«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

  1. «Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі...
  2. «Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»
  3. «Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»
  4. «Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

До артіна «Панночка і хуліган» - друга сценарна робота Володимира Маяковського - була знята в 1918 році на студії кіноательє «Нептун». Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Володимир Маяковський. Кадр з фільму. Фотографія: etvnet.com

com

Володимир Маяковський і Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: encyclopaedia.bid

bid

Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: mayakovsky.museum

Досить довгий час (...) в моєму архіві зберігалася невелика книжечка, що вийшла у виданні загальнодоступної бібліотеки. Поля цієї книжечки були списані, частина тексту закреслена. Подекуди на полях і на жовтій обкладинці були малюнки, креслення, схеми майбутніх кадрів. То була книжечка з твором італійського письменника д`Амічіса «Вчителька робітників».

Її приніс мені з написами, помарками і позначками Володимир Маяковський. Це і був, по суті, сценарій нашого майбутнього фільму.

Ми посиділи разом, порадилися, почали складати монтажний лист. Маяковський під час обговорення вносив нові пропозиції, часом незвичайні для кінематографії тих років. Йому подобалося те, що я вислуховував його уважно і багато в чому погоджувався з його думкою. Режисер іншого його фільму не бажав рахуватися навіть із цінними зауваженнями «якогось футуриста». У той час на кінофабрику існувала своєрідна установка: сценаристів на зйомках їх картин не пускали. Чого доброго, почнуть втручатися, протестувати проти внесених режисерів, а часом і господарем або господинею поправок до їх початкового сюжету.

Але в даному випадку сценарист був виконавцем головної ролі, до того ж то був Володимир Маковський, поет, якого я глибоко поважав, з яким дружив.

В знак свого доброго ставлення Володимир Володимирович подарував мені в дні зйомок інсценування «Мартіна Ідена», свою книгу «Облако в штанах», забезпечивши її теплою написом. (...)

Отже, маленька книжечка д`Амічіса, уздовж і поперек списана і покреслена Маяковським, стала нашим сценарієм для постановки «Вчительки робочих».
Правда, не остаточним.

Перед початком кожного знімального дня Володимир Володимирович повідомляв мені свої нові думки і пропозиції, але для того, щоб реалізувати їх повністю, потрібно було мати у своєму розпорядженні часом.
Нам же дали на всю постановку картини чи більше тижня. Знімати доводилося день за днем, підряд, без перепочинку. Фабрикант не стерпів би простою.

Тим часом поправки, внесені моїм незвичайним актором в мізансцени, завжди вели до лаконічності, простоти і ясності, заперечувати проти них не доводилося. (...)
Перед початком знімального дня ми спільно робили монтажний лист і приступали до роботи. Картина «Панночка і хуліган» була знята в основному на території ательє, де були ставок, галявина, сад. Деякі сцени треба було розіграти на тлі непоказних вулиць заштатного міста.

Для цієї мети не знадобилося зводити декорацій, не довелося здійснювати далеких виїздів з Москви «на натуру». Досить було вийти за ворота ательє.
Той же Самарський провулок і прилеглі до нього Катерининські вулиці з їх дерев'яними будиночками, з незаасфальтовані мостовими, послужили нам фоном.
Ряд сцен появи хулігана на вулицях ми зняли в районі, де знаходилося ательє, і на території нинішнього парку ЦДКА.

Маяковський запровадив у фільм сцени, про які в повісті немає згадок. Їм був придуманий епізод в трактирі, де захмелілий хулігану представляється бачення - що проходить через натовп вчителька.

Декорацій для постановки фільму «Панночка і хуліган» майже не виготовляли. (...) Обходилися все більше куточками. Один куточок зображував кімнату вчительки, інший - школу, третій - кабінет директора або кімнату, де вмирав герой фільму.

До речі, єдина суперечка з Маяковським під час зйомок цієї картини відбувся у нас з-за кінцівки.

За д`Амічісу, вмираючий хуліган дозволяє коханій дівчині допустити до нього священика. Маяковський вимазав священика. Але за наполяганням дирекції священик в кінці фільму все-таки з'явився.
Згодом, коли фільм став часто демонструватися на радянському екрані, цю кінцівку прибрали, а назва «Панночка і хуліган» замінили початковим - «Вчителька робітників».

Посеред пустиря стояв звичайний в той час засклений з усіх боків павільйон для зйомок. Він був схожий на сарай. Біля нього знаходилися підсобні приміщення.

На пустирі було безлюдно й тихо. На майданчику перед входом в павільйон були розкидані деталі декорацій, і на них сиділи і нудьгували три або чотири людини. Вони були в гримі. Очевидно, це були якісь актори, і ми потрапили в перерву зйомок якогось фільму.

Ми підійшли до цих людей і запитали:

- Що тут знімають?

Один з них, який сидів до нас спиною, обернувся, блиснув неповторним поглядом уважних темних очей. З подивом я побачив, що це Маяковський, але ще більш здивувався, коли помітив, що він теж в гримі. Він пояснив, що тут йде зйомка картини «Панночка і хуліган» за його сценарієм.

Маяковський в кіно! (...) Мені, як художнику і директору студії, було дуже цікаво подивитися, в якому плані ведеться зйомка.

(...) З дозволу Маяковського я поспішив до павільйону. Але там нічого особливого не було: освітлювачі міняли місця «юпітерів», реквізитори розставляли звичайнісінькі речі в самих звичайних декораціях. Ніякого футуризму! Ніякого кубізму!

Дякуємо за наданий матеріал літературний інтернет-проект «Новое литературное обозрение» .

«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

До артіна «Панночка і хуліган» - друга сценарна робота Володимира Маяковського - була знята в 1918 році на студії кіноательє «Нептун». Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Володимир Маяковський. Кадр з фільму. Фотографія: etvnet.com

com

Володимир Маяковський і Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: encyclopaedia.bid

bid

Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: mayakovsky.museum

Досить довгий час (...) в моєму архіві зберігалася невелика книжечка, що вийшла у виданні загальнодоступної бібліотеки. Поля цієї книжечки були списані, частина тексту закреслена. Подекуди на полях і на жовтій обкладинці були малюнки, креслення, схеми майбутніх кадрів. То була книжечка з твором італійського письменника д`Амічіса «Вчителька робітників».

Її приніс мені з написами, помарками і позначками Володимир Маяковський. Це і був, по суті, сценарій нашого майбутнього фільму.

Ми посиділи разом, порадилися, почали складати монтажний лист. Маяковський під час обговорення вносив нові пропозиції, часом незвичайні для кінематографії тих років. Йому подобалося те, що я вислуховував його уважно і багато в чому погоджувався з його думкою. Режисер іншого його фільму не бажав рахуватися навіть із цінними зауваженнями «якогось футуриста». У той час на кінофабрику існувала своєрідна установка: сценаристів на зйомках їх картин не пускали. Чого доброго, почнуть втручатися, протестувати проти внесених режисерів, а часом і господарем або господинею поправок до їх початкового сюжету.

Але в даному випадку сценарист був виконавцем головної ролі, до того ж то був Володимир Маковський, поет, якого я глибоко поважав, з яким дружив.

В знак свого доброго ставлення Володимир Володимирович подарував мені в дні зйомок інсценування «Мартіна Ідена», свою книгу «Облако в штанах», забезпечивши її теплою написом. (...)

Отже, маленька книжечка д`Амічіса, уздовж і поперек списана і покреслена Маяковським, стала нашим сценарієм для постановки «Вчительки робочих».
Правда, не остаточним.

Перед початком кожного знімального дня Володимир Володимирович повідомляв мені свої нові думки і пропозиції, але для того, щоб реалізувати їх повністю, потрібно було мати у своєму розпорядженні часом.
Нам же дали на всю постановку картини чи більше тижня. Знімати доводилося день за днем, підряд, без перепочинку. Фабрикант не стерпів би простою.

Тим часом поправки, внесені моїм незвичайним актором в мізансцени, завжди вели до лаконічності, простоти і ясності, заперечувати проти них не доводилося. (...)
Перед початком знімального дня ми спільно робили монтажний лист і приступали до роботи. Картина «Панночка і хуліган» була знята в основному на території ательє, де були ставок, галявина, сад. Деякі сцени треба було розіграти на тлі непоказних вулиць заштатного міста.

Для цієї мети не знадобилося зводити декорацій, не довелося здійснювати далеких виїздів з Москви «на натуру». Досить було вийти за ворота ательє.
Той же Самарський провулок і прилеглі до нього Катерининські вулиці з їх дерев'яними будиночками, з незаасфальтовані мостовими, послужили нам фоном.
Ряд сцен появи хулігана на вулицях ми зняли в районі, де знаходилося ательє, і на території нинішнього парку ЦДКА.

Маяковський запровадив у фільм сцени, про які в повісті немає згадок. Їм був придуманий епізод в трактирі, де захмелілий хулігану представляється бачення - що проходить через натовп вчителька.

Декорацій для постановки фільму «Панночка і хуліган» майже не виготовляли. (...) Обходилися все більше куточками. Один куточок зображував кімнату вчительки, інший - школу, третій - кабінет директора або кімнату, де вмирав герой фільму.

До речі, єдина суперечка з Маяковським під час зйомок цієї картини відбувся у нас з-за кінцівки.

За д`Амічісу, вмираючий хуліган дозволяє коханій дівчині допустити до нього священика. Маяковський вимазав священика. Але за наполяганням дирекції священик в кінці фільму все-таки з'явився.
Згодом, коли фільм став часто демонструватися на радянському екрані, цю кінцівку прибрали, а назва «Панночка і хуліган» замінили початковим - «Вчителька робітників».

Посеред пустиря стояв звичайний в той час засклений з усіх боків павільйон для зйомок. Він був схожий на сарай. Біля нього знаходилися підсобні приміщення.

На пустирі було безлюдно й тихо. На майданчику перед входом в павільйон були розкидані деталі декорацій, і на них сиділи і нудьгували три або чотири людини. Вони були в гримі. Очевидно, це були якісь актори, і ми потрапили в перерву зйомок якогось фільму.

Ми підійшли до цих людей і запитали:

- Що тут знімають?

Один з них, який сидів до нас спиною, обернувся, блиснув неповторним поглядом уважних темних очей. З подивом я побачив, що це Маяковський, але ще більш здивувався, коли помітив, що він теж в гримі. Він пояснив, що тут йде зйомка картини «Панночка і хуліган» за його сценарієм.

Маяковський в кіно! (...) Мені, як художнику і директору студії, було дуже цікаво подивитися, в якому плані ведеться зйомка.

(...) З дозволу Маяковського я поспішив до павільйону. Але там нічого особливого не було: освітлювачі міняли місця «юпітерів», реквізитори розставляли звичайнісінькі речі в самих звичайних декораціях. Ніякого футуризму! Ніякого кубізму!

Дякуємо за наданий матеріал літературний інтернет-проект «Новое литературное обозрение» .

«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

До артіна «Панночка і хуліган» - друга сценарна робота Володимира Маяковського - була знята в 1918 році на студії кіноательє «Нептун». Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Володимир Маяковський. Кадр з фільму. Фотографія: etvnet.com

com

Володимир Маяковський і Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: encyclopaedia.bid

bid

Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: mayakovsky.museum

Досить довгий час (...) в моєму архіві зберігалася невелика книжечка, що вийшла у виданні загальнодоступної бібліотеки. Поля цієї книжечки були списані, частина тексту закреслена. Подекуди на полях і на жовтій обкладинці були малюнки, креслення, схеми майбутніх кадрів. То була книжечка з твором італійського письменника д`Амічіса «Вчителька робітників».

Її приніс мені з написами, помарками і позначками Володимир Маяковський. Це і був, по суті, сценарій нашого майбутнього фільму.

Ми посиділи разом, порадилися, почали складати монтажний лист. Маяковський під час обговорення вносив нові пропозиції, часом незвичайні для кінематографії тих років. Йому подобалося те, що я вислуховував його уважно і багато в чому погоджувався з його думкою. Режисер іншого його фільму не бажав рахуватися навіть із цінними зауваженнями «якогось футуриста». У той час на кінофабрику існувала своєрідна установка: сценаристів на зйомках їх картин не пускали. Чого доброго, почнуть втручатися, протестувати проти внесених режисерів, а часом і господарем або господинею поправок до їх початкового сюжету.

Але в даному випадку сценарист був виконавцем головної ролі, до того ж то був Володимир Маковський, поет, якого я глибоко поважав, з яким дружив.

В знак свого доброго ставлення Володимир Володимирович подарував мені в дні зйомок інсценування «Мартіна Ідена», свою книгу «Облако в штанах», забезпечивши її теплою написом. (...)

Отже, маленька книжечка д`Амічіса, уздовж і поперек списана і покреслена Маяковським, стала нашим сценарієм для постановки «Вчительки робочих».
Правда, не остаточним.

Перед початком кожного знімального дня Володимир Володимирович повідомляв мені свої нові думки і пропозиції, але для того, щоб реалізувати їх повністю, потрібно було мати у своєму розпорядженні часом.
Нам же дали на всю постановку картини чи більше тижня. Знімати доводилося день за днем, підряд, без перепочинку. Фабрикант не стерпів би простою.

Тим часом поправки, внесені моїм незвичайним актором в мізансцени, завжди вели до лаконічності, простоти і ясності, заперечувати проти них не доводилося. (...)
Перед початком знімального дня ми спільно робили монтажний лист і приступали до роботи. Картина «Панночка і хуліган» була знята в основному на території ательє, де були ставок, галявина, сад. Деякі сцени треба було розіграти на тлі непоказних вулиць заштатного міста.

Для цієї мети не знадобилося зводити декорацій, не довелося здійснювати далеких виїздів з Москви «на натуру». Досить було вийти за ворота ательє.
Той же Самарський провулок і прилеглі до нього Катерининські вулиці з їх дерев'яними будиночками, з незаасфальтовані мостовими, послужили нам фоном.
Ряд сцен появи хулігана на вулицях ми зняли в районі, де знаходилося ательє, і на території нинішнього парку ЦДКА.

Маяковський запровадив у фільм сцени, про які в повісті немає згадок. Їм був придуманий епізод в трактирі, де захмелілий хулігану представляється бачення - що проходить через натовп вчителька.

Декорацій для постановки фільму «Панночка і хуліган» майже не виготовляли. (...) Обходилися все більше куточками. Один куточок зображував кімнату вчительки, інший - школу, третій - кабінет директора або кімнату, де вмирав герой фільму.

До речі, єдина суперечка з Маяковським під час зйомок цієї картини відбувся у нас з-за кінцівки.

За д`Амічісу, вмираючий хуліган дозволяє коханій дівчині допустити до нього священика. Маяковський вимазав священика. Але за наполяганням дирекції священик в кінці фільму все-таки з'явився.
Згодом, коли фільм став часто демонструватися на радянському екрані, цю кінцівку прибрали, а назва «Панночка і хуліган» замінили початковим - «Вчителька робітників».

Посеред пустиря стояв звичайний в той час засклений з усіх боків павільйон для зйомок. Він був схожий на сарай. Біля нього знаходилися підсобні приміщення.

На пустирі було безлюдно й тихо. На майданчику перед входом в павільйон були розкидані деталі декорацій, і на них сиділи і нудьгували три або чотири людини. Вони були в гримі. Очевидно, це були якісь актори, і ми потрапили в перерву зйомок якогось фільму.

Ми підійшли до цих людей і запитали:

- Що тут знімають?

Один з них, який сидів до нас спиною, обернувся, блиснув неповторним поглядом уважних темних очей. З подивом я побачив, що це Маяковський, але ще більш здивувався, коли помітив, що він теж в гримі. Він пояснив, що тут йде зйомка картини «Панночка і хуліган» за його сценарієм.

Маяковський в кіно! (...) Мені, як художнику і директору студії, було дуже цікаво подивитися, в якому плані ведеться зйомка.

(...) З дозволу Маяковського я поспішив до павільйону. Але там нічого особливого не було: освітлювачі міняли місця «юпітерів», реквізитори розставляли звичайнісінькі речі в самих звичайних декораціях. Ніякого футуризму! Ніякого кубізму!

Дякуємо за наданий матеріал літературний інтернет-проект «Новое литературное обозрение» .

«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

До артіна «Панночка і хуліган» - друга сценарна робота Володимира Маяковського - була знята в 1918 році на студії кіноательє «Нептун». Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Володимир Маяковський. Кадр з фільму. Фотографія: etvnet.com

com

Володимир Маяковський і Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: encyclopaedia.bid

bid

Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: mayakovsky.museum

Досить довгий час (...) в моєму архіві зберігалася невелика книжечка, що вийшла у виданні загальнодоступної бібліотеки. Поля цієї книжечки були списані, частина тексту закреслена. Подекуди на полях і на жовтій обкладинці були малюнки, креслення, схеми майбутніх кадрів. То була книжечка з твором італійського письменника д`Амічіса «Вчителька робітників».

Її приніс мені з написами, помарками і позначками Володимир Маяковський. Це і був, по суті, сценарій нашого майбутнього фільму.

Ми посиділи разом, порадилися, почали складати монтажний лист. Маяковський під час обговорення вносив нові пропозиції, часом незвичайні для кінематографії тих років. Йому подобалося те, що я вислуховував його уважно і багато в чому погоджувався з його думкою. Режисер іншого його фільму не бажав рахуватися навіть із цінними зауваженнями «якогось футуриста». У той час на кінофабрику існувала своєрідна установка: сценаристів на зйомках їх картин не пускали. Чого доброго, почнуть втручатися, протестувати проти внесених режисерів, а часом і господарем або господинею поправок до їх початкового сюжету.

Але в даному випадку сценарист був виконавцем головної ролі, до того ж то був Володимир Маковський, поет, якого я глибоко поважав, з яким дружив.

В знак свого доброго ставлення Володимир Володимирович подарував мені в дні зйомок інсценування «Мартіна Ідена», свою книгу «Облако в штанах», забезпечивши її теплою написом. (...)

Отже, маленька книжечка д`Амічіса, уздовж і поперек списана і покреслена Маяковським, стала нашим сценарієм для постановки «Вчительки робочих».
Правда, не остаточним.

Перед початком кожного знімального дня Володимир Володимирович повідомляв мені свої нові думки і пропозиції, але для того, щоб реалізувати їх повністю, потрібно було мати у своєму розпорядженні часом.
Нам же дали на всю постановку картини чи більше тижня. Знімати доводилося день за днем, підряд, без перепочинку. Фабрикант не стерпів би простою.

Тим часом поправки, внесені моїм незвичайним актором в мізансцени, завжди вели до лаконічності, простоти і ясності, заперечувати проти них не доводилося. (...)
Перед початком знімального дня ми спільно робили монтажний лист і приступали до роботи. Картина «Панночка і хуліган» була знята в основному на території ательє, де були ставок, галявина, сад. Деякі сцени треба було розіграти на тлі непоказних вулиць заштатного міста.

Для цієї мети не знадобилося зводити декорацій, не довелося здійснювати далеких виїздів з Москви «на натуру». Досить було вийти за ворота ательє.
Той же Самарський провулок і прилеглі до нього Катерининські вулиці з їх дерев'яними будиночками, з незаасфальтовані мостовими, послужили нам фоном.
Ряд сцен появи хулігана на вулицях ми зняли в районі, де знаходилося ательє, і на території нинішнього парку ЦДКА.

Маяковський запровадив у фільм сцени, про які в повісті немає згадок. Їм був придуманий епізод в трактирі, де захмелілий хулігану представляється бачення - що проходить через натовп вчителька.

Декорацій для постановки фільму «Панночка і хуліган» майже не виготовляли. (...) Обходилися все більше куточками. Один куточок зображував кімнату вчительки, інший - школу, третій - кабінет директора або кімнату, де вмирав герой фільму.

До речі, єдина суперечка з Маяковським під час зйомок цієї картини відбувся у нас з-за кінцівки.

За д`Амічісу, вмираючий хуліган дозволяє коханій дівчині допустити до нього священика. Маяковський вимазав священика. Але за наполяганням дирекції священик в кінці фільму все-таки з'явився.
Згодом, коли фільм став часто демонструватися на радянському екрані, цю кінцівку прибрали, а назва «Панночка і хуліган» замінили початковим - «Вчителька робітників».

Посеред пустиря стояв звичайний в той час засклений з усіх боків павільйон для зйомок. Він був схожий на сарай. Біля нього знаходилися підсобні приміщення.

На пустирі було безлюдно й тихо. На майданчику перед входом в павільйон були розкидані деталі декорацій, і на них сиділи і нудьгували три або чотири людини. Вони були в гримі. Очевидно, це були якісь актори, і ми потрапили в перерву зйомок якогось фільму.

Ми підійшли до цих людей і запитали:

- Що тут знімають?

Один з них, який сидів до нас спиною, обернувся, блиснув неповторним поглядом уважних темних очей. З подивом я побачив, що це Маяковський, але ще більш здивувався, коли помітив, що він теж в гримі. Він пояснив, що тут йде зйомка картини «Панночка і хуліган» за його сценарієм.

Маяковський в кіно! (...) Мені, як художнику і директору студії, було дуже цікаво подивитися, в якому плані ведеться зйомка.

(...) З дозволу Маяковського я поспішив до павільйону. Але там нічого особливого не було: освітлювачі міняли місця «юпітерів», реквізитори розставляли звичайнісінькі речі в самих звичайних декораціях. Ніякого футуризму! Ніякого кубізму!

Дякуємо за наданий матеріал літературний інтернет-проект «Новое литературное обозрение» .

«Панночка і хуліган» (1918) - дивитись фільм безкоштовно онлайн в хорошій якості 720 HD на порталі «Культура.РФ»

До артіна «Панночка і хуліган» - друга сценарна робота Володимира Маяковського - була знята в 1918 році на студії кіноательє «Нептун». Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Режисером і оператором фільму виступив Євген Славинський, його спогади про ці зйомки опубліковані в каталозі Юрія Цив'яна «Великий кинемо»:

Володимир Маяковський. Кадр з фільму. Фотографія: etvnet.com

com

Володимир Маяковський і Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: encyclopaedia.bid

bid

Олександра Ребікова. Кадр з фільму. Фотографія: mayakovsky.museum

Досить довгий час (...) в моєму архіві зберігалася невелика книжечка, що вийшла у виданні загальнодоступної бібліотеки. Поля цієї книжечки були списані, частина тексту закреслена. Подекуди на полях і на жовтій обкладинці були малюнки, креслення, схеми майбутніх кадрів. То була книжечка з твором італійського письменника д`Амічіса «Вчителька робітників».

Її приніс мені з написами, помарками і позначками Володимир Маяковський. Це і був, по суті, сценарій нашого майбутнього фільму.

Ми посиділи разом, порадилися, почали складати монтажний лист. Маяковський під час обговорення вносив нові пропозиції, часом незвичайні для кінематографії тих років. Йому подобалося те, що я вислуховував його уважно і багато в чому погоджувався з його думкою. Режисер іншого його фільму не бажав рахуватися навіть із цінними зауваженнями «якогось футуриста». У той час на кінофабрику існувала своєрідна установка: сценаристів на зйомках їх картин не пускали. Чого доброго, почнуть втручатися, протестувати проти внесених режисерів, а часом і господарем або господинею поправок до їх початкового сюжету.

Але в даному випадку сценарист був виконавцем головної ролі, до того ж то був Володимир Маковський, поет, якого я глибоко поважав, з яким дружив.

В знак свого доброго ставлення Володимир Володимирович подарував мені в дні зйомок інсценування «Мартіна Ідена», свою книгу «Облако в штанах», забезпечивши її теплою написом. (...)

Отже, маленька книжечка д`Амічіса, уздовж і поперек списана і покреслена Маяковським, стала нашим сценарієм для постановки «Вчительки робочих».
Правда, не остаточним.

Перед початком кожного знімального дня Володимир Володимирович повідомляв мені свої нові думки і пропозиції, але для того, щоб реалізувати їх повністю, потрібно було мати у своєму розпорядженні часом.
Нам же дали на всю постановку картини чи більше тижня. Знімати доводилося день за днем, підряд, без перепочинку. Фабрикант не стерпів би простою.

Тим часом поправки, внесені моїм незвичайним актором в мізансцени, завжди вели до лаконічності, простоти і ясності, заперечувати проти них не доводилося. (...)
Перед початком знімального дня ми спільно робили монтажний лист і приступали до роботи. Картина «Панночка і хуліган» була знята в основному на території ательє, де були ставок, галявина, сад. Деякі сцени треба було розіграти на тлі непоказних вулиць заштатного міста.

Для цієї мети не знадобилося зводити декорацій, не довелося здійснювати далеких виїздів з Москви «на натуру». Досить було вийти за ворота ательє.
Той же Самарський провулок і прилеглі до нього Катерининські вулиці з їх дерев'яними будиночками, з незаасфальтовані мостовими, послужили нам фоном.
Ряд сцен появи хулігана на вулицях ми зняли в районі, де знаходилося ательє, і на території нинішнього парку ЦДКА.

Маяковський запровадив у фільм сцени, про які в повісті немає згадок. Їм був придуманий епізод в трактирі, де захмелілий хулігану представляється бачення - що проходить через натовп вчителька.

Декорацій для постановки фільму «Панночка і хуліган» майже не виготовляли. (...) Обходилися все більше куточками. Один куточок зображував кімнату вчительки, інший - школу, третій - кабінет директора або кімнату, де вмирав герой фільму.

До речі, єдина суперечка з Маяковським під час зйомок цієї картини відбувся у нас з-за кінцівки.

За д`Амічісу, вмираючий хуліган дозволяє коханій дівчині допустити до нього священика. Маяковський вимазав священика. Але за наполяганням дирекції священик в кінці фільму все-таки з'явився.
Згодом, коли фільм став часто демонструватися на радянському екрані, цю кінцівку прибрали, а назва «Панночка і хуліган» замінили початковим - «Вчителька робітників».

Посеред пустиря стояв звичайний в той час засклений з усіх боків павільйон для зйомок. Він був схожий на сарай. Біля нього знаходилися підсобні приміщення.

На пустирі було безлюдно й тихо. На майданчику перед входом в павільйон були розкидані деталі декорацій, і на них сиділи і нудьгували три або чотири людини. Вони були в гримі. Очевидно, це були якісь актори, і ми потрапили в перерву зйомок якогось фільму.

Ми підійшли до цих людей і запитали:

- Що тут знімають?

Один з них, який сидів до нас спиною, обернувся, блиснув неповторним поглядом уважних темних очей. З подивом я побачив, що це Маяковський, але ще більш здивувався, коли помітив, що він теж в гримі. Він пояснив, що тут йде зйомка картини «Панночка і хуліган» за його сценарієм.

Маяковський в кіно! (...) Мені, як художнику і директору студії, було дуже цікаво подивитися, в якому плані ведеться зйомка.

(...) З дозволу Маяковського я поспішив до павільйону. Але там нічого особливого не було: освітлювачі міняли місця «юпітерів», реквізитори розставляли звичайнісінькі речі в самих звичайних декораціях. Ніякого футуризму! Ніякого кубізму!

Дякуємо за наданий матеріал літературний інтернет-проект «Новое литературное обозрение» .

Bitlex.ua
Современные методы ведения бизнеса предусматривают широкое использование интернет-технологий, что дает возможность общения в интернете с неограниченным количеством  потенциальными потребителями различных

Bitlex.ua
Современные методы ведения бизнеса предусматривают широкое использование интернет-технологий, что дает возможность общения в интернете с неограниченным количеством  потенциальными потребителями различных

Производители женской одежды в Одессе
В современном мире производится огромное количество товаров, которые в дальнейшем и реализуются через интернет-магазины самих же производителей. Данный способ реализации товаров является очень удобным,

Отель Grand More
Grand Mirage Resort & Thalasso Bali – это пятизвездочный курорт, расположившийся в тропическом оазисе площадью 5 гектар среди роскошных экзотических растений в одном из известных курортов Танджунг

Семейный отель на берегу моря
Находитсяотель в районе пляжа Фалираки – с пологим, удобным песчаным заходом в море. Работаетпо системе «все включено». Отель участвует в проекте «Мама и малыш».   Территорияпологая, удобная для перемещения

Методы арт-терапии
Современные этому (общее представление о психодраме, музыкотерапии, танцтерапии, цветотерапии…) Введение. 3 1. Общая характеристика арт-терапии. 4 2. Арт-терапия в социально-культурной сфере. 8 3. Фольклор

Квартиры посуточно Черкассы
Orendar без посредников от владельцев Планируется поездка в Черкассы? Не понимаете, где лучше остановится на день либо больше дней? Вашему вниманию портал аренды жилища предлагает квартиры

Как продать нежилое помещение
Конкретно о продаже мы и побеседуем в нашей статье. Более возможный вариант использования нежилой недвижимости после её покупки у собственника – открытие магазина розничной либо оптовой торговли. Помещения

Температура в морозильной камере холодильника
Хранение специфичных товаров просит определенной температуры в морозилке, так как особые условия очень длительно сохраняют их качество и свежесть. Мясо и изделия из мяса еще подольше хранятся при температуре

Снять дом в краснодаре от хозяина
Есть особая интернет-площадка Posrednikovzdes.net, где агрессивно фильтруют объявления от агентов по аренде жилища. Можно отыскать объявления от собственников в узнаваемых интернет-досках, к которым

We have 4 guests online