Парковки, Брак місць для парковки автотранспорту, Мінбудархітектури, УП «Гаражі, автостоянки і парковки», Автостоянки

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Ущільнюють не тільки житлову забудову міст Ущільнюють не тільки житлову забудову міст. Може трапитися так, що вираз «парковка прямо під вікнами» з художнього образу перетвориться в сувору реальність.

Начальник відділу територіального розвитку та містобудування Міністерства архітектури і будівництва Білорусі Тетяна Гавриленко днями зробила заяву, здатне змусити тремтіти багатьох поборників свіжого повітря, зелені і противників глобальної автомобілізації.

Отже, тримайтеся: за словами фахівця, Мінбудархітектури пропонує внести зміни і доповнення в технічні нормативно-правові акти, що стосуються розміщення парковок і стоянок для автомобілів. Це пов'язано з проблемами щодо забезпечення населених пунктів країни об'єктами транспортної інфраструктури.

Що пропонується?

  • Збільшити нормований рівень автомобілізації.
  • Зменшити нормативні відстані від парковок до громадських будівель і споруд, об'єктів і територій рекреації, майданчиків відпочинку та спорту.
  • Щорічно розробляти міські програми по збільшенню місць парковок на внутрішньоквартальних територіях і територіях мікрорайонів, проекти їх благоустрою зі збільшенням паркувальних місць за рахунок нераціонально використовуваних ділянок землі.
  • Оптимізувати параметри транспортних проїздів.

У Мінську ж, на думку Тетяни Гавриленко, слід перейти до будівництва багаторівневих парковок і стоянок, оскільки земля в місті дорога. Крім того, потрібно щось вирішувати з нестачею машино-місць у громадських будівель. Зокрема, це стосується Національної бібліотеки, музею Великої Вітчизняної війни, комплексу «Мінськ-Арена».

За прикладами того, що навіть на найсучасніших громадських об'єктах місць для паркування катастрофічно не вистачає, далеко ходити не треба. Ось, скажімо, 21 жовтня в Мінську відбувся концерт групи Scorpions - читачі порталу interfax.by скаржилися на те, що поставити машину у культурно-спортивного комплексу «Мінськ-Арена» було проблематично.

«Їхали на машині заздалегідь, але в зал потрапили з запізненням хвилин на 20, - пише Гість. - Що творилося на проспекті Переможців з боку кільцевої! Страшна пробка, довелося, щоб хоч якось встигнути, повертати направо з другої смуги і кидати машину під знаком «Стоянка заборонена». (Соромно, але ми не одні такі були.) Але це не межа. Коли їхали, машини були припарковані впритул на найближчій автозаправці і по дорозі на Ждановичі. (Дратують наші будівельники, які до людської парковки додуматися не змогли) ».

До речі, буквально днями в одному з інтерв'ю заступник генерального директора з будівництва столичного УП «Гаражі, автостоянки і парковки» Петро Прудников заявив, що норма автомобілізації на сьогоднішній день - 380 автомобілів на тисячу населення - в два рази менше існуючої. Наприклад, в Мінську нині майже 700 000 машин. Місто має в своєму розпорядженні 100 000 машино-місць в гаражно-будівельних кооперативах, ще 30 000 транспортних засобів ночує на автостоянках інших форм власності та на підприємствах. 27 тисяч місць знаходяться в комунальній власності. І що виходить в результаті? Близько 450 тисяч автомобілів не мають «місця прописки».

Ситуацію вирішувати потрібно. Ось тільки як поставляться до пропозиції Мінбудархітектури «безкінні» білоруси?

Олександр Нестеров

І що виходить в результаті?
Ось тільки як поставляться до пропозиції Мінбудархітектури «безкінні» білоруси?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online