З чого складається зарплата чиновників в Україні - Економіка - Надбавки досягають третини всіх грошей, які отримують держслужбовці | СЬОГОДНІ

  1. З чого складається зарплата чиновників в Україні 7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів: Зарплата...
  2. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  3. Орфографічна помилка в тексті:
  4. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  5. Орфографічна помилка в тексті:
  6. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  7. Орфографічна помилка в тексті:

З чого складається зарплата чиновників в Україні

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

Зарплата держслужбовців в Україні вторе вище їх окладу. Фото з архіву "Сегодня".

Зарплата держслужбовців традиційно є гаряче обговорюваною темою в Україні. Найчастіше про неї говорять як про одну зі статей витрат бюджету, яку потрібно скорочувати. Набагато рідше зарплата держслужбовців згадується в контексті поліпшення якості роботи державних органів. Важливі обидва ці аспекти: ідеальна зарплата повинна одночасно сприяти і економії бюджетних коштів, і підвищенню мотивації держслужбовців, пише ЛІГАБізнесІнформ .

Новий уряд поки, в основному, намагається заощадити бюджетні кошти за рахунок керівних кадрів (президента, депутатів, міністрів та інших). Так, в березні цього року Кабмін обмежив максимальний розмір їх місячної зарплати 15 мінімальними зарплатами (1 218 х 15 = 18 270 грн). А в липні і зовсім до завершення АТО залишив їм тільки оклад.

Добре, що керівництво країни починає економити з себе. Наприклад, президент Литви Даля Грібаускайте на протязі декількох років, поки тривав фінансовий криза , Повертала половину своєї зарплати в бюджет. Погано те, що ці кроки мають мало спільного з комплексної реформою системи оплати праці держслужбовців в Україні, яка враховувала б бюджетну економію, стимулювала підвищення якості роботи держорганів і торкалася всіх 335 000 держслужбовців, а не тільки кілька сотень обраних фігур ", - відзначає економіст дослідницького центру СASE Україна Юлія Шибалкіна.

За її підрахунками, зарплата всіх держслужбовців складається з таких компонентів:

1) оклад,
2) доплати і надбавки,
3) премії,
4) матеріальна допомога.

Примітно, що оклад становить лише близько однієї третини всього доходу (по крайней мере, в ключових державних органах: АП, ВР, Кабмін і центральних апаратах міністерств, співробітників яких опитав Case Україна).

Оклад встановлюється по-різному для керівних кадрів і рядових держслужбовців.

Відправною точкою для розрахунку окладу керівних кадрів є оклад прем'єр-міністра. Наприклад, президент може розраховувати на 140% окладу прем'єра, міністри і депутати (депутати прирівнюються до міністрів) - на 92% і т.д. У свою чергу оклад прем'єра дорівнює 20 мінімальним зарплатам. Тут є одна особливість: з 2005 року перераховувати оклад прем'єра (а значить, і інших) з підвищенням мінімальної зарплати заборонили. Тобто ось уже як десять років він дорівнює 20 х 332 грн (такою була розмір мінімальної зарплати в 2005 році) - 6 640 грн.

Оклад рядових держслужбовців встановлюється Кабміном. Наприклад, для працівників центральних апаратів міністерств він варіюється від 669 грн для фахівців до 2 290 грн для директорів департаментів. Ці цифри не переглядалися з 2007 року, коли мінімальна зарплата становила близько 430 грн (зараз - 1 218 грн).

До окладу існує чимала кількість різноманітних доплат і надбавок:

  • за ранг (45-160 грн);
  • за вислугу років (10-40% окладу з урахуванням надбавки за ранг);
  • за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої ​​роботи (50-100% окладу з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років);
  • за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників (колег - 50% окладу, начальників - різниця між окладами). Ця норма тимчасово припинена;
  • за керівництво особливо великими структурними підрозділами (10-20% окладу);
  • за знання іноземних мов (10-25% окладу);
  • за науковий ступінь (5-10% окладу);
  • за почесне звання (5% окладу) та інші.

Також держслужбовцям покладені премії за підсумками роботи та з нагоди свят і ювілейних дат. Порядок і розміри преміювання кожен держорган визначає самостійно. Премії виплачуються з призначеного для цього фонду, який становить не менше 10% всіх окладів плюс гроші, зекономлені на порожніх робочих місцях.

Нарешті, є ще такі поняття, як "тринадцята зарплата" і "оздоровчі" в розмірі середньої зарплати. До речі, подібне існує не тільки в Україні, як багато хто вважає, а й у ряді європейських країн (Німеччини, Греції та інших). Там можуть платити "тринадцяту зарплату" до Різдва і "чотирнадцяту" - навпіл до Великодня і літньої відпустки. Втім, в Європі ця практика потихеньку відходить у небуття, так як вважається недостатньо прозорою.

В результаті зарплата держслужбовців в середньому рази в три більше, ніж їх оклад.

"У такій системі оплати закладено багато ризиків. Виходить, що близько двох третин зарплати держслужбовців залежить від їх керівників, які приймають рішення про застосування доплат і надбавок, а також про преміювання. Подібна ситуація не є поганий за визначенням: вона, наприклад, дозволяє керівникам заохочувати ініціативу і творчість. Ось тільки для цього потрібно, щоб всі керівники були кваліфікованими управлінцями і порядними людьми. в іншому випадку отримуємо нерівне ставлення до службовців і навіть використання їх в особистих ялинках керівництва ", - резюмує Юлія Шибалкіна.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "З чого складається зарплата чиновників в Україні". інші Новини економіки дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

З чого складається зарплата чиновників в Україні

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

Зарплата держслужбовців в Україні вторе вище їх окладу. Фото з архіву "Сегодня".

Зарплата держслужбовців традиційно є гаряче обговорюваною темою в Україні. Найчастіше про неї говорять як про одну зі статей витрат бюджету, яку потрібно скорочувати. Набагато рідше зарплата держслужбовців згадується в контексті поліпшення якості роботи державних органів. Важливі обидва ці аспекти: ідеальна зарплата повинна одночасно сприяти і економії бюджетних коштів, і підвищенню мотивації держслужбовців, пише ЛІГАБізнесІнформ .

Новий уряд поки, в основному, намагається заощадити бюджетні кошти за рахунок керівних кадрів (президента, депутатів, міністрів та інших). Так, в березні цього року Кабмін обмежив максимальний розмір їх місячної зарплати 15 мінімальними зарплатами (1 218 х 15 = 18 270 грн). А в липні і зовсім до завершення АТО залишив їм тільки оклад.

Добре, що керівництво країни починає економити з себе. Наприклад, президент Литви Даля Грібаускайте на протязі декількох років, поки тривав фінансовий криза , Повертала половину своєї зарплати в бюджет. Погано те, що ці кроки мають мало спільного з комплексної реформою системи оплати праці держслужбовців в Україні, яка враховувала б бюджетну економію, стимулювала підвищення якості роботи держорганів і торкалася всіх 335 000 держслужбовців, а не тільки кілька сотень обраних фігур ", - відзначає економіст дослідницького центру СASE Україна Юлія Шибалкіна.

За її підрахунками, зарплата всіх держслужбовців складається з таких компонентів:

1) оклад,
2) доплати і надбавки,
3) премії,
4) матеріальна допомога.

Примітно, що оклад становить лише близько однієї третини всього доходу (по крайней мере, в ключових державних органах: АП, ВР, Кабмін і центральних апаратах міністерств, співробітників яких опитав Case Україна).

Оклад встановлюється по-різному для керівних кадрів і рядових держслужбовців.

Відправною точкою для розрахунку окладу керівних кадрів є оклад прем'єр-міністра. Наприклад, президент може розраховувати на 140% окладу прем'єра, міністри і депутати (депутати прирівнюються до міністрів) - на 92% і т.д. У свою чергу оклад прем'єра дорівнює 20 мінімальним зарплатам. Тут є одна особливість: з 2005 року перераховувати оклад прем'єра (а значить, і інших) з підвищенням мінімальної зарплати заборонили. Тобто ось уже як десять років він дорівнює 20 х 332 грн (такою була розмір мінімальної зарплати в 2005 році) - 6 640 грн.

Оклад рядових держслужбовців встановлюється Кабміном. Наприклад, для працівників центральних апаратів міністерств він варіюється від 669 грн для фахівців до 2 290 грн для директорів департаментів. Ці цифри не переглядалися з 2007 року, коли мінімальна зарплата становила близько 430 грн (зараз - 1 218 грн).

До окладу існує чимала кількість різноманітних доплат і надбавок:

  • за ранг (45-160 грн);
  • за вислугу років (10-40% окладу з урахуванням надбавки за ранг);
  • за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої ​​роботи (50-100% окладу з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років);
  • за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників (колег - 50% окладу, начальників - різниця між окладами). Ця норма тимчасово припинена;
  • за керівництво особливо великими структурними підрозділами (10-20% окладу);
  • за знання іноземних мов (10-25% окладу);
  • за науковий ступінь (5-10% окладу);
  • за почесне звання (5% окладу) та інші.

Також держслужбовцям покладені премії за підсумками роботи та з нагоди свят і ювілейних дат. Порядок і розміри преміювання кожен держорган визначає самостійно. Премії виплачуються з призначеного для цього фонду, який становить не менше 10% всіх окладів плюс гроші, зекономлені на порожніх робочих місцях.

Нарешті, є ще такі поняття, як "тринадцята зарплата" і "оздоровчі" в розмірі середньої зарплати. До речі, подібне існує не тільки в Україні, як багато хто вважає, а й у ряді європейських країн (Німеччини, Греції та інших). Там можуть платити "тринадцяту зарплату" до Різдва і "чотирнадцяту" - навпіл до Великодня і літньої відпустки. Втім, в Європі ця практика потихеньку відходить у небуття, так як вважається недостатньо прозорою.

В результаті зарплата держслужбовців в середньому рази в три більше, ніж їх оклад.

"У такій системі оплати закладено багато ризиків. Виходить, що близько двох третин зарплати держслужбовців залежить від їх керівників, які приймають рішення про застосування доплат і надбавок, а також про преміювання. Подібна ситуація не є поганий за визначенням: вона, наприклад, дозволяє керівникам заохочувати ініціативу і творчість. Ось тільки для цього потрібно, щоб всі керівники були кваліфікованими управлінцями і порядними людьми. в іншому випадку отримуємо нерівне ставлення до службовців і навіть використання їх в особистих ялинках керівництва ", - резюмує Юлія Шибалкіна.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "З чого складається зарплата чиновників в Україні". інші Новини економіки дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

З чого складається зарплата чиновників в Україні

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

Зарплата держслужбовців в Україні вторе вище їх окладу. Фото з архіву "Сегодня".

Зарплата держслужбовців традиційно є гаряче обговорюваною темою в Україні. Найчастіше про неї говорять як про одну зі статей витрат бюджету, яку потрібно скорочувати. Набагато рідше зарплата держслужбовців згадується в контексті поліпшення якості роботи державних органів. Важливі обидва ці аспекти: ідеальна зарплата повинна одночасно сприяти і економії бюджетних коштів, і підвищенню мотивації держслужбовців, пише ЛІГАБізнесІнформ .

Новий уряд поки, в основному, намагається заощадити бюджетні кошти за рахунок керівних кадрів (президента, депутатів, міністрів та інших). Так, в березні цього року Кабмін обмежив максимальний розмір їх місячної зарплати 15 мінімальними зарплатами (1 218 х 15 = 18 270 грн). А в липні і зовсім до завершення АТО залишив їм тільки оклад.

Добре, що керівництво країни починає економити з себе. Наприклад, президент Литви Даля Грібаускайте на протязі декількох років, поки тривав фінансовий криза , Повертала половину своєї зарплати в бюджет. Погано те, що ці кроки мають мало спільного з комплексної реформою системи оплати праці держслужбовців в Україні, яка враховувала б бюджетну економію, стимулювала підвищення якості роботи держорганів і торкалася всіх 335 000 держслужбовців, а не тільки кілька сотень обраних фігур ", - відзначає економіст дослідницького центру СASE Україна Юлія Шибалкіна.

За її підрахунками, зарплата всіх держслужбовців складається з таких компонентів:

1) оклад,
2) доплати і надбавки,
3) премії,
4) матеріальна допомога.

Примітно, що оклад становить лише близько однієї третини всього доходу (по крайней мере, в ключових державних органах: АП, ВР, Кабмін і центральних апаратах міністерств, співробітників яких опитав Case Україна).

Оклад встановлюється по-різному для керівних кадрів і рядових держслужбовців.

Відправною точкою для розрахунку окладу керівних кадрів є оклад прем'єр-міністра. Наприклад, президент може розраховувати на 140% окладу прем'єра, міністри і депутати (депутати прирівнюються до міністрів) - на 92% і т.д. У свою чергу оклад прем'єра дорівнює 20 мінімальним зарплатам. Тут є одна особливість: з 2005 року перераховувати оклад прем'єра (а значить, і інших) з підвищенням мінімальної зарплати заборонили. Тобто ось уже як десять років він дорівнює 20 х 332 грн (такою була розмір мінімальної зарплати в 2005 році) - 6 640 грн.

Оклад рядових держслужбовців встановлюється Кабміном. Наприклад, для працівників центральних апаратів міністерств він варіюється від 669 грн для фахівців до 2 290 грн для директорів департаментів. Ці цифри не переглядалися з 2007 року, коли мінімальна зарплата становила близько 430 грн (зараз - 1 218 грн).

До окладу існує чимала кількість різноманітних доплат і надбавок:

  • за ранг (45-160 грн);
  • за вислугу років (10-40% окладу з урахуванням надбавки за ранг);
  • за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої ​​роботи (50-100% окладу з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років);
  • за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників (колег - 50% окладу, начальників - різниця між окладами). Ця норма тимчасово припинена;
  • за керівництво особливо великими структурними підрозділами (10-20% окладу);
  • за знання іноземних мов (10-25% окладу);
  • за науковий ступінь (5-10% окладу);
  • за почесне звання (5% окладу) та інші.

Також держслужбовцям покладені премії за підсумками роботи та з нагоди свят і ювілейних дат. Порядок і розміри преміювання кожен держорган визначає самостійно. Премії виплачуються з призначеного для цього фонду, який становить не менше 10% всіх окладів плюс гроші, зекономлені на порожніх робочих місцях.

Нарешті, є ще такі поняття, як "тринадцята зарплата" і "оздоровчі" в розмірі середньої зарплати. До речі, подібне існує не тільки в Україні, як багато хто вважає, а й у ряді європейських країн (Німеччини, Греції та інших). Там можуть платити "тринадцяту зарплату" до Різдва і "чотирнадцяту" - навпіл до Великодня і літньої відпустки. Втім, в Європі ця практика потихеньку відходить у небуття, так як вважається недостатньо прозорою.

В результаті зарплата держслужбовців в середньому рази в три більше, ніж їх оклад.

"У такій системі оплати закладено багато ризиків. Виходить, що близько двох третин зарплати держслужбовців залежить від їх керівників, які приймають рішення про застосування доплат і надбавок, а також про преміювання. Подібна ситуація не є поганий за визначенням: вона, наприклад, дозволяє керівникам заохочувати ініціативу і творчість. Ось тільки для цього потрібно, щоб всі керівники були кваліфікованими управлінцями і порядними людьми. в іншому випадку отримуємо нерівне ставлення до службовців і навіть використання їх в особистих ялинках керівництва ", - резюмує Юлія Шибалкіна.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "З чого складається зарплата чиновників в Україні". інші Новини економіки дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

З чого складається зарплата чиновників в Україні

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

7 листопада 2014 року, 8:51 Переглядів:

Зарплата держслужбовців в Україні вторе вище їх окладу. Фото з архіву "Сегодня".

Зарплата держслужбовців традиційно є гаряче обговорюваною темою в Україні. Найчастіше про неї говорять як про одну зі статей витрат бюджету, яку потрібно скорочувати. Набагато рідше зарплата держслужбовців згадується в контексті поліпшення якості роботи державних органів. Важливі обидва ці аспекти: ідеальна зарплата повинна одночасно сприяти і економії бюджетних коштів, і підвищенню мотивації держслужбовців, пише ЛІГАБізнесІнформ .

Новий уряд поки, в основному, намагається заощадити бюджетні кошти за рахунок керівних кадрів (президента, депутатів, міністрів та інших). Так, в березні цього року Кабмін обмежив максимальний розмір їх місячної зарплати 15 мінімальними зарплатами (1 218 х 15 = 18 270 грн). А в липні і зовсім до завершення АТО залишив їм тільки оклад.

Добре, що керівництво країни починає економити з себе. Наприклад, президент Литви Даля Грібаускайте на протязі декількох років, поки тривав фінансовий криза , Повертала половину своєї зарплати в бюджет. Погано те, що ці кроки мають мало спільного з комплексної реформою системи оплати праці держслужбовців в Україні, яка враховувала б бюджетну економію, стимулювала підвищення якості роботи держорганів і торкалася всіх 335 000 держслужбовців, а не тільки кілька сотень обраних фігур ", - відзначає економіст дослідницького центру СASE Україна Юлія Шибалкіна.

За її підрахунками, зарплата всіх держслужбовців складається з таких компонентів:

1) оклад,
2) доплати і надбавки,
3) премії,
4) матеріальна допомога.

Примітно, що оклад становить лише близько однієї третини всього доходу (по крайней мере, в ключових державних органах: АП, ВР, Кабмін і центральних апаратах міністерств, співробітників яких опитав Case Україна).

Оклад встановлюється по-різному для керівних кадрів і рядових держслужбовців.

Відправною точкою для розрахунку окладу керівних кадрів є оклад прем'єр-міністра. Наприклад, президент може розраховувати на 140% окладу прем'єра, міністри і депутати (депутати прирівнюються до міністрів) - на 92% і т.д. У свою чергу оклад прем'єра дорівнює 20 мінімальним зарплатам. Тут є одна особливість: з 2005 року перераховувати оклад прем'єра (а значить, і інших) з підвищенням мінімальної зарплати заборонили. Тобто ось уже як десять років він дорівнює 20 х 332 грн (такою була розмір мінімальної зарплати в 2005 році) - 6 640 грн.

Оклад рядових держслужбовців встановлюється Кабміном. Наприклад, для працівників центральних апаратів міністерств він варіюється від 669 грн для фахівців до 2 290 грн для директорів департаментів. Ці цифри не переглядалися з 2007 року, коли мінімальна зарплата становила близько 430 грн (зараз - 1 218 грн).

До окладу існує чимала кількість різноманітних доплат і надбавок:

  • за ранг (45-160 грн);
  • за вислугу років (10-40% окладу з урахуванням надбавки за ранг);
  • за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої ​​роботи (50-100% окладу з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років);
  • за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників (колег - 50% окладу, начальників - різниця між окладами). Ця норма тимчасово припинена;
  • за керівництво особливо великими структурними підрозділами (10-20% окладу);
  • за знання іноземних мов (10-25% окладу);
  • за науковий ступінь (5-10% окладу);
  • за почесне звання (5% окладу) та інші.

Також держслужбовцям покладені премії за підсумками роботи та з нагоди свят і ювілейних дат. Порядок і розміри преміювання кожен держорган визначає самостійно. Премії виплачуються з призначеного для цього фонду, який становить не менше 10% всіх окладів плюс гроші, зекономлені на порожніх робочих місцях.

Нарешті, є ще такі поняття, як "тринадцята зарплата" і "оздоровчі" в розмірі середньої зарплати. До речі, подібне існує не тільки в Україні, як багато хто вважає, а й у ряді європейських країн (Німеччини, Греції та інших). Там можуть платити "тринадцяту зарплату" до Різдва і "чотирнадцяту" - навпіл до Великодня і літньої відпустки. Втім, в Європі ця практика потихеньку відходить у небуття, так як вважається недостатньо прозорою.

В результаті зарплата держслужбовців в середньому рази в три більше, ніж їх оклад.

"У такій системі оплати закладено багато ризиків. Виходить, що близько двох третин зарплати держслужбовців залежить від їх керівників, які приймають рішення про застосування доплат і надбавок, а також про преміювання. Подібна ситуація не є поганий за визначенням: вона, наприклад, дозволяє керівникам заохочувати ініціативу і творчість. Ось тільки для цього потрібно, щоб всі керівники були кваліфікованими управлінцями і порядними людьми. в іншому випадку отримуємо нерівне ставлення до службовців і навіть використання їх в особистих ялинках керівництва ", - резюмує Юлія Шибалкіна.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "З чого складається зарплата чиновників в Україні". інші Новини економіки дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online