Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Кліп співачки подивилися понад 93 мільйонів разів, і на сьогоднішній день він випереджає попереднього лідера YouTube - ролик "Еволюція танцю" - на 40 тисяч переглядів.
Фан-клуби Лавін по всьому світу об'єдналися і посилено кликали на просувний кліп, щоб вознести свою улюблену співачку на перше місце. Але після того як Олімп YouTube був узятий, директор Авріл Лавін зажадав від керівництва відеохостингу 2 мільйони доларів.
Таку суму, на його думку, повинна скласти виплата відрахувань з реклами, яка перебувала на сторінці з відеокліпом поп-зірки. Цифра в 2 мільйони доларів вирахувана із середньої вартості реклами під час показу кліпу.
"Поки YouTube приховує схему, як і на скільки частин поділяється дохід від реклами, сума буде саме такою", - відзначає директор Авріл Лавін.
YouTube не збирається розкривати свої секрети і як відповідь використовує поки свої підозри в тому, що фанати Авріл Лавін створили нескладного робота, який накручував показники на 20-25 тисяч переглядів в день.
Технічна служба YouTube знайшла одного такого голосуючого бота, а й цього може виявитися достатньо, щоб кліп зняли з відеохостингу або обнулили його показники.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
джерело: ФактNews