Нові подробиці аварії Ан-148: у льотчика не було профільної освіти

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

За деякими даними, другий пілот вчився літати в приватній школі

Челябинское авіаучилище, на базі якого, за деякими даними, проходив 10-місячну практику другий пілот в Підмосков'ї Ан-148, було закрито за рішенням Росавіації. Зараз, за ​​даними «МК», філія авіаучилища в Челябінську намагається відсудити право на навчання приватних пілотів.

Зараз, за ​​даними «МК», філія авіаучилища в Челябінську намагається відсудити право на навчання приватних пілотів

Кадр з відео.

Другий пілот зазнав аварії Ан-148, за деякими даними, не мав вищої профільної освіти. Колишній бортпровідник Сергій Гамбарян, повідомляє ряд видань, закінчив 10-місячні курси перепідготовки в приватному професійному навчальному закладі «Челябинское льотне училище цивільної авіації». Теоретичні ж знання другий пілот отримав на Аерокосмічному факультеті Південноуральського університету, у якого з Челябинским льотним училищем цивільної авіації укладено договір.

Як повідомили «МК» в льотному училищі, на даний момент існують два офіси: в Москві та в Челябінську. Втім з челябінським відділенням не все так просто.

- На даний момент льотне училище в Челябінську закрито за рішенням суду. Суть претензії в ліцензії, яку забрала Росавіація. У Москві навчання приватних і комерційних пілотів триває.

Читайте матеріал: "Переговори пілотів Ан-148 підтвердили версію краху, але залишили загадку"

За словами екс-пілота Іл-96 Сергія Книшова, існують кілька офіційних способів отримання профільної освіти.

В авіації є два законні способи отримати освіту. Після 11 класу можна поступити, скажімо. в САСІВСЬКЕ льотне училище, провчитися там 2 роки і 10 місяців, отримати свідоцтво лінійного пілота, відслужити в армії (в училище немає військової кафедри) і потім йти влаштовуватися другим пілотів в будь-яку авіакомпанію. А можна відразу ж вступити, наприклад, в Ульяновську академію цивільної авіації або Санкт-Петербурзький державний університет цивільної авіації, - розповів екс-пілот.

Втім, сьогодні, за його словами, на роботу в авіакомпанію можна потрапити коротшим шляхом:

- Скажімо, інженер МАІ вирішив стати пілотом. Без питань. Він може легко вступити в Рязанське льотне училище, де йому потрібно буде відучитися вже не два роки і 10 місяців, а якихось півтора року - адже вищу освіту у нього ніби як є. Багато просто закінчують курси, літають за кордоном і потім з папірцями ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації - «МК».) Приходять в російські авіакомпанії. Я вважаю, що це в корені неправильно. Але це вже питання до Росавіації, яка встановлює подібні стандарти навчання, - розповів «МК» екс-пілот.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online