Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Будь-який підприємець або компанія, які мають намір уберегти свій бізнес від недобросовісного конкурента, правильно оцінюють важливість реєстрації товарного знака (торгової марки, бренду). Адже це допоможе не тільки підвищити довіру вже користуються послугами або товарами клієнтів, але і привернути увагу нових; також зміцнить впевненість у своїх правах, адже вони будуть підтверджуватися законом. І основне - реєстрація бренду допоможе зробити акцент на тому, що товар або послуга - ексклюзивні, а це в середовищі постійно розвивається і зростаючої конкуренції важливо з позиції бізнесу.
Реєстрацію товарного знака (бренду) почати має сенс з 2-х етапів:
1. Підготувати необхідний перелік документації для реєстрування бренду, детально це:
- Заявка на реєстрування позначення;
- 2-а платіжні доручення оплачених: головною експертизи (перевірка позначень на подобу) і формальної експертизи (звірка заявки, внесені держмита і так далі по відношенню правильності оформлення);
- Копії логотипу в необхідній кількості;
- Якщо питання реєстрації переданий патентного повіреного, на нього оформляють довіреність, яка забезпечує його правом представляти заявника в реєструє і інших органах;
- Супровідний лист, в якому зазначено список спрямовується документації. Фактично, супровідний лист - і є певного роду перелік.
2. Особисто або за допомогою патентного повіреного відправити заявку на реєстрування товарного знака в ФИПС (Федеральний інститут промислової власності) при Роспатенті (Федеральна служба з інтелектуальної власності, патентам і товарним знакам).
Хто і де може зареєструвати товарний знак (торгову марку, бренд)?
Зареєструвати бренд має повноваження юридична особа. Надіслати заявку на реєстрацію може особисто підприємець (фірма) або його представник, а також патентний повірений, а ще уповноважена заявником особа. Професійний патентний повірений повинен бути атестований в патентному відомстві і мати право реєструвати товарні знаки і вести справи, пов'язані з патентами. Індивідуальний підприємець так само має право зареєструвати свій бренд, як і юридична особа - або сам, або передавши це в компетенції довіреної особи.
У Росії бренд реєструють в Роспатенті. Якщо є бажання власними силами проводити реєстрацію, то потрібно відправити заявку до такої установи. Однак, переважна більшість компаній і підприємців наймають для цієї мети фахівців патентних контор або приватних патентних повірених. Ситуація складається саме так тому, що не підлягає сумніву наступне - професіонал безпомилково з першого разу сформує заявку і збере всі необхідні документи. Тобто, не знадобиться платити втраченим часом і фінансами за повторну відправку заявки, якщо вона буде складена з якимось помилками.
Процедура реєстрації торгової марки в Росії.
Відправлена і прийнята в Роспатенті заявка повинна успішно витримати експертизу. Підрозділяється вона на два тури. На першому з них - формальному - перевіряють відповідність всіх спрямованих документів наявним нормативам. На цьому кроці в Роспатент можуть викликати заявника для уточнення деяких питань або зажадати додаткові документи. Після йде другий тур - експертиза заявленого позначення - бренд вивіряється на подобу. Сенс його - в перевірці ексклюзивності марки, наявність необхідного ступеня відмінності її від уже функціонуючих, або заявлених до неї. При підтвердженні унікальності бренду, видають патент. Процес отримання свідоцтва на торговельну марку в Росії триває не менее12-14 місяців. При виникненні труднощів при реєстрації, зрозуміло, зазначений період збільшується.
Якщо вам сподобалася стаття то ви можете підтримати проект!
Хто і де може зареєструвати товарний знак (торгову марку, бренд)?