Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
У липні 2017 го до нас звернувся персональний тренер з харчування і фізичних навантажень - Олег Добролюбов.
До того моменту Олег уже визначив цільову аудиторію: преміальна аудиторія у віці від 30 років. Перевага Москва (хоча система Олега дозволяє вести людини віддалено). Це активні, працюють люди, у яких мало часу на спорт, дотримання режиму і виконання щотижневих вправ. Публічна сторінка Dobroleg. Худни без проблем була активна і мала на момент початку співпраці з «КИТ МЕДІА» близько 2 тисяч передплатників.
Перед нами намалювалися три завдання
- Збільшити число передплатників сторінки в Facebook.
- Збільшити число запитів на персональну програму Олега Добролюбова в «не сезон».
- Просунути особистий бренд і залучити користувачів в соціальній мережі.
Вирішувати ці завдання вирішено було двома напрямками.
- Проведення реаліті в Facebook для піару проекту «Добролег». Спільно з тренером знайшли чотирьох добровольців, які наживо розповідали про роботу з Олегом: чим харчуються, що роблять, які у них страхи і бажання, помилки і поразки. Вся таємниця ЗСЖ (здорового способу життя).
- Активізація заявок на послуги тренера в «не сезон» за допомогою реклами в месенджері.
Через реаліті-проект «Худни без проблем» і розроблену контент-стратегію ми досягли декількох цілей.
Для пошуку більш платоспроможною аудиторією (супровід Олега коштує від 15 000 рублів щомісяця) ми проштурмілі 11 таргетинг:
передплатники
Бізнес-менеджмент-Харчування
Бізнес-менеджмент-Вес
Бізнес-менеджмент-Фітнес
Бізнес-менеджмент-Дієти
Бізнес-менеджмент-Спорт
Бізнес-менеджмент-Авіація / Архітектура / Вища освіта / Дизайн
Часті мандрівники-Харчування / Дієти
Часті мандрівники-Харчування
Елітні райони (точкове гео)
Харчування Швейцарія, Австрія, Барбадос, Англія, Мальдіви або Великобританія
Платоспроможну аудиторію ми шукали серед тих, хто відвідує дорогі курорти і країни, виходить в Facebook з елітних районів Москви.
Найбільша активність відзначена за таргетинг «Часті мандрівники-Харчування» і «Бізнес-менеджмент-Харчування». Крім цього, позначки «подобається» отримані по: «Елітні райони» (точкове гео), «Харчування-країни», «Бізнес-менеджмент-Фітнес» і «Бізнес-менеджмент-Вес».
результати
Всього по рекламі було охоплено 21 567 користувачів, 6035 взаємодіяли з публікаціями.
Потрібно згадати, що просуванням проекту ми займалися трохи менше двох місяців. За цей час ми збільшили кількість брендових запитів в пошуку (неодмінний супутник медійної реклами в соціальних мережах):
У період роботи над контентом сторінки число передплатників росло прямими і опосередкованими способами (через репости, розшарювання, коментування):
За час проекту було отримано 14 запитів на персональний супровід в коментарях, 2 запити в месенджер.
З труднощів, з якими ми зіткнулися.
- Facebook дуже сприйнятливий до зображень з оголеними людьми. Від ідеї публікації постів «до-після» довелося відмовитися.
- крім публічної сторінки Facebook у Олега не було сайту або облікового запису в інший соцмережі, де ми могли знайти цільову аудиторію, наздогнати їх.
Звичайно, результати просування були б неможливі без чотирьох сміливців, які активно залучилися до проекту, давали зворотний зв'язок і ділилися своїми побоюваннями і надіями.
Величезна роль належить Олегу Добролюбова, чий азарт і прагнення супроводжували нас цілодобово. Щотижневе спілкування з учасниками і тренером дозволили зануритися в сферу, створювати від імені Олега корисний і цікавий контент.
Читайте також:
Думка редакції може не збігатися з думкою автора. Ваші статті надсилайте нам на [email protected] . А наші вимоги до них - ось тут .