Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: m24.ru/Евгения Смолянська
Протягом двох місяців влада Москви внесуть поправки в законодавство, які дозволять організовувати приватні платні парковки. Про це m24.ru розповів керівник департаменту міського майна Володимир Єфімов. За його словами, така діяльність буде організована за спрощеною схемою - замість договору оренди підприємці укладатимуть з містом договір на розміщення і організацію платної діяльності. Імовірно, право організувати парковку буде розігруватися на аукціоні.
"Я думаю, що протягом максимум двох місяців ми приймемо поправки в наше законодавство, яке дозволятиме нам створювати приватні парковки шляхом укладення договорів на розміщення і організацію даної платній діяльності. Форма буде аналогічна розміщенню нестаціонарної торгівлі", - сказав Єфімов.
Чиновник додав, що така схема буде більш зручна, ніж звичайна оренда, оскільки відпаде необхідність в тривалій процедурі оформлення договору. "Це спрощує і процедуру адміністрування, і надання майданчиків під організацію платних парковок. Ну і відповідно, в разі необхідності, істотно спрощує звільнення цих майданчиків для реалізації міських завдань", - пояснив він.
Проблема з передачею ділянки землі в оренду полягає в тому, що її необхідно оформляти тривалий час: реєструвати в Росреестра, міняти кадастрові та інші облікові документи. В кінці терміну дії оренди документи знову переоформляються назад на місто. У той же час договір розміщення і організації діяльності дозволяє займатися конкретною діяльністю в конкретному місці, а крім того, розірвати договір з бізнесом в разі, якщо у міста до нього є претензії.
У минулому році влада повідомляла, що розглядають два варіанти організації парковок: на основі договору оренди або з укладенням договору на розміщення і організацію платної діяльності. У другому випадку визначити того, хто буде керувати приватної паркуванням, повинен аукціон. Найімовірніше, договір буде полягати терміном на п'ять років. Вимоги до приватних площинним паркувальних майданчиках поки не визначені. У той же час для стоянок, якими володіє місто, такий документ був розроблений і прийнятий у вересні 2014 року. Площинні парковки нового типу оснащені шлагбаумами, паркоматами та системами відеоспостереження. Вони працюють цілодобово і за єдиним тарифом, який становить 100 рублів. Крім того, можна придбати місячний абонемент на користування послугами парковки. До кінця року влада планує ввести близько сотні таких майданчиків в різних районах міста.
Уповноважений з прав підприємців в Москві Михайло Вишегородцев вважає, що місто може не регулювати тарифи на приватних парковках, а залишити їх на розсуд самих бізнесменів.
"Згідно із законом, майданчики для розміщення приватних платних парковок будуть розігруватися на аукціоні. Отже, на ці об'єкти зайдуть ті підприємці, які зможуть швидко" відбити "витрати і отримувати прибуток. При цьому завищення цін боятися не варто - в Москві вже склалася певна тарифна культура . і якщо хтось буде встановлювати тарифи вище якоїсь негласної норми, він просто втратить клієнтів і не зможе працювати ", - розповів він.
Приватні платні парковки стануть у пригоді, якщо розмістити їх грамотно, вважає аналітик експертного центру Probok.net Микита Полянський. "За допомогою кількості паркувальних місць місто управляє транспортними потоками. Тому можна говорити про те, що паркування зайвими не будуть ніде. Але очевидно, що вони повинні розміщуватися в місцях масового скупчення автотранспорту. Як на периферії, так і в центрі міста", - пояснив він.
Посилання по темі
При цьому експерт підкреслює, що найбільшу користь місту приватні парковки принесуть в тому випадку, якщо бізнес буде сам обладнати майданчики, а не використовувати готові.
Нагадаємо, сьогодні бізнес, в основному, володіє критими парковками у торгових і офісних центрів. Влада також пропонують інвесторам для освоєння підземний простір, але вартість будівництва таких паркінгів занадто велика. Аукціони на вибір інвестора ні разу не відбулися. Москомстройінвеста навіть подумував віддавати приватникам підземні ділянки по рублю за квадратний метр, але потім відмовився від цієї ідеї . При цьому, керівництво міста не залишило без уваги і платні паркінги великих торгових центрів. За результатами перевірки, деяким ТЦ рекомендували знизити тарифи .
Відзначимо також, що будівництво площинних парковок планується на 13 ТПУ Московської кільцевої залізниці. А з 1 листопада на ряді столичних вулиць автомобілістам дозволять паркувати машину на ніч під знаками "Зупинка заборонена". При цьому забрати машину потрібно буде строго до 8:00, інакше "проспали" власнику доведеться заплатити штраф.
сюжет: Як живе столиця