Вантажоперевезення як власний бізнес


Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Якщо ви вирішили відкрити власний бізнес, а у вас крім прав на керування вантажним транспортом є ще й транспорт, то можна звернути свій погляд на таку область в бізнесі як вантажоперевезення.

Це відмінна ідея для початку. Адже не потрібно витрачатися відразу на товар (як в торгівлі) та пройде не так багато часу до першого прибутку.

І нехай вас не лякає світова криза і закриття багатьох фірм. Це відбувається з різних причин. У одних компаній просто немає коштів існування, а інші втрачають клієнтів і відповідно рано чи пізно розоряються.

Відповідно, якщо у вас буде конкурентоспроможне справу, то «втрачені» клієнти звернуться до вас.

Єдине що від вас вимагається - це чітка робота вашого бізнесу.

Ідею можна навіть назвати сенсом вашої справи. Тому, перед тим, як вибрати ту чи іншу бізнес-ідею, потрібно все гарненько прорахувати і продумати.
Для цього потрібно окреслити чітко мета проекту - створення підприємства, основною діяльністю якого буде надання послуг з вантажоперевезень на середньому комерційному транспорті.

Загальна схема роботи підприємства буде виглядати наступним чином: диспетчер приймає замовлення на здійснення вантажоперевезення, далі диспетчер передає замовлення водієві, який буде це замовлення виконувати.


Послуги підприємства перш за все орієнтовані на попит з боку населення. А цей попит існує завжди, оскільки завжди знайдеться той, кому потрібно щось привезти чи відвезти.

Бізнес-план вантажоперевезень в масштабах міста передбачає, що діяльність буде здійснювати індивідуальний підприємець. Це найбільш зручна організаційно-правова форма, оскільки вона мінімізує бухгалтерський облік і дозволяє знизити податкове навантаження підприємства.
початок

Будь-яка справа слід починати з аналізу відповідного сегмента ринку. Потрібно з'ясувати інформацію про те, хто займається перевезеннями, який обсяг ринку займає, які машини використовує, які вантажі перевозить і яка його цінова політика.
Аналіз отриманої інформації покаже, чи будуть послуги вашого підприємства затребувані або ринок уже досить заповнений перевізниками.
Після цього потрібно подбати про те, щоб про вас дізналися потенційні клієнти. Обов'язково потрібно включити в свій план пункт по розміщенню і розповсюдження рекламних матеріалів. І не просто рекламу, а для перших клієнтів якісь привілеї, а для постійних - знижки.

Щоб організувати підприємство по здійсненню вантажоперевезень для населення, потрібно 1-2 автомобіля. Також знадобляться бокси їх стоянки. Якщо є власний гараж - тим краще і дешевше.

Якщо ви схиляєтеся до покупки однієї машини, то її кузов повинен бути максимально універсальний, обладнаний для перевезення меблів і інших вантажів, які ви будете перевозити.

Коли у вас з'явиться можливість придбати ще наскільки авто, постарайтеся вибрати їх з різним об'ємом вантажного відсіку.
На самому початку шляху авто можна заправляти на автозаправках, але далі - при розширенні бізнесу слід укласти з АЗС договір на закупівлю ПММ оптовими партіями за більш вигідними цінами.

персонал

Для якісного виконання послуг буде потрібно 1 диспетчер, 1 водій, функції другого водія може виконувати сам підприємець.
Бухгалтерський облік - передати спеціалізується на цьому фірмі.
Також в таку фірму знадобиться 2-3 вантажника, можна на умовах отримання відрядної заробітної плати.
Але на початковій стадії розвитку даного бізнесу деяких співробітників вигідніше наймати на разові роботи. Хоча в цьому випадку не можна бути впевненим у їх надійності.

офіс

Не варто вибирати оренду дорогого приміщення, так як місце розташування офісу компанії-вантажоперевізника не має особливого значення. Для ведення бізнесу необхідно підключити багатоканальний телефон і найняти важливого професійного диспетчера. Розмова з одним клієнтом може надовго затягнутися, а упускати вхідні дзвінки від потенційних замовників просто неприпустимо.
Якщо клієнт не додзвониться, він просто звернеться в іншу компанію, яка надає такі ж послуги.

Як догодити клієнту?
Найчастіше клієнти не дуже задоволені тим, що по телефону диспетчер називає одну вартість послуг, а в реальності перевезення вантажів обходиться набагато дорожче.

Іноді бувають випадки, коли вантажники спеціально винаходять додаткові умови, які підлягають доплаті: зайві кілометри, поверхи і т.п.
У кращому випадку, клієнту озвучують суму напередодні поїздки, а в гіршому - при наданні послуги, коли вже завантажені всі речі, на півдорозі, а тому повернення немає.
Щоб організувати бізнес гідного рівня потрібно створити альтернативу таким сумнівним послуг, яка буде протиставленням неякісної та дешевої перевезення.

Відзначимо, що ринок вантажоперевезень ще не сильно насичений серйозними компаніями. Це означає, що сумлінне виконання зобов'язань клієнти оцінять, і ваші послуги будуть користуватися попитом.

Як переконати замовника в надійності підприємства?

Необхідно оформити договір на вантажоперевезення, де будуть описані всі вхідні в процес надання послуги етапи.

Часто клієнти, намагаючись заощадити, неуважно ставляться до правових взаємовідносин у цій сфері, внаслідок чого втрачають в кілька разів більше.
Наприклад, доручивши невеликої компанії перевезення меблів, які не становлять жодних правових документів, які визначають відповідальність перевізника. В результаті вантаж отримує помітні ушкодження (а іноді його навіть крадуть), а пред'явити претензію буде нікому.

Перед сумлінним перевізником стоїть завдання узаконити взаємини із замовником шляхом підписання договору про майновий зобов'язанні. Відповідальність за збереження вантажу при перевезенні лягає на плечі компанії, яка надає послуги.

Але в цьому немає нічого страшного, якщо процес роботи добре налагоджений, співробітники сумлінні, уважні і акуратно відносяться до упакування і транспортування речей та інших предметів. Безумовно, такий сервіс підвищить престиж компанії в очах клієнтів. Вони можуть стати постійними замовниками, порекомендують вашу фірму своїм знайомим і друзям.

На перший погляд здається, що переїзд - це разова послуга. Але це не так. Часто замовники звертаються в компанію повторно для доставки різних вантажів або їх переміщення.

Ринок праці: event-менеджер

Якщо при першому зверненні клієнт отримав якісну і досить недорогу роботу, він не буде витрачати час на пошуки нового виконавця (адже можна потрапити на недобросовісну фірму), а звернуться знову до перевізника, послугами якого раніше скористалися.
Також через деякий час за рекомендаціями замовників будуть звертатися інші клієнти.

Чого очікувати, коли починаєте свою справу

Як догодити клієнту?
Як переконати замовника в надійності підприємства?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online