- Генплан міста передбачає 19 місць для будівництва таких об'єктів, проте бажаючих вкладати гроші в проект...
- Експерти пропонують розвивати громадський транспорт
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
24 травня 2018, 6:48 Переглядів:
Генплан міста передбачає 19 місць для будівництва таких об'єктів, проте бажаючих вкладати гроші в проект поки не знайшлося
Парковка. Фото: pixabay.com.
Одеські чиновники намагаються вирішити проблему нестачі паркувальних майданчиків. Проблема стає дедалі гострішою з наближенням туристичного сезону, коли до численних машин місцевих жителів додаються "залізні коні" приїжджих.
За словами можновладців, генплан міста передбачає 19 місць для будівництва таких об'єктів, проте бажаючих вкладати гроші в проект поки не знайшлося.
"Немає попиту з боку інвесторів, але найближчим часом вступає в силу норма закону про евакуацію і великих штрафні санкції за неправильну парковку. Це може бути стимулом для розгляду паркінгів як інвестиційних об'єктів", - заявив директор міськдепартаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху Олександр Ілько.
Втім, проблема полягає не тільки в нестачі паркомісць, а й в тому, що деякі власники авто за тимчасову стоянку платять неохоче, а ось "куточок" в підземному паркінгу під будинком купують.
Одесити скаржаться на брак місць і "захоплення" тимчасових стоянок бізнес-структурами. Фото: 1535.odessa.ua
"Місце в підземному паркінгу зараз коштує приблизно $ 20 тис. І це користується попитом, наприклад, в житловому комплексі на вулиці Армійській місце в паркінгу вже не купити", - розповів нам глава організації "АвтоЕвроСіла" Володимир Станішевський.
"Біля ринку" Привоз "є величезний платний паркінг, але в годину пік, коли машинами все заставлено, він напівпорожній", - поділився з нами автомобіліст Дмитро.
Експерти ж вважають, що одними лише штрафами та збільшенням кількості паркомісць проблему не вирішити.
Експерти пропонують розвивати громадський транспорт
"Потрібно починати деавтомобілізацію міста, розвивати громадський транспорт, - вважає глава Асоціації архітекторів Одеси Володимир Хемій. - Парковки в вузлових місцях потрібно поставити по всьому місту так, щоб не було необхідності заїжджати в центр: поставив машину - пройшовся".
А представник громадської організації Urban Inst Костянтин Ємельянов вважає, що також необхідно підвищити вартість деяких парковок.
"Історичний центр має ліміт, нескінченну кількість автомобілів в нього не влізе, а через припаркованих автомобілів створюються проблеми. Потрібно проаналізувати, де найбільша активність, і в цих місцях збільшувати вартість парковок".
Як повідомлялося, в Києві з'являться "кишені" для парковки транспорту . Паркувальні "кишені" облаштують виключно в місцях, де це дозволяє ширина тротуару, між деревами і в так званих "мертвих зонах" тротуарній частині. При цьому не буде завдано збитків зеленим насадженням.
Також раніше ми писали, що в центрі Харкова з'явиться багаторівневий паркінг .
Нагадаємо, нещодавно Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України виступило з ініціативою відмовитися від парковок в нових житлових кварталах .
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Парковки Одеси: водії скаржаться на" захоплення ", а експерти пропонують зменшити кількість машин". інші Новини Одеси дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Поліна Мординская
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.