інші віруючих в інтернеті на місцевих форумах. До речі, там же можна пропонувати свої послуги і розміщувати рекламу. Вкрай бажано моніторити коментарі та про свою роботу в інтернеті, адже від цього безпосередньо залежить кількість ваших клієнтів. Не забувайте і про традиційні методи просування - поширення листівок, розміщенні оголошень в друкованих виданнях, розміщенні зовнішньої реклами.

Якщо ви орендуєте приміщення не на території муніципального охороноздоровчого установи і працюєте самостійно без найманих працівників, то подумайте, чи варто витрачати гроші на виготовлення великої вивіски. Швидше за все, ви не будете сидіти весь час в кабінеті, і ваші потенційні клієнти, залучені вивіскою, можуть не застати вас на місці, що зробить не найкраще враження. Можна обмежитися табличкою на двері з розкладом прийому і номером телефону для попереднього запису.

Серед інших питань вам доведеться також займатися обліком і управлінням, прийомом відвідувачів і просуванням. Поодинці буде непросто з усім цим впоратися. Бажано, щоб у вас з самого початку був хоча б один помічник, нехай і без медичної освіти, але з хорошими організаторськими і підприємницькими здібностями, який займатиметься вирішенням адміністративних проблем.

На відкриття приватного медичного кабінету потрібно від 500 тис. Рублів. Точна сума залежить від вашої спеціальності, необхідності придбання (і вартості) спеціального обладнання, кількості співробітників та інших факторів. Терміни окупності такого бізнесу становлять від двох років.

Своя справа: клініка ЕКО

Загальна вартість обладнання становить 7 мільйонів 570 тисяч рублів ≈ 7 мільйонів 600 тисяч. Основне джерело доходу - звичайно ж лікування і його супровід і, звичайно, саме ЕКЗ.

Свій бізнес: приватна стоматологія

Для відкриття приватної стоматології потрібно від 3 мільйонів рублів. Щомісячні витрати - 370 тисяч рублів. Успішна стоматологічна клініка окупається за 3 роки.

Як відкрити психіатричну клініку

Відкриття своєї психіатричної клініки або реабілітаційного центру зажадає від підприємця мінімум пару десятків мільйонів рублів. Подібне починання відрізняється досить великим терміном ок ...

Як відкрити приватну швидку допомогу

Сума стартового капіталу для відкриття приватної швидкої допомоги повинна становити округлено 7 мільйонів рублів. Незважаючи на значні вкладення, подібне начина ...

Як відкрити кабінет фахівця приватної практики (психолога, логопеда або педагога)

Середня сума, яка буде потрібно для відкриття власного кабінету або класу, становить від 150 тисяч рублів без обліку організаційних витрат. Сума ця може бути і на порядок більше, якщо ви п ...

Як відкрити центр психологічної допомоги

Центр психологічної допомоги як бізнес має два напрямки: він може бути або справжнім медичним закладом, або простим консультаційним закладом, де ...

Своя справа: фізіотерапевтичні послуги

Сума стартового капіталу для відкриття свого фізіотерапевтичного кабінету на базі вже існуючої поліклініки починається від 400 тисяч рублів. Окупити вкладені кошти можна протягом першого року ...

Збережіть статтю, щоб уважно вивчити матеріал

зберегти

Ви можете зберегти цю сторінку за допомогою:

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online