- Заявники на надання державної послуги міста Москви «Привласнення, зміна або анулювання адреси об'єкту...
- Документи, необхідні для надання адміністративної послуги міста Москви «Привласнення, зміна або анулювання...
- Довідкова служба Департаменту міського майна міста Москви: +7 (495) 777-77-77.
- З питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги «Привласнення, зміна або анулювання адреси...
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Державна послуга міста Москви «Привласнення, зміна або анулювання адреси об'єкту адресації» виявляється на безоплатній основі в термін 12 робочих днів.
Відповідно до постановою Уряду Москви від 26.02.2016 № 58-ПП прийняття рішень про присвоєння об'єкту адресації адреси, зміну та анулювання адреси об'єкту адресації, а також про відмову в присвоєнні об'єкту адресації адреси, анулювання його адреси здійснюється Департаментом міського майна міста Москви із залученням уповноваженого в установленому порядку Державного бюджетної установи міста Москви Московського міського бюро технічної інвентаризації (далі уповноважена організація), органом місцевого самоврядування міського округу (у випадках, передбачених законами міста Москви).
Присвоєння, зміна та анулювання адрес в місті Москві здійснюється з урахуванням постанови Уряду Москви від 17 травня 2013 р №294-ПП «Про общемосковской класифікаторах», а також основних адресообразующіх елементів з Федеральної інформаційної адресної системи.
Заявники на надання державної послуги міста Москви «Привласнення, зміна або анулювання адреси об'єкту адресації»:
- фізичні особи, юридичні особи, індивідуальні підприємці, які є власниками об'єктів адресації або особами, що володіють правом господарського відання, оперативного управління, довічного успадкованого володіння, постійного (безстрокового) користування;
- представники власників приміщень у багатоквартирному будинку, уповноважені на подачу такої заяви рішенням загальних зборів зазначених власників;
- представники членів садівничого, городницьких і (або) дачного некомерційного об'єднання громадян, уповноважені на подачу такої заяви рішенням загальних зборів членів такого некомерційного об'єднання.
Інтереси заявників можуть представляти інші особи, уповноважені заявником в установленому порядку.
Форма заяви про присвоєння об'єкту адресації адреси або анулювання його адреси
Зразок заяви про присвоєння об'єкту адресації адреси або анулювання його адреси
Документи, необхідні для надання адміністративної послуги міста Москви «Привласнення, зміна або анулювання адреси об'єкту адресації».
- Запит (заява) на надання адміністративної послуги.
- Документ, що засвідчує особу заявника.
- Документ, що підтверджує повноваження представника діяти від імені заявника.
- Копії документів встановлюють, права заявника на земельну ділянку (при відсутності відомостей в Єдиному державному реєстрі прав на нерухоме майно та угод з ним).
- Копії документів, що встановлюють права заявника на будівлі, споруди, приміщення, об'єкти незавершеного будівництва (при відсутності відомостей в Єдиному державному реєстрі прав на нерухоме майно та угод з ним).
Довідкова служба Департаменту міського майна міста Москви: +7 (495) 777-77-77.
З питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги «Привласнення, зміна або анулювання адреси об'єкту адресації» ви можете отримати консультацію за телефонами: (499) 748-13-80 та 748-13-82.
Порядок оскарження рішень і дій (бездіяльності) Департаменту та його посадових осіб.
Контроль за виконанням адміністративних регламентів надання державних послуг міста Москви здійснює Головне контрольне управління міста Москви: + 7 (495) 633-63-99.