Як знайти постачальників для свого інтернет-магазину

  1. Де шукати постачальника
  2. Журнали та газети
  3. Виставки, ярмарки та конференції
  4. Місцеві виробники та дилери
  5. постачальники конкурентів
  6. упаковка
  7. Онлайн-каталоги
  8. Каталоги постачальників
  9. Постачальники з Європи і США
  10. Китай і постачальники з Азії
  11. Як вибрати постачальника

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Наповнити інтернет-магазин товарами можна двома способами:

  • зробити все своїми руками;
  • замовити товар у компаній, що займаються оптовою торгівлею.

В обох випадках перед вами постає проблема пошуку постачальників, у яких ви будете купувати матеріали, комплектуючі, обладнання чи про готову продукцію. І це питання не можна вирішити раз і назавжди. Партнер може збанкрутувати, підвищити ціни, змінити асортимент або якість продукції, і вам доведеться шукати нове джерело поставок.

Де знайти відповідних постачальників і як вибрати кращого, розповідаємо в статті.

Де шукати постачальника

Пошукові системи

Забивати в пошуковий рядок Яндекса або Google назву необхідного товару і додавайте слово «оптом» або «постачальник».
Забивати в пошуковий рядок Яндекса або Google назву необхідного товару і додавайте слово «оптом» або «постачальник»

Не зупиняйтеся на першій сторінці видачі, дійдіть до 10-ї або 20-ї. Виробники рідко приділяють увагу красі і зручності сайту, не витрачають гроші на пошукове просування, тому їх сайти не потрапляють в ТОП-10. Ви можете побачити тільки сторінку з текстом «Про компанії» і посилання на скачування прайса. Однак страшненький сайт не означає, що продукція буде поганий, а умови співпраці невигідними.

Напишіть, а краще зателефонуйте в компанію, запросите прайс і умови поставок. Виберіть кілька варіантів, звертайте увагу на ціни і мінімальний обсяг закупівель. У виробника продукція буде дешевше, але мінімальне замовлення може виявитися для вас занадто великим. В цьому випадку вам можуть стати в нагоді посередники.

Журнали та газети

В офлайнових друкованих виданнях можна знайти оголошення про оптовий продаж товарів. Там зустрічається то, чого немає в Мережі. Вибирайте тематичні видання. Наприклад, оголошення про оптовий продаж вудок швидше за все буде в журналі «Тихе життя рибалки».

Деякі такі видання вже почали переходити в онлайн. Наприклад, журнал "Легка промисловість. Кур'єр » розміщує на сайті PDF-версії номерів. Там же можна знайти новини галузі та анонси конференцій.

Виставки, ярмарки та конференції

На галузевих конференціях збираються професіонали, щоб знайти партнерів і побачити, чого домоглися конкуренти. Там ви можете зустріти досвідчених гравців і новачків, які хочуть заявити про себе. Дуже часто на таких заходах організації пропонують знижки і варіанти цікавого співробітництва.

На конференціях і виставках все розташовані до бесіди і з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання на рахунок поставок і асортименту продукції, дадуть розглянути зразки товарів, можливо навіть обдарують сувенірами або пробниками.

Шукайте заходи для вашої галузі в пошукових системах і на сайтах:

  • expomap.ru - календар російських виставок.
  • expocentr.ru - календар міжнародних виставок, конгресів і форумів.
  • exponet.ru - пошук виставок по містах Росії.
  • expolife.ru - каталог російських і міжнародних виставок.

Місцеві виробники та дилери

Цілком можливо, що в вашому місті існує невеликий заводик, який випускає потрібну вам продукцію, або регіональний склад. Дізнайтеся, які підприємства є по сусідству. Саме так знайшов свого постачальника Володимир Григор'єв, власник інтернет-магазину взуття ручної роботи Afour :

Великий плюс закупівлі у виробника - більш низька ціна, ніж у дистриб'юторів. Але є і мінуси:

  • в Росії не так багато заводів, продукцію яких можна легко реалізовувати через онлайн-магазин;
  • великий виробник може відмовитися від сумнівного співпраці з початківцям і не дуже відомим, та ще й електронним магазином.

постачальники конкурентів

Якщо ви в захваті від товарів конкурента, спробуйте з'ясувати, хто їх йому поставляє:

  • Прикиньтеся клієнтом і розпитайте менеджера магазина, звідки товар.
  • Зробіть пробну покупку і вивчіть упаковку і гарантійні документи, на них можуть бути дані постачальника.
  • Пошукайте на сайті або запросите сертифікати якості.

Який плюс роботи з постачальником конкурента? Ви отримуєте перевіреного партнера, в якості продукції якого ви впевнені.

Але якщо ви сподіваєтеся таким способом швидко нагнати і перегнати магазин суперника, то це явно провальна ідея. Ви напевно не отримаєте тих же вигідних умов співпраці на початковому етапі.

Читайте також: Як проаналізувати дані про конкурентів в інтернеті? 12 питань і 9 сервісів

упаковка

Пройдіться по роздрібних магазинах і розгляньте упаковки товарів, які збираєтеся продавати (або схожі на них). На кожен товар є етикетка, на якій вказані дані виробника або дилера - іноді це тільки назва юридичної особи. Зв'яжіться з ними і розпитайте про асортимент і умови співпраці. Швидше за все ви знайдете багато інших продуктів схожого якості з вашої тематики.

Читайте також: Упаковка посилки інтернет-магазину (як зробити надійно і красиво)

Онлайн-каталоги

У пошуковій видачі вам напевно попадеться кілька інтернет-каталогів, в яких зібрані оптові постачальники. Оптовики в них зручно розбиті по тематиках для полегшення пошуку. Далі даємо приклади таких каталогів.

Каталоги постачальників

російські постачальники

Плюси роботи з місцевими постачальниками в відсутності мовного бар'єру, швидкій доставці і можливості особисто переконатися в якості товару перед закупівлею. Мінус в ціні: товар іноземного виробництва у російського дилера продається з високою націнкою. Якщо знайшли товари місцевого виробництва хорошої якості за цінами нижче західних - тримайтеся за цього постачальника.
Плюси роботи з місцевими постачальниками в відсутності мовного бар'єру, швидкій доставці і можливості особисто переконатися в якості товару перед закупівлею

Найбільші каталоги постачальників, що працюють в Росії:

Ще одна варіація каталогу - дошки оголошень, типу avito.ru - там теж часто можна зустріти рекламу оптових компаній.

Плюс можна пошукати в стандартних каталогах фірм і компаній:

Постачальники з Європи і США

Поки в Росії трохи якісних брендів, імпортні товари викликають у людей більше довіри. Зазвичай якість товарів з Європи або США високе.

Однак не всі західні компанії готові працювати з російським замовниками. До того ж при такій співпраці на вас лягає оформлення документів, в тому числі митних, і витрати на доставку. Перш, ніж замовляти, переконайтеся, що ближче або дешевше потрібно товару точно немає.
Однак не всі західні компанії готові працювати з російським замовниками

Приклади каталогів оптовиків:

І загляньте в розділ оптових продажів на найбільшій роздрібній торговельній площадці etsy.com .

Китай і постачальники з Азії

Китайські сайти - рай для тих, хто обожнює всілякі потрібні і не дуже речі по запаморочливо низькою ціною. Але якість цих речей завжди залишається загадкою до тих пір, поки ви не отримаєте їх. Можна придбати дуже класні штуки за смішною ціною, які ви зможете вигідно продати, а можна отримати товар такої якості, що він не буде коштувати навіть тих копійок, що ви на нього витратили.
Китайські сайти - рай для тих, хто обожнює всілякі потрібні і не дуже речі по запаморочливо низькою ціною

Тому, поки ви не знайдете надійного постачальника на азіатському ринку, будьте обережні: завжди робіть пробну дрібну закупівлю або просите пробники, запитуйте сертифікати, нарощуйте обороти поступово.

Каталоги постачальників з Азії:

Читайте також: Як знайти надійного постачальника на AliExpress

Як вибрати постачальника

Після збору прайсів уточнення умов закупівлі ви вже можете зрозуміти, які постачальники зовсім не підходять, а які можуть стати вашими партнерами. З тими, хто залишився, потрібно зателефонувати або уточнити в листуванні наступні питання:

  1. Яка вартість товару за одиницю або за партію?
  2. Яка мінімальна партія продукції для закупівлі?
  3. Це загальна цифра для всього замовлення або для кожного товару також є свої мінімуми?
  4. Які мінімуми для закупівлі за конкретний період, наприклад, скільки мінімум потрібно замовити в місяць?
  5. Де знаходяться склади з товаром?
  6. Які умови доставки? Чи є транспорт для доставки? Якщо ні, то яким чином відбувається відвантаження товару?
  7. Які гарантії надає постачальник, якщо він здійснює доставку?
  8. Чи є сертифікати на продукцію?
  9. Які є способи оплати замовлення?
  10. Які умови оплати? Чи необхідні авансові або накопичувальні розрахунки?
  11. Чи можна скористатися відстрочкою платежу?
  12. Чи є які-небудь знижки і які умови їх надання?
  13. Чи потрібно вносити страховий депозит?
  14. Як часто завозиться товар постачальнику? Надсилають вони повідомлення про оновлення продукції?
  15. Надсилає постачальник повідомлення про зміну цін на товари?
  16. Надсилаються чи повідомлення про припинення поставок будь-якої продукції?
  17. Як визначається шлюб? Які умови повернення та обміну бракованої продукції?
  18. Чи можна повернути або обміняти неліквідну продукцію? На яких умовах?

Всі відповіді зберіть в таблицю, щоб легше було порівнювати. Декілька порад:

  • Не зупиняйтеся на одному постачальнику, виберіть 3-4 підходящих.
  • Якщо постачальники товару є в Росії, зручніше почати з них. Ви гарантовано швидко отримаєте товар і зможете швидше стартувати продажу.
  • Не віддавайте відразу всі замовлення постачальникам з Китаю і Азії, поки не перевірите на практиці їх надійність.

У будь-якому випадку пам'ятайте, що в розмові на етапі переговорів кожен менеджер прагне уявити умови роботи з його компанією в найкращому світлі. І тільки на етапі укладання договору ви зможете побачити підводні камені, які раніше не помічали. Тому будьте уважні і удачі в пошуку надійного постачальника!

***

Шукайте постачальника для свого нового бізнесу в інтернеті? Відкрийте інтернет-магазин на Еквіде, це швидко і безкоштовно.

Створити магазин безкоштовно

І читайте статті:

про автора

Аліна Вашурін - PR-директор в Еквіде. Пише, щоб надихати і просвіщати читачів про все, що пов'язано з електронною комерцією. Любить подорожувати і бігає марафони.

Який плюс роботи з постачальником конкурента?
Яка мінімальна партія продукції для закупівлі?
Це загальна цифра для всього замовлення або для кожного товару також є свої мінімуми?
Які мінімуми для закупівлі за конкретний період, наприклад, скільки мінімум потрібно замовити в місяць?
Де знаходяться склади з товаром?
Які умови доставки?
Чи є транспорт для доставки?
Якщо ні, то яким чином відбувається відвантаження товару?
Які гарантії надає постачальник, якщо він здійснює доставку?
Чи є сертифікати на продукцію?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online