Як отримати дозвіл на вивіску. Узгодження вивіски і зовнішньої реклами магазину.

  1. Рекламна та інформаційна вивіска магазину: в чому різниця?
  2. інформаційна вивіска
  3. Рекламна вивіска
  4. Документи для узгодження інформаційної вивіски
  5. Розміщення вивіски на фасаді багатоквартирного будинку
  6. Основні вимоги до інформаційних вивісок

Відкриваючи підприємство торгівлі або сфери послуг на першому поверсі багатоквартирного будинку, багато підприємців задаються питанням - чи потрібно отримувати дозвіл на установку вивіски? Чи потрібно її узгоджувати з місцевими органами влади? Основні правила розміщення вивіски та іншої зовнішньої реклами на фасаді будівлі ви дізнаєтеся з нашої статті.

зміст:

1. Рекламна та інформаційна вивіска магазину: в чому різниця?
2. Документи для узгодження інформаційної вивіски
3. Розміщення вивіски на фасаді багатоквартирного будинку
4. Основні вимоги до інформаційних вивісок

Рекламна та інформаційна вивіска магазину: в чому різниця?

Рекламна та інформаційна вивіска магазину: в чому різниця

Почнемо з головного: кожна вивіска ІП або ТОВ, розміщена на території будь-якого населеного пункту нашої країни повинна в обов'язковому порядку узгоджуватися і реєструватися в уповноваженому органі місцевого самоврядування, наприклад, в спеціальному підрозділі Адміністрації вашого міста. Ескізи вивісок повинні узгоджуватися, а встановлені вивіски - реєструватися.

Читайте також: Як перевести квартиру в нежитловий фонд для відкриття магазину

Варто звернути увагу на той факт, що єдиного документа, що регламентує правила і порядок оформлення вивісок організацій в нашій країні немає, і органи місцевого самоврядування виносять власні постанови про погодження вивісок. Шукати такі нормативні документи необхідно на сайтах Адміністрації міст і сільських населених пунктів.

Подібні постанови можуть відрізнятися, і в різних містах вимоги до рекламних та інформаційних вивісок будуть різними, буде відрізнятися і процедура узгодження і перелік документів для реєстрації вивіски - можуть вводитися різні обмеження, наприклад, навіть на розмір букв на вивісці на фасаді будівлі, але, в цілому ж, даний порядок в кожному регіоні нашої країни ідентичний. І в першу чергу нам необхідно розібратися в понятті «інформаційна вивіска» і «рекламна вивіска», так як процес їх узгодження і реєстрації буде відрізнятися.

Вивіска, в загальному розумінні, - це зовнішній об'єкт, засіб інформаційного оформлення, розташоване уздовж поверхні стіни будівлі, мета якого - донести до споживачів відомостей про найменування і профіль підприємства. Різні законодавчі акти регламентують порядок узгодження інформаційної та рекламної вивіски, а значить з першу чергу необхідно виявити їх відмінності.

інформаційна вивіска

Відповідно до статті дев'ятої Закону РФ «Про захист прав споживачів», кожен виробник, виконавець, продавець в обов'язковому порядку повинен доводити до відомостей споживачів фірмове найменування своєї організації, включаючи її адресу, режим роботи. Розміщувати дану інформацію підприємці повинні на вивісці. Дана інформація не є рекламною, так як її основна мета - донести її до невизначеного кола осіб відомості про перебування підприємства і місця входу у фірму. Інформаційна вивіска повинна містити назва підприємства , А може також містити напрямок її діяльності. Наприклад Аптека «Ромашка», Банк «Кредит +», Клуб «Фенікс» і т.д. Коли юридична особа вказує на вивісці або табличці біля входу своє найменування за місцем знаходження компанії, така інформаційна вивіска не несе в собі відомості рекламного характеру, а значить до таких вивісок не застосовуються вимоги закону нашої країни «Про рекламу».

Рекламна вивіска

Рекламна вивіска завжди несе в собі відомості рекламного характеру. Мета рекламної вивіски - привернути увагу споживачів, «змотивувати» їх зайти в підприємство торгівлі або надання послуг. Тобто в розряд «рекламної» переходить така вивіска, як «В магазині« Малюк »усі товари по 79 рублів!» Або «Бар« Парадокс »- для тебе і для друзів!» І т.д. Тобто інформації про фірмове найменування підприємства тут немає, а рекламний заклик - є. Вимоги до оформлення та узгодження рекламних вивісок, як і інших рекламних конструкцій регламентує Федеральний закон «Про рекламу». На інформаційній вивісці допустимо розміщення назва підприємства, зареєстрованого торгового знака, а вся інша інформація на вивісці буде вважатися вже рекламної і повинна оформлятися в спеціальному порядку. Якщо покажчик, який містить відомості про фірму, буде встановлений поза безпосередній близькості від об'єкту, то він також переходить в категорію «рекламної вивіски».

Іншими словами, кожна юридична особа та ВП має право встановити інформаційну вивіску і табличку над входом або біля входу в своє підприємство. Але існують деякі обмеження, найчастіше введені органами місцевого самоврядування, які відповідають за благоустрій населених пунктів. Іншими словами, вони можуть встановлювати свої правила на установку вивісок підприємцями - наприклад, обмежувати розмір букв вивіски, її вид, загальний розмір або вводити особливі вимоги до вивісок, щоб ті не порушували загальну архітектуру будівель і споруд тощо Саме для цього вид майбутніх вивісок необхідно погоджувати, а потім і реєструвати в органах місцевого самоврядування, які відповідатимуть за благоустрій територій і населених пунктів.

Читайте також: Як відкрити магазин з нуля

У зв'язку з часто виникають нерозумінням даних аспектів в підприємницькому середовищі і з огляду на неодноразові звернення в ФАС з цим пов'язані, детально роз'яснює різницю між двома поняттями «вивіска» і «реклама» Федеральна антимонопольна служба в своєму листі від 24 січня 2011 року №АК / 1829 « Про розмежування понять вивіска і реклама ». У ній також пояснюється й те, чи можна використовувати в своїх вивісках такі слова і вирази, як: «пиво», «вина», «сигарети» і т.п. Виявляється, що вони не можуть бути визнані рекламою, так як є узагальненою назвою групи товарів, а не якогось певного товару, бренду, який міг би сформувати до нього інтерес у споживачів.

Отже, відповідно до частини другої статті №2 ФЗ «Про рекламу», цей Закон не поширюється на інформацію доведення до споживача якої є обов'язковим відповідно до федеральним законом (наприклад, «Про захист прав споживачів»), а також на інформаційні вивіски і покажчики, що не містять відомостей рекламного характеру.

Будь-якому власникові вивіски повинен розуміти різницю між рекламної та інформаційної вивіскою, так як установка і експлуатація двох даних видів вивісок буде різною.

Читайте також: Чи може іноземець відкрити ІП в Росії

Документи для узгодження інформаційної вивіски

До органів місцевого самоврядування, які відповідають за благоустрій територій і населених пунктів, для узгодження і отримання дозволу на розміщення вивіски необхідно надати пакет документів. Склад пакету необхідно уточнювати на місцях або на сайтах муніципальних підрозділів. Спільними ж є:

  • Документи, що підтверджують право власності будівлею, на якому розміщуватиметься вивіска - це копія свідоцтва про право володіння, завірена нотаріусом;
  • Документи, що підтверджують право оренди приміщення організації - копія договору з власником, завірена нотаріусом - це в разі, якщо власник вивіски не є власником приміщення фірми;
  • Дизайн-проект (макет) кошти інформаційного оформлення, з прив'язкою до фасаду будівлі, включаючи сусідні вхідні групи. Тобто, необхідно представити фотографію того, де розташовуватися вивіска на фасаді будівлі, як вона буде виглядати і які конструкції належить змонтувати для установки вивіски;
  • Якщо на вивісці буде представлений товарний знак або логотипу фірми, то необхідно надати копії документів, що підтверджують право їх використання. Це могжет бути угода про використання товарного знака або свідоцтво про реєстрацію фірми;
  • Також необхідно надати підтвердження в письмовій формі згоди власника нерухомого майна на розміщення вивіски. Тобто, якщо вивіска буде розміщена на стіні багатоквартирного будинку, то необхідно буде надати протокол загальних зборів мешканців, на якому власники квартир підтвердять свою згоду і дозвіл на розміщення вивіски.

Читайте також: Документи для відкриття магазину

Не рідкісні випадки, коли крім обов'язкового пакета документів, до органів місцевого самоврядування для узгодження і отримання дозволу на розміщення вивіски необхідно представити і додаткові документи:

  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію підприємства, завірена печаткою;
  • Копія свідоцтва про взяття на податковий облік, завірена печаткою;
  • Виписка з ЕГРЮЛ або Карта партнера (Юридична адреса, ІПН, контактний телефон і т.д.).
  • Специфікація застосовуваних для виготовлення вивіски матеріалів та інші документи.

Після того, як необхідний пакет документів буде зібраний, для узгодження ескізу вивіски юридичні особи та індивідуальні підприємці повинні передати в уповноважений орган місцевого самоврядування заяву про видачу дозволу на розміщення вивіски, до якого додаються зібрані документи. Заява на ім'я керівника держоргану може бути написано у вільній формі або з формулюванням: «Прошу узгодити розміщення кошти інформаційного оформлення за адресою ...»

Узгодження відбувається в термін не більше півмісяця, протягом якого також виноситься рішення про приналежність вивіски або конструкції до реклами або інформації. Потім власнику вивіски видається свідоцтво, яке підтверджує право розміщення вивіски. Окремою плати за отримання даного свідоцтва з власника вивіски не стягується.

Необхідно сказати про те, що особливо сьогодні хвилює підприємців, що зіткнулися з необхідністю узгодження і отримання дозволу інформаційних вивісок, питання отримання дозволу на розміщення вивіски на фасаді багатоквартирного будинку від ТСЖ - Товариства власників житла. Необхідна дана міра чи ні? І чи потрібно укладати договір на установку та експлуатацію вашої рекламної конструкції з власниками нерухомості? Розглянемо далі.

Розміщення вивіски на фасаді багатоквартирного будинку

Отримати в письмовій формі підтвердження згоди власників житла багатоквартирного будинку на розміщення вивіски (це необхідно в тому випадку, якщо підприємець не є власником або власником нерухомості) необхідно в будь-якому випадку. Тобто, якщо ваше підприємство буде розміщуватися на першому поверсі житлового будинку, а вивіска буде розміщена на його фасаді, то «згодні» з таким станом справ повинні бути члени ТСЖ.

Для отримання підтвердження необхідно буде «скликати» загальні збори мешканців будинку і заручитися підтримкою не менше 2/3 власників квартир будинку. Як показує практика, найчастіше мешканці не проти вивісок, і згода власників житла «дістається» бізнесменові легко. Але бувають і такі випадки, коли керуючі компанії (КК) змушують підприємців укладати з ними договір на установку вивіски.

Читайте також: Як залучити покупців у магазин

У першому розділі статті ми докладно розглянули питання відмінності між інформаційної та рекламної вивіскою. Від цього залежить необхідність укладення договору на установку, експлуатацію вивіски на стіні житлового будинку і навіть подальше стягування за це плати, як за використання загального майна будинку. Грунтується така вимога членів ТСЖ і представників КК на пунктах статті №19 ФЗ «Про рекламу» та статей №№36 і 44 Житлового кодексу РФ. Відповідно до першого законодавчого акту, «установка і експлуатація рекламної конструкції здійснюються її власником за договором з власником земельної ділянки, будівлі або іншого нерухомого майна, до якого приєднується рекламна конструкція».

Відповідно до першого законодавчого акту, «установка і експлуатація рекламної конструкції здійснюються її власником за договором з власником земельної ділянки, будівлі або іншого нерухомого майна, до якого приєднується рекламна конструкція»

Житловий же кодекс говорить нам про те, що прийняти рішення про укладення договору на установку та експлуатацію рекламних конструкцій (якщо для їх установки потрібно використання загальнобудинкового майна) повинні на загальних зборах власники житла багатоквартирного будинку.

Багато підприємців «піддаються» на вмовляння і погрози, укладають такі договори, а потім щомісяця платять внески в КК. Насправді ж, якщо вивіска вашої організації є інформаційною, а не рекламної, то укладення такого договору власники житла вимагати з підприємця не в праві.

Основні вимоги до інформаційних вивісок

Існує ряд основних вимог для юридичних осіб та ВП до оформлення інформаційних вивісок та інформаційних табличок підприємств.

  1. Якщо на вивісці буде використовуватися товарний знак, то підприємець повинен мати право на використання такого товарного знака або бренду.
  2. Інформаційна вивіска повинна розташовуватися над входом в приміщення підприємства, а інформаційні таблички - біля входу у фірму, щоб кожна людина могла без праці їх знайти.
  3. Вивіска не повинна «виступати» від стіни, на якій вона встановлена, на відстані не більше півметра.
  4. Не допускається використання в вивісках на фасадах будівель миготливих джерел світла поруч з вікнами житлових приміщень.
  5. За погодженням з власником, вивіска підприємства може бути встановлена ​​на даху будівлі, якщо підприємство займає все це будівля. В іншому ж випадку дана конструкція визнається рекламної.
  6. Підприємство має встановлювати інформаційні таблички в кількості, що відповідає входу в приміщення компанії.
  7. На табличці підприємства повинна в обов'язковому порядку бути представлено юридичне найменування підприємства, його організаційно-правова форма, а також режим роботи.
    Читайте також: Оформлення торгового залу: основні правила
  8. Реєструвати інформаційні таблички підприємства в органах місцевого самоврядування не потрібно.
  9. Як правило, термін дії свідоцтва на право розміщення вивіски обмежений. Це може бути один рік або три роки. Потім свідоцтво необхідно буде продовжити.
  10. Орган місцевого самоврядування, уповноважений здійснювати погодження та отримання дозволу на розміщення вивіски, в праві відмовити заявнику. Це може бути можливо в разі якщо правила установки і експлуатації вивіски будуть порушені або якщо будуть порушені вимоги благоустрою територій населених пунктів.
  11. Також може бути заборонена подальша експлуатація вивіски, наприклад, якщо вона загрожує здоров'ю і життю мешканців.

Рекламна та інформаційна вивіска магазину: в чому різниця?
Чи потрібно її узгоджувати з місцевими органами влади?
Необхідна дана міра чи ні?
І чи потрібно укладати договір на установку та експлуатацію вашої рекламної конструкції з власниками нерухомості?
Bitlex.ua
Современные методы ведения бизнеса предусматривают широкое использование интернет-технологий, что дает возможность общения в интернете с неограниченным количеством  потенциальными потребителями различных

Bitlex.ua
Современные методы ведения бизнеса предусматривают широкое использование интернет-технологий, что дает возможность общения в интернете с неограниченным количеством  потенциальными потребителями различных

Производители женской одежды в Одессе
В современном мире производится огромное количество товаров, которые в дальнейшем и реализуются через интернет-магазины самих же производителей. Данный способ реализации товаров является очень удобным,

Отель Grand More
Grand Mirage Resort & Thalasso Bali – это пятизвездочный курорт, расположившийся в тропическом оазисе площадью 5 гектар среди роскошных экзотических растений в одном из известных курортов Танджунг

Семейный отель на берегу моря
Находитсяотель в районе пляжа Фалираки – с пологим, удобным песчаным заходом в море. Работаетпо системе «все включено». Отель участвует в проекте «Мама и малыш».   Территорияпологая, удобная для перемещения

Методы арт-терапии
Современные этому (общее представление о психодраме, музыкотерапии, танцтерапии, цветотерапии…) Введение. 3 1. Общая характеристика арт-терапии. 4 2. Арт-терапия в социально-культурной сфере. 8 3. Фольклор

Квартиры посуточно Черкассы
Orendar без посредников от владельцев Планируется поездка в Черкассы? Не понимаете, где лучше остановится на день либо больше дней? Вашему вниманию портал аренды жилища предлагает квартиры

Как продать нежилое помещение
Конкретно о продаже мы и побеседуем в нашей статье. Более возможный вариант использования нежилой недвижимости после её покупки у собственника – открытие магазина розничной либо оптовой торговли. Помещения

Температура в морозильной камере холодильника
Хранение специфичных товаров просит определенной температуры в морозилке, так как особые условия очень длительно сохраняют их качество и свежесть. Мясо и изделия из мяса еще подольше хранятся при температуре

Снять дом в краснодаре от хозяина
Есть особая интернет-площадка Posrednikovzdes.net, где агрессивно фильтруют объявления от агентов по аренде жилища. Можно отыскать объявления от собственников в узнаваемых интернет-досках, к которым

We have 4 guests online