- Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція Продаж побутової техніки через...
- варіанти роботи
- конкуренти
- Цільова аудиторія
- асортимент
- Набір персоналу
- Сезонність
- Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
- структура сайту
- Рекламні банери
- Ще корисні фішки
- Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
- картки товарів
- Контекстна та таргетована реклама
- Реклама в тематичних паблік і форумах
- Знижки та акції
- SEO-просування
- Розміщення на товарних агрегаторах
- Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція
- Відкриваємо інтернет-магазин побутової техніки
- варіанти роботи
- конкуренти
- Цільова аудиторія
- асортимент
- Набір персоналу
- Сезонність
- Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
- структура сайту
- Рекламні банери
- Ще корисні фішки
- Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
- картки товарів
- Контекстна та таргетована реклама
- Реклама в тематичних паблік і форумах
- Знижки та акції
- SEO-просування
- Розміщення на товарних агрегаторах
- Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція
- Відкриваємо інтернет-магазин побутової техніки
- варіанти роботи
- конкуренти
- Цільова аудиторія
- асортимент
- Набір персоналу
- Сезонність
- Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
- структура сайту
- Рекламні банери
- Ще корисні фішки
- Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
- картки товарів
- Контекстна та таргетована реклама
- Реклама в тематичних паблік і форумах
- Знижки та акції
- SEO-просування
- Розміщення на товарних агрегаторах
Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Продаж побутової техніки через інтернет - серйозна справа. Тут йде гра по-крупному: великі суми, більші габарити - і прибуток теж велика. Якщо, звичайно, все зробити правильно. Що потрібно враховувати при відкритті інтернет-магазина побутової техніки, як не прогоріти і не бути з'їденим серйозними конкурентами - читайте в нашій статті.
Відкриваємо інтернет-магазин побутової техніки
Бізнес план
Враховуйте наступні моменти:
варіанти роботи
1. Лайт-варіант
Ви можете працювати за такою схемою: виставити на сайт категорії товару, створивши тим самим сайт-вітрину. І тільки після того, як клієнт зробить замовлення, - зв'язатися з постачальником, закупити товар і доставити його за адресою. Але, по-перше, така схема займе багато часу, а люди не люблять довго чекати. По-друге, дуже великі ризики: у постачальника може не виявитися потрібного товару або він буде занадто довго доставлятися. І нарешті, по-третє, ви не зможете змагатися з сильними конкурентами, у яких весь процес поставлений на потік і працює без збоїв.
2. Повноцінний варіант
Ви повинні відразу закупити товари, щоб до моменту замовлення вони вже перебували на вашому складі. Відповідно, потрібно буде орендувати сам склад. Якщо у вас немає таких сум - почніть з дрібної побутової техніки і орендуйте невелике приміщення під склад. Якщо справа піде - завжди можна знайти місце побільше.
Плюси такого способу: на доставку піде день-два, вам не доведеться залежати від примх постачальників.
Мінусів теж достатньо: потрібен буде хороший стартовий капітал плюс витрати на оренду складу. Але, як показує практика, така схема краще працює.
конкуренти
На жаль, їх досить: ринок щільно поділений між великими інтернет-магазинами. Це "М. Відео", "Техносила", "Ельдорадо", "Сітілінк" та інші, плюс ще регіональні популярні магазини. Ці монстри маркетингу можуть дозволити собі знизити ціни і влаштовувати грандіозні розпродажі. Питання, чи вийде це у вас?
Фахівці радять розвиватися в якійсь одній категорії. Якщо холодильники - то холодильники всіх марок, в тому числі і маловідомих, холодильне обладнання для організацій, плюс супутні товари: сумки-холодильники, товари для пікніка. Якщо телевізори - то з усіма складовими, ну і так далі.
Цільова аудиторія
Теоретично вашої ЦА може бути хто завгодно: побутова техніка потрібна всім. Але якщо вже ми говоримо про те, що на перших порах краще вибирати один напрямок, варто орієнтувати на більш вузький сегмент споживачів. В основному це платоспроможні люди від 25 до 40 років. Чи не бідні - ця категорія шукає старі товари на "Авіто" і в групах "Віддам даром", не олігархи - у них свої постачальники, а звичайний такий середній клас. Більшість з них мають власне житло, яке треба обставляти технікою. Новосели і Ипотечники - теж перспективна ЦА.
асортимент
Якщо ви будете продавати конкретні товари - постарайтеся, щоб вони були представлені у всьому різноманітті брендів. Укладіть договори з постачальниками або безпосередньо з виробниками - причому не тільки з відомими брендами, а й європейськими, китайськими компаніями. Особливу увагу зверніть на Китай: саме там випускається найбільше новинок. Головне - вчасно потрапити в струмінь і стати одними з перших, хто привезе ці товари в Росію і буде реалізовувати. Детальніше читайте в нашому керівництві по роботі з китайськими постачальниками .
Якщо все ж таки вирішите продавати всього потроху - вивчіть як слід споживчий попит. Це можна зробити, вивчивши запити користувачів по слову "купити" в "Яндекс.Вордстат" , Подивившись прайс-листи постачальників або провівши пряме опитування клієнтів в соцмережах. Також можна вивчити асортимент конкурентів, актуальні топи продажів, які можна знайти в інтернеті.
Найкраще, якщо в вашому магазині будуть представлені як перевірені часом моделі побутової техніки, так і новинки. Цим ви привернете два типи цільової аудиторії: сміливих експериментаторів і консерваторів, які вважають за краще користуватися продукцією однієї марки.
Важливо! Як показує практика, основну касу інтернет-магазину роблять зовсім не дорогі моделі побутової техніки - їх не так часто і купують, а дрібні товари. Чому так відбувається? По-перше, віддати невелику суму за невеликий товар психологічно простіше, ніж десятки тисяч - за великий. По-друге, дрібниця найчастіше ламається і виходить з ладу - простіше купити нову, ніж морочитися з ремонтом, експертизами і гарантіями. Ну і, звичайно, велика техніка - це не спонтанні покупки, такі речі купуються на року, а дрібну побутову техніку можна придбати просто так, під настрій, або в подарунок.
Набір персоналу
Торгівля побутовою технікою - це не продаж хенд-мейд, де ви можете працювати один за всіх і виконувати функції продавця, бухгалтера, кур'єра і власне виробника товарів. У цьому бізнесі ви просто фізично не зможете виконувати всю цю роботу і не будете встигати займатися безпосередньо управлінням. Найміть хоча б мінімум постійних працівників: продавця-консультанта, кур'єра, охоронця і вантажника на складі (останні будуть потрібні, якщо ви виберете все ж повноцінний варіант торгівлі).
Бухгалтера в штат брати не обов'язково: візьміть фахівця на аутсорс. Копірайтера для сайту і SMM-фахівця, програміста, дизайнера сайту теж можна наймати разово - для виконання певного виду робіт. Краще зробити висновок з ними договір підряду.
При виборі продавців або менеджерів - тих, хто буде безпосередньо спілкуватися з покупцями, звертайте увагу на такі критерії:
- продавці повинні знати всі характеристики товару;
- вміти доступно пояснити, чим відрізняється один товар від іншого;
- вміти надати покупцеві вибір, якщо він сам точно не знає, який товар йому потрібен;
- розбиратися в новинках побутової техніки, щоб вміти підтримати розмову.
Сезонність
У цьому бізнесі теж буває сезонність. Влітку добре йде садовий інвентар: газонокосарки, тримери, а також кондиціонери і вентилятори. Взимку популярні електричні каміни, обігрівачі. На початку сезону ви можете зробити непоганий прибуток - до кінця обороти почнуть неухильно знижуватися. Організуйте розпродаж, продавайте залишки зі знижками, а якщо все не продасте - прибережіть до початку сезону. Наприклад, навесні можна почати продавати той же садовий інвентар - піде на ура.
Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
Створення сайту
Сайт інтернет-магазину техніки буде досить "важким": виберіть надійний хостинг і хороший сучасний движок, щоб ресурс не завантажувався занадто довго. Врахуйте, що численні спливаючі вікна і банери уповільнюють роботу сайту. А вже якщо вони криво налаштовані - не зачиняються або ускладнюють доступ до основних сторінок, - справи кепські. Робота програміста повинна бути спрямована на те, щоб користувачеві було максимально зручно.
структура сайту
В інтернет-магазині побутової техніки, як правило, багато категорій і підкатегорій товарів: важливо грамотно їх структурувати. Подивіться, як роблять це відомі магазини: товари можна розділити по найменуванню (телевізори, холодильники, мікрохвильовки) або по брендам. Можна також розбити асортимент на три великі розділи: велика і дрібна побутова техніка, аудіо-відеообладнання. Усередині цих розділів товари будуть розділені на категорії, зазначені вище. Важливо, щоб структура не була занадто розгалуженою: це може заплутати користувача і змусити його покинути ваш сайт.
Рекламні банери
На головній сторінці найкраще розташувати привертає увагу рекламний блок. Це може бути інформація про поточні знижки, товари дня, нагадування про дати розпродажі і так далі. Банер можна розташувати в шапці сайту або праворуч - в зоні, вільній від "банерної сліпоти". Банер можна зробити клікабельним: натиснувши на нього, користувач потрапляє безпосередньо на сторінку розпродажі або карток товарів, на які покладена знижка.
Ще корисні фішки
Сервіс товарних рекомендацій
"Можливо, вам також сподобається ..." - бачили такі блоки товарів в інших інтернет-магазинах? Дуже корисна річ: за статистикою, чи не половина продажів відбувається після переходу користувачів по посиланнях на інші товари. Це пояснюється просто: чим більший вибір, тим вище шанс, що покупець все ж знайде для себе оптимальний варіант.
Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
Зазвичай на покупку побутової техніки у середньостатистичного покупця йде досить багато часу. Це не копійчана річ, тут треба все обдумати, порівняти ціни і умови в різних інтернет-магазинах і прийняти нарешті рішення. Величезну допомогу в виборі товару і зняття заперечень клієнта надасть продавець-консультант. Поспілкуватися з ним можна як в чаті, так і по телефону. Багато клієнтів користуються цими послугами, тим більше для них вони безкоштовні. А далі - справа техніки продажів вашого співробітника. Йому належить переконати потенційного клієнта зробити покупку саме у вас.
картки товарів
Це не зовсім реклама, але потужний інструмент для просування сайтів. Продають тексти - ось що повинно бути в картці товарів. Описувати детальні характеристики, пояснюйте принцип дії, не забувайте про відмінності вашого товару від моделей конкурентів, прикріплюйте фото техніки з усіх боків. Не полінуйтеся зробити якісні професійні фотографії. Також вкажіть в картці товару ціну і, якщо є, знижку. Прикріпіть інструкцію в PDF-файл: дайте можливість завантажити її безкоштовно.
Контекстна та таргетована реклама
Перша допоможе вам отримати трафік на сайт, друга приверне максимально теплих клієнтів: таргетинг задає необхідні параметри вашої ЦА. Продати прасування для волосся зі знижкою? Задаєте параметри: тільки жінки, від 18 до 40 років, які проживають в такому-то місті. Вуаля! - реклама показується тільки цієї аудиторії.
Реклама в тематичних паблік і форумах
Як ми вже говорили, ваша цільова аудиторія дуже широка: побутова техніка може знадобитися всім. Виділимо кілька груп з максимальною концентрацією
- форуми і співтовариства новоселів;
- ті, хто чекає житло в споруджуваному кооперативному будинку, по материнському капіталу, військової іпотеці і так далі;
- групи молодих батьків: дітям теж потрібна побутова техніка;
- форуми і співтовариства домогосподарок.
Знижки та акції
Найдоступніший і надійний варіант реклами - влаштувати розпродаж, провести акцію або конкурс, а виграв подарувати товар зі свого ж магазину або приємний бонус: безкоштовну доставку. Сертифікат на певну суму, картку VIP-покупця. Про розпродаж ви можете заявити у себе на сайті або в паблік в соцмережах, а можете пройти більш простим шляхом: роздавайте листівки і буклети, замовте рекламу в ЗМІ. Встановіть вздовж доріг рекламні щити. Слідкуйте тільки, щоб знижки працювали вам в плюс, а не в збиток .
SEO-просування
Просуватися в цій ніші по високочастотним запитам схоже на самогубство. Ви витратите купу грошей на контекстну рекламу, але в топ навряд чи потрапите - там вже зручно розташувалися відомі конкуренти. Пробуйте розкрутку на нізкочастнотих запитах - наприклад, не "холодильник", а "купити холодильник" Мінськ "в Москві".
Розміщення на товарних агрегаторах
У сегменті побутової техніки цей спосіб просування дуже продуктивний. Ми вже писали, що таке маркетплейси і як вони можуть допомогти малому бізнесу , Зокрема - інтернет-магазину. Якщо коротко - товарні агрегатори частіше звичайних сайтів виявляються в топі, через них йде величезний щоденний трафік, а значить - у ваших товарів буде постійний потік лидов.
Вам належить налагодити контакти з відомими маркетплейсамі. Це можуть бути універсальні агрегатори - "Яндекс.Маркет", "Товари Mail.Ru" або тематичні - цифровий і побутової техніки. За помірну плату ваші картки товарів з'являться у відповідних категоріях - їх побачать мільйони людей.
Отже, підіб'ємо підсумки. Просування у вузькій тематиці, по низькочастотних запитах, співпраця з товарними агрегаторами, грамотний баланс онлайн- і офлайн-реклами - ось що допоможе вам утриматися на плаву. Нехай все вийде!
Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція
Продаж побутової техніки через інтернет - серйозна справа. Тут йде гра по-крупному: великі суми, більші габарити - і прибуток теж велика. Якщо, звичайно, все зробити правильно. Що потрібно враховувати при відкритті інтернет-магазина побутової техніки, як не прогоріти і не бути з'їденим серйозними конкурентами - читайте в нашій статті.
Відкриваємо інтернет-магазин побутової техніки
Бізнес план
Враховуйте наступні моменти:
варіанти роботи
1. Лайт-варіант
Ви можете працювати за такою схемою: виставити на сайт категорії товару, створивши тим самим сайт-вітрину. І тільки після того, як клієнт зробить замовлення, - зв'язатися з постачальником, закупити товар і доставити його за адресою. Але, по-перше, така схема займе багато часу, а люди не люблять довго чекати. По-друге, дуже великі ризики: у постачальника може не виявитися потрібного товару або він буде занадто довго доставлятися. І нарешті, по-третє, ви не зможете змагатися з сильними конкурентами, у яких весь процес поставлений на потік і працює без збоїв.
2. Повноцінний варіант
Ви повинні відразу закупити товари, щоб до моменту замовлення вони вже перебували на вашому складі. Відповідно, потрібно буде орендувати сам склад. Якщо у вас немає таких сум - почніть з дрібної побутової техніки і орендуйте невелике приміщення під склад. Якщо справа піде - завжди можна знайти місце побільше.
Плюси такого способу: на доставку піде день-два, вам не доведеться залежати від примх постачальників.
Мінусів теж достатньо: потрібен буде хороший стартовий капітал плюс витрати на оренду складу. Але, як показує практика, така схема краще працює.
конкуренти
На жаль, їх досить: ринок щільно поділений між великими інтернет-магазинами. Це "М. Відео", "Техносила", "Ельдорадо", "Сітілінк" та інші, плюс ще регіональні популярні магазини. Ці монстри маркетингу можуть дозволити собі знизити ціни і влаштовувати грандіозні розпродажі. Питання, чи вийде це у вас?
Фахівці радять розвиватися в якійсь одній категорії. Якщо холодильники - то холодильники всіх марок, в тому числі і маловідомих, холодильне обладнання для організацій, плюс супутні товари: сумки-холодильники, товари для пікніка. Якщо телевізори - то з усіма складовими, ну і так далі.
Цільова аудиторія
Теоретично вашої ЦА може бути хто завгодно: побутова техніка потрібна всім. Але якщо вже ми говоримо про те, що на перших порах краще вибирати один напрямок, варто орієнтувати на більш вузький сегмент споживачів. В основному це платоспроможні люди від 25 до 40 років. Чи не бідні - ця категорія шукає старі товари на "Авіто" і в групах "Віддам даром", не олігархи - у них свої постачальники, а звичайний такий середній клас. Більшість з них мають власне житло, яке треба обставляти технікою. Новосели і Ипотечники - теж перспективна ЦА.
асортимент
Якщо ви будете продавати конкретні товари - постарайтеся, щоб вони були представлені у всьому різноманітті брендів. Укладіть договори з постачальниками або безпосередньо з виробниками - причому не тільки з відомими брендами, а й європейськими, китайськими компаніями. Особливу увагу зверніть на Китай: саме там випускається найбільше новинок. Головне - вчасно потрапити в струмінь і стати одними з перших, хто привезе ці товари в Росію і буде реалізовувати. Детальніше читайте в нашому керівництві по роботі з китайськими постачальниками .
Якщо все ж таки вирішите продавати всього потроху - вивчіть як слід споживчий попит. Це можна зробити, вивчивши запити користувачів по слову "купити" в "Яндекс.Вордстат" , Подивившись прайс-листи постачальників або провівши пряме опитування клієнтів в соцмережах. Також можна вивчити асортимент конкурентів, актуальні топи продажів, які можна знайти в інтернеті.
Найкраще, якщо в вашому магазині будуть представлені як перевірені часом моделі побутової техніки, так і новинки. Цим ви привернете два типи цільової аудиторії: сміливих експериментаторів і консерваторів, які вважають за краще користуватися продукцією однієї марки.
Важливо! Як показує практика, основну касу інтернет-магазину роблять зовсім не дорогі моделі побутової техніки - їх не так часто і купують, а дрібні товари. Чому так відбувається? По-перше, віддати невелику суму за невеликий товар психологічно простіше, ніж десятки тисяч - за великий. По-друге, дрібниця найчастіше ламається і виходить з ладу - простіше купити нову, ніж морочитися з ремонтом, експертизами і гарантіями. Ну і, звичайно, велика техніка - це не спонтанні покупки, такі речі купуються на року, а дрібну побутову техніку можна придбати просто так, під настрій, або в подарунок.
Набір персоналу
Торгівля побутовою технікою - це не продаж хенд-мейд, де ви можете працювати один за всіх і виконувати функції продавця, бухгалтера, кур'єра і власне виробника товарів. У цьому бізнесі ви просто фізично не зможете виконувати всю цю роботу і не будете встигати займатися безпосередньо управлінням. Найміть хоча б мінімум постійних працівників: продавця-консультанта, кур'єра, охоронця і вантажника на складі (останні будуть потрібні, якщо ви виберете все ж повноцінний варіант торгівлі).
Бухгалтера в штат брати не обов'язково: візьміть фахівця на аутсорс. Копірайтера для сайту і SMM-фахівця, програміста, дизайнера сайту теж можна наймати разово - для виконання певного виду робіт. Краще зробити висновок з ними договір підряду.
При виборі продавців або менеджерів - тих, хто буде безпосередньо спілкуватися з покупцями, звертайте увагу на такі критерії:
- продавці повинні знати всі характеристики товару;
- вміти доступно пояснити, чим відрізняється один товар від іншого;
- вміти надати покупцеві вибір, якщо він сам точно не знає, який товар йому потрібен;
- розбиратися в новинках побутової техніки, щоб вміти підтримати розмову.
Сезонність
У цьому бізнесі теж буває сезонність. Влітку добре йде садовий інвентар: газонокосарки, тримери, а також кондиціонери і вентилятори. Взимку популярні електричні каміни, обігрівачі. На початку сезону ви можете зробити непоганий прибуток - до кінця обороти почнуть неухильно знижуватися. Організуйте розпродаж, продавайте залишки зі знижками, а якщо все не продасте - прибережіть до початку сезону. Наприклад, навесні можна почати продавати той же садовий інвентар - піде на ура.
Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
Створення сайту
Сайт інтернет-магазину техніки буде досить "важким": виберіть надійний хостинг і хороший сучасний движок, щоб ресурс не завантажувався занадто довго. Врахуйте, що численні спливаючі вікна і банери уповільнюють роботу сайту. А вже якщо вони криво налаштовані - не зачиняються або ускладнюють доступ до основних сторінок, - справи кепські. Робота програміста повинна бути спрямована на те, щоб користувачеві було максимально зручно.
структура сайту
В інтернет-магазині побутової техніки, як правило, багато категорій і підкатегорій товарів: важливо грамотно їх структурувати. Подивіться, як роблять це відомі магазини: товари можна розділити по найменуванню (телевізори, холодильники, мікрохвильовки) або по брендам. Можна також розбити асортимент на три великі розділи: велика і дрібна побутова техніка, аудіо-відеообладнання. Усередині цих розділів товари будуть розділені на категорії, зазначені вище. Важливо, щоб структура не була занадто розгалуженою: це може заплутати користувача і змусити його покинути ваш сайт.
Рекламні банери
На головній сторінці найкраще розташувати привертає увагу рекламний блок. Це може бути інформація про поточні знижки, товари дня, нагадування про дати розпродажі і так далі. Банер можна розташувати в шапці сайту або праворуч - в зоні, вільній від "банерної сліпоти". Банер можна зробити клікабельним: натиснувши на нього, користувач потрапляє безпосередньо на сторінку розпродажі або карток товарів, на які покладена знижка.
Ще корисні фішки
Сервіс товарних рекомендацій
"Можливо, вам також сподобається ..." - бачили такі блоки товарів в інших інтернет-магазинах? Дуже корисна річ: за статистикою, чи не половина продажів відбувається після переходу користувачів по посиланнях на інші товари. Це пояснюється просто: чим більший вибір, тим вище шанс, що покупець все ж знайде для себе оптимальний варіант.
Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
Зазвичай на покупку побутової техніки у середньостатистичного покупця йде досить багато часу. Це не копійчана річ, тут треба все обдумати, порівняти ціни і умови в різних інтернет-магазинах і прийняти нарешті рішення. Величезну допомогу в виборі товару і зняття заперечень клієнта надасть продавець-консультант. Поспілкуватися з ним можна як в чаті, так і по телефону. Багато клієнтів користуються цими послугами, тим більше для них вони безкоштовні. А далі - справа техніки продажів вашого співробітника. Йому належить переконати потенційного клієнта зробити покупку саме у вас.
картки товарів
Це не зовсім реклама, але потужний інструмент для просування сайтів. Продають тексти - ось що повинно бути в картці товарів. Описувати детальні характеристики, пояснюйте принцип дії, не забувайте про відмінності вашого товару від моделей конкурентів, прикріплюйте фото техніки з усіх боків. Не полінуйтеся зробити якісні професійні фотографії. Також вкажіть в картці товару ціну і, якщо є, знижку. Прикріпіть інструкцію в PDF-файл: дайте можливість завантажити її безкоштовно.
Контекстна та таргетована реклама
Перша допоможе вам отримати трафік на сайт, друга приверне максимально теплих клієнтів: таргетинг задає необхідні параметри вашої ЦА. Продати прасування для волосся зі знижкою? Задаєте параметри: тільки жінки, від 18 до 40 років, які проживають в такому-то місті. Вуаля! - реклама показується тільки цієї аудиторії.
Реклама в тематичних паблік і форумах
Як ми вже говорили, ваша цільова аудиторія дуже широка: побутова техніка може знадобитися всім. Виділимо кілька груп з максимальною концентрацією
- форуми і співтовариства новоселів;
- ті, хто чекає житло в споруджуваному кооперативному будинку, по материнському капіталу, військової іпотеці і так далі;
- групи молодих батьків: дітям теж потрібна побутова техніка;
- форуми і співтовариства домогосподарок.
Знижки та акції
Найдоступніший і надійний варіант реклами - влаштувати розпродаж, провести акцію або конкурс, а виграв подарувати товар зі свого ж магазину або приємний бонус: безкоштовну доставку. Сертифікат на певну суму, картку VIP-покупця. Про розпродаж ви можете заявити у себе на сайті або в паблік в соцмережах, а можете пройти більш простим шляхом: роздавайте листівки і буклети, замовте рекламу в ЗМІ. Встановіть вздовж доріг рекламні щити. Слідкуйте тільки, щоб знижки працювали вам в плюс, а не в збиток .
SEO-просування
Просуватися в цій ніші по високочастотним запитам схоже на самогубство. Ви витратите купу грошей на контекстну рекламу, але в топ навряд чи потрапите - там вже зручно розташувалися відомі конкуренти. Пробуйте розкрутку на нізкочастнотих запитах - наприклад, не "холодильник", а "купити холодильник" Мінськ "в Москві".
Розміщення на товарних агрегаторах
У сегменті побутової техніки цей спосіб просування дуже продуктивний. Ми вже писали, що таке маркетплейси і як вони можуть допомогти малому бізнесу , Зокрема - інтернет-магазину. Якщо коротко - товарні агрегатори частіше звичайних сайтів виявляються в топі, через них йде величезний щоденний трафік, а значить - у ваших товарів буде постійний потік лидов.
Вам належить налагодити контакти з відомими маркетплейсамі. Це можуть бути універсальні агрегатори - "Яндекс.Маркет", "Товари Mail.Ru" або тематичні - цифровий і побутової техніки. За помірну плату ваші картки товарів з'являться у відповідних категоріях - їх побачать мільйони людей.
Отже, підіб'ємо підсумки. Просування у вузькій тематиці, по низькочастотних запитах, співпраця з товарними агрегаторами, грамотний баланс онлайн- і офлайн-реклами - ось що допоможе вам утриматися на плаву. Нехай все вийде!
Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки: покрокова інструкція
Продаж побутової техніки через інтернет - серйозна справа. Тут йде гра по-крупному: великі суми, більші габарити - і прибуток теж велика. Якщо, звичайно, все зробити правильно. Що потрібно враховувати при відкритті інтернет-магазина побутової техніки, як не прогоріти і не бути з'їденим серйозними конкурентами - читайте в нашій статті.
Відкриваємо інтернет-магазин побутової техніки
Бізнес план
Враховуйте наступні моменти:
варіанти роботи
1. Лайт-варіант
Ви можете працювати за такою схемою: виставити на сайт категорії товару, створивши тим самим сайт-вітрину. І тільки після того, як клієнт зробить замовлення, - зв'язатися з постачальником, закупити товар і доставити його за адресою. Але, по-перше, така схема займе багато часу, а люди не люблять довго чекати. По-друге, дуже великі ризики: у постачальника може не виявитися потрібного товару або він буде занадто довго доставлятися. І нарешті, по-третє, ви не зможете змагатися з сильними конкурентами, у яких весь процес поставлений на потік і працює без збоїв.
2. Повноцінний варіант
Ви повинні відразу закупити товари, щоб до моменту замовлення вони вже перебували на вашому складі. Відповідно, потрібно буде орендувати сам склад. Якщо у вас немає таких сум - почніть з дрібної побутової техніки і орендуйте невелике приміщення під склад. Якщо справа піде - завжди можна знайти місце побільше.
Плюси такого способу: на доставку піде день-два, вам не доведеться залежати від примх постачальників.
Мінусів теж достатньо: потрібен буде хороший стартовий капітал плюс витрати на оренду складу. Але, як показує практика, така схема краще працює.
конкуренти
На жаль, їх досить: ринок щільно поділений між великими інтернет-магазинами. Це "М. Відео", "Техносила", "Ельдорадо", "Сітілінк" та інші, плюс ще регіональні популярні магазини. Ці монстри маркетингу можуть дозволити собі знизити ціни і влаштовувати грандіозні розпродажі. Питання, чи вийде це у вас?
Фахівці радять розвиватися в якійсь одній категорії. Якщо холодильники - то холодильники всіх марок, в тому числі і маловідомих, холодильне обладнання для організацій, плюс супутні товари: сумки-холодильники, товари для пікніка. Якщо телевізори - то з усіма складовими, ну і так далі.
Цільова аудиторія
Теоретично вашої ЦА може бути хто завгодно: побутова техніка потрібна всім. Але якщо вже ми говоримо про те, що на перших порах краще вибирати один напрямок, варто орієнтувати на більш вузький сегмент споживачів. В основному це платоспроможні люди від 25 до 40 років. Чи не бідні - ця категорія шукає старі товари на "Авіто" і в групах "Віддам даром", не олігархи - у них свої постачальники, а звичайний такий середній клас. Більшість з них мають власне житло, яке треба обставляти технікою. Новосели і Ипотечники - теж перспективна ЦА.
асортимент
Якщо ви будете продавати конкретні товари - постарайтеся, щоб вони були представлені у всьому різноманітті брендів. Укладіть договори з постачальниками або безпосередньо з виробниками - причому не тільки з відомими брендами, а й європейськими, китайськими компаніями. Особливу увагу зверніть на Китай: саме там випускається найбільше новинок. Головне - вчасно потрапити в струмінь і стати одними з перших, хто привезе ці товари в Росію і буде реалізовувати. Детальніше читайте в нашому керівництві по роботі з китайськими постачальниками .
Якщо все ж таки вирішите продавати всього потроху - вивчіть як слід споживчий попит. Це можна зробити, вивчивши запити користувачів по слову "купити" в "Яндекс.Вордстат" , Подивившись прайс-листи постачальників або провівши пряме опитування клієнтів в соцмережах. Також можна вивчити асортимент конкурентів, актуальні топи продажів, які можна знайти в інтернеті.
Найкраще, якщо в вашому магазині будуть представлені як перевірені часом моделі побутової техніки, так і новинки. Цим ви привернете два типи цільової аудиторії: сміливих експериментаторів і консерваторів, які вважають за краще користуватися продукцією однієї марки.
Важливо! Як показує практика, основну касу інтернет-магазину роблять зовсім не дорогі моделі побутової техніки - їх не так часто і купують, а дрібні товари. Чому так відбувається? По-перше, віддати невелику суму за невеликий товар психологічно простіше, ніж десятки тисяч - за великий. По-друге, дрібниця найчастіше ламається і виходить з ладу - простіше купити нову, ніж морочитися з ремонтом, експертизами і гарантіями. Ну і, звичайно, велика техніка - це не спонтанні покупки, такі речі купуються на року, а дрібну побутову техніку можна придбати просто так, під настрій, або в подарунок.
Набір персоналу
Торгівля побутовою технікою - це не продаж хенд-мейд, де ви можете працювати один за всіх і виконувати функції продавця, бухгалтера, кур'єра і власне виробника товарів. У цьому бізнесі ви просто фізично не зможете виконувати всю цю роботу і не будете встигати займатися безпосередньо управлінням. Найміть хоча б мінімум постійних працівників: продавця-консультанта, кур'єра, охоронця і вантажника на складі (останні будуть потрібні, якщо ви виберете все ж повноцінний варіант торгівлі).
Бухгалтера в штат брати не обов'язково: візьміть фахівця на аутсорс. Копірайтера для сайту і SMM-фахівця, програміста, дизайнера сайту теж можна наймати разово - для виконання певного виду робіт. Краще зробити висновок з ними договір підряду.
При виборі продавців або менеджерів - тих, хто буде безпосередньо спілкуватися з покупцями, звертайте увагу на такі критерії:
- продавці повинні знати всі характеристики товару;
- вміти доступно пояснити, чим відрізняється один товар від іншого;
- вміти надати покупцеві вибір, якщо він сам точно не знає, який товар йому потрібен;
- розбиратися в новинках побутової техніки, щоб вміти підтримати розмову.
Сезонність
У цьому бізнесі теж буває сезонність. Влітку добре йде садовий інвентар: газонокосарки, тримери, а також кондиціонери і вентилятори. Взимку популярні електричні каміни, обігрівачі. На початку сезону ви можете зробити непоганий прибуток - до кінця обороти почнуть неухильно знижуватися. Організуйте розпродаж, продавайте залишки зі знижками, а якщо все не продасте - прибережіть до початку сезону. Наприклад, навесні можна почати продавати той же садовий інвентар - піде на ура.
Просуваємо інтернет-магазин побутової техніки
Створення сайту
Сайт інтернет-магазину техніки буде досить "важким": виберіть надійний хостинг і хороший сучасний движок, щоб ресурс не завантажувався занадто довго. Врахуйте, що численні спливаючі вікна і банери уповільнюють роботу сайту. А вже якщо вони криво налаштовані - не зачиняються або ускладнюють доступ до основних сторінок, - справи кепські. Робота програміста повинна бути спрямована на те, щоб користувачеві було максимально зручно.
структура сайту
В інтернет-магазині побутової техніки, як правило, багато категорій і підкатегорій товарів: важливо грамотно їх структурувати. Подивіться, як роблять це відомі магазини: товари можна розділити по найменуванню (телевізори, холодильники, мікрохвильовки) або по брендам. Можна також розбити асортимент на три великі розділи: велика і дрібна побутова техніка, аудіо-відеообладнання. Усередині цих розділів товари будуть розділені на категорії, зазначені вище. Важливо, щоб структура не була занадто розгалуженою: це може заплутати користувача і змусити його покинути ваш сайт.
Рекламні банери
На головній сторінці найкраще розташувати привертає увагу рекламний блок. Це може бути інформація про поточні знижки, товари дня, нагадування про дати розпродажі і так далі. Банер можна розташувати в шапці сайту або праворуч - в зоні, вільній від "банерної сліпоти". Банер можна зробити клікабельним: натиснувши на нього, користувач потрапляє безпосередньо на сторінку розпродажі або карток товарів, на які покладена знижка.
Ще корисні фішки
Сервіс товарних рекомендацій
"Можливо, вам також сподобається ..." - бачили такі блоки товарів в інших інтернет-магазинах? Дуже корисна річ: за статистикою, чи не половина продажів відбувається після переходу користувачів по посиланнях на інші товари. Це пояснюється просто: чим більший вибір, тим вище шанс, що покупець все ж знайде для себе оптимальний варіант.
Онлайн-чат, зворотний дзвінок і інші віджети
Зазвичай на покупку побутової техніки у середньостатистичного покупця йде досить багато часу. Це не копійчана річ, тут треба все обдумати, порівняти ціни і умови в різних інтернет-магазинах і прийняти нарешті рішення. Величезну допомогу в виборі товару і зняття заперечень клієнта надасть продавець-консультант. Поспілкуватися з ним можна як в чаті, так і по телефону. Багато клієнтів користуються цими послугами, тим більше для них вони безкоштовні. А далі - справа техніки продажів вашого співробітника. Йому належить переконати потенційного клієнта зробити покупку саме у вас.
картки товарів
Це не зовсім реклама, але потужний інструмент для просування сайтів. Продають тексти - ось що повинно бути в картці товарів. Описувати детальні характеристики, пояснюйте принцип дії, не забувайте про відмінності вашого товару від моделей конкурентів, прикріплюйте фото техніки з усіх боків. Не полінуйтеся зробити якісні професійні фотографії. Також вкажіть в картці товару ціну і, якщо є, знижку. Прикріпіть інструкцію в PDF-файл: дайте можливість завантажити її безкоштовно.
Контекстна та таргетована реклама
Перша допоможе вам отримати трафік на сайт, друга приверне максимально теплих клієнтів: таргетинг задає необхідні параметри вашої ЦА. Продати прасування для волосся зі знижкою? Задаєте параметри: тільки жінки, від 18 до 40 років, які проживають в такому-то місті. Вуаля! - реклама показується тільки цієї аудиторії.
Реклама в тематичних паблік і форумах
Як ми вже говорили, ваша цільова аудиторія дуже широка: побутова техніка може знадобитися всім. Виділимо кілька груп з максимальною концентрацією
- форуми і співтовариства новоселів;
- ті, хто чекає житло в споруджуваному кооперативному будинку, по материнському капіталу, військової іпотеці і так далі;
- групи молодих батьків: дітям теж потрібна побутова техніка;
- форуми і співтовариства домогосподарок.
Знижки та акції
Найдоступніший і надійний варіант реклами - влаштувати розпродаж, провести акцію або конкурс, а виграв подарувати товар зі свого ж магазину або приємний бонус: безкоштовну доставку. Сертифікат на певну суму, картку VIP-покупця. Про розпродаж ви можете заявити у себе на сайті або в паблік в соцмережах, а можете пройти більш простим шляхом: роздавайте листівки і буклети, замовте рекламу в ЗМІ. Встановіть вздовж доріг рекламні щити. Слідкуйте тільки, щоб знижки працювали вам в плюс, а не в збиток .
SEO-просування
Просуватися в цій ніші по високочастотним запитам схоже на самогубство. Ви витратите купу грошей на контекстну рекламу, але в топ навряд чи потрапите - там вже зручно розташувалися відомі конкуренти. Пробуйте розкрутку на нізкочастнотих запитах - наприклад, не "холодильник", а "купити холодильник" Мінськ "в Москві".
Розміщення на товарних агрегаторах
У сегменті побутової техніки цей спосіб просування дуже продуктивний. Ми вже писали, що таке маркетплейси і як вони можуть допомогти малому бізнесу , Зокрема - інтернет-магазину. Якщо коротко - товарні агрегатори частіше звичайних сайтів виявляються в топі, через них йде величезний щоденний трафік, а значить - у ваших товарів буде постійний потік лидов.
Вам належить налагодити контакти з відомими маркетплейсамі. Це можуть бути універсальні агрегатори - "Яндекс.Маркет", "Товари Mail.Ru" або тематичні - цифровий і побутової техніки. За помірну плату ваші картки товарів з'являться у відповідних категоріях - їх побачать мільйони людей.
Отже, підіб'ємо підсумки. Просування у вузькій тематиці, по низькочастотних запитах, співпраця з товарними агрегаторами, грамотний баланс онлайн- і офлайн-реклами - ось що допоможе вам утриматися на плаву. Нехай все вийде!
Питання, чи вийде це у вас?Чому так відбувається?
Бачили такі блоки товарів в інших інтернет-магазинах?
Продати прасування для волосся зі знижкою?
Питання, чи вийде це у вас?
Чому так відбувається?
Бачили такі блоки товарів в інших інтернет-магазинах?
Продати прасування для волосся зі знижкою?
Питання, чи вийде це у вас?
Чому так відбувається?