Золоте кільце всевладдя

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Як це працює, Місця, Метро Номер №23 27 червня - 3 липня 2017 Як це працює, Місця, Метро Номер №23 27 червня - 3 липня 2017   Москвичі вибирають назву для споруджуваної лінії метро   На порталі «Активний громадянин» відкрилося голосування за вибором назви для масштабного інфраструктурного проекту - Третього пересадочного контуру (ТПК), який повинен розвантажити Кільцеву лінію та радіальні гілки столичної підземки

Москвичі вибирають назву для споруджуваної лінії метро

На порталі «Активний громадянин» відкрилося голосування за вибором назви для масштабного інфраструктурного проекту - Третього пересадочного контуру (ТПК), який повинен розвантажити Кільцеву лінію та радіальні гілки столичної підземки. Перші станції нової лінії метро повинні відкритися буквально через кілька місяців, тому часу на ребрендинг залишилося обмаль. Втім, перші результати показують, що поки москвичі не схильні до змін: більшість тих, хто проголосував влаштовує нинішня абревіатура - ТПК.
Голосування на інтерактивному порталі відкрилося всього лише 21 червня, проте в ньому вже взяли участь десятки тисяч людей. Більше третини респондентів висловилися за збереження вже став звичним назви - Третій пересадочний контур, хоча влада вважала його великоваговим і не дуже-то милозвучною. Багато запропонували власні назви, в основному пов'язані з колом: «Велике кільце», «Друга кільцева лінія», «Третє кільце». Крім того, в назвах присутні наступні епітети: «Нове», «Зовнішнє», «Золоте», «Ділове», «Срібне», «Московське» і навіть «Обручка».
Автором одного з пропозицій, ймовірно, є фанат Толкієна, який запропонував назвати лінію «Кільцем всевладдя».
У мерії відзначили, що голосування на «Активному громадянина» запущено напередодні відкриття перших станцій Кільцевій, на яких має бути вказано його офіційна назва (ТПК поки є робочим). До Дня міста планується почати рух на ділянці від станції «Діловий центр» до станції «Петровський парк», який будується більше чотирьох років. Раніше передбачалося, що перші поїзди по новому контуру поїдуть відразу до «Нижньої Масловки», проте у зв'язку з пізнім початком робіт і складними умовами будівництва відкриття цієї станції перенесено на 2018 рік. Втім, вже в поточному році «Нижня Маслівка», розташована під площею Свалявського вокзалу, зможе працювати як оборотний глухий кут. Її готовність становить понад 80%. Основні конструкції, що знаходяться під землею, практично виконані. Залишаються роботи на поверхні - спорудження вестибюлів, монолітні роботи.
У столичному будкомплексу нагадують, що «Нижня Маслівка» стане однією з останніх станцій так званого глибокого закладення - тунель тут проходить на глибині 120 метрів. Сусідні станції - «Свалявської» і споруджуваний «Петровський парк» - помітно вище. Але «американських гірок» в метро влаштовувати не будуть. Тунелі до «Нижньої Масловці» спеціально подовжили, щоб нахил був ледь помітним. Перетвориться завдяки новій станції і сама Свалявської площа. Вона стане складним транспортним вузлом. Виїхати звідси можна буде на всі боки: з залізничного вокзалу на північ на електричці, від метро «Свалявської» - на південь, з «Нижньої Масловки» по Третьому пересадочного контуру - спочатку на захід, а потім, коли його повністю добудують, на схід. Крім того, на площі зроблять зупинки 13 маршрутів наземного міського транспорту.
Одночасно з «Нижня Маслівка» в 2018 році планується запустити весь верхній півколо нового кільця. Минулого тижня Сергій Собянін проінспектував хід будівництва перегону від «Нижньої Масловки» до «авіамоторні», який пройде через райони Мар'їна Роща, Сокільники, Басманний, Соколина Гора і Лефортово. «Спорудження другого кільця - це найбільша будівництво московського метро. Сьогодні в активній фазі перебуває будівництво всій північній дуги майбутньої кільцевої лінії - понад 25 км тунелів, включаючи спорудження першої черги північно-східної ділянки ТПК від «Рубцовського» до «авіамоторні». Ця ділянка вкрай необхідний, оскільки до нього буде примикати нова Кожуховська лінія метро », - розповів градоначальник.
Глава будкомплексу Марат Хуснуллін уточнив, що Кожуховська гілка стартує від станції «Нижегородська» ТПК і дійде до «Некрасовки»: відповідно жителі нових кварталів, рухаючись в зворотному напрямку, зможуть «піднятися» по другому кільцю на північний схід і далі на північ. Зараз активні роботи в цій частині ТПК ведуться на перегонах «Авиамоторная» - «Рубцовська» і «Нижня Маслівка» - «Строминка». «Думаю, що верхній півколо кільця буде готовий в 2018 році, тоді пасажири зможуть ним користуватися», - заявив Хуснуллін. Він зазначив, що паралельно починається будівництво кільця із заходу на південь - від станції «Хорошевський» в бік «Мічурінського проспекту» і «Каховки». «Від« Каховки »йдемо на південний схід наверх, щоб вийти в підсумку на« Нижегородську »і тим самим замкнути кільце повністю», - пояснив Хуснуллін.
До будівництва трьох станцій західного (нижнього) півкола кільця недавно підключилася китайська будівельна корпорація China Railway Construction Corporation (CRCC). «Силами китайського підрядника будуть виконані основні будівельні роботи. А інженерне наповнення - установку і тестування систем контролю руху та інших точних транспортних систем - стануть вести вже російські підрядники », - уточнив глава департаменту будівництва Андрій Бочкарьов. Для проведення прокладки тунелю в Москву з Китаю доставлять чотири тунелепрохідних комплексу діаметром 6 метрів кожен. Крім того, до російської столиці прибудуть в цілому близько 500 китайських інженерів. За словами Бочкарьова, китайці вже приступили до перших робіт в тунелі. До кінця 2020 року їм необхідно побудувати 3,7 км шляхів, а також три станції: «Аміньевское шосе», «Мічурінський проспект» і «Проспект Вернадського». Контракт з CRCC на початку цього року уклав єдиний оператор будівництва метро - «Мосінжпроект», нагадав чиновник.
Повністю завершити роботи на ТПК планується в 2020-2021 роки. Час у дорозі між станціями сусідніх гілок скоротиться в рази. Наприклад, на дорогу від «Калузької» до «Севастопольської» пасажири витратять лише 10 хвилин замість 35. Стільки ж займе шлях від «Сокольников» до «Електрозаводська», а доїхати від «Південно-Західної» до «Кунцевській» можна буде за 18 хвилин замість нинішніх 40. «Кільце на 10-20% розвантажить радіальні лінії, з'єднає між собою поперечними зв'язками багато районів Москви і дасть можливість приєднувати нові радіальні напрямки», - зазначив Сергій Собянін. Уже відомо, що крім Кожуховського лінії до ТПК чіплятимуться гілки, що ведуть в Тіна, а також в Рублево-Архангельське. Днями Москомархитектура випустила розпорядження про підготовку в 2017 році проекту планування нової радіальної лінії від станції «Шелепіха», що входить в перший пусковий комплекс ТПК, до станції «Рублево-Архангельське». Передбачається, що на цьому відрізку розмістяться ще кілька станцій - «Вулиця Народного Ополчення», «Мальовнича», «Троїце-Ликова» і «Іллінська». Лінія пройде від Пресненського району до району Кунцево, а також торкнеться території підмосковного Красногорська.
У міськадміністрації підкреслили, що будівництво Третього пересадочного контуру - це наймасштабніший проект за всю більш ніж 80-річну історію московського метростроения і кандидат на звання найдовшої в світі кільцевої лінії підземки. Зараз рекордсменом вважається лінія № 10 пекінської підземки: її довжина - 57 км, всі 45 станцій можна проїхати за 104 хвилини. Затребуваність ТПК, за розрахунками фахівців, буде істотно вище, ніж у Московського центрального залізничного кільця. Якщо МЦК сьогодні щодня користуються 200 тисяч чоловік, то добовий пасажирооборот нової кільцевої гілки складе приблизно мільйон пасажирів. Нагадаємо, що всього столична підземка перевозить 6,5 млн чоловік в день.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online