Накопичилося! Як правильно витрачати милі авіакомпаній

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Зараз розповім вам, як літати бізнес-класом і не платити за це шалені гроші. Як ви знаєте, майже у кожної авіакомпанії є бонусні програми, де пасажирам пропонується накопичувати милі, які потім можна обміняти на квитки. Так ось, якщо з розумом підійти до процесу накопичення, можна кілька разів на рік літати з комфортом і практично безкоштовно.

Для початку треба визначитися, з ким літати і збирати милі.

Милі є у авіакомпаній, а є у банків. Наприклад, «Альфа-Банк» і «Тінькофф Банк» пропонують своїм клієнтам бонусні програми, де теж накопичуються милі, які потім можна обміняти на квитки. Але фактично це різновид кешбек з фіксованим курсом.

Милі авіакомпаній набагато цікавіше. Милі бувають кваліфікаційні та Некваліфікаційні. Перші нараховуються вам безпосередньо за польоти даної авіакомпанією, і вони впливають на ваш статус. У кожної авіакомпанії є різні рівні участі (срібний, золотий і т. Д.). Чим вище ваш статус, тим більше привілеїв ви отримуєте. Тут все залежить від авіакомпанії. Наприклад, «Аерофлот» пропонує вам реєстрацію на стійках бізнес-класу, можливість вибрати місце в першому ряду зі збільшеним простором для ніг без доплати, а також доступ в бізнес-зали. Також високий статус дозволить вам іноді отримувати місця бізнес-класу без доплати. Наприклад, якщо рейс переповнений, то деяких пасажирів можуть з економа пересадити в бізнес. Як ви здогадалися, такий подарунок чекає того, чий рівень вище. Мене так кілька разів пересаджували з економа в бізнес.

У деяких авіакомпаній привілеїв ще більше. Американська «Дельта» безкоштовно пересаджує пасажирів елітних рівнів в бізнес-клас, якщо там є вільні місця. Діє це правило тільки на внутрішніх рейсах, але все одно приємно;)

Основні авіакомпанії об'єднуються в альянси. Є три найбільших: SkyTeam, OneWorld і Star Alliance. Відповідно, бонусні милі ви будете отримувати за польоти на всіх авіакомпаніях альянсу, навіть якщо ви не маєте їх бонусної програми. Наприклад, якщо у вас відкрита бонусна картка «Аерофлоту», то милі і привілеї ви будете отримувати за польоти на всіх авіакомпаніях альянсу.

Ось тут вам треба вибрати авіакомпанію, бонусну програму якої вам відкривати. Немає сенсу мати картки і «Аерофлоту», і «ЕйрФранс», так як вони входять в один альянс і мають по суті одну і ту ж бонусну програму.

Якщо ви живете в Росії, то першим ділом відкривайте картку «Аерофлоту», так як національний перевізник майже монополізував ринок авіаперевезень в країні. Якщо ви плануєте часто літати, наприклад, по Штатам, то можна розглянути бонусну програму «Дельти» (вони теж входять в SkyTeam) замість «Аерофлоту». Решта картки теж треба відкрити. Альянс OneWorld в Росії представляє S7. У Star Alliance російських авіакомпаній немає, але туди входять, наприклад, «Турецькі авіалінії», «Люфтганза» і багато інших популярних авіакомпанії.

Тепер милі треба накопичити. Найбільш очевидний спосіб накопичити милі - літати на літаках потрібних вам авіакомпаній. Як я вже написав вище, ніж виробництво бонусних миль ви будете підвищувати свій статус і мати різні приємні бонуси. Але багато так не накопичити. Якщо ви постійно не літаєте, то збирати на нормальний бонусний квиток вам доведеться кілька років.

Щоб активніше збирати милі, можна звернутися до партнерів. Наприклад, багато банків мають з авіакомпаніями спільні проекти. За кожен витрачений долар з банківської карти ви будете отримувати певну кількість миль.

Крім того, милі дають багато готелів. Наприклад, якщо у вас бонусна програма «Аерофлоту», то можна отримувати 500 миль за проживання в «Редіссон» або готелях мережі «Кемпінські» і до 2-х миль за кожен долар, витрачений в «Маріотт» або мережі «Інтерконтиненталь». Милі дають і прокатні контори. Наприклад, «Єврокар» і «Авіс» дають по 1500 миль за факт оренди авто. У кожної авіакомпанії десятки партнерів, так що уважно вивчіть, хто за що дає бонуси.

Отже, ви накопичили милі, і тепер настав час їх витратити. Витрачати милі треба на покупку бонусних квитків! І ось тут починається найцікавіше. Милі треба не тільки вміти збирати, а й правильно витрачати.

Завдання для всіх учасників змагань така: пробуємо полетіти економ-класом до Омська і Нью-Йорк в кінці травня на один день (28 травня виліт, 29-го - назад) *. Якщо економ-клас хтось не в змозі запропонувати, беремо найдешевший квиток. Потім намагаємося з'ясувати, скільки на цю ж поїздку потрібно витратити миль. * Замір цін проводився в квітні, коли був трохи інший курс і квитки були в наявності.

Почнемо з «Аерофлоту»! Милі за програмою «Бонус» накопичуються досить бадьоро, особливо якщо купувати дорогі квитки. Але треба зрозуміти, чи легко їх використовувати.

Наприклад, в Омськ і назад в Москву на момент передбачуваної покупки можна бути злітати за 20000 миль економ-класом.

Зараз розповім вам, як літати бізнес-класом і не платити за це шалені гроші

Сподіваюся, дизайнера «Аерофлоту», який придумав писати синім по синьому фону, вже віддали на поталу крокодилам.

Тепер приберемо галочку з поля «Оплата милями». Бачимо, що найдешевший квиток до Омська варто 10000 рублів, а з Омська до Москви - 9000 рублів. Тобто, курс виходить приблизно 1 до 1, але милі вирішили округлити до десятків тисяч.

Подивимося, як йдуть справи з Нью-Йорком:

Подивимося, як йдуть справи з Нью-Йорком:

В економі загальна вартість квитків - 37042 рубля, збори враховані. Бізнес-клас набагато дорожче, 135637 рублів.

Бізнес-клас набагато дорожче, 135637 рублів

Якщо намагатися купити квиток в Нью-Йорк за бонуси в економ, то курс милі різко падає.

Якщо намагатися купити квиток в Нью-Йорк за бонуси в економ, то курс милі різко падає

На квитки туди-назад витрачаємо відразу 70000 миль! Та ще й окремо доведеться оплачувати збори на суму 16477 рублів. Для чистоти експерименту давайте підрахуємо точний курс. Тариф до Нью-Йорка і назад без зборів - 18055 рублів. Виходить, при оплаті милями за кожен рубль доведеться віддати 3,88 милі!

Виходить, при оплаті милями за кожен рубль доведеться віддати 3,88 милі

Один із секретів польотів милями: чим вищий клас обслуговування, тим їх вигідніше витрачати. Як ми вже з'ясували, квиток в бізнес-класі до Нью-Йорка і назад коштує 135637 рублів. Бонусний квиток буде коштувати 110000 миль. Віднімаємо з рублевої ціни збори і з'ясовуємо, що курс аерофлотовскій милі в даному випадку - 0,92 милі за рубль, це відмінний показник. Проблема в тому, що такий квиток дуже складно купити за милі.

Проблема в тому, що такий квиток дуже складно купити за милі

Бачите, в обидва напрямки мильний бізнес-клас розпроданий.

Бачите, в обидва напрямки мильний бізнес-клас розпроданий

Я зараз намагався знайти квитки бізнес-класу на літо і виявив, що нічого немає ...

Про всяк випадок перевірив курс миль «Аерофлоту» для польотів по інших містах Росії і ближнього зарубіжжя.

До Пітера в ті ж дні злітати варто 7500 рублів (це економ). Бонусами - 20 000 миль. І не забувайте про збори, які в випадку з милями завжди оплачуються окремо. Зате за бізнес віддати потрібно тільки 30 000 миль. Курс міг би скласти в районі 1,5 милі за рубль, тільки квитки, знову-таки, вже розпродані.

Загалом, майже у всіх випадках працює один і той же правило: вкрай невигідний курс милі при купівлі квитків в економ, і досить вигідний - при оплаті милями бізнес-класу. Гаразд, з «Аерофлотом» все ясно. Подивимося, що пропонують інші.

Крім «Аерофлоту» з російських перевізників в один їх трьох найбільших міжнародних альянсів входить тільки S7 Airlines (є членом oneworld). У S7 є бонусна програма Priority.

Що ж, спробуємо злітати до Омська. Економ туди-назад за 16200 рублів, дуже непогано.

У S7 є таблиця, що дозволяє дізнатися, у скільки миль обійдуться квитки на прямі рейси авіакомпанії. Омськ, наприклад, входить в преміальну зону «Росія 2», і квиток до нього в одну сторону буде коштувати 15000 миль в економі і 25000 миль в бізнес-класі.

Омськ, наприклад, входить в преміальну зону «Росія 2», і квиток до нього в одну сторону буде коштувати 15000 миль в економі і 25000 миль в бізнес-класі

Вибираємо оплату милями. 30 000 миль + ще 3,5 тис. Рублів в якості зборів. Виходить, курс - 2,3 милі за рубль.

Виходить, курс - 2,3 милі за рубль

Квиток до Омська і назад в бізнес-класі на ті ж дати обійдеться в 49200 рублів.

Квиток до Омська і назад в бізнес-класі на ті ж дати обійдеться в 49200 рублів

За ці ж квитки можна віддати 45000 миль і доплатити 3560 рублів. Порахуємо курс. Прибираємо збори і дізнаємося, що при польоті в бізнес-класі курс може становити 0,98 милі за рубль. Це дуже хороший курс! Правило дешевого бізнес-класу працює і тут.

Правило дешевого бізнес-класу працює і тут

Підступ в тому, що мова йде про мильному тарифі «Бізнес Стандарт», який має на увазі, що кількість доступних місць на рейсі обмежена. Авіакомпанії вироблять всього кілька місць на рейсі, які можна купити за милі. Але все одно це непоганий варіант, якщо ти звик планувати поїздки заздалегідь. Адже якщо платити в рублях, бізнес (на прикладі тих же квитків в Омськ) коштує дорожче економа в 3 рази, а якщо в милях, то менш ніж в 1,5 рази.

Адже якщо платити в рублях, бізнес (на прикладі тих же квитків в Омськ) коштує дорожче економа в 3 рази, а якщо в милях, то менш ніж в 1,5 рази

Тепер Нью-Йорк. До Нью-Йорка квиток дорогий, та й зворотна пересадка незручна.

До Нью-Йорка квиток дорогий, та й зворотна пересадка незручна

А що з милями? Треба віддати відразу 75000 миль, а 23495 рублів доплатити в якості зборів. Курс в цьому випадку - 2,05 милі за рубль. Квитків у бізнес-клас взагалі не виявилося, так що я навіть не знаю, які там ціни зараз.

Квитків у бізнес-клас взагалі не виявилося, так що я навіть не знаю, які там ціни зараз

Добре, про російських перевізників ми дещо зрозуміли. Давайте з'ясуємо, що пропонують друзі «Аерофлоту» по SkyTeam.

У американської авіакомпанії Delta є бонусна програма SkyMiles, яка поєднана з програмою Pay with Miles. У останньої в правилах прописано чіткий курс: вона дозволяє знизити вартість квитка на $ 50 за кожні 5000 миль.

Тобто, 100 миль стоять 1 долар, або 1 миля дорівнює 1 центу. Курс долара зараз коливається біля позначки 70 рублів / $ 1 (округлимо для зручності). Виходить, один цент, він же 1 миля, буде коштувати 70 копійок, а рубль = 1,43 милі. Дуже непоганий показник, шкода тільки, що у американців теж є обмеження по датах і пунктів призначення при оплаті милями.

В реальності ситуація така. Квиток в Нью-Йорк і назад в економі обійдеться в 33350 рублів, в бізнес-класі - в 142973 рубля.

Ось ціна в милях, знизу вказана доплата за збори. Справжній курс для економа складе 4,73 милі за рубль, для бізнесу - один до одного. Тобто, історія приблизно така ж, як і з російськими авіакомпаніями.

Тобто, історія приблизно така ж, як і з російськими авіакомпаніями

У Air France політ в Нью-Йорк і назад на ті ж дати варто 37542 рубля.

У Air France політ в Нью-Йорк і назад на ті ж дати варто 37542 рубля

Калькулятор миль бонусної системи Flying Blue (її використовують Air France і KLM) запевняє, що стандартний економ обійдеться в 50 000 миль.

Калькулятор миль бонусної системи Flying Blue (її використовують Air France і KLM) запевняє, що стандартний економ обійдеться в 50 000 миль

Як і у інших авіакомпаній, в правилах Flying Blue написано, що всі додаткові збори учасник програми оплачує сам. Це означає, що до цих миль потрібно додати 19 487 рублів. Тариф без зборів - 18 055 рублів, в точності як у «Аерофлоту». Тобто, реальний курс милі складе 2,77 милі за рубль.

Бізнес-клас обійдеться в 143 168 рублів.

Калькулятор вимагає 125 000 миль. Оскільки тариф без зборів - 109 115 рублів, курс милі складе 1,15 милі за рубль.

Оскільки тариф без зборів - 109 115 рублів, курс милі складе 1,15 милі за рубль

Давайте підводити підсумки:

Давайте підводити підсумки:

Максимальний курс милі в ході цього дослідження було виявлено у «Аерофлоту». Він буде діяти, якщо взяти бізнес-клас до Нью-Йорка і назад. Цілком ймовірно, що в бізнес-клас інших міжнародних рейсів теж можна потрапити за вигідним курсом. Але у «Аерофлоту» дуже розмите межа низького курсу. Її практично немає, причому найгірша ситуація з економом на внутрішніх рейсах: може бути і 4, і 5 миль за рубль - спробуйте самі пошукати. При цьому можна наштовхнутися і на 1 до 1, ось як у випадку з Омському. Загалом, будьте уважні.

У Air France і «братньої» KLM курс буде варіюватися від 1 до 3 миль за рубль, в бізнесі літати очікувано вигідніше. В цілому, нічого дивного, якщо мова про міжнародні рейси.

У випадку зі SkyMiles від Delta потрібно бути напоготові, тому що можна потрапити як на дуже вигідний курс, так і на зовсім невигідний. Приблизно та ж історія, що з «Аерофлотом». Взагалі, якщо літаєте в США, краще завести дельтовскую картку, і, може, не одну - про це трохи нижче)

У S7 є дуже вигідні пропозиції по бізнес-класу, а поріг невигідного курсу нижче, ніж у «Аерофлоту». Але, знову ж таки, не знаю, як ситуація з іншими містами. Треба копатися. В цілому, пропозицію схоже на те, що є у Air France, хоча, напевно, доречніше було б порівнювати з партнерами по oneworld.

Користуйтеся на здоров'я! Але не забувайте про купу обмежень при купівлі авіаквитків за милі. Іноді доцільніше витрачати їх не на квитки, а на підвищення класу обслуговування та інші плюшки, а також просто на трансфери з аеропорту.

Взагалі, на Заході, і зокрема в США, збирати милі набагато простіше, ніж у нас в Росії. Мій друг Взагалі, на Заході, і зокрема в США, збирати милі набагато простіше, ніж у нас в Росії levik з Нью-Йорка розповів мені, що найзручніше це робити за допомогою кобрендингових кредиток.

Там банки разом з авіакомпаніями не скупляться на бонуси, якщо ти витрачаєш по карті певну суму. Наприклад, якщо завести кредитку Delta Gold SkyMiles в банку American Express і витратити з неї більш S1000 за перші три місяці використання, можна отримати 30000 бонусних миль. При цьому в перший рік використання карти обслуговування буде безкоштовним (далі - $ 95), і цим можна спокійно користуватися.

Секрет в тому, що коли ти таку кредитну карту закриваєш, всі отримані тобою милі не згорають, а залишаються на твоєму бонусному рахунку в авіакомпанії. Якщо ретельно стежити за різними акціями і пропозиціями, то можна і 100 000 миль отримати досить легко. У американців для моніторингу будь-яких бонусів за картками навіть є спеціальний сайт.

Протягом року можна відкривати декілька карт, через півроку кожну з них закривати, а милі продовжують жити і накопичуватися.

У кожній великій авіакомпанії є банк-партнер. Delta дружить з American Express, American Airlines - c Citibank, а United Airlines - з Chase. Льова підписаний на всі можливі програми лояльності, і, коли йому треба кудись летіти, він просто пробиває по партнерам цих авіакомпаній, на що б півгодини витратити милі. У Китай він, наприклад, літав перевізником Cathay Pacific, який є партнером American Airlines.

Найбільш охоче Льова витрачає свої милі на перельоти першим класом (говорить, вони трапляються йому в середньому три рази в рік). Виявляється, так вигідніше: якщо в грошах бізнес-клас дешевше першого класу в два рази, то в милях різниця всього відсотків 20-30%.

Ні, Льова летів не в цьому авіакупе. Це фотографія з поста про історію першого класу в літаках.

Крім чисто «авіаційних» кредиток, є резон заводити і звичайні в банках-партнерах авіакомпаній. Наприклад, за допомогою карт American Express або Chase можна збирати «багатоцільові» бонусні бали, і коли ти бачиш, що Delta або United продає квитки за милі, ці бали відразу конвертувати в милі і купити те, що тобі потрібно.

Починати Льова радить з найдешевшою кредитки (найчастіше вона «безкоштовна»). Ось його порядок дій при зароблянні миль:

1. Берете картку дешевше, з безкоштовним першим роком.

2. Витрачати на неї в термін потрібну суму, отримуєте бонус.

3. Тримайте в бездіяльності майже до кінця року.

4. Прямо перед річницею телефонуйте і відкидаєте її

5. Через рік (або 18 місяців) можна знову спробувати.

Загалом, якщо є можливість завести американські мильні картки - сміливо заводите, тільки закривати не забувайте. Приємних польотів!

А що з милями?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online