Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: mos.ru
Глава департаменту будівництва Андрій Бочкарьов відповів на питання читачів M24.ru і розповів про найближчі плани міста зі зведення метро і автомагістралей.
Роман: Здравствуйте. Скажіть, будь ласка, коли закінчиться реконструкція Варшавського шосе? Чому не відкривають рух по бічних проїздів на перетині Варшавського шосе і вулиці Академіка Янгеля, хоча вони вже давно готові? Чи планується все-таки будівництво естакади на вулиці Академіка Янгеля і коли почнуться роботи?
- Здрастуйте, Роман. Варшавське шосе - одна з п'яти магістралей, реконструкція яких завершиться в нинішньому році. Вже введені великі штучні споруди - розворотне естакада у МКАД і тунель на перетині з вулицею Подільських курсантів , 2 підземних пішохідних переходи. Повністю завершити роботи з благоустроєм території планується в першому півріччі 2013 року.
В даний час на перетині з вулицями Академіка Янгеля і Россошанская запроектована кільцева однорівнева транспортна розв'язка, де буде організовано односторонній рух. Крім того проектом передбачено будівництво нових і реконструкція існуючих місцевих проїздів з одностороннім рухом для організації виїзду з прилеглої забудови. Будівельно-монтажні роботи на перетині Варшавського шосе з вулицями Академіка Янгеля і Россошанская і на бічних проїздах Варшавського шосе знаходяться в завершальній стадії. Сама розв'язка вже відкрита.
Разом з тим, Адресної інвестиційною програмою міста Москви на 2013-2015 роки заплановано будівництво багаторівневої розв'язки на перетині Варшавського шосе з вулицею Академіка Янгеля. Зараз ведеться розробка і узгодження проектно-кошторисної документації. Будівництво намічено на 2014 рік.
Сергій Петрович: Добрий день, Андрій Юрійович! Уже відомо, що в 2015 році буде введено в експлуатацію першу ділянку Третього пересадочного контуру. Чи правильно я розумію, що контур стане "Другий кільцевої лінією метро"? Практично одночасно з цим почнеться пасажирський рух по Малому кільцю залізниці. Навіщо Москві відразу два конкуруючих Великих кільця?
- Доброго дня, Сергію Петровичу. По суті, ТПК і є друга кільцева лінія метро. І ми горді тим, що вже через пару років втілимо в реальність фантастичну мрію радянських інженерів. Друга кільцева лінія метро почне формувати свої ланки саме з 2015 року.
На друге питання відповім, що ТПК і МКЖД - не конкурують рейкові системи. Якщо подивитися на карті фізичне розташування МКЖД, то очевидно, що залізниця не дублює метро . Третій пересадочний контур більше зміщений на південь Москви, МКЖД - на північ. Це взаємодоповнюючі проекти, важливі елементи, які в сукупності створюють єдину і ефективну транспортну систему, зручну і комфортну для жителів міста.
Сенс - не в кільцевої структурі. Щоб проїхати такий величезний коло цілком, знадобиться не менше двох годин.
Головна ідея в тому, що і ТПК, і МКЖД дають пасажирам можливість потрапляти в сусідні райони цих кіл дуже швидко (з південного заходу на південний схід і т.п.). Наприклад, щоб сьогодні дістатися від "Сокольников" до "Електрозаводська" - потрібно проїхати весь центр з двома пересадками, а це - понад 20 хвилин. З запуском ТПК шлях від однієї станції до іншої займе всього 3 хвилини.
Інтеграція МКЖД з центральними пересадковими вузлами, Кільцевій лінією метро і Третім пересадочних контуром дає місту вкрай розгалужену транспортну мережу з безліччю варіантів пересадок.
Павло: Доброго дня! У виступах чиновників Москви за останні 3-4 місяці повідомляються абсолютно різні терміни введення в експлуатацію станцій метрополітену Калінінського-Солнцевський лінії. Коли заплановано відкриття руху від станції "Мічурінський проспект" до станції "Ново-Передєлкіно"? Коли закінчаться будівельні роботи на площі Індіри Ганді і на Мічурінському проспекті в районі будівництва станції метро "Раменкі"?
- Павло, на ділянці від станції "Мічурінський проспект" до станції "Ново-Передєлкіно" роботи планується завершити до кінця 2017 року. Ділянка Калінінського-Солнцевський лінії від станції "Парк Перемоги" до станції "Раменкі" планується ввести в експлуатацію в грудні 2015 року. Введення в експлуатацію цих ділянок дозволить поліпшити екологічну ситуацію в районі Раменкі за рахунок зниження інтенсивності руху автотранспорту по вулично-дорожньої мережі району. Крім цього, скоротиться завантаження діючих ліній і пересадочних вузлів метрополітену в центральній частині міста. Буде створена швидкісна безпересадочна зв'язок між західними, центральними, а в перспективі - і з східними районами міста.
Ігор Іванович: Доброго дня! Скажіть, будь ласка, коли почне функціонувати виділена смуга для громадського транспорту на проспекті Вернадського?
- Здрастуйте, Ігор Іванович. Реконструкція проспекту Вернадського запланована на 2015 рік. Проектом передбачено влаштування виділених смуг для громадського транспорту на всьому протязі траси в обидві сторони.
Денис Володимирович: Чи планується розширення (реконструкція) Проспекту Андропова. Адже для всіх очевидно, що після завершення робіт на Каширському шосе ця магістраль перетвориться на суцільний затор, враховуючи, що для особистого автотранспорту є всього дві смуги руху?
- Денис Володимирович, в даний час Москомархитектура спільно з ГУП "Ниипи Генплану" опрацьовують питання реконструкції проспекту Андропова. Якщо буде отримано висновок про можливість реконструкції, Москомархітектуре належить розробити проект планування, який пройде публічні слухання у відповідності до чинного законодавства.
Михайло: В рамках реалізації державної програми "Спорт Москви" на 2012-2016 роки, передбачена реконструкція стадіону РГСУ (колиш. ЦНДІЗ), розташованого недалеко від річки Яуза в районі Свіблово, в СВАО?
- Михайло, на жаль, Адресної інвестиційною програмою міста Москви на 2013-2015 роки не передбачено виділення фінансових коштів на реконструкцію стадіону РГСУ (колиш. ЦНДІЗ). Але в програму внесений фізкультурно-оздоровчий комплекс в районі Свіблово на тінистих проїзді. В даний час опрацьовується питання про можливість будівництва там об'єктів за рахунок коштів інвесторів.
Тетяна Георгіївна: Чи буде побудований повноцінний спортивний комплекс з плавальним басейном в Південному окрузі в районі Орєхово-Борисово?
- Тетяна Георгіївна, Адресної інвестиційною програмою (СВП) міста Москви на 2013-2015 роки не передбачено будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу в районі Орєхово-Борисово в період до 2015 року. Однак Південний округ без нового спортивного об'єкта не залишиться: ми плануємо побудувати багатофункціональний спортивний комплекс для занять синхронним плаванням. Де конкретно розміститься комплекс, зараз вирішують фахівці департаменту міського майна.
Анастасія: Які станції метро будуть введені в цьому році?
- Анастасія, в 2013 році будуть введені рекордні обсяги об'єктів метрополітену - 14 кілометрів ліній і 6 станцій. За всю історію будівництва московського метро одночасно ділянки такої протяжності не вводилися.
Буде запущено рух на ділянці Калінінського-Солнцевський лінії від станції "Діловий центр" до станції "Парк Перемоги" протяжністю 2,4 кілометра, а також станційний комплекс "Діловий центр". Ділянка формує перший етап нової діаметральної лінії, який зв'яже центральні райони міста Москви, ММДЦ "Москва-Сіті" з районами Дорогомиловский і Раменкі, в яких живуть близько 200 тисяч осіб.
Завершиться будівництво ділянки Бутівської лінії протяжністю 5 кілометрів від станції "Вулиця Старокачаловская" до станції "Бітцевський парк", відкриються дві нові станції - "Битцевский парк" і "Лісопаркова". Ділянка буде обслуговувати жителів районів Північне і Південне Бутово.
У нинішньому році метро дійде і до Котельников - планується запустити рух на ділянці Таганско- Краснопресненській лінії від станції "Вихіно" до станції "Котельники" (протяжність - 6,6 км). На ділянці відкриються станції "Лермонтовський проспект", "Жулебіно" і "Котельники". При цьому пішки до метро зможуть дійти майже 90% жителів районів Вихіно-Жулебіно і Косино-Ухтомський, більшість пасажирів з Люберец і Котельников.
Мошкина Віра Валентинівна: Скажіть, будь ласка, коли буде побудована розв'язка біля селища Газопровід на Комунарка і коли там буде побудовано метро?
- Віра Валентинівна, в даний час йде проектування реконструкції Калузького шосе на ділянці від 20-го до 29-го км. Технічне завдання передбачає розробку проекту транспортної розв'язки в районі селища Газопровід, що включає в себе левоповортние з'їзди до селища і з селища, різноспрямовану естакаду в селище Газопровід. Проектні роботи повинні завершитися у вересні. До кінця року планується оголосити торги на визначення підрядної організації з будівництва.
Що стосується метро, то постановою уряду Москви про перспективний розвиток метрополітену до 2020 року передбачено будівництво хордовою лінії уздовж Калузького шосе на території Великої Москви, яку планується ввести в експлуатацію в грудні 2020 року. Імовірно, протяжність лінії буде 9 км, і на ній розташуються 3 станції.
Ксенія: Добрий день. Влітку 2012 року на Балаклавському проспекті в районі будинку 50 були зведені огорожі майданчика для будівництва підземного пішохідного переходу (на місці наявного нерегульованого пішохідного переходу, який веде в парк). У вересні їх прибрали, так і не почавши роботи. Які причини? Чи пов'язано це з планами реконструкції розв'язки на перетині Балаклавського проспекту з Севастопольським?
- Ксенія, справа в тому, що проект реконструкції Рубльовського шосе - Балаклавського проспекту від МКАД до Варшавського шосе дійсно спочатку передбачав будівництво пішохідного переходу на Балаклавському проспекті в районі будинку № 50. Однак в даний час будівництво скасовано у зв'язку з розробкою проекту будівництва дворівневої розв'язки на перетині Балаклавського і Севастопольського проспектів. Питання про будівництво пішохідного переходу буде вирішуватися в рамках цього проекту.
Посилання по темі
Мірошниченко Галина: Без будівництва розв'язок на перетинах Мічурінського проспекту з Ломоносовским проспектом і Університетським проспектом, реконструкція Мічурінського проспекту не приведе до бажаних результатів. Забезпечення безперервного руху при збереженні "пляшкових шийок" призведе не до збільшення пропускної здатності, а до створення великих автомобільних заторів на Мічурінському проспекті перед виїздом на площу Індіри Ганді. Чи ведуться роботи з проектування вищезгаданих розв'язок? Коли проекти будуть винесені на публічні слухання?
- Галина, спасибі, що поділяєте з нами заклопотаність дорожньою ситуацією в місті. В даний час Москомархитектурой розробляється проект планування на реконструкцію Мічурінського проспекту, яким буде передбачено будівництво транспортних розв'язок на перетині з Ломоносовским і Університетським проспектами. Після його розробки, проект планування пройде публічні слухання у відповідності до чинного законодавства.
сюжет: Онлайн-конференції M24.ru
Скажіть, будь ласка, коли закінчиться реконструкція Варшавського шосе?Чому не відкривають рух по бічних проїздів на перетині Варшавського шосе і вулиці Академіка Янгеля, хоча вони вже давно готові?
Чи планується все-таки будівництво естакади на вулиці Академіка Янгеля і коли почнуться роботи?
Чи правильно я розумію, що контур стане "Другий кільцевої лінією метро"?
Навіщо Москві відразу два конкуруючих Великих кільця?
Коли заплановано відкриття руху від станції "Мічурінський проспект" до станції "Ново-Передєлкіно"?
Коли закінчаться будівельні роботи на площі Індіри Ганді і на Мічурінському проспекті в районі будівництва станції метро "Раменкі"?
Скажіть, будь ласка, коли почне функціонувати виділена смуга для громадського транспорту на проспекті Вернадського?
Адже для всіх очевидно, що після завершення робіт на Каширському шосе ця магістраль перетвориться на суцільний затор, враховуючи, що для особистого автотранспорту є всього дві смуги руху?